ja precies op die plek had ik hem in januari 2009 al onder een dun laagje sneeuw geportretteerdquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:03 schreef Prins_Pils het volgende:
Deze is van september
[ afbeelding ]
Staat er al zolang ik me kan herinneren en zal daar de komende tigmiljoen jaar ook wel blijven
Het gebeurt overal. Maar of alle partijen blij moeten zijn met het uiteindelijke gevolg is maar de vraag.quote:
Precies. Geen gezeik, b2py hep gelijkquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:01 schreef b2py het volgende:
Je zit met autisten he, het nummertje 1000 is 1000, no matter what
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:47 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
(Foto: Historische Sammlung der DB AG, Carl-Ernst Zimmer)
Heb je dat serieus zitten controleren? Wie heeft deel 854 geopend? Die heeft zelf het nummer opgehoogd dan wrs.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:57 schreef hm. het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met de nummertjes van deze reeks? In de topicchain ontbreekt #853 namelijk. Dus dit is het 999e topic
Ik heb een beetje in de TC zitten spitten wanneer de reeks begonnen was enzo. Toen viel het me op dat de nummertjes versprongen, omdat er 50 topics op een pagina gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je dat serieus zitten controleren? Wie heeft deel 854 geopend? Die heeft zelf het nummer opgehoogd dan wrs.
http://nieuws.ns.nl/amste(...)we-informatiebalies/quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben in Koekjestown trouwens een mooi nieuw hip bijdetijds infohokje gekregen. Zo van, dan kan niemand ook eens ergens anders in zitten![]()
[ afbeelding ]
Dus mag je de HC bij zijn nek pakken en buiten de trein houden omdat hij ook niet meer mag instappen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het grappige is dat juist NS ons daar juist nu op wijst, met de campagne "Fluiten = niet meer instappen"
Mogelijk wel de primeur "ook echt poppetjes erin"quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:15 schreef hm. het volgende:
[..]
http://nieuws.ns.nl/amste(...)we-informatiebalies/
Maar in Delft staat al maanden zo'n ding te verstoffen, en die van Fles staat er ook al. Dus om nou te stellen dat Amsterdam de primeur heeft...
Zie het jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 18:48 schreef derLudolf het volgende:
Flinke badslipper voor je mansion Fles
Zwaai zwaai vanuit de 7625
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |