Begrijpelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hugecoolll onze beste mod heeft al aangegeven dat elke KLB'er die daar post geband wordt
Ghehe, ik heb er net gepost.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hugecoolll onze beste mod heeft al aangegeven dat elke KLB'er die daar post geband wordt
Snap ikquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
Serieus? Er is nu een Positiviteitspaleis? Ik zit al jaren te zeuren om een juichbaak of iets dergelijks en telkens word ik afgewezen, uitgelachen en weet ik niet wat.
srslyquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
o dan kan me maar beter voorbereidenquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
nope: alleen de eckte eckt klb-ersquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ban deze user dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:10 schreef Dimens het volgende:
Ik zie het al voor mij, al die nichterige klapjosti's en over emotionele huppelmutsen bij elkaar in een sub-forum.
Huh?quote:
wat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:47 schreef Chai het volgende:
Zo raar die posts van RozeVla gisteren. Blijkbaar gaat er toch een persoon achter schuil die zich irl normaal kan voordoen.
Link?quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:47 schreef Chai het volgende:
Zo raar die posts van RozeVla gisteren. Blijkbaar gaat er toch een persoon achter schuil die zich irl normaal kan voordoen.
Ach, achter penisbaard zat ook een normale knul.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:47 schreef Chai het volgende:
danku.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Pff zal wel weer even inloggen op Mycroft hoor.
wat een aids postquote:
Dat was een geniale troll ipv verspreider van random diarree.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, achter penisbaard zat ook een normale knul.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was een geniale troll ipv verspreider van random diarree.
True that.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was een geniale troll ipv verspreider van random diarree.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |