Watquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn bedrijf heeft weer een nieuw dieptepunt hoor. Is er iemand overleden en moet het contract opgezegd worden. Zijn we niet coulant en brengen we ¤100,- opzegvergoeding in rekening
quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn bedrijf heeft weer een nieuw dieptepunt hoor. Is er iemand overleden en moet het contract opgezegd worden. Zijn we niet coulant en brengen we ¤100,- opzegvergoeding in rekening
bij een zogenaamd goedkope energie maatschappij?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Zoveel is dat toch niet?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Schoft en co.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij een zogenaamd goedkope energie maatschappij?
Snap ik. Was bij mijn werk bij KPN ook zoquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik schaam me gewoon. Gelukkig volgende week een paar sollicitaties, kan ik hier snel weg
o lol had gekopieerd uit gesloten topic, niet goed opgeletquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo quote je een post van mij uit KLB hier?
Ohnohquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:38 schreef Drug het volgende:
[..]
o lol had gekopieerd uit gesloten topic, niet goed opgelet
bij wie de dode?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Meeste bedrijven brengen het niet in rekening. Denk dat wij ongeveer de enige zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik. Was bij mijn werk bij KPN ook zomaar goed, ik ken de regels niet echt en als er elke week zo'n situatie is mis je wel een boel geld
quote:
wacht even, iemand is dood, dat contact wordt opgezet en dat moet 100 euro kosten?quote:
yupquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
wacht even, iemand is dood, dat contact wordt opgezet en dat moet 100 euro kosten?
kan dat wel wettelijk? een dode contractant kosten rekenenquote:
klinkt saai maar ik heb het dan ook niet gelezenquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhnohVooruit
![]()
Maar ik weet nog niet precies wat ik wil gaan doen, om je vraag nog even te beantwoorden. Ik begon aan de opleiding met het idee de recherchekundige kant op te gaan. Dat lijkt me nog steeds interessant, maar tijdens de opleiding natuurlijk kennis gemaakt met verschillende facetten in de veiligheid, en nu is mijn interesse wat breder.
In ieder geval gericht op de sociale veiligheid en wil bijdragen aan een veiligere samenleving. In welke rol, dat zien we dan wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |