SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik lust geen drop.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:49 schreef Annagh het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 juni 2016 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... jij bent nummer 2 die dat niet te drinken vind.
[/quote
Lucky heeft het zelf gemaakt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft zijn inloggegevens voor Radio 49 binnen.
Echt niet? Ik ken alleen eentje uit het buitenland die het niet lust. Zelf kan ik geen zak bij me in de buurt hebben want dan is ie binnen notime opgevroten.quote:
Nog welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, draait als een tierelier. Alles is supersnel.
Neem je tijd hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb nog wel even wat tijd nodig om me te verdiepen in hoe alles werkt. Ik moet nog bepalen welke software ik kies. Ik moet uitvogelen hoe ik precies inlog, enzovoort. Zo gauw ik het een beetje snap laat ik een slot inplannen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef Annagh het volgende:
[..]
Echt niet? Ik ken alleen eentje uit het buitenland die het niet lust. Zelf kan ik geen zak bij me in de buurt hebben want dan is ie binnen notime opgevroten.
Leuk zeg, dus binnenkort kan je aan de slag als DJ. Ben zó benieuwd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, draait als een tierelier. Alles is supersnel.
Hmmm, krijtdrop! Daar mogen ze me 's nachts voor wakker maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik lust alleen Engelse drop, dropstaafjes, krijtdrop en zoete drop.
Even noteren.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:54 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hmmm, krijtdrop! Daar mogen ze me 's nachts voor wakker maken.
Bart de Graaff heeft daar ooit een heel tv-programma op gebaseerd. Geweldig was dat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:54 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hmmm, krijtdrop! Daar mogen ze me 's nachts voor wakker maken.
Maar ik welquote:
Gemist, dus zal ik eens opzoeken. Bart was oké.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bart de Graaff heeft daar ooit een heel tv-programma op gebaseerd. Geweldig was dat.
Dat doet ie wel aardig hè, dat mixenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Lekker strak aan elkaar geremixt weer.
Tof! Hij moest de groeten weer hebben van Loensende Leo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:57 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Lucky je krijg de groeten van Dirk Krentenbol.
Dank je 11.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Lekker strak aan elkaar geremixt weer.
Dank u.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat doet ie wel aardig hè, dat mixen
Wie draait er nou rare orgelmuziek.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:59 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Nee ik kwam voor het eerst toen Knokkels draaide en een keer met rare orgelmuziek.
De Arabierquote:
Dat was toch Loensende Lea? Heet ie nou ineens Leo?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof! Hij moest de groeten weer hebben van Loensende Leo.
Loensende Leo is de kerel van rooie Stien.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:01 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Dat was toch Loensende Lea? Heet ie nou ineens Leo?
Aha...... dat verklaard een hoop.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:02 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Volgens mij heet hij Vout. Het waren allemaal hele gekke nummers.
Ik ga wel weg hoorquote:
Hee Piet! Hoe is het met jou dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Loensende Leo is de kerel van rooie Stien.
Klopt, heeft zich vorig jaar november om laten bouwen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:01 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Dat was toch Loensende Lea? Heet ie nou ineens Leo?
Alleen als jij het wilt hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Zonde, ze had zulke mooie tieten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klopt, heeft zich vorig jaar november om laten bouwen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Zonde, ze had zulke mooie tieten.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen als jij het wilt hoorDan doe maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen als jij het wilt hoorWat doen mensen in een DEF-SC? De hele dag "pang pang" naar elkaar roepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paintballenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat doen mensen in een DEF-SC? De hele dag "pang pang" naar elkaar roepen?
Volgevreten nu.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:04 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Hee Piet! Hoe is het met jou dan?
Snelle verbranding.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:09 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Niks mis met lekker volgevreten zijn. Jij kunt het best hebben.
Een witte, gele of een rooie?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:09 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, vond ik zelf ook wel. Ik snak naar een ui.
Waar is het wachten op dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:09 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, vond ik zelf ook wel. Ik snak naar een ui.
Fijn om zoiets te lezen als je net aan je dropshotje zit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:10 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Dat heeft zo z'n voordelen. Die van mij is zo traag als dikke stront door een theezeefje.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Fijn om zoiets te lezen als je net aan je dropshotje zit.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Fijn om zoiets te lezen als je net aan je dropshotje zit.
Geeft niks Marie, dat gebeurd mij ook regelmatig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef Schele_Marie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Hahahhaa, dat ging dus helemaal mis.
Ik heb niets op te biechten hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:15 schreef Annagh het volgende:
Als je hem nodig hebt is Father HeiligFokboontje John nergens te bekennen!
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:15 schreef Annagh het volgende:
Huwelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat je geen seks voor het huwelijk hebt hè. Father is nogal puriteins ingesteld.
Andersom zie je vaker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat je geen seks voor het huwelijk hebt hè. Father is nogal puriteins ingesteld.
Hallo jongedame, kan ik wellicht de honneurs waarnemen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:15 schreef Annagh het volgende:
Dat Puriteinen vader zijn?quote:
ROFLOL, natuurlijk, heel graag Uwe Liederlijkheid. Kunt u me helpen aan een flesje wijwater met verhoogd alcohol percentage?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:18 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Hallo jongedame, kan ik wellicht de honneurs waarnemen?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Melting het volgende:
Lucky... bedankt voor de deuntjes.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Hoop dat ik morgen fitter ben.
Fijne avond nog allemaal
Welterustenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal
Welterusten, Melt, dank voor het luisteren en beterschap.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Annagh het volgende:
[..]
ROFLOL, natuurlijk, heel graag Uwe Liederlijkheid. Kunt u me helpen aan een flesje wijwater met verhoogd alcohol percentage?
Slaap lekker. Hopelijk voel je je morgen een stuk beter.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe je nu onnozel of ben je het ook?
Neen, daarvoor moet u bij de slijterij zijn. Geniet, maar drink met mate. God is onverbiddelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Annagh het volgende:
[..]
ROFLOL, natuurlijk, heel graag Uwe Liederlijkheid. Kunt u me helpen aan een flesje wijwater met verhoogd alcohol percentage?
Daar was ik al bang voor. Ik heb behoorlijk wat in mijn zondenregistertje staan dus er staat me nog wat te wachten dan. Hartelijk dank voor deze uitermate nuttige info Uwe Heiligheid.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:20 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Neen, daarvoor moet u bij de slijterij zijn. Geniet, maar drink met mate. God is onverbiddelijk.
Graag gedaan. Dan ga ik nu weer weg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Ik heb behoorlijk wat in mijn zondenregistertje staan dus er staat me nog wat te wachten dan. Hartelijk dank voor deze uitermate nuttige info Uwe Heiligheid.
Kent u ook bisschoppen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:18 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Hallo jongedame, kan ik wellicht de honneurs waarnemen?
Tot ziens Gij Liederlijkheid. Fijn u weer eens te hebben gesproken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:23 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Graag gedaan. Dan ga ik nu weer weg.
Onnozel scheel mens. Je gapt gewoon mijn zin! Branden zul je!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:24 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Tot ziens Gij Liederlijkheid. Fijn u weer eens te hebben gesproken.
Ah, lekker dat je gaat draaien, Piet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga het rooster maar even wat voller maken.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Onnozel scheel mens. Je gapt gewoon mijn zin! Branden zul je!
Vaag als in vage vuur?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
22:30 - 01:00 DJ PP zijn vage tunes.
Ow, die waren wel vaag jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk meer aansluitend op mijn vage tracks.
Dat was het enige?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, die waren wel vaag ja
Ik herkende no limit en the phantom
Geen onaardige muziek?? Als ik begin te kopbonken moet het hele goeie muziek zijn. We hebben het wel over Lucky hoor.quote:
Wa-ha reeen, le-eidt de weg?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoort een drachtige kameel op Radio 49 en vraagt zich af of dat klopt
Pffff, niet de paringsroep van een panda herkennenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoort een drachtige kameel op Radio 49 en vraagt zich af of dat klopt
Dank je 11.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor mij een klein uurtje, maar het was leuk om naar te luisteren. Bedankt L2B
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, niet de paringsroep van een panda herkennen
Echt welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je luisterde helemaal niet, kut!
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je luisterde helemaal niet, schele kut!
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je andere schizofrene ikke.
Dat zijn Lucky en ik welquote:
Boompies knippe daon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]We zijn ik ben ook best actief geweest.
Ja, jij welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]We zijn ik ben ook best actief geweest.
Nee, raampjes lappenquote:
Ik kan ook niet alles weten hè..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, niet de paringsroep van een panda herkennen
Leerzaam hè, radio49quote:
Heeft een tierelier veel voeding nodig?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:37 schreef Annagh het volgende:
[..]
Zus heeft blauwe regen knippe daon. Die slierten groeien als een tierelier.
Dat is zachtjes uitgedrukt Schele. Je weet geen ene reet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:37 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Geeft toch niks. Ik weet ook niet alles.
De mijne niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heeft een tierelier veel voeding nodig?
*dat ook opslaatquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Thee Maddkatt Courtship. Een aliax van Felix da Housecat.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Thee Maddkatt Courtship. Een aliax van Felix da Housecat.
aka Mezcalateerquote:
Bedankt waarvoor precies?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:50 schreef Annagh het volgende:
[..]
Kort maar krachtig, ik heb maar heel even geluisterd maar toch bedankt Elf.
Voor je elfletterige woordwaardequote:
Serieus?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
Telex
Tussen alle officiele berichten door gewoon recepten per telex uitwisselen
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:01 schreef Fogel het volgende:
Zo, klaar met zaagsel in mijn oren, tijd voor vaagsel in mijn oren
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:01 schreef Fogel het volgende:
Zo, klaar met zaagsel in mijn oren, tijd voor vaagsel in mijn oren
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit is wel 1 van mijn favorieten: "In the morning"
Dan wordt ze met muziek wakker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar soms draai je dan toch nog?
Slaap lekker, moe muisje.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Muis is moe, Muis bedankt Piet voor de vage maar prettige muziekjes
Muis gaat slapen
Trustenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Muis gaat slapen
Slaap lekker Muisquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Muis gaat slapen
Mis je net een hele vage.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Muis gaat slapen
Trusten skele.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:12 schreef Schele_Marie het volgende:
Mijn ogen beginnen te prikken dus ik taai af. Bedankt Piet, en nog een genoeglijke voortzetting.
niet echt de mijnequote:
Wat jammer.quote:
De originele versie is wat meer richting disco. Ik kan 'm wel op de rol zetten voor mijn uitzending.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kende het nummer niet, maar het klinkt inderdaad wat ouder én erg lekker.
Denk niet eens dat ik het origineel ken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De originele versie is wat meer richting disco. Ik kan 'm wel op de rol zetten voor mijn uitzending.
Jah Wobble ken ik nog wel, maar die track ook al niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jaki Liebezeit, Holger Czukay en Jah Wobble.
Begin jaren 80.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jah Wobble ken ik nog wel, maar die track ook al niet.
Het was de eerste single van hun comeback-album uit 2001 of 2002. Ik heb 'm op de rol gezet voor mijn eerste show. Daar past -ie op zich ook prima in.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet eens dat ik het origineel ken.Terwijl het toch Soft Cell is.
De allereerste 12" is ook erg vet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was de eerste single van hun comeback-album uit 2001 of 2002. Ik heb 'm op de rol gezet voor mijn eerste show. Daar past -ie op zich ook prima in.
Mooi hè, come back album en het dan alweer over 2001 hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was de eerste single van hun comeback-album uit 2001 of 2002. Ik heb 'm op de rol gezet voor mijn eerste show. Daar past -ie op zich ook prima in.
Geweldige tune dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Maddkatt Courtship weerHeeft onder die naam trouwens ook een Pet Shop Boys-track geremixt in 1999.
Morgen ga ik me toch een partij op zoek naar tracks.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Maddkatt Courtship weerHeeft onder die naam trouwens ook een Pet Shop Boys-track geremixt in 1999.
Klinkt ook een beetje alsof het van The Art Of Noise komt, in samenwerking met Yello.quote:
lolquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen ga ik me toch een partij op zoek naar tracks.
Die heb ik beide uiteraard ook in een map.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt ook een beetje alsof het van The Art Of Noise komt, in samenwerking met Yello.
Deze? Legowelt is NL electro bandje.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Grappig, dat toontje omlaag is iets dat Jam & Spoon in hun remixes ook veel deden.
Ik had alleen heel vaag van de naam gehoord. Wist ook niet dat ze uit Nederland komen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze? Legowelt is NL electro bandje.
Het is eik 1 producer uit Den Haag.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had alleen heel vaag van de naam gehoord. Wist ook niet dat ze uit Nederland komen.
Piet draaide er wel vaker muziek van. Dat het Nederlanders waren had ik geen idee van. Dat verwacht je ook niet met zo'n naam.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had alleen heel vaag van de naam gehoord. Wist ook niet dat ze uit Nederland komen.
Leukquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Draai nu veel muziek die live op Electrofest waren 2005 -2009 waar ik zelf Dub DJ was.
Deze Kalson is Servische Inet vriend die ik nog steeds regelmatig ontmoet.
Tof zeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Draai nu veel muziek die live op Electrofest waren 2005 -2009 waar ik zelf Dub DJ was.
Deze Kalson is Servische Inet vriend die ik nog steeds regelmatig ontmoet.
of naar mij, ik heb de giuden tip en ben er een haar vanaf nuquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stoppen met roken? Luister naar Piet.
Verhuizen en er een jaar over doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of naar mij, ik heb de giuden tip en ben er een haar vanaf nu
Vele malen beter dan ik verwacht had.quote:
Ik rook alleen met kruiden dat scheelt al een boel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of naar mij, ik heb de giuden tip en ben er een haar vanaf nu
Oh, dat klinkt weer niet onaardig. Wat is Joost een oude zak geworden om te zien hè. Kolere! Als het in de buurt was had ik graag gegaan, maar helaas.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vele malen beter dan ik verwacht had.
Het was echt een spetterend concert, met uiteraard tuinkabouter Joost Belinfante en zelfs de in een vroeg stadium uit de band geknikkerde drummer Carel Copier.
Absoluut de moeite waard was het, zelfs nog nooit live gespeelde songs kwamen voorbij...
Als er iemand morgen nog wil, ik heb 2 kaarten beschikbaar daarvoor van vrienden die onverwacht niet kunnen...
Het past wel de taal en het ritme.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even wat anders dan Neder reggae/ska...
Rond 1980, in een buurthuis in Betondorp, Amsterdam voor 30 man, was Joost er ook al bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt weer niet onaardig. Wat is Joost een oude zak geworden om te zien hè. Kolere! Als het in de buurt was had ik graag gegaan, maar helaas.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verhuizen en er een jaar over doen?
Het was dan ook zeer goed, met een lekker blazersensemble er bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het past wel de taal en het ritme.
Surinamers moet gewoon bij de Kaseko blijven.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was dan ook zeer goed, met een lekker blazersensemble er bij.
Alleen gast Kenny B. had voor mij niet gehoeven...
Ja, Nederwiet blijft altijdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond 1980, in een buurthuis in Betondorp, Amsterdam voor 30 man, was Joost er ook al bij.
Hij zat met z'n krullenbol en rond ziekenfondsbrilletje maar een beetje aan de bar en wij hadden zoiets van 'Wat mot die vreemde vogel hier?'.
Totdat hij bij de eerste klanken van Nederwiet het podium op klom en z'n tekst in de microfoon gooide.
De man was meteen een held...
Nu lijkt hij op August van Ome Willem...
Ook wel leuk om te draaien.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Surinamers moet gewoon bij de Kaseko blijven.
Verder dan Trafassi kom ik niet, wel veel Cubaans.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook wel leuk om te draaien.
Heb jij dat in huis?
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, Nederwiet blijft altijdGeen idee wat Ernst al die tijd gedaan heeft, maar Henny Vrienten is behoorlijk actief gebleven op muzikaal gebied al die jaren.
August, ja verdomd!![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer, ik heb ook niet veel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verder dan Trafassi kom ik niet, wel veel Cubaans.
In augustus sowieso al naar SummerNight at the Movies.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer, ik heb ook niet veel.
Zal eens speuren, Kwakoe staat bijna voor de deur.
Daar moet je met Muis heen, Lucky...
Voetballen nog steeds daar?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer, ik heb ook niet veel.
Zal eens speuren, Kwakoe staat bijna voor de deur.
Daar moet je met Muis heen, Lucky...
Valt dat niet te combineren?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In augustus sowieso al naar SummerNight at the Movies.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmm.... klinkt sterk als een sample uit Blue Monday
Je mag niet meer raden...quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmm.... klinkt sterk als een sample uit Blue Monday
9 juli t/m 7 augustus, elk weekend.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het rond die tijd valt, zeker wel.
Oh, kijk eens aan!quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
9 juli t/m 7 augustus, elk weekend.
Je kan nergens anders lekkerder eten.
En anders naar World of Foods in de Bijlmer...
Jij hoort mij meestal niet 's nachts bezig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond je ineens al zo creatief...
Nee, da's waar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hoort mij meestal niet 's nachts bezig.
Doen!quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, kijk eens aan!Dat wil ik uiteraard meemaken.
Trusten, Mad en bedankt voor de uitgaanstips weer!quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, da's waar.
Duik zo ook mijn bed in, afgelopen nacht was niet zo lang...
Laatste slokjes wegslobberen en dan is het klaar...quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Trusten, Mad en bedankt voor de uitgaanstips weer!
Niet typisch Piet-stijl zoals ik het ken van de vroege ochtenden...quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ehm, Piet, je draait vanavond zeldzaam lekker.
Neuh, dat is inderdaad wel iets anders.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet typisch Piet-stijl zoals ik het ken van de vroege ochtenden...
Thanks, Mad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:22 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, weg nu!
Smakelijke voortzetting...
Tot de volgende keerquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:22 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, weg nu!
Smakelijke voortzetting...
Ik pas me aan, welke tijd van de dag of nacht maakt best veel verschil.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, dat is inderdaad wel iets anders.
Heb nog achter de knoppen gezeten bij dit nummer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Het is net alsof -ie zegt: "Wat is er aan de hand? Niemand is bang"
Hoe bedoel je? Als je producer? Of als geluidsman bij een optreden?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog achter de knoppen gezeten bij dit nummer.
Dat zingt ie ook hier en daar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Het is net alsof -ie zegt: "Wat is er aan de hand? Niemand is bang"
Mi No Spangquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij zegt -ie ook daadwerkelijk "Niemand is bang".... Ik dacht eerst dat ik een Mama Appelsapje had, maar hij zegt het gewoon echt.
Dit was bij 'm thuis gemaakt in de studiokamer met mij achter mengpaneel en later uitgebracht door prof label.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als je producer? Of als geluidsman bij een optreden?
Zit te genieten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is me eerlijk gezegd net een tandje te experimenteel. Maar ieder z'n ding.
Tofquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit was bij 'm thuis gemaakt in de studiokamer met mij achter mengpaneel en later uitgebracht door prof label.
Ga zo weer wat anders verzinnen, oude vage muziek of zo. ff zoeken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is me eerlijk gezegd net een tandje te experimenteel. Maar ieder z'n ding.
De stijl hoeft niet compleet om hoor. Ik vond die track alleen wat minder, maar het is alweer voorbijquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga zo weer wat anders verzinnen, oude vage muziek of zo. ff zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |