Ik ben ook een normale knulquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was een geniale troll ipv verspreider van random diarree.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dankje
Maar heb het al sinds m'n 19de
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met eigen spaargeld begonnen, geen lening. Gebruikte materialen gekocht en machines waarvan ik ze zelf kon repareren.
Klein begonnen, en eerst begonnen met autos en boten poetsen. In contact gekomen met een persoon die het leuk vond hoe ik het deed en bij zijn ruimte continu per object bij kunnen huren, per auto, boot etc etc.
Na een aantal jaar zoveel stallingsklanten kunnen genereren dat ik genoeg had om direct een compleet pand te vullen.
Veel opzij gezet, spaargeld was ook een hoop en een eigen pand en huis kunnen aanschaffen.
Was ook erg verbaasd..quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:47 schreef Chai het volgende:
Zo raar die posts van RozeVla gisteren. Blijkbaar gaat er toch een persoon achter schuil die zich irl normaal kan voordoen.
Eens. Vertrouwd maar ook weer niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms is dat echt lekker, soms echt niet.
Sowwwwwquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter ff aardig doen, hij heb geld toch
quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik wil masterberen dan masterbeer ik gewoon hoor
hijs gekquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik wil masterberen dan masterbeer ik gewoon hoor
quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker je kind laten vergroeien en voor slaapproblemen zorgen.
Kan niet, zag hem vandaag voor het eerst.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij heb je deze al een keer gepost.
Vergroeien aan wat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker je kind laten vergroeien en voor slaapproblemen zorgen.
heb je volgens mij al wel eerder gepostquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan niet, zag hem vandaag voor het eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |