Omschrijf je nu je vriendin?quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dikke wijven met korte pittige kapsels en een kek montuurtje en bulderlach
Idd. Terechte angst toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja en dan? Ben je bang neergeschoten te worden in een club ofzo.
Shit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Indirect heb je dat nu ook gedaan, slimbo
Je bent zelf verwart.quote:
Ik ontvang nimmer.quote:
verwardquote:
Mooi dat geklap erbijquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:18 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/AutobahnEU/videos/806979972768713/
Die lach ook![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
watch dogs 2 ziet er wel goed uit
Wat BCS betreft: vind Mike in BCS zo tof omdat hij is in BCS wat Gus is in BB.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik vind het wel goede series maar niet mijn ding, Peak Blinders kijk ik dan weer wel beetje de britse tegenhanger van boardwalk
Gvdquote:
Damnquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nja elkaar beetje slurpen toch
dat was van mij laatst hier, maar ik vond het grappig dat je het precies andersom deed, btw ik en op spelling lettenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvdlas laatst nog een bericht dat mensen die constant verbeteren rotmensen zijn en zuur enzo.
circlejerkquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nja elkaar beetje slurpen toch
Ja, zo gaat dat altijd bij mijquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was van mij laatst hier, maar ik vond het grappig dat je het precies andersom deed, btw ik en op spelling letten![]()
mike is gewoon mike, in bcs en bbquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:37 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Wat BCS betreft: vind Mike in BCS zo tof omdat hij is in BCS wat Gus is in BB.
Nee srs zou gewoon kopen. Heb me ook vermaakt met deel 1, en dit ziet er nog leuker uitquote:
Word jij niet moe van jezelfquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:37 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Wat BCS betreft: vind Mike in BCS zo tof omdat hij is in BCS wat Gus is in BB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |