quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, Nederwiet blijft altijdGeen idee wat Ernst al die tijd gedaan heeft, maar Henny Vrienten is behoorlijk actief gebleven op muzikaal gebied al die jaren.
August, ja verdomd!![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer, ik heb ook niet veel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verder dan Trafassi kom ik niet, wel veel Cubaans.
In augustus sowieso al naar SummerNight at the Movies.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer, ik heb ook niet veel.
Zal eens speuren, Kwakoe staat bijna voor de deur.
Daar moet je met Muis heen, Lucky...
Voetballen nog steeds daar?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer, ik heb ook niet veel.
Zal eens speuren, Kwakoe staat bijna voor de deur.
Daar moet je met Muis heen, Lucky...
Valt dat niet te combineren?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In augustus sowieso al naar SummerNight at the Movies.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmm.... klinkt sterk als een sample uit Blue Monday
Je mag niet meer raden...quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmm.... klinkt sterk als een sample uit Blue Monday
9 juli t/m 7 augustus, elk weekend.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het rond die tijd valt, zeker wel.
Oh, kijk eens aan!quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
9 juli t/m 7 augustus, elk weekend.
Je kan nergens anders lekkerder eten.
En anders naar World of Foods in de Bijlmer...
Jij hoort mij meestal niet 's nachts bezig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond je ineens al zo creatief...
Nee, da's waar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hoort mij meestal niet 's nachts bezig.
Doen!quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, kijk eens aan!Dat wil ik uiteraard meemaken.
Trusten, Mad en bedankt voor de uitgaanstips weer!quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, da's waar.
Duik zo ook mijn bed in, afgelopen nacht was niet zo lang...
Laatste slokjes wegslobberen en dan is het klaar...quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Trusten, Mad en bedankt voor de uitgaanstips weer!
Niet typisch Piet-stijl zoals ik het ken van de vroege ochtenden...quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ehm, Piet, je draait vanavond zeldzaam lekker.
Neuh, dat is inderdaad wel iets anders.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet typisch Piet-stijl zoals ik het ken van de vroege ochtenden...
Thanks, Mad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:22 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, weg nu!
Smakelijke voortzetting...
Tot de volgende keerquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:22 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, weg nu!
Smakelijke voortzetting...
Ik pas me aan, welke tijd van de dag of nacht maakt best veel verschil.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, dat is inderdaad wel iets anders.
Heb nog achter de knoppen gezeten bij dit nummer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Het is net alsof -ie zegt: "Wat is er aan de hand? Niemand is bang"
Hoe bedoel je? Als je producer? Of als geluidsman bij een optreden?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog achter de knoppen gezeten bij dit nummer.
Dat zingt ie ook hier en daar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Het is net alsof -ie zegt: "Wat is er aan de hand? Niemand is bang"
Mi No Spangquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij zegt -ie ook daadwerkelijk "Niemand is bang".... Ik dacht eerst dat ik een Mama Appelsapje had, maar hij zegt het gewoon echt.
Dit was bij 'm thuis gemaakt in de studiokamer met mij achter mengpaneel en later uitgebracht door prof label.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als je producer? Of als geluidsman bij een optreden?
Zit te genieten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is me eerlijk gezegd net een tandje te experimenteel. Maar ieder z'n ding.
Tofquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit was bij 'm thuis gemaakt in de studiokamer met mij achter mengpaneel en later uitgebracht door prof label.
Ga zo weer wat anders verzinnen, oude vage muziek of zo. ff zoeken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is me eerlijk gezegd net een tandje te experimenteel. Maar ieder z'n ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |