abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163025765
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Het moet je vooral triest maken dat je begrijpend lezen niet onder de knie hebt. 1,5 miljard Moslims zijn fris, bonafide en bouncen dagelijks naar hun werk.
1.5 miljard mensen, niet moslims. Jij bestempeld ze als moslim, iets waar het meerendeel nooit bewust een keuze voor gemaakt.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163025771
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het moet je vooral triest maken dat je begrijpend lezen niet onder de knie hebt. 1,5 miljard Moslims zijn fris, bonafide en bouncen dagelijks naar hun werk. Ik laat me niet aanpraten dat ons geloof het probleem is omdat 0,1% geen goede antipsychotica voor handen heeft. :{

En ik ga me al helemaal niet openlijk uitspreken. Mocht ik dat doen erken ik dat het probleem in ons geloof zit. Ik zeg dat het probleem bij de daders zit: geestelijk. :{

:{²
Dat geloof van jou is anders wel een veelgebruikt instrument om die geestelijke problemen te uiten.

Islam veroorzaakt meer godsdienstwaanzin dan elk ander geloof is best een aardige hypothese.
pi_163025776
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef truthortruth het volgende:

[..]

1.5 miljard mensen, niet moslims. Jij bestempeld ze als moslim, iets waar het meerendeel nooit bewust een keuze voor gemaakt.
Ook weer een punt.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:08:21 #274
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163025782
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hoeveel Moslims ken jij persoonlijk? :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_163025795
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat zou het uitmaken?
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:09:32 #276
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163025802
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:05 schreef FANN het volgende:

[..]

en als je als christen een aantal mensen uitmoord kom je juist weer NIET in de hemel,
ook best oneerlijk dan :(
Klopt in elk geval dat er geen seksuele beloning zal plaatsvinden. Het heeft volgens mij vooral te maken dat het christelijk en het islamitische geloof vanuit verschillende principes, richtingen worden beleden. Althans in dit specifieke element is dit evident.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163025818
quote:

[..]

We kennen in elk geval jou allemaal een beetje en als jij representatief bent is dat niet zo best :P
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:11:21 #278
13462 BansheeBoy
pi_163025822
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef Mystikvm het volgende:

Islam veroorzaakt meer godsdienstwaanzin dan elk ander geloof is best een aardige hypothese.
Ach, dat kent zoveel factoren. Om dit allemaal maar bij de Islam te leggen is onredelijk naar 1,5 miljard Moslims die zonder problemen mee zouden doen met een sponsorloop of garagesale. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_163025826
quote:

Ik ken hele aardige moslims, maar dat maakt voor mijn stelling niet uit, integendeel. Zo ken ik ook moslims waarvan ik bijna 100% zeker weet dat als ze niet in een moslim gezin zouden zijn geboren, ze niet vrijelijk gekozen zouden hebben om moslim te worden. En dat is een nog veel groter probleem dan het terrorisme.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:11:54 #280
13462 BansheeBoy
pi_163025828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat zou het uitmaken?
Daar kom je achter als je de vraag beantwoord. :{

pi_163025839
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ach, dat kent zoveel factoren. Om dit allemaal maar bij de Islam te leggen is onredelijk naar 1,5 miljard Moslims die zonder problemen mee zouden doen met een sponsorloop of garagesale. :{

En een groot deel zorgt voor veel ellende. En men heeft er geen antwoord op.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:12:40 #282
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163025843
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat zou het uitmaken?
Best wel wat als je het mij vraagt. Ik ken persoonlijk heel wat moslims, en stuk voor stuk keuren ze geweld en aanslagen in naam van hun religie af.

Maar goed, als je dat zegt dan wordt vaak tegengeworpen dat dat dan "geen echte moslims" zijn. Kennelijk zijn er nogal wat mensen die denken te weten wat de ware Islam is, vooral ook niet-moslims.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_163025845
quote:

[..]

Daar kom je achter als je de vraag beantwoord. :{

100en
pi_163025848
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:03 schreef Gia het volgende:

Dat is toch echt voorbehouden aan doorgedraaide leden van de islamitische religie.
Dat onderschat je toch een beetje dan
pi_163025849
Dat maakt mijn mening niet anders.
pi_163025850
quote:

[..]

Ga heen met je 1,5 miljard, als het je straks weer uitkomt ga je weer beginnen over de verschillende stromingen. Je bent gewoon leugenachtig met dit soort claims.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:14:21 #287
13462 BansheeBoy
pi_163025858
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:11 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik ken hele aardige moslims, maar dat maakt voor mijn stelling niet uit, integendeel.
Het zijn net mensen. :')

Zolang men Moslims blijft benaderen als ware het koalaberen schieten we weinig op. Het vervelende is ook dat we niks van Moslims moeten hebben. Maar oh wat maken we met plezier een uitzondering als we een goede maaltijd kunnen scoren: 2 turkse pizza's voor 3 euro. :')

woensdag 15 juni 2016 @ 09:14:37 #288
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163025863
quote:

[..]

Het is een beetje alsof je constateert dat 98% van de mensen die aanslagen plegen man is en daaruit concludeert dat testosteron een fundamenteel gevaar is voor de samenleving. :)
pi_163025889
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het zijn net mensen. :')

Zolang men Moslims blijft benaderen als ware het koalaberen schieten we weinig op. Het vervelende is ook dat we niks van Moslims moeten hebben. Maar oh wat maken we met plezier een uitzondering als we een goede maaltijd kunnen scoren: 2 turkse pizza's voor 3 euro. :')

Heel simpel. Hoe moet je Moslims benaderen als je zelfs tijdens de ramadan geen simpele vraag mag stellen?
pi_163025893
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof je constateert dat 98% van de mensen die aanslagen plegen man is en daaruit concludeert dat testosteron een fundamenteel gevaar is voor de samenleving. :)
En weer worden de slachtoffers vergeten in het midden-oosten, waar ook veel vrouwen andere mensen doden met zelfmoord aanslagen.
pi_163025918
quote:

[..]

Moslims zijn, kijkend naar evenredigheid, vaker gewelddadig. Je kunt dan bijna niet meer ontkennen dat islam een rol speelt in de waanzin van deze mensen.

Ik zie niet zo goed in waarom de islam als oorzaak van de godsdienstwaanzin benoemen 1,5 miljard anderen in diskrediet brengt. Het is godsdienstwaanzin, nogal logisch dat de islam daar debet aan is. Het gaat hier om mensen die vanuit een goddelijke opdracht handelen en denken daarvoor in het hiernamaals beloond te worden. Op welke manier is islam daar niet bij betrokken?
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:18:26 #292
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163025922
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:16 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En weer worden de slachtoffers vergeten in het midden-oosten, waar ook veel vrouwen andere mensen doden met zelfmoord aanslagen.
Vandaar dat dat getal (even uit de losse pols) 98% is en niet 100%. Er wordt helemaal niks vergeten.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:18:40 #293
13462 BansheeBoy
pi_163025928
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:13 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ga heen met je 1,5 miljard, als het je straks weer uitkomt ga je weer beginnen over de verschillende stromingen. Je bent gewoon leugenachtig met dit soort claims.
Ik neem het je niet kwalijk. Als je als advocaat of tandarts, wonende in het Gooi en lid van de lokale hockeyclub nooit Moslims in het echte leven ziet of spreekt en je beeld nagenoeg alleen maar baseert op wat de media je voorschotelt. Dan is het gewoon onmogelijk om een eerlijk beeld te vormen. :{

De media fietsen niet met je mee als je naar je werk gaat. De media filmt het niet als je heimelijk water aan de planten van je buurvrouw geeft. De media laat het niet zien als je je belasting betaald.

pi_163025943
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:12 schreef Molurus het volgende:

[..]

Best wel wat als je het mij vraagt. Ik ken persoonlijk heel wat moslims, en stuk voor stuk keuren ze geweld en aanslagen in naam van hun religie af.

Maar goed, als je dat zegt dan wordt vaak tegengeworpen dat dat dan "geen echte moslims" zijn. Kennelijk zijn er nogal wat mensen die denken te weten wat de ware Islam is, vooral ook niet-moslims.
Een deel van mijn familie is islamitisch. Die keuren het ook af. Nu is een van hen misschien homo. Daar gaat het toch fout. .
pi_163025950
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk. Als je als advocaat of tandarts, wonende in het Gooi en lid van de lokale hockeyclub nooit Moslims in het echte leven ziet of spreekt en je beeld nagenoeg alleen maar baseert op wat de media je voorschotelt. Dan is het gewoon onmogelijk om een eerlijk beeld te vormen. :{

De media fietsen niet met je mee als je naar je werk gaat. De media filmt het niet als je heimelijk water aan de planten van je buurvrouw geeft. De media laat het niet zien als je je belasting betaald.

Ga jij nu maar weer de lijken negeren, ik niet....
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:20:41 #296
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163025954
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:03 schreef Gia het volgende:

[..]

Klopt, maar er worden ook vieringen gehouden bij homohuwelijken.
Zo star is het katholicisme niet.

Andere christelijke stromingen gaan verder in hun homohaat, maar niet tot moord/massamoord toe.
Dat is toch echt voorbehouden aan doorgedraaide leden van de islamitische religie.
Nooit van "Christian Identity" gehoord? Aanslagen op synagogen en abortus klinieken, vermoorden van homo's...
are we infinite or am I alone
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:20:57 #297
3542 Gia
User under construction
pi_163025957
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan ben je dus geen vegetarier vind ik :P
Ze zegt toch ook: Dat heet anders geloof ik.

Zo raar dat anderen voor jou gaan beslissen of je zaken in je leven wel of niet goed aanpakt.
Zo willen moslims ook vaak bepalen of een christen zijn/haar geloof wel goed belijdt.
Nu weer een vleeseter die bepaalt of iemand die zegt geen vlees te eten, dan ook geen vis mag eten.
Mag een geheelonthouder wel alcohol bevattende ontsmettingsdoekjes gebruiken?
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:20:58 #298
13462 BansheeBoy
pi_163025958
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Heel simpel. Hoe moet je Moslims benaderen als je zelfs tijdens de ramadan geen simpele vraag mag stellen?
Dat mag zeker. Ik weet dat we ook altijd normaal antwoord geven. Het principe is alleen dat men o zo veel over de Islam denkt te weten maar er in principe 0 betrokkenheid is. Anders weet je heus wel na 50 jaar Moslims in je land dat ze ook geen water mogen drinken wanneer ze vasten. :{

woensdag 15 juni 2016 @ 09:22:03 #299
13462 BansheeBoy
pi_163025971
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:20 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ga jij nu maar weer de lijken negeren, ik niet....
Ik spreek liever over slachtoffers. Uit eerbied. :{

pi_163026009
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat mag zeker. Ik weet dat we ook altijd normaal antwoord geven. Het principe is alleen dat men o zo veel over de Islam denkt te weten maar er in principe 0 betrokkenheid is. Anders weet je heus wel na 50 jaar Moslims in je land dat ze ook geen water mogen drinken wanneer ze vasten. :{

Dat denk je. Ik ben van oorsprong RK. Daar weet jij vast ook niet veel over. Mijn ex is boeddhist daar weten mensen ook weinig over. Zo gaat dat. Geloof moet gewoon jouw persoonlijke ding zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')