abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2016 @ 12:14:25 #51
138448 PeZu
Suspended animation
pi_159065385
The Knick
Peaky Blinders
Hannibal
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  woensdag 13 januari 2016 @ 12:15:14 #52
138448 PeZu
Suspended animation
pi_159065404
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:13 schreef Abed het volgende:

[..]

Zeker, eens.
Maar Sons heeft ook haar mindere seizoenen, vond het sowieso matig acteerwerk afgewisseld met soms lekkere actie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat heeft bijna elke show wel
pi_159065405
quote:
17s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef PeZu het volgende:

[..]

en waarom hoorde hij dat later denk je? omdat het een serieuze optie was? nee omdat het geen keuze was dat hij dit nu zo laat overkomen okee, want gus geniet een heldenstatus bij sommige fans en hij wou het wel graag.

een echte optie was het nooit, totaal vlak karakter is gus, een hele serie naar een pokerface kijken gaat niet werken, en dan zou gus dus van zijn voetstuk vallen omdat hij tijdens zijn rise niet de pokerface bad guy zou zijn die nu zo geliefd is, dat snappen de producers, en mensen die kunnen nadenken ook, maar blinde fans kunnen dat wat moeilijk accepteren blijkt maar weer eens.
Dat zijn aannames, het kan net zo goed zijn (aanname weer) dat Odenkirk en co. vanaf het moment dat ze erover hoorden actief gingen lobbyen om zodoende een spin-off voor zichzelf veilig te stellen.

In ieder geval deed je volledig onnodig uit te hoogte, mag ik u wijzen op je eerste post waarin je zei dat Esposito in het interview enkel zei waarom hij het geweldig zou vinden als er een dergelijke spin-off zou komen, dat is dus volledig onwaar, er was de mogelijkheid op een spin-off met Gus, hoe klein de kans volgens jou dan ook mag zijn.
pi_159065463
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:13 schreef Abed het volgende:

[..]

Zeker, eens.
Maar Sons heeft ook haar mindere seizoenen, vond het sowieso matig acteerwerk afgewisseld met soms lekkere actie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trinity was seizoen 4 toch? Ik vond seizoen 6 (DDK) en seizoen 7 (Isaak Sirco) nog wel goed maar seizoen 8 ging inderdaad nergens meer over maar toen waren veel van de originele schrijvers volgens mij ook al weg.
  woensdag 13 januari 2016 @ 12:22:14 #55
138448 PeZu
Suspended animation
pi_159065566
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:15 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Dat zijn aannames, het kan net zo goed zijn (aanname weer) dat Odenkirk en co. vanaf het moment dat ze erover hoorden actief gingen lobbyen om zodoende een spin-off voor zichzelf veilig te stellen.

In ieder geval deed je volledig onnodig uit te hoogte, mag ik u wijzen op je eerste post waarin je zei dat Esposito in het interview enkel zei waarom hij het geweldig zou vinden als er een dergelijke spin-off zou komen, dat is dus volledig onwaar, er was de mogelijkheid op een spin-off met Gus, hoe klein de kans volgens jou dan ook mag zijn.
net zoals het een aanname is dat hij daar de waarheid spreekt en niet gewoon wat fanservice spuwt en ja het gaat er inderdaad meer om waarom hij het leuk zou vinden, niet dat het echt een serieuze optie was, de manier waarop hij OR zegt e daarna verteld over bob spreekt boekdelen, daarom zei ik ook, luister goed. Kennelijk is dat nog steeds lastig, je hoort de woorden maar je luistert niet naar wat er eigenlijk gezegd wordt.
pi_159065653
quote:
17s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:22 schreef PeZu het volgende:

[..]

net zoals het een aanname is dat hij daar de waarheid spreekt en niet gewoon wat fanservice spuwt en ja het gaat er inderdaad meer om waarom hij het leuk zou vinden, niet dat het echt een serieuze optie was, de manier waarop hij OR zegt spreekt boekdelen, daarom zei ik ook, luister goed. Kennelijk is dat nog steeds lastig, je hoort de woorden maar je luistert niet naar wat er eigenlijk gezegd wordt.
Het kan inderdaad zijn dat hij het allemaal verzint maar dan had je me daarop moeten wijzen en niet moeten zeggen dat hij alleen zegt dat hij het leuk zou vinden want zoals je zelf al aangeeft: het gaat er meer om (dus niet alleen maar) waarom hij het leuk zou vinden.
pi_159065687
BCS is prima te pruimen hoor. Niet zo goed als BB maar toch wel erg vermakelijk om te zien :) En ik denk ook niet dat een serie over Gus goed zou werken, tis toch een beetje flat character.

Wb Dexter, tot en met seizoen 4 was het goed, 5 was matig, 6 matig tot slecht, 7 weer prima (met dank aan bad guy & fapchick), 8 dramatisch.
  woensdag 13 januari 2016 @ 12:30:12 #58
138448 PeZu
Suspended animation
pi_159065757
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:26 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Het kan inderdaad zijn dat hij het allemaal verzint maar dan had je me daarop moeten wijzen en niet moeten zeggen dat hij alleen zegt dat hij het leuk zou vinden want zoals je zelf al aangeeft: het gaat er meer om (dus niet alleen maar) waarom hij het leuk zou vinden.
ik moet helemaal niks, misschien moet jij eens beseffen dat die 3 seconden waarin hij zegt dat het een optie zou zijn, in het hele interview van 17 minuten inderdaad niet veelzeggend is en helemaal verwaarloosbaar is als je goed luisterd, nogmaals als het echt een serieuze optie was hoorde hij het niet maanden later, logisch nadenken heet dat, maar droom lekker verder en ga in foetus houding onder de douche janken dat je een spin off ontnomen is ten gunste van bcs ^O^
pi_159065811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef MAHL het volgende:
BCS is prima te pruimen hoor. Niet zo goed als BB maar toch wel erg vermakelijk om te zien :) En ik denk ook niet dat een serie over Gus goed zou werken, tis toch een beetje flat character.

Wb Dexter, tot en met seizoen 4 was het goed, 5 was matig, 6 matig tot slecht, 7 weer prima (met dank aan bad guy & fapchick), 8 dramatisch.
Ik ben niet objectief omdat ik Gustavo Fring een ontzettende baas vind maar ik zou een spin-off met hem in de hoofdrol geweldig vinden. :P

V.w.b. Dexter: Met bad guy doel je neem ik aan op Isaak Sirko? Ik vind hem ook een ontzettende baas en vroeg me al af of ik de enige was die seizoen 7 prima vond aangezien ik van veel mensen hoor dat ze het na seizoen 4 niets meer vonden.
pi_159065924
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:32 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Ik ben niet objectief omdat ik Gustavo Fring een ontzettende baas vind maar ik zou een spin-off met hem in de hoofdrol geweldig vinden. :P

V.w.b. Dexter: Met bad guy doel je neem ik aan op Isaak Sirko? Ik vind hem ook een ontzettende baas en vroeg me al af of ik de enige was die seizoen 7 prima vond aangezien ik van veel mensen hoor dat ze het na seizoen 4 niets meer vonden.
Daarom moet je het ook niet teveel laten zien, de kracht van zijn personage in BB was dat het een emotieloze, meedogenloze drugsbaron was met pokerface. Daar kan je niet echt een hele serie omheen draaien, of je moet hem meer emotie en karakter geven, maar dan doe je zijn rol in BB weer teniet.

Met Dexter bedoel ik Sirko ja. Vond 7 erg leuk weer, toch wel een vd betere seizoenen hoor. Qua volgorde wordt het dan denk ik 2, 4, 7, 1, 3, 5, 6, 8.
pi_159065928
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:30 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik moet helemaal niks, misschien moet jij eens beseffen dat die 3 seconden waarin hij zegt dat het een optie zou zijn, in het hele interview van 17 minuten inderdaad niet veelzeggend is en helemaal verwaarloosbaar is als je goed luisterd, nogmaals als het echt een serieuze optie was hoorde hij het niet maanden later, logisch nadenken heet dat, maar droom lekker verder en ga in foetus houding onder de douche janken dat je een spin off ontnomen is ten gunste van bcs ^O^
Jij stelt een serieuze mogelijkheid gelijk aan een mogelijkheid an sich. Ik denk zelf ook niet dat de kans bijster groot zou zijn geweest maar de mogelijkheid was er, dat is mijn hele punt, je deed uit de hoogte alsof er in het hele interview helemaal niet over werd gesproken maar enkel werd besproken dat Esposito dat zou willen doen met termen als ''leer luisteren hij zegt dat hij het zou willen niet dat het er zou komen'' terwijl er wel degelijk over werd gesproken, zoals je zelf aan aangeeft als is het maar 3 seconden.

Ik wilde geen persoonlijke aanvallen doen maar wie de bal kaatst kan hem terugverwachten dus ik ben klaar met het voeren van een discussie met een vetklep met een tattoo van een dolfijn of wat dat ding ook mag zijn.
  woensdag 13 januari 2016 @ 12:42:00 #62
138448 PeZu
Suspended animation
pi_159066024
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Jij stelt een serieuze mogelijkheid gelijk aan een mogelijkheid an sich. Ik denk zelf ook niet dat de kans bijster groot zou zijn geweest maar de mogelijkheid was er, dat is mijn hele punt, je deed uit de hoogte alsof er in het hele interview helemaal niet over werd gesproken maar enkel werd besproken dat Esposito dat zou willen doen met termen als ''leer luisteren hij zegt dat hij het zou willen niet dat het er zou komen'' terwijl er wel degelijk over werd gesproken, zoals je zelf aan aangeeft als is het maar 3 seconden.

Ik wilde geen persoonlijke aanvallen doen maar wie de bal kaatst kan hem terugverwachten dus ik ben klaar met het voeren van een discussie met een vetklep met een tattoo van een dolfijn.
wow man zo'n held ben je O+

naast je oren en je brein, zijn je ogen ook al stuk :D

ga lekker fappen op die vlakke trekpop gus, steek een action figure in je hol van mij part
pi_159066163
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef MAHL het volgende:

[..]

Daarom moet je het ook niet teveel laten zien, de kracht van zijn personage in BB was dat het een emotieloze, meedogenloze drugsbaron was met pokerface. Daar kan je niet echt een hele serie omheen draaien, of je moet hem meer emotie en karakter geven, maar dan doe je zijn rol in BB weer teniet.

Met Dexter bedoel ik Sirko ja. Vond 7 erg leuk weer, toch wel een vd betere seizoenen hoor. Qua volgorde wordt het dan denk ik 2, 4, 7, 1, 3, 5, 6, 8.
Oke zit wel wat in wellicht.

Dexter vind ik lastig om te rangschikken maar is wmb denk ik ongeveer dit: 2, 5, 7, 6, 1, 3, 4, 8 want ik vond in tegenstelling tot veel anderen Trinity niet zo tof maar Jordan Chase juist wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')