Het is een religie die hier niet echt bekend is en dan heeft men vragen. En onthouden......geeft gewoon de mate van interesse aan. Ramadan is iets vreemds (ook voor mij) en dan weet je gewoon weinig. Doe je nu aan Ramadan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat verwacht ik niet. Maar als je jaar in jaar uit dezelfde vragen krijgt. Vaak van dezelfde mensen.˛
Nee, dat zei ik al, dat heet dan weer anders, omdat je 3x per jaar zalmsalade eetquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen vegetarier vind ik
Dat heet gewoon zelf bepalen wat je eet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik al, dat heet dan weer anders, omdat je 3x per jaar zalmsalade eet![]()
geen zin om te googelen hoe dat heet
Religie en eetvoorkeuren zijn dan ook gewoon privé aangelegenheden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Zulke vragen krijgen Vegetariërs ook wist je dat?![]()
Eet je geen vlees?![]()
Nee
Ook geen vis?
Nee
Ook geen kip?![]()
Het is gewoon discriminatie, wat ik je brom
Oh jah... vrije keuze enzo....quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat heet gewoon zelf bepalen wat je eet.
Je verkondigt ook al jaren hetzelfde lulverhaal, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat verwacht ik niet. Maar als je jaar in jaar uit dezelfde vragen krijgt. Vaak van dezelfde mensen.˛
Je kan blaten totdat je een ons weegt. 1,5 miljard Moslims doen geen vlieg kwaad. Een verstandig mens moet tot de conclusie komen dat daders van dergelijke aanslagen een steekje los hebben zitten. Dit soort gastjes kunnen hun haat net zo baseren op de laatste Suske en Wiske of het testament van wijlen Jos Brink.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:52 schreef truthortruth het volgende:
Ik snap er werkelijk niets van, het blijven ontkennen is zo tegenstrijdig aan wat men zegt te willen.
pescotarierquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik al, dat heet dan weer anders, omdat je 3x per jaar zalmsalade eet![]()
geen zin om te googelen hoe dat heet
dat zeg ik!quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Religie en eetvoorkeuren zijn dan ook gewoon privé aangelegenheden.
Het werkt nergens en het gaat niet over een paar mensen die foute dingen doen. .quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan blaten totdat je een ons weegt. 1,5 miljard Moslims doen geen vlieg kwaad. Een verstandig mens moet tot de conclusie komen dat daders van dergelijke aanslagen een steekje los hebben zitten. Dit soort gastjes kunnen hun haat net zo baseren op de laatste Suske en Wiske of het testament van wijlen Jos Brink.˛
Het verschil zit hem vooral in dat in het christelijk geloof de term martelaarschap vooral te maken heeft met vervolging en in islamistische dogma's de term martelaar een bepaalde status verleent omdat men zich heeft opgeofferd voor het geloof en in het paradijs komt met 72 maagden, dus beloond wordt voor deze opoffering.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog nergens ooit gelezen over zelfmoordaanslagen door christenen op
moslims, wel andersom of heb ik iets gemist?
Toch gebeurt dat laatste zelden. Het eerste erg vaak. Suske en Wiske roept ook niet op tot het doden van ongelovigen, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan blaten totdat je een ons weegt. 1,5 miljard Moslims doen geen vlieg kwaad. Een verstandig mens moet tot de conclusie komen dat daders van dergelijke aanslagen een steekje los hebben zitten. Dit soort gastjes kunnen hun haat net zo baseren op de laatste Suske en Wiske of het testament van wijlen Jos Brink.˛
Hier word ik dus triest van, dat gewoon compleet ontkennen van al die slachtoffers, echt walgelijk, je bent een verschrikkelijk mens. Ik heb het niet alleen over de slachtoffers in Orlando, maar ook die in Bagdad, Istanbul, Beiroet, etc etc.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Klopt, maar er worden ook vieringen gehouden bij homohuwelijken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De katholieke kerk heeft ook een ding met homo's.
Ga dan ook niet met die stomme troll in discussie.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:59 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hier word ik dus triest van, dat gewoon compleet ontkennen van al die slachtoffers, echt walgelijk, je bent een verschrikkelijk mens. Ik heb het niet alleen over de slachtoffers in Orlando, maar ook die in Bagdad, Istanbul, Beiroet, etc etc.
In Etterbeek nu ook weer een slachtoffer, en jij walst er over heen als het niet is.
Het moet je vooral triest maken dat je begrijpend lezen niet onder de knie hebt. 1,5 miljard Moslims zijn fris, bonafide en bouncen dagelijks naar hun werk. Ik laat me niet aanpraten dat ons geloof het probleem is omdat 0,1% geen goede antipsychotica voor handen heeft.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:59 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hier word ik dus triest van, dat gewoon compleet ontkennen van al die slachtoffers, echt walgelijk, je bent een verschrikkelijk mens. Ik heb het niet alleen over de slachtoffers in Orlando, maar ook die in Bagdad, Istanbul, Beiroet, etc etc.
In Etterbeek nu ook weer een slachtoffer, en jij walst er over heen als het niet is.
en als je als christen een aantal mensen uitmoord kom je juist weer NIET in de hemel,quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het verschil zit hem vooral in dat in het christelijk geloof de term martelaarschap vooral te maken heeft met vervolging en in islamistische dogma's de term martelaar een bepaalde status verleent omdat men zich heeft opgeofferd voor het geloof en in het paradijs komt met 72 maagden, dus beloond wordt voor deze opoffering.
Er is duidelijk een probleem. Geen enkel islamitisch land werkt normaal en er zijn veel mensen die elkaar afmaken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het moet je vooral triest maken dat je begrijpend lezen niet onder de knie hebt. 1,5 miljard Moslims zijn fris, bonafide en bouncen dagelijks naar hun werk. Ik laat me niet aanpraten dat ons geloof het probleem is omdat 0,1% geen goede antipsychotica voor handen heeft.
En ik ga me al helemaal niet openlijk uitspreken. Mocht ik dat doen erken ik dat het probleem in ons geloof zit. Ik zeg dat het probleem bij de daders zit: geestelijk.˛
1.5 miljard mensen, niet moslims. Jij bestempeld ze als moslim, iets waar het meerendeel nooit bewust een keuze voor gemaakt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Het moet je vooral triest maken dat je begrijpend lezen niet onder de knie hebt. 1,5 miljard Moslims zijn fris, bonafide en bouncen dagelijks naar hun werk.
Dat geloof van jou is anders wel een veelgebruikt instrument om die geestelijke problemen te uiten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het moet je vooral triest maken dat je begrijpend lezen niet onder de knie hebt. 1,5 miljard Moslims zijn fris, bonafide en bouncen dagelijks naar hun werk. Ik laat me niet aanpraten dat ons geloof het probleem is omdat 0,1% geen goede antipsychotica voor handen heeft.
En ik ga me al helemaal niet openlijk uitspreken. Mocht ik dat doen erken ik dat het probleem in ons geloof zit. Ik zeg dat het probleem bij de daders zit: geestelijk.˛
Ook weer een punt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
1.5 miljard mensen, niet moslims. Jij bestempeld ze als moslim, iets waar het meerendeel nooit bewust een keuze voor gemaakt.
Hoeveel Moslims ken jij persoonlijk?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
1.5 miljard mensen, niet moslims. Jij bestempeld ze als moslim, iets waar het meerendeel nooit bewust een keuze voor gemaakt.
Wat zou het uitmaken?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel Moslims ken jij persoonlijk?˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |