Klopt in elk geval dat er geen seksuele beloning zal plaatsvinden. Het heeft volgens mij vooral te maken dat het christelijk en het islamitische geloof vanuit verschillende principes, richtingen worden beleden. Althans in dit specifieke element is dit evident.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:05 schreef FANN het volgende:
[..]
en als je als christen een aantal mensen uitmoord kom je juist weer NIET in de hemel,
ook best oneerlijk dan
We kennen in elk geval jou allemaal een beetje en als jij representatief bent is dat niet zo bestquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel Moslims ken jij persoonlijk?²
Ach, dat kent zoveel factoren. Om dit allemaal maar bij de Islam te leggen is onredelijk naar 1,5 miljard Moslims die zonder problemen mee zouden doen met een sponsorloop of garagesale.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Islam veroorzaakt meer godsdienstwaanzin dan elk ander geloof is best een aardige hypothese.
Ik ken hele aardige moslims, maar dat maakt voor mijn stelling niet uit, integendeel. Zo ken ik ook moslims waarvan ik bijna 100% zeker weet dat als ze niet in een moslim gezin zouden zijn geboren, ze niet vrijelijk gekozen zouden hebben om moslim te worden. En dat is een nog veel groter probleem dan het terrorisme.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoeveel Moslims ken jij persoonlijk?²
Daar kom je achter als je de vraag beantwoord.quote:
En een groot deel zorgt voor veel ellende. En men heeft er geen antwoord op.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, dat kent zoveel factoren. Om dit allemaal maar bij de Islam te leggen is onredelijk naar 1,5 miljard Moslims die zonder problemen mee zouden doen met een sponsorloop of garagesale.²
Best wel wat als je het mij vraagt. Ik ken persoonlijk heel wat moslims, en stuk voor stuk keuren ze geweld en aanslagen in naam van hun religie af.quote:
100enquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar kom je achter als je de vraag beantwoord.²
Dat onderschat je toch een beetje danquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:03 schreef Gia het volgende:
Dat is toch echt voorbehouden aan doorgedraaide leden van de islamitische religie.
Ga heen met je 1,5 miljard, als het je straks weer uitkomt ga je weer beginnen over de verschillende stromingen. Je bent gewoon leugenachtig met dit soort claims.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, dat kent zoveel factoren. Om dit allemaal maar bij de Islam te leggen is onredelijk naar 1,5 miljard Moslims die zonder problemen mee zouden doen met een sponsorloop of garagesale.²
Het zijn net mensen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:11 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik ken hele aardige moslims, maar dat maakt voor mijn stelling niet uit, integendeel.
Het is een beetje alsof je constateert dat 98% van de mensen die aanslagen plegen man is en daaruit concludeert dat testosteron een fundamenteel gevaar is voor de samenleving.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heel simpel. Hoe moet je Moslims benaderen als je zelfs tijdens de ramadan geen simpele vraag mag stellen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het zijn net mensen.
Zolang men Moslims blijft benaderen als ware het koalaberen schieten we weinig op. Het vervelende is ook dat we niks van Moslims moeten hebben. Maar oh wat maken we met plezier een uitzondering als we een goede maaltijd kunnen scoren: 2 turkse pizza's voor 3 euro.²
En weer worden de slachtoffers vergeten in het midden-oosten, waar ook veel vrouwen andere mensen doden met zelfmoord aanslagen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof je constateert dat 98% van de mensen die aanslagen plegen man is en daaruit concludeert dat testosteron een fundamenteel gevaar is voor de samenleving.
Moslims zijn, kijkend naar evenredigheid, vaker gewelddadig. Je kunt dan bijna niet meer ontkennen dat islam een rol speelt in de waanzin van deze mensen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vandaar dat dat getal (even uit de losse pols) 98% is en niet 100%. Er wordt helemaal niks vergeten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:16 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En weer worden de slachtoffers vergeten in het midden-oosten, waar ook veel vrouwen andere mensen doden met zelfmoord aanslagen.
Ik neem het je niet kwalijk. Als je als advocaat of tandarts, wonende in het Gooi en lid van de lokale hockeyclub nooit Moslims in het echte leven ziet of spreekt en je beeld nagenoeg alleen maar baseert op wat de media je voorschotelt. Dan is het gewoon onmogelijk om een eerlijk beeld te vormen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:13 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ga heen met je 1,5 miljard, als het je straks weer uitkomt ga je weer beginnen over de verschillende stromingen. Je bent gewoon leugenachtig met dit soort claims.
Een deel van mijn familie is islamitisch. Die keuren het ook af. Nu is een van hen misschien homo. Daar gaat het toch fout. .quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Best wel wat als je het mij vraagt. Ik ken persoonlijk heel wat moslims, en stuk voor stuk keuren ze geweld en aanslagen in naam van hun religie af.
Maar goed, als je dat zegt dan wordt vaak tegengeworpen dat dat dan "geen echte moslims" zijn. Kennelijk zijn er nogal wat mensen die denken te weten wat de ware Islam is, vooral ook niet-moslims.
Ga jij nu maar weer de lijken negeren, ik niet....quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk. Als je als advocaat of tandarts, wonende in het Gooi en lid van de lokale hockeyclub nooit Moslims in het echte leven ziet of spreekt en je beeld nagenoeg alleen maar baseert op wat de media je voorschotelt. Dan is het gewoon onmogelijk om een eerlijk beeld te vormen.
De media fietsen niet met je mee als je naar je werk gaat. De media filmt het niet als je heimelijk water aan de planten van je buurvrouw geeft. De media laat het niet zien als je je belasting betaald.²
Nooit van "Christian Identity" gehoord? Aanslagen op synagogen en abortus klinieken, vermoorden van homo's...quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, maar er worden ook vieringen gehouden bij homohuwelijken.
Zo star is het katholicisme niet.
Andere christelijke stromingen gaan verder in hun homohaat, maar niet tot moord/massamoord toe.
Dat is toch echt voorbehouden aan doorgedraaide leden van de islamitische religie.
Ze zegt toch ook: Dat heet anders geloof ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen vegetarier vind ik
Dat mag zeker. Ik weet dat we ook altijd normaal antwoord geven. Het principe is alleen dat men o zo veel over de Islam denkt te weten maar er in principe 0 betrokkenheid is. Anders weet je heus wel na 50 jaar Moslims in je land dat ze ook geen water mogen drinken wanneer ze vasten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Heel simpel. Hoe moet je Moslims benaderen als je zelfs tijdens de ramadan geen simpele vraag mag stellen?
Ik spreek liever over slachtoffers. Uit eerbied.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:20 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ga jij nu maar weer de lijken negeren, ik niet....
Dat denk je. Ik ben van oorsprong RK. Daar weet jij vast ook niet veel over. Mijn ex is boeddhist daar weten mensen ook weinig over. Zo gaat dat. Geloof moet gewoon jouw persoonlijke ding zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat mag zeker. Ik weet dat we ook altijd normaal antwoord geven. Het principe is alleen dat men o zo veel over de Islam denkt te weten maar er in principe 0 betrokkenheid is. Anders weet je heus wel na 50 jaar Moslims in je land dat ze ook geen water mogen drinken wanneer ze vasten.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |