abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163025222
Vanuit de wereld van moslims verwacht je gewoon openlijk veel meer harde kritiek. Dat blijft uit.
pi_163025253
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat was een farce.
Als ze er wel staan dan is het ineens nep, als ze er niet staan dan is het ook niet goed.

Echt behoorlijk vermoeiend dit.
pi_163025269
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ze er wel staan dan is het ineens nep, als ze er niet staan dan is het ook niet goed.

Echt behoorlijk vermoeiend dit.
Men stond er weinig. Maar daar gaat het mij verder niet over. Laat wat meer horen. Maar er is geen leider.
pi_163025298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:26 schreef Jaroon het volgende:
Vanuit de wereld van moslims verwacht je gewoon openlijk veel meer harde kritiek. Dat blijft uit.
Waarom zouden die al de maffe stromingen gaan verdedigen?
pi_163025305
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Men stond er weinig. Maar daar gaat het mij verder niet over. Laat wat meer horen. Maar er is geen leider.
Dat onzinnige gezeur altijd over uitspreken en openlijk zeggen tegen te zijn. Het heeft blijkbaar geen nut, zijn altijd mensen die zeggen dat het een farce is. Net zoals jij net deed.
  woensdag 15 juni 2016 @ 08:32:30 #231
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163025306
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 06:50 schreef JubaUrbicus het volgende:
Waarom zouden moslims een herdenking moeten bijwonen van homo's? Moslims hebben de pest aan homo's per definitie dus dat zou tegenstrijdig moeten zijn met hun religie, daarnaast vinden moslims dit soort aanslagen in het westen niet bijzonder omdat dit soort aanslagen in vergelijking met hetgeen Amerika uitmoord in het midden oosten niks is. Moslims denken namelijk zo: Als wij doden in het westen moeten herdenken, dan zouden we ELKE dag doden uit het midden oosten moeten herdenken. Wat hebben moslims in Nederland met Amerika te maken? Dit is voor moslims een ver van bed show en ga zo door, wij in Nederland gaan ook geen herdenkingen bijwonen van Turken die overleden zijn in aanslagen in Ankara en elders en of in Libanon of elders. Dit is voor ons Nederlanders namelijk niet interessant en een ver van onze bed show.
En toch voor elke scheet van Israël de straat op. Dat strookt niet met jouw uitleg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twiitch op 15-06-2016 08:42:38 ]
Graag op anoniem
pi_163025315
quote:
5s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:31 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Waarom zouden die al de maffe stromingen gaan verdedigen?
Omdat het dezelfde religie is.
pi_163025321
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat onzinnige gezeur altijd over uitspreken en openlijk zeggen tegen te zijn. Het heeft blijkbaar geen nut, zijn altijd mensen die zeggen dat het een farce is. Net zoals jij net deed.
DAT was een farce. Ja. Meer openlijk uitspreken tegen de misstanden. Dat zou helpen. Het gebeurt te weinig.
pi_163025335
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

DAT was een farce. Ja. Meer openlijk uitspreken tegen de misstanden. Dat zou helpen. Het gebeurt te weinig.
Hoe weet jij nou met welke motieven die mensen daar stonden?
pi_163025341
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat het dezelfde religie is.
Dat is net zoveel gelul als dat christenlijken hetzelfde geloof hebben.
  woensdag 15 juni 2016 @ 08:45:44 #236
3542 Gia
User under construction
pi_163025427
Het is onzin dat moslims zich in bochten moeten wringen om toch vooral kenbaar te maken tegen dit soort terreurdaden te zijn.
Verder is het ook onzin om te stellen dat dit niks met de islam te maken heeft.

In de islam wordt homofilie gezien als een besmettelijke ziekte die bestreden moet worden.
Deze dader was homo, dus 'besmet', en hij gaf daar andere homo's de schuld van.
En dat ligt aan niets anders dan zijn religieuze opvoeding.
Ik denk dat het niet eens te maken heeft met Isis, maar met een persoonlijk motief, dus.

Maar goed, het ligt wel aan zijn geloof.
Maar anderen zijn daar niet verantwoordelijk voor.
pi_163025443
De katholieke kerk heeft ook een ding met homo's.
pi_163025449
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:35 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat is net zoveel gelul als dat christenlijken hetzelfde geloof hebben.
Ik heb geloof ik nog nergens ooit gelezen over zelfmoordaanslagen door christenen op
moslims, wel andersom of heb ik iets gemist? :o
  woensdag 15 juni 2016 @ 08:47:45 #239
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163025450
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Mooi. Ik merk er weinig van.
Moet je met je vochtige hoofd eens uit het Gooi komen en de wijde wereld in trekken. :{

Zolang ik elk jaar van veel mensen de vraag krijg "Mag je ook geen water??" weet ik dat het fout blijft gaan. 0 interesse en als er dan wat gebeurt uit onkunde de hele religie bashen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_163025457
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De katholieke kerk heeft ook een ding met homo's.
Dat zijn pedofielen, ook niet écht goed :')
pi_163025463
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik nog nergens ooit gelezen over zelfmoordaanslagen door christenen op
Kruistochten vroeger.
pi_163025477
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef FANN het volgende:

[..]

Klopt, christenen doden liever van op afstand, zodat ze zelf niets overkomt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_163025482
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Moet je met je vochtige hoofd eens uit het Gooi komen en de wijde wereld in trekken. :{

Zolang ik elk jaar van veel mensen de vraag krijg "Mag je ook geen water??" weet ik dat het fout blijft gaan. 0 interesse en als er dan wat gebeurt uit onkunde de hele religie bashen. :{

Het is een normale vraag.. Jij verwacht dat iedereen weet wat ramadan nu precies is. Dat is jouw probleem. Wees blij dát mensen nog interesse tonen. Maar je ziet het liever als een probleem.
pi_163025484
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zulke vragen krijgen Vegetariërs ook wist je dat? :')

Eet je geen vlees? :o
Nee
Ook geen vis?
Nee
Ook geen kip? :o

Het is gewoon discriminatie, wat ik je brom :(
pi_163025498
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:50 schreef FANN het volgende:

[..]

Zulke vragen krijgen Vegetariërs ook wist je dat? :')

Eet je geen vlees? :o
Nee
Ook geen vis?
Nee
Ook geen kip? :o

Het is gewoon discriminatie, wat ik je brom :(
Dat komt door die vegetariers die dan wel vis eten :')
  woensdag 15 juni 2016 @ 08:51:15 #246
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163025501
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is een normale vraag.. Jij verwacht dat iedereen weet wat ramadan nu precies is. Dat is jouw probleem. Wees blij dát mensen nog interesse tonen. Maar je ziet het liever als een probleem.
Nee hoor, dat verwacht ik niet. Maar als je jaar in jaar uit dezelfde vragen krijgt. Vaak van dezelfde mensen. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_163025505
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee hoor, dat verwacht ik niet. Maar als je jaar in jaar uit dezelfde vragen krijgt. Vaak van dezelfde mensen. :{

Je hoeft niet mee te doen he. :Y
pi_163025513
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat komt door die vegetariers die dan wel vis eten :')
Ja ik ben er zo eentje, dat dan weer wel :P maar dat heet dan weer anders geloof ik :')

Mijn eega krijgt die vragen héél vaak, die eet helemaal NIKS, nah jah... geen vlees, vis en zéker
geen kip :+
pi_163025522
Het is ook begrijpelijk dat men niet wil dat men naar de islam wijst, dan hoeft de islam niet te veranderen, terwijl die verandering zo broodnodig is. Het is zo jammer.

Ik snap ook niet waarom de gematigde moslims het zo blijven ontkennen, het zou toch ook voor deze groep belangrijk moeten zijn dat de islam verandert zodat het minder geweldadig is, meer tolerant. Daar heb je dan als gematigde moslim toch ook alleen maar profijt van.

Ik snap er werkelijk niets van, het blijven ontkennen is zo tegenstrijdig aan wat men zegt te willen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163025526
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:52 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja ik ben er zo eentje, dat dan weer wel :P maar dat heet dan weer anders geloof ik :')

Mijn eega krijgt die vragen héél vaak, die eet helemaal NIKS, nah jah... geen vlees, vis en zéker
geen kip :+
Dan ben je dus geen vegetarier vind ik :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')