Nu hoink hier niet meer mag komen dient iemand anders op te staan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat crip uit het niets iets zegt over mijn pics die ik vroeger poste in dat fototopic terwijl ze zelf hier nog geen account had en ook gewoon nergens op slaat alleen om mij te pakken ofzo. Wat ze altijd doet.
Wel grappig en zielig tegelijk.
je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Houd je scheve bek dicht joh blaaskaaksukkel met je pukkelnek.
Je hebt btw mijn comment wel gelezen? dat valt volgens mij niet onder 'in de grond trappen', maar goed. Zoals ik al zei ben graag realistisch.
maar dat mag je niet zijn denk ik tegen hele gevoelige en onzekere mensen.
realistisch of een gebrek aan empathie?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Houd je scheve bek dicht joh blaaskaaksukkel met je pukkelnek.
Je hebt btw mijn comment wel gelezen? dat valt volgens mij niet onder 'in de grond trappen', maar goed. Zoals ik al zei ben graag realistisch.
maar dat mag je niet zijn denk ik tegen hele gevoelige en onzekere mensen.
Realistisch. Ouder worden is realistisch. Daar heeft empathie weinig mee van doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
realistisch of een gebrek aan empathie?
Ben benieuwd wie de volgende in line isquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu hoink hier niet meer mag komen dient iemand anders op te staan.
Er zijn meer die die mening delen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
vind het altijd erg grappig als mensen zo negatief over anderen zijn terwijl ze zelf 5 kg plamuur op het snoetje hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow
Ze is gewoon diep gekrenkt door opmerkingen denk ik. gaat niet meer overoh well..
Ja, postte regelmatig in dat topic jaren terug.
Had ook gewoon pics in mijn fobo.
lieve 2nutz, ik heb geen idee wat je precies zei en tegen wie, en het is ook mijn zaak nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Realistisch. Ouder worden is realistisch. Daar heeft empathie weinig mee van doen.
[..]
Ben benieuwd wie de volgende in line is
[..]
Er zijn meer die die mening delen.
wowow 12g buckshotquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind het altijd erg grappig als mensen zo negatief over anderen zijn terwijl ze zelf 5 kg plamuur op het snoetje hebben
Dat is gewoon beetje hypocriet, jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind het altijd erg grappig als mensen zo negatief over anderen zijn terwijl ze zelf 5 kg plamuur op het snoetje hebben
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
Dat blijkt. Soms kan het ook gewoon opvallen na zo'n lange tijd.
bemoei je er dan niet tegenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve 2nutz, ik heb geen idee wat je precies zei en tegen wie, en het is ook mijn zaak niet
Maar altijd van d'r face.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon beetje hypocriet, jaal post zij ook gewoon pics zonder al die plamuur.
Eerlijk is eerlijk.
okquote:
Ja maar het ging een richting op die me helemaal niet boeit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, ik dacht, laat ik eens leuk met Chai hierover praten. ;s
oh ja kweenie, kijk er bijna nooitquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon beetje hypocriet, jaal post zij ook gewoon pics zonder al die plamuur.
Eerlijk is eerlijk.
Geen idee waar dit over gaat, maarquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha jaaltijd juist mooi om gewoon een realistisch beeld te schetsen zoals ik daar deed.
Lekker wijf zeggen tegen een halfdode met papyrushuid...zo onrealistisch.
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar altijd van d'r face.
Tevens post men natuurlijk altijd de leukste foto van zichzelf.
filtertje dit datquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar altijd van d'r face.
Tevens post men natuurlijk altijd de leukste foto van zichzelf.
Jaren terug waren die topics ook een stuk drukker...quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja kweenie, kijk er bijna nooit
Als ze geen make-up op heeft?quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar snap het wel aan een kant. Anders krijgt ze weer commentaar over haar immense tieten.
Was tijdje terug zo'n meid op instagram die meerdere selfies per dag plaatste waar ze overigens echt miljoenen views op kreeg maar ze was dus soms echt 3 uur bezig om de beste pic te maken en dan te posten
Wat een leugen leef je dandie was er ook maar mee gestopt.
stuur me picca dan vriendquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaren terug waren die topics ook een stuk drukker...
Geen idee waarom nu niet meer man![]()
![]()
Nee, als ze meer dan alleen haar face postquote:
Met de juiste (lees niet strakke) kleding valt dat anders heus niet op hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar snap het wel aan een kant. Anders krijgt ze weer commentaar over haar immense tieten.
Was tijdje terug zo'n meid op instagram die meerdere selfies per dag plaatste waar ze overigens echt miljoenen views op kreeg maar ze was dus soms echt 3 uur bezig om de beste pic te maken en dan te posten
Wat een leugen leef je dandie was er ook maar mee gestopt.
NG lekkere homoquote:
Kijk nog wel ff. Je lijkt me niet iemand die er mee aan de haal gaat.quote:
Echt soms tientallen foto's in echt minimaal andere posesquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met de juiste (lees niet strakke) kleding valt dat anders heus niet op hoor.
Het valt mij ook altijd zo op dat sommigen alleen maar foto's van zichzelf hebben op Facebook![]()
[..]
NG lekkere homo
Ja dat vind ik sws logisch. Een pic post je meestal omdat je het zelf ook leuk vindt bij anderen een beeld te hebben en dan is een portret ook wel genoeg.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, als ze meer dan alleen haar face post![]()
klbsc homies toch. eerlijk overstekenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk nog wel ff. Je lijkt me niet iemand die er mee aan de haal gaat.
anders heb ik zijn picca die je mag shamen danquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk nog wel ff. Je lijkt me niet iemand die er mee aan de haal gaat.
Dat was mijn punt dus. Dat ik snapte dat ze niet meer dan haar face postte.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat vind ik sws logisch. Een pic post je meestal omdat je het zelf ook leuk vindt bij anderen een beeld te hebben en dan is een portret ook wel genoeg.
Om op te geilen iig niet.
of datquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klbsc homies toch. eerlijk oversteken
Ayequote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klbsc homies toch. eerlijk oversteken
quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
anders heb ik zijn picca die je mag shamen dan
ik printte altijd de facepics uit van US en ging erover spuiten zodat net leek of nja je snapt me wel hequote:Op woensdag 15 juni 2016 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat vind ik sws logisch. Een pic post je meestal omdat je het zelf ook leuk vindt bij anderen een beeld te hebben en dan is een portret ook wel genoeg.
Om op te geilen iig niet.
die foto van yvon met zaad eropquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik printte altijd de facepics uit van US en ging erover spuiten zodat net leek of nja je snapt me wel he![]()
![]()
Ja en dat mistte ik in eerste instantie, maar na opheldering onderschrijf ik het compleet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was mijn punt dus. Dat ik snapte dat ze niet meer dan haar face postte.
wat is er veranderd? jij was zo'n fan?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik printte altijd de facepics uit van US en ging erover spuiten zodat net leek of nja je snapt me wel he
maakte dan zo'n gat waar mond zit![]()
![]()
Akkoord.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dat mistte ik in eerste instantie, maar na opheldering onderschrijf ik het compleet.
Ze heeft nieuwe picsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |