ja precies op die plek had ik hem in januari 2009 al onder een dun laagje sneeuw geportretteerdquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:03 schreef Prins_Pils het volgende:
Deze is van september
[ afbeelding ]
Staat er al zolang ik me kan herinneren en zal daar de komende tigmiljoen jaar ook wel blijven
Het gebeurt overal. Maar of alle partijen blij moeten zijn met het uiteindelijke gevolg is maar de vraag.quote:
Precies. Geen gezeik, b2py hep gelijkquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:01 schreef b2py het volgende:
Je zit met autisten he, het nummertje 1000 is 1000, no matter what
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:47 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
(Foto: Historische Sammlung der DB AG, Carl-Ernst Zimmer)
Heb je dat serieus zitten controleren? Wie heeft deel 854 geopend? Die heeft zelf het nummer opgehoogd dan wrs.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:57 schreef hm. het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met de nummertjes van deze reeks? In de topicchain ontbreekt #853 namelijk. Dus dit is het 999e topic
Ik heb een beetje in de TC zitten spitten wanneer de reeks begonnen was enzo. Toen viel het me op dat de nummertjes versprongen, omdat er 50 topics op een pagina gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je dat serieus zitten controleren? Wie heeft deel 854 geopend? Die heeft zelf het nummer opgehoogd dan wrs.
http://nieuws.ns.nl/amste(...)we-informatiebalies/quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben in Koekjestown trouwens een mooi nieuw hip bijdetijds infohokje gekregen. Zo van, dan kan niemand ook eens ergens anders in zitten![]()
[ afbeelding ]
Dus mag je de HC bij zijn nek pakken en buiten de trein houden omdat hij ook niet meer mag instappen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het grappige is dat juist NS ons daar juist nu op wijst, met de campagne "Fluiten = niet meer instappen"
Mogelijk wel de primeur "ook echt poppetjes erin"quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:15 schreef hm. het volgende:
[..]
http://nieuws.ns.nl/amste(...)we-informatiebalies/
Maar in Delft staat al maanden zo'n ding te verstoffen, en die van Fles staat er ook al. Dus om nou te stellen dat Amsterdam de primeur heeft...
Zie het jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 18:48 schreef derLudolf het volgende:
Flinke badslipper voor je mansion Fles
Zwaai zwaai vanuit de 7625
Maken we nog een topic 1000quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:57 schreef hm. het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met de nummertjes van deze reeks? In de topicchain ontbreekt #853 namelijk. Dus dit is het 999e topic
EN het product van drie opeenvolgende priemgetallenquote:
Dat had ik dus ook dacht ik, maar dat meekleuren gaat zo langzaam dat ik het niet merkte...quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als we dan toch offtopic zijn; ik heb vandaag een meekleurende bril opgehaald maar het is zulk baggerweer dat 'ie niet mee wilde kleuren
#FIRSTWORLDPROBLEMS
Vorige deel ging het toch over India? Dus: een rondje New Delhi - Bangalore - Calcutta rond oud en nieuw.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:12 schreef greavy het volgende:
[..]
iets als Porto naar Ho Chi Minh ? Ruim 17.000km en 325 uur ofzo
Onderhoud overdag is 50% goedkoperquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:59 schreef Monopoly het volgende:
Kosten terugdringen![]()
Ja het spoor ligt er ook overal in fantastische staat bij
Gewoon minder geld uitgeven. Jep. Lijkt me een strak plan.
Nou ja, het laatste weekend zonder werkzaamheden was in april 1421, dus het MAG ondertussen eens een keer KLAAR zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:59 schreef Monopoly het volgende:
Kosten terugdringen![]()
Ja het spoor ligt er ook overal in fantastische staat bij
Gewoon minder geld uitgeven. Jep. Lijkt me een strak plan.
Onderhoud is nooit klaar, daar is het onderhoud voor. Spoor is allesbehalve onderhoudsloos. En het achterstallige onderhoud is alleen maar opgelopen sinds ze medio jaren '90 aan de alarmbellen trokken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, het laatste weekend zonder werkzaamheden was in april 1421, dus het MAG ondertussen eens een keer KLAAR zijn natuurlijk.
Echt? De stations zien er toch een stuk beter uit tegenwoordig, dan pakweg 15 jaar geleden. Is het met het spoor zelf zo veel slechter gesteld?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Onderhoud is nooit klaar, daar is het onderhoud voor. Spoor is allesbehalve onderhoudsloos. En het achterstallige onderhoud is alleen maar opgelopen sinds ze medio jaren '90 aan de alarmbellen trokken.
Ik heb helaas niet de indruk gekregen dat ze ooit aan het inlopen waren op die achterstand helaas.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Onderhoud is nooit klaar, daar is het onderhoud voor. Spoor is allesbehalve onderhoudsloos. En het achterstallige onderhoud is alleen maar opgelopen sinds ze medio jaren '90 aan de alarmbellen trokken.
Dat is waar maar dat is NS en niet ProRail.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Echt? De stations zien er toch een stuk beter uit tegenwoordig, dan pakweg 15 jaar geleden. Is het met het spoor zelf zo veel slechter gesteld?
Dat is wel heel jammer natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Onderhoud is nooit klaar, daar is het onderhoud voor. Spoor is allesbehalve onderhoudsloos. En het achterstallige onderhoud is alleen maar opgelopen sinds ze medio jaren '90 aan de alarmbellen trokken.
De Zwitsers geven per hoofd van de bevolking twee keer zoveel geld uit aan spoorweginfrastructuur (en waarschijnlijk ook aan weginfra), een gedeelte is te wijten aan moeilijk terrein maar een gedeelte is ook dat er veeeeel meer preventief onderhoud wordt gedaan, dat helpt zo ongelofelijk veel, en dan zou de kans dat Fles met z'n ICM ontspoort te Hilversum ook veel kleiner zijn geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:08 schreef hm. het volgende:
Als we nu eens iets meer geld uit zouden geven aan de infrastructuur, dan zijn er misschien niet continue en overal werkzaamheden doordat alles te snel verslijt.
De afgelopen jaren zijn er ontwikkelingen geweest waardoor het spul alleen maar sneller is gaan slijten zoals het verharden van de spoorstaaf en wielen waardoor we nu andere problemen kennen dan vroeger. Voeg daar het meer en meer toenemen van treinverkeer aan toe en het spul slijt gewoon harder..quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Echt? De stations zien er toch een stuk beter uit tegenwoordig, dan pakweg 15 jaar geleden. Is het met het spoor zelf zo veel slechter gesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |