Ik weet dat jullie veel samenspannen maar kreeg nooit rotcommentaar eigenlijk hoor.quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey vriend 2NutZ heb je al die sappige E3games gezien?
watquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie veel samenspannen maar kreeg nooit rotcommentaar eigenlijk hoor.
Of geen commentaar of gewoon positief.
misschien is nutz maar 1.50 groot..quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
2NutZ, voor jou want anders ben jij een skeletje
Dat valt nog wel mee gelukkig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
2NutZ, voor jou want anders ben jij een skeletje
Was naar stimo gericht.quote:
ja nou en we hebben hier geen geheimen voor elkaar tochquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee gelukkig.
[..]
Was naar stimo gericht.
Je verward me nu met mortie en dima denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is nutz maar 1.50 groot..
En misschien ben ik wel 2m...quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is nutz maar 1.50 groot..
Dan klik je op de quote en zie je waar je heen gaatquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nou en we hebben hier geen geheimen voor elkaar toch
ja laat maar zitten manquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan klik je op de quote en zie je waar je heen gaatals het een geheim was had ik dat hier niet gepost, maar wou niet offtopic.
is mortie ook een manlet?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je verward me nu met mortie en dima denk ik.
Of ben je misschien wel supersterkquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En misschien ben ik wel 2m...
nicequote:Op woensdag 15 juni 2016 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En misschien ben ik wel 2m...
vind dat geslijm altijd zo gênantquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
Het zijn ook wel altijd dezelfde users die reageren in US he.
heeft stimo weer een steek onder water uitgedeeld?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
Het zijn ook wel altijd dezelfde users die reageren in US he.
Damnquote:
Beetje zelf werk verrichten en het is alweer te veel hoorquote:
ik lees sigs maar zeldenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damncholo heeft maanden zo niet jaren een mortie quote over zijn lengte in haar sig gehad
[..]
Beetje zelf werk verrichten en het is alweer te veel hoor
Hahaha jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind dat geslijm altijd zo gênant
Nee hoor. Ik deel gewoon een feitje met jullie.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft stimo weer een steek onder water uitgedeeld?
ja wat is er dan zeg dan. jij kan vast ook retesnel typen enzo dus jahuphupquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damncholo heeft maanden zo niet jaren een mortie quote over zijn lengte in haar sig gehad
[..]
Beetje zelf werk verrichten en het is alweer te veel hoor
Stimo steekt altijd mis.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft stimo weer een steek onder water uitgedeeld?
Zeker.quote:
Dat blijkt. Soms kan het ook gewoon opvallen na zo'n lange tijd.quote:
Waarom reageer je niet op m'n Jazz-post?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil jullie deze laten horenzo geile harde bassssssssssssss
mensen hoeven de grond ook niet ingetrapt te wordenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha jaaltijd juist mooi om gewoon een realistisch beeld te schetsen zoals ik daar deed.
Lekker wijf zeggen tegen een halfdode met papyrushuid...zo onrealistisch.
waar heb je het over ASHQELONquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:55 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op m'n Jazz-post?
Dat crip uit het niets iets zegt over mijn pics die ik vroeger poste in dat fototopic terwijl ze zelf hier nog geen account had en ook gewoon nergens op slaat alleen om mij te pakken ofzo. Wat ze altijd doet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja wat is er dan zeg dan. jij kan vast ook retesnel typen enzo dus jahuphup
Houd je scheve bek dicht joh blaaskaaksukkel met je pukkelnek.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mensen hoeven de grond ook niet ingetrapt te worden
shitquote:
ja, hoe lang ben jij?quote:
Nee, ik dacht, laat ik eens leuk met Chai hierover praten. ;squote:Op woensdag 15 juni 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vroeg me ineens af waar al die betogen over de struggles van een alternatieveling eigenlijk vandaan kwamen. Kennelijk omdat ik een beetje kort door de bocht was geweest.
Moslim hequote:Op woensdag 15 juni 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat crip uit het niets iets zegt over mijn pics die ik vroeger poste in dat fototopic terwijl ze zelf hier nog geen account had en ook gewoon nergens op slaat alleen om mij te pakken ofzo. Wat ze altijd doet.
Wel grappig en zielig tegelijk.
oke, en omtrek?quote:
Wowquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moslim he
maar heb jij vroeger pics gepost ja?
Nu hoink hier niet meer mag komen dient iemand anders op te staan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat crip uit het niets iets zegt over mijn pics die ik vroeger poste in dat fototopic terwijl ze zelf hier nog geen account had en ook gewoon nergens op slaat alleen om mij te pakken ofzo. Wat ze altijd doet.
Wel grappig en zielig tegelijk.
je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Houd je scheve bek dicht joh blaaskaaksukkel met je pukkelnek.
Je hebt btw mijn comment wel gelezen? dat valt volgens mij niet onder 'in de grond trappen', maar goed. Zoals ik al zei ben graag realistisch.
maar dat mag je niet zijn denk ik tegen hele gevoelige en onzekere mensen.
realistisch of een gebrek aan empathie?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Houd je scheve bek dicht joh blaaskaaksukkel met je pukkelnek.
Je hebt btw mijn comment wel gelezen? dat valt volgens mij niet onder 'in de grond trappen', maar goed. Zoals ik al zei ben graag realistisch.
maar dat mag je niet zijn denk ik tegen hele gevoelige en onzekere mensen.
Realistisch. Ouder worden is realistisch. Daar heeft empathie weinig mee van doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
realistisch of een gebrek aan empathie?
Ben benieuwd wie de volgende in line isquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu hoink hier niet meer mag komen dient iemand anders op te staan.
Er zijn meer die die mening delen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
vind het altijd erg grappig als mensen zo negatief over anderen zijn terwijl ze zelf 5 kg plamuur op het snoetje hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow
Ze is gewoon diep gekrenkt door opmerkingen denk ik. gaat niet meer overoh well..
Ja, postte regelmatig in dat topic jaren terug.
Had ook gewoon pics in mijn fobo.
lieve 2nutz, ik heb geen idee wat je precies zei en tegen wie, en het is ook mijn zaak nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Realistisch. Ouder worden is realistisch. Daar heeft empathie weinig mee van doen.
[..]
Ben benieuwd wie de volgende in line is
[..]
Er zijn meer die die mening delen.
wowow 12g buckshotquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind het altijd erg grappig als mensen zo negatief over anderen zijn terwijl ze zelf 5 kg plamuur op het snoetje hebben
Dat is gewoon beetje hypocriet, jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind het altijd erg grappig als mensen zo negatief over anderen zijn terwijl ze zelf 5 kg plamuur op het snoetje hebben
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
Dat blijkt. Soms kan het ook gewoon opvallen na zo'n lange tijd.
bemoei je er dan niet tegenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve 2nutz, ik heb geen idee wat je precies zei en tegen wie, en het is ook mijn zaak niet
Maar altijd van d'r face.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon beetje hypocriet, jaal post zij ook gewoon pics zonder al die plamuur.
Eerlijk is eerlijk.
okquote:
Ja maar het ging een richting op die me helemaal niet boeit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, ik dacht, laat ik eens leuk met Chai hierover praten. ;s
oh ja kweenie, kijk er bijna nooitquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon beetje hypocriet, jaal post zij ook gewoon pics zonder al die plamuur.
Eerlijk is eerlijk.
Geen idee waar dit over gaat, maarquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha jaaltijd juist mooi om gewoon een realistisch beeld te schetsen zoals ik daar deed.
Lekker wijf zeggen tegen een halfdode met papyrushuid...zo onrealistisch.
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar altijd van d'r face.
Tevens post men natuurlijk altijd de leukste foto van zichzelf.
filtertje dit datquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar altijd van d'r face.
Tevens post men natuurlijk altijd de leukste foto van zichzelf.
Jaren terug waren die topics ook een stuk drukker...quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja kweenie, kijk er bijna nooit
Als ze geen make-up op heeft?quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar snap het wel aan een kant. Anders krijgt ze weer commentaar over haar immense tieten.
Was tijdje terug zo'n meid op instagram die meerdere selfies per dag plaatste waar ze overigens echt miljoenen views op kreeg maar ze was dus soms echt 3 uur bezig om de beste pic te maken en dan te posten
Wat een leugen leef je dandie was er ook maar mee gestopt.
stuur me picca dan vriendquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaren terug waren die topics ook een stuk drukker...
Geen idee waarom nu niet meer man![]()
![]()
Nee, als ze meer dan alleen haar face postquote:
Met de juiste (lees niet strakke) kleding valt dat anders heus niet op hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar snap het wel aan een kant. Anders krijgt ze weer commentaar over haar immense tieten.
