machinist zijn is erg leuk idd. lekker relaxen de hele dag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:28 schreef Baas_bas het volgende:
soms lijkt het me ook best leuk om machinist te zijn, is dat chill werk?
ik ga alleen nooit met de treinlaatste keer was 4 jaar terug of zo
![]()
Ja is toch best leuk? Kan me voorstellen dat je misschien een beetje tijdsdruk hebt maar dat is alleen als je niet zit op te letten. Verder een beetje cruizen. Kan misschien wel saai worden. Maar voor mij is saai vaak juist goedquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:34 schreef matthias24 het volgende:
[..]
machinist zijn is erg leuk idd. lekker relaxen de hele dag.![]()
heb jij toevallig je MBO 2 diploma gehaald?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:36 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja is toch best leuk? Kan me voorstellen dat je misschien een beetje tijdsdruk hebt maar dat is alleen als je niet zit op te letten. Verder een beetje cruizen. Kan misschien wel saai worden. Maar voor mij is saai vaak juist goed
Wat heb ej daar voor nodig om machinist te worden? Je moet zeker per se naar een centraal station als je er werkt? Je kan niet zomaar halverwege opstappen of zo?
Neequote:Op woensdag 15 juni 2016 18:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
heb jij toevallig je MBO 2 diploma gehaald?
nee die ene met die 4 erinquote:
vmbo4 had ikquote:
Werkenbijdens.nlquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:36 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja is toch best leuk? Kan me voorstellen dat je misschien een beetje tijdsdruk hebt maar dat is alleen als je niet zit op te letten. Verder een beetje cruizen. Kan misschien wel saai worden. Maar voor mij is saai vaak juist goed
Wat heb ej daar voor nodig om machinist te worden? Je moet zeker per se naar een centraal station als je er werkt? Je kan niet zomaar halverwege opstappen of zo?
wat een kutsitequote:Op woensdag 15 juni 2016 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Werkenbijdens.nl
Volgens mij is de hele opleiding betaald.
oh dat ziet er al beter uitquote:
quote:
je moet eerst MBO 2 hebben vriend!!!quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Werkenbijdens.nl
Volgens mij is de hele opleiding betaald.
echt niet er staat vmboquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]![]()
...........oke hoe dan ook.......je moet eerst je MBO 2 diplomma halen en daarna moet je je inschrijven voor de machinisten opleiding MBO 3. daarvoor moet je naar het ROC gaan. als je alles hebt afgerond mag je als het goed is een trein besturen. ooh en nog iets anders...je moet ook een zware psychologische test doen voordat je aan de machinistenopleiding kan gaan beginnen.
veel succes.
"Ok dames en heren jongens een meisjes, aangezien de baas altijd vertraging heeft verzoek ik jullie vriendelijk de gordels vast te maken, want we gaan even wat tijd inhalen. Blijf aub zitten tot het lampje uit is en weet waar de nooduitgangen zich bevinden."quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
je moet eerst MBO 2 hebben vriend!!!
jaaa je bent lekker aan het trollen he....gezellig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:47 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
"Ok dames en heren jongens een meisjes, aangezien de baas altijd vertraging heeft verzoek ik jullie vriendelijk de gordels vast te maken, want we gaan even wat tijd inhalen. Blijf aub zitten tot het lampje uit is en weet waar de nooduitgangen zich bevinden."
jonge wtf ik maak een grapje van iets wat grappig is om te zeggen als je machinist bent ga jankenquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaaa je bent lekker aan het trollen he....gezellig.
eigenlijk wens ik jou helemaal geen succes. ik zou mij niet veilig voelen bij jou in de trein.
doei.
ja okeequote:Op woensdag 15 juni 2016 18:46 schreef Baas_bas het volgende:
Om Machinist te worden, heb je minimaal een (v)mbo diploma behaald. Je hebt al enkele jaren werkervaring, bij voorkeur in een servicegerichte omgeving, zodat je ervaring hebt opgedaan met het contact met klanten. Je bent stressbestendig, je ziet er representatief uit en je kunt zelfstandig en accuraat werken. Je spreekt en schrijft goed Nederlands en je bent duidelijk in je communicatie. Daarnaast is het belangrijk dat je een uitstekend gehoor en gezichtsvermogen hebt.
oooooooohh dat kan ik wel. Tenminste, wat bedoelen ze met service gericht?
jonge wel ik heb vmbo4quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:51 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja okee![]()
dat geld alleen voor VMBO kader.......maar jij hebt helemaal geen diploma's, dus dat is ook niet van toepassing bij jou.
wat een irritante gast ben jij eigenlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:52 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
jonge wel ik heb vmbo4
dat is toch minimaal vmbo??
dat is al de 2e keer dat ik dat hoor vandaagquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wat een irritante gast ben jij eigenlijk.
lekker voor je.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:53 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
dat is al de 2e keer dat ik dat hoor vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve als iemand voor je trein springt. Ik heb paar weken geleden meegemaakt dat iemand voor de trein sprong waar ik in zat. Ik ben blij dat ik niet de machinist was.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:28 schreef Baas_bas het volgende:
soms lijkt het me ook best leuk om machinist te zijn, is dat chill werk?
ik ga alleen nooit met de treinlaatste keer was 4 jaar terug of zo
![]()
vmbo 4 bestaat geen eens.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:52 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
jonge wel ik heb vmbo4
dat is toch minimaal vmbo??
verder heb ik zowat al m'n rijbewijzen en tal van cursussen voor beroepsvervoer schadepreventie defensieve shit VCA blabla gedaan dus dat zal wel allemaal meetellen joh
maar ik weet niet of ik wel machinist wil worden
Die gast springt er toch zelf voorquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:06 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Behalve als iemand voor je trein springt. Ik heb paar weken geleden meegemaakt dat iemand voor de trein sprong waar ik in zat. Ik ben blij dat ik niet de machinist was.
jawel tl heet dat volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |