abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163037495
Iedere machinist roept maar wat en sommige doen het ook in Engels, Duits of Frans, terwijl anderen nauwelijks Nederlands kunnen.

Waarom zijn er geen vaste afspraken gemaakt hiervoor? Of waarom is het niet gewoon vooraf opgenomen zoals op stations?

Waarom is leven zo kut?
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
  woensdag 15 juni 2016 @ 17:55:17 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  woensdag 15 juni 2016 @ 18:09:05 #3
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_163037869
Omdat de NS een amateuristische pleurisbende is.
  woensdag 15 juni 2016 @ 18:13:42 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_163037977
Meestal is het de conducteur die complete verhalen verteld. De machinist roept hooguit de naam van station waar hij gaat stoppen.

In sprinters gaat het meestal wel automatisch.
So we just called him Fred
pi_163038166
- wech -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sounddragon op 15-06-2016 20:46:26 ]
pi_163038309
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:54 schreef Vluchteling het volgende:

Waarom

Waarom

Waarom
pi_163038396
soms lijkt het me ook best leuk om machinist te zijn, is dat chill werk?

ik ga alleen nooit met de trein :') laatste keer was 4 jaar terug of zo _O-
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163038422
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:24 schreef matthias24 het volgende:

[..]

DAAROM!
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
pi_163038568
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:28 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

DAAROM!
en daarom maak jij ook hele slechte topics haaaaaaaaaaaaa! _O-
pi_163038590
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:28 schreef Baas_bas het volgende:
soms lijkt het me ook best leuk om machinist te zijn, is dat chill werk?

ik ga alleen nooit met de trein :') laatste keer was 4 jaar terug of zo _O-
machinist zijn is erg leuk idd. lekker relaxen de hele dag. :') :')
pi_163038645
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:34 schreef matthias24 het volgende:

[..]

machinist zijn is erg leuk idd. lekker relaxen de hele dag. :') :')
Ja is toch best leuk? Kan me voorstellen dat je misschien een beetje tijdsdruk hebt maar dat is alleen als je niet zit op te letten. Verder een beetje cruizen. Kan misschien wel saai worden. Maar voor mij is saai vaak juist goed _O_

Wat heb ej daar voor nodig om machinist te worden? Je moet zeker per se naar een centraal station als je er werkt? Je kan niet zomaar halverwege opstappen of zo? :(
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163038675
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:36 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ja is toch best leuk? Kan me voorstellen dat je misschien een beetje tijdsdruk hebt maar dat is alleen als je niet zit op te letten. Verder een beetje cruizen. Kan misschien wel saai worden. Maar voor mij is saai vaak juist goed _O_

Wat heb ej daar voor nodig om machinist te worden? Je moet zeker per se naar een centraal station als je er werkt? Je kan niet zomaar halverwege opstappen of zo? :(
heb jij toevallig je MBO 2 diploma gehaald?
pi_163038692
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:37 schreef matthias24 het volgende:

[..]

heb jij toevallig je MBO 2 diploma gehaald?
Nee :')
pi_163038756
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Nee :')
VMBO basisberoeps?
pi_163038793
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:39 schreef matthias24 het volgende:

[..]

VMBO basisberoeps?
nee die ene met die 4 erin
pi_163038824
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:40 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

nee die ene met die 4 erin
je houd me voor de gek he? :')
pi_163038831
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:41 schreef matthias24 het volgende:

[..]

je houd me voor de gek he? :')
vmbo4 had ik
pi_163038876
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:36 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Werkenbijdens.nl

Volgens mij is de hele opleiding betaald.
Do what you love, love what you do!
pi_163038900
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:43 schreef kree het volgende:

[..]

Werkenbijdens.nl

wat een kutsite
pi_163038918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:43 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

wat een kutsite
Ja het is werkenbijns :')
Do what you love, love what you do!
pi_163038932
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:44 schreef kree het volgende:

[..]

Ja het is werkenbijns :')
oh dat ziet er al beter uit
pi_163038976
Om Machinist te worden, heb je minimaal een (v)mbo diploma behaald. Je hebt al enkele jaren werkervaring, bij voorkeur in een servicegerichte omgeving, zodat je ervaring hebt opgedaan met het contact met klanten. Je bent stressbestendig, je ziet er representatief uit en je kunt zelfstandig en accuraat werken. Je spreekt en schrijft goed Nederlands en je bent duidelijk in je communicatie. Daarnaast is het belangrijk dat je een uitstekend gehoor en gezichtsvermogen hebt.

oooooooohh dat kan ik wel. Tenminste, wat bedoelen ze met service gericht?
pi_163038997
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:41 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

vmbo4 had ik
:') :') ...........oke hoe dan ook.......je moet eerst je MBO 2 diplomma halen en daarna moet je je inschrijven voor de machinisten opleiding MBO 3. daarvoor moet je naar het ROC gaan. als je alles hebt afgerond mag je als het goed is een trein besturen. ooh en nog iets anders...je moet ook een zware psychologische test doen voordat je aan de machinistenopleiding kan gaan beginnen.

veel succes. ^O^
pi_163039012
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:43 schreef kree het volgende:

[..]

Werkenbijdens.nl

je moet eerst MBO 2 hebben vriend!!!
pi_163039035
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:46 schreef matthias24 het volgende:

[..]

:') :') ...........oke hoe dan ook.......je moet eerst je MBO 2 diplomma halen en daarna moet je je inschrijven voor de machinisten opleiding MBO 3. daarvoor moet je naar het ROC gaan. als je alles hebt afgerond mag je als het goed is een trein besturen. ooh en nog iets anders...je moet ook een zware psychologische test doen voordat je aan de machinistenopleiding kan gaan beginnen.

veel succes. ^O^
echt niet er staat vmbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')