Ik weet dat jullie veel samenspannen maar kreeg nooit rotcommentaar eigenlijk hoor.quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey vriend 2NutZ heb je al die sappige E3games gezien?
watquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie veel samenspannen maar kreeg nooit rotcommentaar eigenlijk hoor.
Of geen commentaar of gewoon positief.
misschien is nutz maar 1.50 groot..quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
2NutZ, voor jou want anders ben jij een skeletje
Dat valt nog wel mee gelukkig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
2NutZ, voor jou want anders ben jij een skeletje
Was naar stimo gericht.quote:
ja nou en we hebben hier geen geheimen voor elkaar tochquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee gelukkig.
[..]
Was naar stimo gericht.
Je verward me nu met mortie en dima denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is nutz maar 1.50 groot..
En misschien ben ik wel 2m...quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is nutz maar 1.50 groot..
Dan klik je op de quote en zie je waar je heen gaatquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nou en we hebben hier geen geheimen voor elkaar toch
ja laat maar zitten manquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan klik je op de quote en zie je waar je heen gaatals het een geheim was had ik dat hier niet gepost, maar wou niet offtopic.
is mortie ook een manlet?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je verward me nu met mortie en dima denk ik.
Of ben je misschien wel supersterkquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En misschien ben ik wel 2m...
nicequote:Op woensdag 15 juni 2016 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En misschien ben ik wel 2m...
vind dat geslijm altijd zo gênantquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
Het zijn ook wel altijd dezelfde users die reageren in US he.
heeft stimo weer een steek onder water uitgedeeld?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
Het zijn ook wel altijd dezelfde users die reageren in US he.
Damnquote:
Beetje zelf werk verrichten en het is alweer te veel hoorquote:
ik lees sigs maar zeldenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damncholo heeft maanden zo niet jaren een mortie quote over zijn lengte in haar sig gehad
[..]
Beetje zelf werk verrichten en het is alweer te veel hoor
Hahaha jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind dat geslijm altijd zo gênant
Nee hoor. Ik deel gewoon een feitje met jullie.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft stimo weer een steek onder water uitgedeeld?
ja wat is er dan zeg dan. jij kan vast ook retesnel typen enzo dus jahuphupquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damncholo heeft maanden zo niet jaren een mortie quote over zijn lengte in haar sig gehad
[..]
Beetje zelf werk verrichten en het is alweer te veel hoor
Stimo steekt altijd mis.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft stimo weer een steek onder water uitgedeeld?
Zeker.quote:
Dat blijkt. Soms kan het ook gewoon opvallen na zo'n lange tijd.quote:
Waarom reageer je niet op m'n Jazz-post?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil jullie deze laten horenzo geile harde bassssssssssssss
mensen hoeven de grond ook niet ingetrapt te wordenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha jaaltijd juist mooi om gewoon een realistisch beeld te schetsen zoals ik daar deed.
Lekker wijf zeggen tegen een halfdode met papyrushuid...zo onrealistisch.
waar heb je het over ASHQELONquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:55 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op m'n Jazz-post?
Dat crip uit het niets iets zegt over mijn pics die ik vroeger poste in dat fototopic terwijl ze zelf hier nog geen account had en ook gewoon nergens op slaat alleen om mij te pakken ofzo. Wat ze altijd doet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja wat is er dan zeg dan. jij kan vast ook retesnel typen enzo dus jahuphup
Houd je scheve bek dicht joh blaaskaaksukkel met je pukkelnek.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mensen hoeven de grond ook niet ingetrapt te worden
shitquote:
ja, hoe lang ben jij?quote:
Nee, ik dacht, laat ik eens leuk met Chai hierover praten. ;squote:Op woensdag 15 juni 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vroeg me ineens af waar al die betogen over de struggles van een alternatieveling eigenlijk vandaan kwamen. Kennelijk omdat ik een beetje kort door de bocht was geweest.
Moslim hequote:Op woensdag 15 juni 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat crip uit het niets iets zegt over mijn pics die ik vroeger poste in dat fototopic terwijl ze zelf hier nog geen account had en ook gewoon nergens op slaat alleen om mij te pakken ofzo. Wat ze altijd doet.
Wel grappig en zielig tegelijk.
oke, en omtrek?quote:
Wowquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moslim he
maar heb jij vroeger pics gepost ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |