Zonde, ze had zulke mooie tieten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klopt, heeft zich vorig jaar november om laten bouwen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Zonde, ze had zulke mooie tieten.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen als jij het wilt hoorDan doe maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen als jij het wilt hoorWat doen mensen in een DEF-SC? De hele dag "pang pang" naar elkaar roepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paintballenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat doen mensen in een DEF-SC? De hele dag "pang pang" naar elkaar roepen?
Volgevreten nu.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:04 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Hee Piet! Hoe is het met jou dan?
Snelle verbranding.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:09 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Niks mis met lekker volgevreten zijn. Jij kunt het best hebben.
Een witte, gele of een rooie?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:09 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, vond ik zelf ook wel. Ik snak naar een ui.
Waar is het wachten op dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:09 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, vond ik zelf ook wel. Ik snak naar een ui.
Fijn om zoiets te lezen als je net aan je dropshotje zit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:10 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Dat heeft zo z'n voordelen. Die van mij is zo traag als dikke stront door een theezeefje.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Fijn om zoiets te lezen als je net aan je dropshotje zit.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Fijn om zoiets te lezen als je net aan je dropshotje zit.
Geeft niks Marie, dat gebeurd mij ook regelmatig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef Schele_Marie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Hahahhaa, dat ging dus helemaal mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |