Maken we nog een topic 1000quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:57 schreef hm. het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met de nummertjes van deze reeks? In de topicchain ontbreekt #853 namelijk. Dus dit is het 999e topic
EN het product van drie opeenvolgende priemgetallenquote:
Dat had ik dus ook dacht ik, maar dat meekleuren gaat zo langzaam dat ik het niet merkte...quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als we dan toch offtopic zijn; ik heb vandaag een meekleurende bril opgehaald maar het is zulk baggerweer dat 'ie niet mee wilde kleuren
#FIRSTWORLDPROBLEMS
Vorige deel ging het toch over India? Dus: een rondje New Delhi - Bangalore - Calcutta rond oud en nieuw.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:12 schreef greavy het volgende:
[..]
iets als Porto naar Ho Chi Minh ? Ruim 17.000km en 325 uur ofzo
Onderhoud overdag is 50% goedkoperquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:59 schreef Monopoly het volgende:
Kosten terugdringen![]()
Ja het spoor ligt er ook overal in fantastische staat bij
Gewoon minder geld uitgeven. Jep. Lijkt me een strak plan.
Nou ja, het laatste weekend zonder werkzaamheden was in april 1421, dus het MAG ondertussen eens een keer KLAAR zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:59 schreef Monopoly het volgende:
Kosten terugdringen![]()
Ja het spoor ligt er ook overal in fantastische staat bij
Gewoon minder geld uitgeven. Jep. Lijkt me een strak plan.
Onderhoud is nooit klaar, daar is het onderhoud voor. Spoor is allesbehalve onderhoudsloos. En het achterstallige onderhoud is alleen maar opgelopen sinds ze medio jaren '90 aan de alarmbellen trokken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, het laatste weekend zonder werkzaamheden was in april 1421, dus het MAG ondertussen eens een keer KLAAR zijn natuurlijk.
Echt? De stations zien er toch een stuk beter uit tegenwoordig, dan pakweg 15 jaar geleden. Is het met het spoor zelf zo veel slechter gesteld?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Onderhoud is nooit klaar, daar is het onderhoud voor. Spoor is allesbehalve onderhoudsloos. En het achterstallige onderhoud is alleen maar opgelopen sinds ze medio jaren '90 aan de alarmbellen trokken.
Ik heb helaas niet de indruk gekregen dat ze ooit aan het inlopen waren op die achterstand helaas.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Onderhoud is nooit klaar, daar is het onderhoud voor. Spoor is allesbehalve onderhoudsloos. En het achterstallige onderhoud is alleen maar opgelopen sinds ze medio jaren '90 aan de alarmbellen trokken.
Dat is waar maar dat is NS en niet ProRail.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Echt? De stations zien er toch een stuk beter uit tegenwoordig, dan pakweg 15 jaar geleden. Is het met het spoor zelf zo veel slechter gesteld?
Dat is wel heel jammer natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De Zwitsers geven per hoofd van de bevolking twee keer zoveel geld uit aan spoorweginfrastructuur (en waarschijnlijk ook aan weginfra), een gedeelte is te wijten aan moeilijk terrein maar een gedeelte is ook dat er veeeeel meer preventief onderhoud wordt gedaan, dat helpt zo ongelofelijk veel, en dan zou de kans dat Fles met z'n ICM ontspoort te Hilversum ook veel kleiner zijn geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:08 schreef hm. het volgende:
Als we nu eens iets meer geld uit zouden geven aan de infrastructuur, dan zijn er misschien niet continue en overal werkzaamheden doordat alles te snel verslijt.
De afgelopen jaren zijn er ontwikkelingen geweest waardoor het spul alleen maar sneller is gaan slijten zoals het verharden van de spoorstaaf en wielen waardoor we nu andere problemen kennen dan vroeger. Voeg daar het meer en meer toenemen van treinverkeer aan toe en het spul slijt gewoon harder..quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Echt? De stations zien er toch een stuk beter uit tegenwoordig, dan pakweg 15 jaar geleden. Is het met het spoor zelf zo veel slechter gesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |