Gemist, dus zal ik eens opzoeken. Bart was oké.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bart de Graaff heeft daar ooit een heel tv-programma op gebaseerd. Geweldig was dat.
Dat doet ie wel aardig hè, dat mixenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Lekker strak aan elkaar geremixt weer.
Tof! Hij moest de groeten weer hebben van Loensende Leo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:57 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Lucky je krijg de groeten van Dirk Krentenbol.
Dank je 11.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Lekker strak aan elkaar geremixt weer.
Dank u.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat doet ie wel aardig hè, dat mixen
Wie draait er nou rare orgelmuziek.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:59 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Nee ik kwam voor het eerst toen Knokkels draaide en een keer met rare orgelmuziek.
De Arabierquote:
Dat was toch Loensende Lea? Heet ie nou ineens Leo?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof! Hij moest de groeten weer hebben van Loensende Leo.
Loensende Leo is de kerel van rooie Stien.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:01 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Dat was toch Loensende Lea? Heet ie nou ineens Leo?
Aha...... dat verklaard een hoop.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:02 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Volgens mij heet hij Vout. Het waren allemaal hele gekke nummers.
Ik ga wel weg hoorquote:
Hee Piet! Hoe is het met jou dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Loensende Leo is de kerel van rooie Stien.
Klopt, heeft zich vorig jaar november om laten bouwen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:01 schreef Schele_Marie het volgende:
[..]
Dat was toch Loensende Lea? Heet ie nou ineens Leo?
Alleen als jij het wilt hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |