Nee, als ze meer dan alleen haar face postquote:
Met de juiste (lees niet strakke) kleding valt dat anders heus niet op hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar snap het wel aan een kant. Anders krijgt ze weer commentaar over haar immense tieten.
Was tijdje terug zo'n meid op instagram die meerdere selfies per dag plaatste waar ze overigens echt miljoenen views op kreeg maar ze was dus soms echt 3 uur bezig om de beste pic te maken en dan te posten
Wat een leugen leef je dandie was er ook maar mee gestopt.
NG lekkere homoquote:
Kijk nog wel ff. Je lijkt me niet iemand die er mee aan de haal gaat.quote:
Echt soms tientallen foto's in echt minimaal andere posesquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met de juiste (lees niet strakke) kleding valt dat anders heus niet op hoor.
Het valt mij ook altijd zo op dat sommigen alleen maar foto's van zichzelf hebben op Facebook![]()
[..]
NG lekkere homo
Ja dat vind ik sws logisch. Een pic post je meestal omdat je het zelf ook leuk vindt bij anderen een beeld te hebben en dan is een portret ook wel genoeg.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, als ze meer dan alleen haar face post![]()
klbsc homies toch. eerlijk overstekenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk nog wel ff. Je lijkt me niet iemand die er mee aan de haal gaat.
anders heb ik zijn picca die je mag shamen danquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk nog wel ff. Je lijkt me niet iemand die er mee aan de haal gaat.
Dat was mijn punt dus. Dat ik snapte dat ze niet meer dan haar face postte.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat vind ik sws logisch. Een pic post je meestal omdat je het zelf ook leuk vindt bij anderen een beeld te hebben en dan is een portret ook wel genoeg.
Om op te geilen iig niet.
of datquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klbsc homies toch. eerlijk oversteken
Ayequote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klbsc homies toch. eerlijk oversteken
quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
anders heb ik zijn picca die je mag shamen dan
ik printte altijd de facepics uit van US en ging erover spuiten zodat net leek of nja je snapt me wel hequote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat vind ik sws logisch. Een pic post je meestal omdat je het zelf ook leuk vindt bij anderen een beeld te hebben en dan is een portret ook wel genoeg.
Om op te geilen iig niet.
die foto van yvon met zaad eropquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik printte altijd de facepics uit van US en ging erover spuiten zodat net leek of nja je snapt me wel he![]()
![]()
Ja en dat mistte ik in eerste instantie, maar na opheldering onderschrijf ik het compleet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was mijn punt dus. Dat ik snapte dat ze niet meer dan haar face postte.
wat is er veranderd? jij was zo'n fan?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik printte altijd de facepics uit van US en ging erover spuiten zodat net leek of nja je snapt me wel he
maakte dan zo'n gat waar mond zit![]()
![]()
Akkoord.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dat mistte ik in eerste instantie, maar na opheldering onderschrijf ik het compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |