machinist zijn is erg leuk idd. lekker relaxen de hele dag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:28 schreef Baas_bas het volgende:
soms lijkt het me ook best leuk om machinist te zijn, is dat chill werk?
ik ga alleen nooit met de treinlaatste keer was 4 jaar terug of zo
![]()
Ja is toch best leuk? Kan me voorstellen dat je misschien een beetje tijdsdruk hebt maar dat is alleen als je niet zit op te letten. Verder een beetje cruizen. Kan misschien wel saai worden. Maar voor mij is saai vaak juist goedquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:34 schreef matthias24 het volgende:
[..]
machinist zijn is erg leuk idd. lekker relaxen de hele dag.![]()
heb jij toevallig je MBO 2 diploma gehaald?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:36 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja is toch best leuk? Kan me voorstellen dat je misschien een beetje tijdsdruk hebt maar dat is alleen als je niet zit op te letten. Verder een beetje cruizen. Kan misschien wel saai worden. Maar voor mij is saai vaak juist goed
Wat heb ej daar voor nodig om machinist te worden? Je moet zeker per se naar een centraal station als je er werkt? Je kan niet zomaar halverwege opstappen of zo?
Neequote:Op woensdag 15 juni 2016 18:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
heb jij toevallig je MBO 2 diploma gehaald?
nee die ene met die 4 erinquote:
vmbo4 had ikquote:
Werkenbijdens.nlquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:36 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja is toch best leuk? Kan me voorstellen dat je misschien een beetje tijdsdruk hebt maar dat is alleen als je niet zit op te letten. Verder een beetje cruizen. Kan misschien wel saai worden. Maar voor mij is saai vaak juist goed
Wat heb ej daar voor nodig om machinist te worden? Je moet zeker per se naar een centraal station als je er werkt? Je kan niet zomaar halverwege opstappen of zo?
wat een kutsitequote:Op woensdag 15 juni 2016 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Werkenbijdens.nl
Volgens mij is de hele opleiding betaald.
oh dat ziet er al beter uitquote:
quote:
je moet eerst MBO 2 hebben vriend!!!quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Werkenbijdens.nl
Volgens mij is de hele opleiding betaald.
echt niet er staat vmboquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]![]()
...........oke hoe dan ook.......je moet eerst je MBO 2 diplomma halen en daarna moet je je inschrijven voor de machinisten opleiding MBO 3. daarvoor moet je naar het ROC gaan. als je alles hebt afgerond mag je als het goed is een trein besturen. ooh en nog iets anders...je moet ook een zware psychologische test doen voordat je aan de machinistenopleiding kan gaan beginnen.
veel succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |