abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163025463
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik nog nergens ooit gelezen over zelfmoordaanslagen door christenen op
moslims, wel andersom of heb ik iets gemist? :o
Kruistochten vroeger.
pi_163025477
quote:

[..]

Ik heb geloof ik nog nergens ooit gelezen over zelfmoordaanslagen door christenen op
Klopt, christenen doden liever van op afstand, zodat ze zelf niets overkomt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_163025482
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Moet je met je vochtige hoofd eens uit het Gooi komen en de wijde wereld in trekken. :{

Zolang ik elk jaar van veel mensen de vraag krijg "Mag je ook geen water??" weet ik dat het fout blijft gaan. 0 interesse en als er dan wat gebeurt uit onkunde de hele religie bashen. :{

:{²
Het is een normale vraag.. Jij verwacht dat iedereen weet wat ramadan nu precies is. Dat is jouw probleem. Wees blij dát mensen nog interesse tonen. Maar je ziet het liever als een probleem.
pi_163025484
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zolang ik elk jaar van veel mensen de vraag krijg "Mag je ook geen water??" weet ik dat het fout blijft gaan. 0 interesse en als er dan wat gebeurt uit onkunde de hele religie bashen. :{

Zulke vragen krijgen Vegetariërs ook wist je dat? :')

Eet je geen vlees? :o
Nee
Ook geen vis?
Nee
Ook geen kip? :o

Het is gewoon discriminatie, wat ik je brom :(
pi_163025498
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:50 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee
Ook geen vis?
Nee

Dat komt door die vegetariers die dan wel vis eten :')
  woensdag 15 juni 2016 @ 08:51:15 #246
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163025501
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is een normale vraag.. Jij verwacht dat iedereen weet wat ramadan nu precies is. Dat is jouw probleem. Wees blij dát mensen nog interesse tonen. Maar je ziet het liever als een probleem.
Nee hoor, dat verwacht ik niet. Maar als je jaar in jaar uit dezelfde vragen krijgt. Vaak van dezelfde mensen. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_163025505
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee hoor, dat verwacht ik niet. Maar als je jaar in jaar uit dezelfde vragen krijgt. Vaak van dezelfde mensen. :{

Je hoeft niet mee te doen he. :Y
pi_163025513
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat komt door die vegetariers die dan wel vis eten :')
Ja ik ben er zo eentje, dat dan weer wel :P maar dat heet dan weer anders geloof ik :')

Mijn eega krijgt die vragen héél vaak, die eet helemaal NIKS, nah jah... geen vlees, vis en zéker
geen kip :+
pi_163025522
Het is ook begrijpelijk dat men niet wil dat men naar de islam wijst, dan hoeft de islam niet te veranderen, terwijl die verandering zo broodnodig is. Het is zo jammer.

Ik snap ook niet waarom de gematigde moslims het zo blijven ontkennen, het zou toch ook voor deze groep belangrijk moeten zijn dat de islam verandert zodat het minder geweldadig is, meer tolerant. Daar heb je dan als gematigde moslim toch ook alleen maar profijt van.

Ik snap er werkelijk niets van, het blijven ontkennen is zo tegenstrijdig aan wat men zegt te willen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163025526
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:52 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja ik ben er zo eentje, dat dan weer wel :P maar dat heet dan weer anders geloof ik :')

Mijn eega krijgt die vragen héél vaak, die eet helemaal NIKS, nah jah... geen vlees, vis en zéker
geen kip :+
Dan ben je dus geen vegetarier vind ik :P
pi_163025532
quote:

[..]

Het is een religie die hier niet echt bekend is en dan heeft men vragen. En onthouden......geeft gewoon de mate van interesse aan. Ramadan is iets vreemds (ook voor mij) en dan weet je gewoon weinig. Doe je nu aan Ramadan?
pi_163025537
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan ben je dus geen vegetarier vind ik :P
Nee, dat zei ik al, dat heet dan weer anders, omdat je 3x per jaar zalmsalade eet _O-

geen zin om te googelen hoe dat heet :D
pi_163025552
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:53 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee, dat zei ik al, dat heet dan weer anders, omdat je 3x per jaar zalmsalade eet _O-

Dat heet gewoon zelf bepalen wat je eet.
  woensdag 15 juni 2016 @ 08:55:28 #254
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163025569
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:50 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee
Ook geen vis?
Nee

Religie en eetvoorkeuren zijn dan ook gewoon privé aangelegenheden.
Graag op anoniem
pi_163025571
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat heet gewoon zelf bepalen wat je eet.
Oh jah... vrije keuze enzo....

Dank je we zijn gelukkig weer on topic :P
pi_163025581
quote:

[..]

Je verkondigt ook al jaren hetzelfde lulverhaal, dan krijg je dat.
  woensdag 15 juni 2016 @ 08:55:56 #257
13462 BansheeBoy
pi_163025583
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:52 schreef truthortruth het volgende:
Ik snap er werkelijk niets van, het blijven ontkennen is zo tegenstrijdig aan wat men zegt te willen.
Je kan blaten totdat je een ons weegt. 1,5 miljard Moslims doen geen vlieg kwaad. Een verstandig mens moet tot de conclusie komen dat daders van dergelijke aanslagen een steekje los hebben zitten. Dit soort gastjes kunnen hun haat net zo baseren op de laatste Suske en Wiske of het testament van wijlen Jos Brink. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_163025585
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:53 schreef FANN het volgende:

[..]

pescotarier
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_163025589
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:55 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Religie en eetvoorkeuren zijn dan ook gewoon privé aangelegenheden.
dat zeg ik!

Gamma enzo...
pi_163025601
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

pescotarier
oh ja....... dank :+
pi_163025613
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat was een farce.
Ah ja. Dan doen ze het en dan is het nog niet goed. :')
pi_163025614
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je kan blaten totdat je een ons weegt. 1,5 miljard Moslims doen geen vlieg kwaad. Een verstandig mens moet tot de conclusie komen dat daders van dergelijke aanslagen een steekje los hebben zitten. Dit soort gastjes kunnen hun haat net zo baseren op de laatste Suske en Wiske of het testament van wijlen Jos Brink. :{

Het werkt nergens en het gaat niet over een paar mensen die foute dingen doen. .
  woensdag 15 juni 2016 @ 08:59:10 #263
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163025636
quote:

[..]

Het verschil zit hem vooral in dat in het christelijk geloof de term martelaarschap vooral te maken heeft met vervolging en in islamistische dogma's de term martelaar een bepaalde status verleent omdat men zich heeft opgeofferd voor het geloof en in het paradijs komt met 72 maagden, dus beloond wordt voor deze opoffering.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 15 juni 2016 @ 08:59:59 #264
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163025649
quote:

[..]

Toch gebeurt dat laatste zelden. Het eerste erg vaak. Suske en Wiske roept ook niet op tot het doden van ongelovigen, voor zover ik weet.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_163025650
quote:
Hier word ik dus triest van, dat gewoon compleet ontkennen van al die slachtoffers, echt walgelijk, je bent een verschrikkelijk mens. Ik heb het niet alleen over de slachtoffers in Orlando, maar ook die in Bagdad, Istanbul, Beiroet, etc etc.
In Etterbeek nu ook weer een slachtoffer, en jij walst er over heen als het niet is.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:03:04 #266
3542 Gia
User under construction
pi_163025695
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De katholieke kerk heeft ook een ding met homo's.
Klopt, maar er worden ook vieringen gehouden bij homohuwelijken.
Zo star is het katholicisme niet.

Andere christelijke stromingen gaan verder in hun homohaat, maar niet tot moord/massamoord toe.
Dat is toch echt voorbehouden aan doorgedraaide leden van de islamitische religie.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:04:23 #267
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163025723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:59 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hier word ik dus triest van, dat gewoon compleet ontkennen van al die slachtoffers, echt walgelijk, je bent een verschrikkelijk mens. Ik heb het niet alleen over de slachtoffers in Orlando, maar ook die in Bagdad, Istanbul, Beiroet, etc etc.
In Etterbeek nu ook weer een slachtoffer, en jij walst er over heen als het niet is.
Ga dan ook niet met die stomme troll in discussie.
Graag op anoniem
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:04:48 #268
13462 BansheeBoy
pi_163025726
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:59 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het moet je vooral triest maken dat je begrijpend lezen niet onder de knie hebt. 1,5 miljard Moslims zijn fris, bonafide en bouncen dagelijks naar hun werk. Ik laat me niet aanpraten dat ons geloof het probleem is omdat 0,1% geen goede antipsychotica voor handen heeft. :{

En ik ga me al helemaal niet openlijk uitspreken. Mocht ik dat doen erken ik dat het probleem in ons geloof zit. Ik zeg dat het probleem bij de daders zit: geestelijk. :{

pi_163025733
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:59 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het verschil zit hem vooral in dat in het christelijk geloof de term martelaarschap vooral te maken heeft met vervolging en in islamistische dogma's de term martelaar een bepaalde status verleent omdat men zich heeft opgeofferd voor het geloof en in het paradijs komt met 72 maagden, dus beloond wordt voor deze opoffering.
en als je als christen een aantal mensen uitmoord kom je juist weer NIET in de hemel,
ook best oneerlijk dan :(
pi_163025748
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het moet je vooral triest maken dat je begrijpend lezen niet onder de knie hebt. 1,5 miljard Moslims zijn fris, bonafide en bouncen dagelijks naar hun werk. Ik laat me niet aanpraten dat ons geloof het probleem is omdat 0,1% geen goede antipsychotica voor handen heeft. :{

En ik ga me al helemaal niet openlijk uitspreken. Mocht ik dat doen erken ik dat het probleem in ons geloof zit. Ik zeg dat het probleem bij de daders zit: geestelijk. :{

Er is duidelijk een probleem. Geen enkel islamitisch land werkt normaal en er zijn veel mensen die elkaar afmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')