Was tijdje terug zo'n meid op instagram die meerdere selfies per dag plaatste waar ze overigens echt miljoenen views op kreeg maar ze was dus soms echt 3 uur bezig om de beste pic te maken en dan te posten
Wat een leugen leef je dandie was er ook maar mee gestopt.
NG lekkere homoquote:
Kijk nog wel ff. Je lijkt me niet iemand die er mee aan de haal gaat.quote:
Echt soms tientallen foto's in echt minimaal andere posesquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met de juiste (lees niet strakke) kleding valt dat anders heus niet op hoor.
Het valt mij ook altijd zo op dat sommigen alleen maar foto's van zichzelf hebben op Facebook![]()
[..]
NG lekkere homo
Ja dat vind ik sws logisch. Een pic post je meestal omdat je het zelf ook leuk vindt bij anderen een beeld te hebben en dan is een portret ook wel genoeg.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, als ze meer dan alleen haar face post![]()
klbsc homies toch. eerlijk overstekenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk nog wel ff. Je lijkt me niet iemand die er mee aan de haal gaat.
anders heb ik zijn picca die je mag shamen danquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk nog wel ff. Je lijkt me niet iemand die er mee aan de haal gaat.
Dat was mijn punt dus. Dat ik snapte dat ze niet meer dan haar face postte.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat vind ik sws logisch. Een pic post je meestal omdat je het zelf ook leuk vindt bij anderen een beeld te hebben en dan is een portret ook wel genoeg.
Om op te geilen iig niet.
of datquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klbsc homies toch. eerlijk oversteken
Ayequote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klbsc homies toch. eerlijk oversteken
quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
anders heb ik zijn picca die je mag shamen dan
ik printte altijd de facepics uit van US en ging erover spuiten zodat net leek of nja je snapt me wel hequote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat vind ik sws logisch. Een pic post je meestal omdat je het zelf ook leuk vindt bij anderen een beeld te hebben en dan is een portret ook wel genoeg.
Om op te geilen iig niet.
die foto van yvon met zaad eropquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik printte altijd de facepics uit van US en ging erover spuiten zodat net leek of nja je snapt me wel he![]()
![]()
Ja en dat mistte ik in eerste instantie, maar na opheldering onderschrijf ik het compleet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was mijn punt dus. Dat ik snapte dat ze niet meer dan haar face postte.
wat is er veranderd? jij was zo'n fan?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik printte altijd de facepics uit van US en ging erover spuiten zodat net leek of nja je snapt me wel he
maakte dan zo'n gat waar mond zit![]()
![]()
Akkoord.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dat mistte ik in eerste instantie, maar na opheldering onderschrijf ik het compleet.
Ze heeft nieuwe picsquote:
?quote:
Instabuy ook.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
watch dogs 2 ziet er wel goed uit
Ze is in elk geval niet lelijk, nee.quote:
dude, als je zo zonder link of referentie wat zegt hoe moet ik ruiken wat je bedoeld? in dit geval dacht ik wel waar je naar hintte maar toch context, neger geef contextquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:20 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
?
Heb het topic gelezen en hoewel Fring een tof character is, is het in de situatie van een BB-spin off wellicht beter om iemand als Saul als main character te hebben, iemand als Fring werkt met chaotische characters als Jesse eromheen. Michael Corleone is wel enigszins een uitzondering.
Tru, KLB / Gustavo Fring (Breaking Bad).quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, als je zo zonder link of referentie wat zegt hoe moet ik ruiken wat je bedoeld? in dit geval dacht ik wel waar je naar hintte maar toch context, neger geef context
Zie dat je The Knick eveneens tof vind, is dat die tv-serie van begin twintigste eeuw?quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, als je zo zonder link of referentie wat zegt hoe moet ik ruiken wat je bedoeld? in dit geval dacht ik wel waar je naar hintte maar toch context, neger geef context
ja ja ik wist al welk topicquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:26 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Tru, KLB / Gustavo Fring (Breaking Bad).
Jups, leuk 'tijdsbeeld ' en sowieso interessant omdat er veel werd ontdekt qua medische tchniekquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:27 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Zie dat je The Knick eveneens tof vind, is dat die tv-serie van begin twintigste eeuw?
Wou dit ook zeggen over jou maar als ik dat doe moeten we straks elkaar ook nog echt doenquote:
Eens, vind je Mad Men en/of Boardwalk Empire tof?quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
Jups, leuk 'tijdsbeeld ' en sowieso interessant omdat er veel werd ontdekt qua medische tchniek
Indirect heb je dat nu ook gedaan, slimboquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou dit ook zeggen over jou maar als ik dat doe moeten we straks elkaar ook nog echt doen
Ja en dan? Ben je bang neergeschoten te worden in een club ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou dit ook zeggen over jou maar als ik dat doe moeten we straks elkaar ook nog echt doen
Ik vind het wel goede series maar niet mijn ding, Peaky Blinders kijk ik dan weer wel beetje de britse tegenhanger van boardwalkquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:30 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Eens, vind je Mad Men en/of Boardwalk Empire tof?
verwartquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je verward me nu met mortie en dima denk ik.
direct bedoeld hij het ook zoquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Indirect heb je dat nu ook gedaan, slimbo
ik geef welquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind een homo vriend wel gezelligquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
breng me op andere gedachten dan
Omschrijf je nu je vriendin?quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dikke wijven met korte pittige kapsels en een kek montuurtje en bulderlach
Idd. Terechte angst toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja en dan? Ben je bang neergeschoten te worden in een club ofzo.
Shit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Indirect heb je dat nu ook gedaan, slimbo
Je bent zelf verwart.quote:
Ik ontvang nimmer.quote:
verwardquote:
Mooi dat geklap erbijquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:18 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/AutobahnEU/videos/806979972768713/
Die lach ook![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
watch dogs 2 ziet er wel goed uit
Wat BCS betreft: vind Mike in BCS zo tof omdat hij is in BCS wat Gus is in BB.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik vind het wel goede series maar niet mijn ding, Peak Blinders kijk ik dan weer wel beetje de britse tegenhanger van boardwalk
Gvdquote:
Damnquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nja elkaar beetje slurpen toch
dat was van mij laatst hier, maar ik vond het grappig dat je het precies andersom deed, btw ik en op spelling lettenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvdlas laatst nog een bericht dat mensen die constant verbeteren rotmensen zijn en zuur enzo.
circlejerkquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nja elkaar beetje slurpen toch
Ja, zo gaat dat altijd bij mijquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was van mij laatst hier, maar ik vond het grappig dat je het precies andersom deed, btw ik en op spelling letten![]()
mike is gewoon mike, in bcs en bbquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:37 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Wat BCS betreft: vind Mike in BCS zo tof omdat hij is in BCS wat Gus is in BB.
Nee srs zou gewoon kopen. Heb me ook vermaakt met deel 1, en dit ziet er nog leuker uitquote:
Word jij niet moe van jezelfquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:37 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Hee Ashquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:37 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
watch dogs 1 was wel heel eentonig beter hebben ze daar ook van geleerdquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee srs zou gewoon kopen. Heb me ook vermaakt met deel 1, en dit ziet er nog leuker uit
Ze zeggen geleerd te hebben van hun fouten en nu de game dichter op de release aan te kondigen zodat de graphics bij aankondiging zijn zoals ze zijn.
Zag je die zieke flips niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
watch dogs 1 was wel heel eentonig beter hebben ze daar ook van geleerd
Geen idee. En nu?quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:45 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik maak een salade met aardappelen, ijsbergsla, zilverui, doperwten, augurk, ui, room, mayo en schouderham.
salade van veldsla, lollo rosso, roma sla, rucola, paprika, met gefruite uitjes, pijnboom pitjes en wat tortilla chips met kip die eerst gesmoord is in honing en olie met veel chilivlokken, kaneel,steranijs, venkel, dan de kip kort afgebakken met nog wat honing voor een mooi laagjequote:Op woensdag 15 juni 2016 16:45 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik maak een salade met aardappelen, ijsbergsla, zilverui, doperwten, augurk, ui, room, mayo en schouderham.
Ok, ja die chilivlokken brengen me op het idee er bij mijn salade wat Madame Jeanette bij te doen. Ik doe er ook nog wat kruiden bij, ff kijken wat ik heb.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
salade van veldsla, lollo rosso, roma sla, rucola, paprika, met gefruite uitjes, pijnboom pitjes en wat tortilla chips met kip die eerst gesmoord is in honing en olie met veel chilivlokken, kaneel,steranijs, venkel, dan de kip kort afgebakken met nog wat honing voor een mooi laagje
volgens mij nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij het al een x toegegeven inmiddels?
gewoon 1 maddametje er doorquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok, ja die chilivlokken brengen me op het idee er bij mijn salade wat Madame Jeanette bij te doen. Ik doe er ook nog wat kruiden bij, ff kijken wat ik heb.
Culinesse à gogoquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:45 schreef Kurovski het volgende:
hij quote mij, en haalt out of teh blue een gesprek van mij en ash aan uit ene topic van maanden terug, het is ashquote:
haha dat laatste geloof je zelf toch niet hequote:Op woensdag 15 juni 2016 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee srs zou gewoon kopen. Heb me ook vermaakt met deel 1, en dit ziet er nog leuker uit
Ze zeggen geleerd te hebben van hun fouten en nu de game dichter op de release aan te kondigen zodat de graphics bij aankondiging zijn zoals ze zijn.
ik denk steeds Lt.Surge.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand anders met vergelijkbare interesses?
Nee clone.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand anders met vergelijkbare interesses?
Jawel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha dat laatste geloof je zelf toch niet he
godverdomme jij bent echt domquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik denk steeds Lt.Surge.
al is dat meer hoop
Ging gisteren over BB dus heb even geGoogled.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij quote mij, en haalt out of teh blue een gesprek van mij en ash aan uit ene topic van maanden terug, het is ash
en die quote mij met een onderwerp uit een oud topic? doet ie goed speurwerkquote:
ok ashquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:03 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Ging gisteren over BB dus heb even geGoogled.
Clone van Ashqelon g.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
en die quote mij met een onderwerp uit een oud topic? doet ie goed speurwerk
Ik adem.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelukkig, leuk je weer eens te zien. Hoe gaat het met je?
Om de situatie te verduidelijken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Praat je nou over jezelf in de derde persoon?
Zal ik het anders even gaan hebben over de implementatie van het in Genève tot stand gekomen maritiem arbeidsverdrag?quote:
ja want pezu is kankerdomquote:
okquote:
Ja!quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal ik het anders even gaan hebben over de implementatie van het in Genève tot stand gekomen maritiem arbeidsverdrag?
het blijft gewoon zitten hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik adem ook. En m'n spalk zit los dus ik moet naar de orthodontist volgende week.
doorzichtigquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:17 schreef Lieutenant het volgende:
Heeft die user een patent op BB-posts?
Neem kunstgebit, is veel makkelijker.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik adem ook. En m'n spalk zit los dus ik moet naar de orthodontist volgende week.
Haha omdat spook haha ik snap mquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
doorzichtig![]()
beter noem je jezelf capser
Zuig Zosk z'n lul, gaat ook makkelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Neem kunstgebit, is veel makkelijker.
Jemig! Wat een ellendequote:Op woensdag 15 juni 2016 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ok, nohomoquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zuig Zosk z'n lul, gaat ook makkelijk.
Mijn ook laatst.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
slurpenquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zuig Zosk z'n lul, gaat ook makkelijk.
Kut. Wat kost dat?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijn ook laatst.
Je gaat betalen, jong.
En dan nog een nacontrole van een maand later. Ik zei: No thanks.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:25 schreef NoelGallagher het volgende:
blijf deze ook zo geweldig vinden hekan helemaal meezingen
Per direct.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wanneer gaan we fok opheffen?
tussen een 5 en een 6quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Per direct.
Hoe is je belastingtentamen gegaan?
Vertel?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:32 schreef PeZu het volgende:
Ash wat vind je van de trend onder alpaca's herders in peru?
Owh. Maar je had nou wel goede bundel mee, toch?quote:
haha ja maar zag bij een heleboel vragen wetsartikelen voor 't eerstquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Owh. Maar je had nou wel goede bundel mee, toch?
ze dragen steeds minder vaak traditionele peruaanse kleding, de overheid wil hier een stokje voor steken om het toerisme op peil te houdenquote:
Onnodige overheidsbemoeienis.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze dragen steeds minder vaak traditionele peruaanse kleding, de overheid wil hier een stokje voor steken om het toerisme op peil te houden
wat? game of thrones?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee man, wat een kutgedoe is dat zeg, bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |