Ik heb niets op te biechten hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:15 schreef Annagh het volgende:
Als je hem nodig hebt is Father HeiligFokboontje John nergens te bekennen!
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:15 schreef Annagh het volgende:
Huwelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat je geen seks voor het huwelijk hebt hè. Father is nogal puriteins ingesteld.
Andersom zie je vaker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat je geen seks voor het huwelijk hebt hè. Father is nogal puriteins ingesteld.
Hallo jongedame, kan ik wellicht de honneurs waarnemen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:15 schreef Annagh het volgende:
Dat Puriteinen vader zijn?quote:
ROFLOL, natuurlijk, heel graag Uwe Liederlijkheid. Kunt u me helpen aan een flesje wijwater met verhoogd alcohol percentage?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:18 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Hallo jongedame, kan ik wellicht de honneurs waarnemen?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Melting het volgende:
Lucky... bedankt voor de deuntjes.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Hoop dat ik morgen fitter ben.
Fijne avond nog allemaal
Welterustenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal
Welterusten, Melt, dank voor het luisteren en beterschap.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Annagh het volgende:
[..]
ROFLOL, natuurlijk, heel graag Uwe Liederlijkheid. Kunt u me helpen aan een flesje wijwater met verhoogd alcohol percentage?
Slaap lekker. Hopelijk voel je je morgen een stuk beter.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe je nu onnozel of ben je het ook?
Neen, daarvoor moet u bij de slijterij zijn. Geniet, maar drink met mate. God is onverbiddelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Annagh het volgende:
[..]
ROFLOL, natuurlijk, heel graag Uwe Liederlijkheid. Kunt u me helpen aan een flesje wijwater met verhoogd alcohol percentage?
Daar was ik al bang voor. Ik heb behoorlijk wat in mijn zondenregistertje staan dus er staat me nog wat te wachten dan. Hartelijk dank voor deze uitermate nuttige info Uwe Heiligheid.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:20 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Neen, daarvoor moet u bij de slijterij zijn. Geniet, maar drink met mate. God is onverbiddelijk.
Graag gedaan. Dan ga ik nu weer weg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Ik heb behoorlijk wat in mijn zondenregistertje staan dus er staat me nog wat te wachten dan. Hartelijk dank voor deze uitermate nuttige info Uwe Heiligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |