twitter:Conflicts twitterde op maandag 13-06-2016 om 23:12:58BREAKING: Police source says man holed up in Paris suburb home with hostages after killing policeman - @AndrewBeatty reageer retweet
twitter:Conflicts twitterde op maandag 13-06-2016 om 23:17:44MORE: Man stabbed a police officer to death before taking hostages in the paris suburb of Yvelines - @RFI reageer retweet
twitter:HLN_BE twitterde op maandag 13-06-2016 om 23:23:56BREAKING Agent doodgeschoten nabij Parijs. Familie gegijzeld … Meer zo dadelijk op @HLN_BE reageer retweet
twitter:HLN_BE twitterde op maandag 13-06-2016 om 23:25:01UPDATE … Agent werd neergestoken volgens Franse media reageer retweet
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ilie-gegijzeld.dhtmlquote:Een man heeft vanavond een politieman met meerdere messteken gedood in Magnanville in de buurt van Parijs, waarna hij zich met de vrouw en de zoon van het slachtoffer terugtrok in hun huis. Dat melden politiebronnen. De dader zou de buurman van het gezin zijn.
De agent werd in de vooravond gedood bij het thuiskomen. Volgens de krant Le Parisien is het slachtoffer de 40-jarige commandant Jean-Baptiste Salvaing, die plaatsvervangend hoofd was van de gerechtelijke politie op het commissariaat van Les Mureaux.
Momenteel is nog niets bekend over het motief van de dader, meldt het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken. Leden van de speciale interventie-eenheid zijn ter plaatse. Nog volgens Le Parisien weigert de buur met de onderhandelaars van de politie te praten.
Dadelijk meer
twitter:HLN_BE twitterde op maandag 13-06-2016 om 23:33:40UPDATE De agent zou neergestoken zijn door een buurman. Dat schrijft Le Parisien reageer retweet
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 00:02:43EXPLOSIONS, GUNFIRE HEARD NEAR MAGNANVILLE HOME WHERE SUSPECTED HOSTAGE-TAKER HOLED-UP -- WITNESSES reageer retweet
twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 00:09:20Gijzeling na doden agent. Nu 5 explosies gehoord bij huis in Franse Magnanville https://t.co/1vh3mkr0It reageer retweet
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 00:25:41BREAKING: 'Islamists slogans' reported as man kills police officer takes his family hostage near #Paris https://t.co/G1UWdzCzaF reageer retweet
Het zal de religie van vrede weer eens niet zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:30 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 00:25:41BREAKING: 'Islamists slogans' reported as man kills police officer takes his family hostage near #Paris https://t.co/G1UWdzCzaF reageer retweet
Paf, in een paar minuten je ouders kwijt. Gelukkig pas 3 jaar oud, hopelijk heeft hij er weinig van meegekregen.quote:
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 02:02:38URGENT: #ISIS claims link to dead Paris suburb attacker who killed police officer & his wife #Magnanville https://t.co/G1UWdzCzaF reageer retweet
twitter:AFP twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 02:31:58#BREAKING News agency linked to Islamic State says one of group's fighters was behind killing of French policeman in Paris reageer retweet
Eenzaam? Hij heeft 1,5 miljard geloofsgenoten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er al meer bekend? Of was dit een eenzame marmot?²
Eenzaam zal hij écht niet zijn met 8 miljard medemensen. Maar in de zin van dat hij alleen opereerde.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Eenzaam? Hij heeft 1,5 miljard geloofsgenoten.
Uiteraard opereerde hij niet alleen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eenzaam zal hij écht niet zijn met 8 miljard medemensen. Maar in de zin van dat hij alleen opereerde.
Meestal kun je spreken van een bipolair persoon. Zoals we ook hebben kunnen zien met de wijlen dode schutter in de USA.²
De aanhangers van die bloeddorstige pedo, Mohammed, zijn opvallend vaak bipolair. Hoe zou dat komen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eenzaam zal hij écht niet zijn met 8 miljard medemensen. Maar in de zin van dat hij alleen opereerde.
Meestal kun je spreken van een bipolair persoon. Zoals we ook hebben kunnen zien met de wijlen dode schutter in de USA.²
Een sponsorloop om geld in te zamelenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie weer dezelfde reflex als altijd. Meteen politiek bedrijven over de ruggen van de slachtoffers. Behoorlijk smakeloos.
Wie van jullie heeft zich écht oprecht druk gemaakt over de slachtoffer(s) en nabestaanden. Ik heb niemand gehoord over een sponsorloop of een andere manier om geld in te zamelen.²
Je kunt er lacherig over doen. Maar je gaat voorbij aan het principe dat ik maar weinig empathie zie met de wijlen slachtoffers. Losse flodders als "Islam is vrede", "Louis Pasteur" en "het is een Zionistisch complot" voeren de boventoon. Politiek bedrijven over de rug van de slachtoffers blijf ik smakeloos vinden. Een sponsorloop is wellicht een druppel op een gloeiende plaat maar het is een begin. En het toont aan dat je constructief bezig bent.quote:
Er zijn geen slachtoffers. Dit is de prijs van de multiculturele droom.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt er lacherig over doen. Maar je gaat voorbij aan het principe dat ik maar weinig empathie zie met de wijlen slachtoffers. Losse flodders als "Islam is vrede", "Louis Pasteur" en "het is een Zionistisch complot" voeren de boventoon. Politiek bedrijven over de rug van de slachtoffers blijf ik smakeloos vinden. Een sponsorloop is wellicht een druppel op een gloeiende plaat maar het is een begin. En het toont aan dat je constructief bezig bent.²
Ben je zelf bipolair?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:54 schreef Grems het volgende:
[..]
Er zijn geen slachtoffers. Dit is de prijs van de multiculturele droom.
Buiten de arme moslims om natuurlijk, slachtoffers van het wereldwijde Zionistische complot om de islam in een kwaad daglicht te zetten.quote:
Alhoewel je zeker een punt hebt. Ook ik geloof dat er een kracht is die er alles aan doet om de Islam in een kwaad daglicht te stellen. Alleen ben ik zelf niet zo'n fan van conspiracy's. Je wordt er zo wederzijds van.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:57 schreef Grems het volgende:
[..]
Buiten de arme moslims om natuurlijk, slachtoffers van het wereldwijde Zionistische complot om de islam in een kwaad daglicht te zetten.
Precies. Daarom heeft het ook geen zin om geld in te zamelen voor de zogenaamde "slachtoffers", die zitten namelijk allemaal in het complot.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alhoewel je zeker een punt hebt. Ook ik geloof dat er een kracht is die er alles aan doet om de Islam in een kwaad daglicht te stellen. Alleen ben ik zelf niet zo'n fan van conspiracy's. Je wordt er zo wederzijds van.²
Het is ook meer voor de nabestaanden dan de directe slachtoffers.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:06 schreef Grems het volgende:
[..]
Precies. Daarom heeft het ook geen zin om geld in te zamelen voor de zogenaamde "slachtoffers", die zitten namelijk allemaal in het complot.
Die zitten ook in het complot. De hele wereld spant samen tegen de nobele moslims, allemaal onder invloed van de Zionisten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is ook meer voor de nabestaanden dan de directe slachtoffers.²
Is dat hard te maken? Ik zou daar graag bronnen van zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:09 schreef Grems het volgende:
[..]
Die zitten ook in het complot. De hele wereld spant samen tegen de nobele moslims, allemaal onder invloed van de Zionisten.
Ja want de Mossad afdeling achter het wereldwijde Zionistische complot om de vredesreligie in een kwaad daglicht te zetten laat sporen achterquote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dat hard te maken? Ik zou daar graag bronnen van zien.²
Als jij dat zo stellig weet en brengt dus blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:12 schreef Grems het volgende:
[..]
Ja want de Mossad afdeling achter het wereldwijde Zionistische complot om de vredesreligie in een kwaad daglicht te zetten laat sporen achter
Is gewoon een kwestie van logisch nadenken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als jij dat zo stellig weet en brengt dus blijkbaar wel.²
Ik volg je. Maar mijn buikje is vol. Ik ga weer slapen. De ramadan hakt er behoorlijk in.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:14 schreef Grems het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van logisch nadenken.
We droppen er toch dagelijks bommen op.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:06 schreef LelijKnap het volgende:
Hebben we moslims als een prettig ramadan gewenst?
Op Frankrijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
We droppen er toch dagelijks bommen op.
Dan ben je wel traag van begrip hoor. Wie gaat er nog naar een Islamitisch land? Hahaha, veel plezier in die shithole.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:28 schreef Charleville het volgende:
Amai, en ik ga op vakantie naar Marrakech (Marokko) deze week Gelukkig is het daar al sinds 2011 rustig maar begin mij wel zorgen te maken na alles wat er in Frankrijk gebeurd
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:32 schreef Twiitch het volgende:
Op hoeveel staat de ramadan bodycount inmiddels?
Loopt aardig op zoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:32 schreef Twiitch het volgende:
Op hoeveel staat de ramadan bodycount inmiddels?
We quoten dit even voor straks.. Zullen we wel zien welke aanleiding er was.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als jij dat zo stellig weet en brengt dus blijkbaar wel.²
Wat we kunnen leren hiervan is dat elke gematigde moslim een tikkende tijdbom is die ieder moment kan ontploffen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Een hoop lone gunmen die uit naam van IS handelen.
Ik had je al gezegd dat dit niet waar is. Waar haal jij je onzin vandaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat we kunnen leren hiervan is dat elke gematigde moslim een tikkende tijdbom is die ieder moment kan ontploffen.
Het nieuws.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had je al gezegd dat dit niet waar is. Waar haal jij je onzin vandaan.
Wat ik hiervan leer is dat jij erg in de war bentquote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat we kunnen leren hiervan is dat elke gematigde moslim een tikkende tijdbom is die ieder moment kan ontploffen.
Het zijn toch vrij vaak normaal functionerende/werkende mensen in onze samenleving die ineens beslissen een aanslag te plegen. Er is dus geen peil op te trekken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat ik hiervan leer is dat jij erg in de war bent
Nou nee. Meestal psychisch niet in orde.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het zijn toch vrij vaak normaal functionerende/werkende mensen in onze samenleving die ineens beslissen een aanslag te plegen. Er is dus geen peil op te trekken.
want religieus....quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou nee. Meestal psychisch niet in orde.
Ben je moslim ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je blaat onzin en begint de realiteit kwijt te raken.
Inderdaad tijd om religie in de DSM V terecht te laten komen. Kunnen we de gesloten afdelingen ermee vullen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar kunnen jullie prima bij. Wat een onzin lees ik hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:23 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Inderdaad tijd om religie in de DSM V terecht te laten komen. Kunnen we de gesloten afdelingen ermee vullen.
Hoop islamitische lui die dan psychisch niet in orde blijken te zijn als ik jouw redenatie mag volgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of mensen die psychisch niet in orde zijn, zijn vatbaarder voor een religie die belooft dat ze het in de hemel beter zullen hebben als ze gewoon even wat vijanden vermoorden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoop islamitische lui die dan psychisch niet in orde blijken te zijn als ik jouw redenatie mag volgen.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of mensen die psychisch niet in orde zijn, zijn vatbaarder voor een religie die belooft dat ze het in de hemel beter zullen hebben als ze gewoon even wat vijanden vermoorden.
En daarom de islam uitbannen. Alle ellende is van die haatideologie afkomstig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:11 schreef Charleville het volgende:
Het doet mij pijn om dit te zeggen, maar ik denk dat we net zoals in Bagdad moeten wennen dat er in Parijs maandelijks, aanslagen, gijzelingen e.d voorkomen en dat dit de normaalste zaak van de wereld gaat worden, met zichtbaar permanent leger in de openbare ruimte om onze veiligheid enigszins te beschermen....
En die Griekse rechters maar zeggen dat Turkije niet als veilig land kan worden bestempeld.. Nou Frankrijk kunnen ze dat onderhand dan ook niet meer noemen.
Ja. Of je benoemt de vaders die hun zonen/kinderen moorden, wraak nemen op hun vrouwen/collega's, ex-werkgevers, klasgenoten etc bij hun geloofd ipv verwarde blanke manquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoop islamitische lui die dan psychisch niet in orde blijken te zijn als ik jouw redenatie mag volgen.
Handelen zij namens hun geloof dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Of je benoemt de vaders die hun zonen/kinderen moorden, wraak nemen op hun vrouwen/collega's, ex-werkgevers, klasgenoten etc bij hun geloofd ipv verwarde blanke man
Wanneer is de laatste keer dat een verwarde blanke man 50 mensen doodschoot? Volgens mij zou dat namelijk ook wel op het nieuws komen. Oh wacht, Andres Breivik, volgens velen de PVV-sympathisant, die werd ook gewoon met naam, toenaam en (rechts-extremistische) overtuiging genoemd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Of je benoemt de vaders die hun zonen/kinderen moorden, wraak nemen op hun vrouwen/collega's, ex-werkgevers, klasgenoten etc bij hun geloofd ipv verwarde blanke man
Blanke man moordt collega's: verwardquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:15 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Handelen zij namens hun geloof dan?
Alsof moslims nooit 'gewone' moorden plegen. Je doet net alsof alle moorden gepleegd door moslims als aanslagen in het nieuws komen. Wat een onzin.
In Amerika komt het vaak voor, wellicht minder, maar inmiddels wel maandelijks he?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat een verwarde blanke man 50 mensen doodschoot? Volgens mij zou dat namelijk ook wel op het nieuws komen. Oh wacht, Andres Breivik, volgens velen de PVV-sympathisant, die werd ook gewoon met naam, toenaam en (rechts-extremistische) overtuiging genoemd.
Maar nee, laten we vooral het motief van deze man angstvallig verzwijgen in het kader van..... ja, in het kader van wat eigenlijk? Boze moslims?
Just because you are angry doesn't mean you are right.
Heb je het over San Bernardino? Die daders waren gewoon aantoonbaar jihadisten, is gebleken uit privé berichten en computerdocumenten etc. Maarja, de waarheid doet pijn hè.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blanke man moordt collega's: verward
Arabier: moslim terrorist
pleassseeee dude.
Nouja, zoveel blanke moslim terroristen zijn er niet dus dat lijkt me geen verkeerde conclusie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blanke man moordt collega's: verward
Arabier: moslim terrorist
pleassseeee dude.
Je ontkracht hiermee dus niet mijn stelling dat OOK bij blanke mannen het motief gewoon netjes vermeld wordt en waarom we dat niet zouden moeten doen bij mensen die menen uit islamitisch oogpunt te handelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In Amerika komt het vaak voor, wellicht minder, maar inmiddels wel maandelijks he?
Nee. Ik heb het over de vele shootings in de Vs op scholen andere openbare gelegenheden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:19 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Heb je het over San Bernardino? Die daders waren gewoon aantoonbaar jihadisten, is gebleken uit privé berichten en computerdocumenten etc. Maarja, de waarheid doet pijn hè.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je ontkracht hiermee dus niet mijn stelling dat OOK bij blanke mannen het motief gewoon netjes vermeld wordt en waarom we dat niet zouden moeten doen bij mensen die menen uit islamitisch oogpunt te handelen.
Als jij je haatzaaiende kut posts meeneemt wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:18 schreef Infection het volgende:
Kunnen alle goedpratende moslims even oprotten uit dit topic?
Ok. De shooting op een zwarte kerk een tijdje terug werd anders vrij duidelijk een racistische hate crime genoemd hoor. Sterker nog, omdat hij een white supremacist is en een fan was van de confederate flag is daar een hele discussie over ontstaan en is die vlag zelfs verwijderd van vele overheidsgebouwen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het over de vele shootings in de Vs op scholen andere openbare gelegenheden.
Mijn punt is dat een zwaluw nog geen zomer maakt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:51 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ok. De shooting op een zwarte kerk een tijdje terug werd anders vrij duidelijk een racistische hate crime genoemd hoor. Sterker nog, omdat hij een white supremacist is en een fan was van de confederate flag is daar een hele discussie over ontstaan en is die vlag zelfs verwijderd van vele overheidsgebouwen.
Dus wat is je punt?
https://en.wikipedia.org/wiki/Charleston_church_shooting
En bij hoeveel zwaluwen ga je nadenken of er toch een zomer aan zit te komen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn punt is dat een zwaluw nog geen zomer maakt.
Ik zeg:quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij zegt; 'motief van verwarde blanke mannen wordt niet vermeld'
Ik zeg 'afkomst en motief worden netjes vermeld'
Jij antwoord 'ja maar in Amerika gebeurt het vaker!'
[ afbeelding ]
Dit is geen Parijs. Bij een aanslag in Parijs ga ik daarover nadenken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En bij hoeveel zwaluwen ga je nadenken of er toch een zomer aan zit te komen?
Vorige week was er een nog een man uit het midden-oosten die verwikkeld was in een shooting met de politie, dat werd geen terrorisme genoemd en dat hij moslim was is ook niet uitgebreid in het nieuws geweest. En nu?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zeg:
blanke mannen die moorden worden verward genoemd, midden oosten mannen worden moslims genoemd.
En dat is dus al aantoonbaar onjuist gebleken. Breivik, de Church Shooting, zo zijn er nog talloze andere shootings waarbij de man niet verward genoemd werd maar gewoon met zijn motief werd vermeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zeg:
blanke mannen die moorden worden verward genoemd, midden oosten mannen worden moslims genoemd.
De aanslagen in Parijs werden ook gepleegd door zogenoemde IS-sympathisanten welke beweren 100% uit moslim overtuiging te handelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is geen Parijs. Bij een aanslag in Parijs ga ik daarover nadenken.
In de VS ligt het anders. Je kunt dit niet wegschuiven onder moslim gedrag.
Sommige mensen willen gewoon niet uit hun slachtofferrol komen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En dat is dus al aantoonbaar onjuist gebleken. Breivik, de Church Shooting, zo zijn er nog talloze andere shootings waarbij de man niet verward genoemd werd maar gewoon met zijn motief werd vermeld.
Dude. De moslim wereld bestaat niet eens. Ga je een Turk vergelijken met een Marokkaan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:09 schreef Szikha2 het volgende:
Mijn oude post weer plaatsen
Want de schietpartij in amerika op homo's heeft niets met islam te maken jongens.
Ook de franse politie en zijn vrouw die vermoord zijn heeft niets met islam te maken jongen
de Duitse moslim terrorist die Allahu Akbar , ongelovige , jullie moeten dood riep zou een geestelijke gestoorde zijn.
Volgens FOK!forum users en de Duitse autoriteiten heeft deze misdaad niets maar dan ook niets met de Islam te maken maar alles met een persoon die mentaal in de war is. En waarschijnlijk kan deze arme stakker niet eens voor het gerecht komen omdat hij zo geestelijk in de war is.
De Koran heeft geen schuld maar zijn psychologische gesteldheid
Wow, het viel te verwachten natuurlijk. We weten allemaal dat er helemaal niet is zoals Islamitische terrorisme. Nee joh. Al die moslims die onthoofden in naam van Allah of mensen neersteken of opblazen heeft niets met Islam te maken maar met mentale problemen. En deze mentale problemen zorgen ervoor dat ze Allahu Akbar roepen en niet-moslims vermoorden. Uhu
Want kom op jongens deze daden mag absoluut niet toegeschreven aan de religie van PEACE
http://www.sun-sentinel.c(...)-20160502-story.html Begin deze maand had de Amerikaanse geheime diensten iemand betrapt die van plan was om een synagoge op te blazen om Allah tot dienst te zijn
Deze meneer vertelde dat hij Joodse mannen , vrouwen en kinderen die bidden in een synagoge wilde opblazen om hij zoveel liefde heeft voor Allah
Dit verhaal had amper de aandacht van de media net zoals een meisje in haar jaarboek Islamitische staat had geschreven maar het belangrijkste nieuws was dat de advokaat van deze man zei dat hij heulemaal geen terroist was maar lijde aan psychische stoornissen. En daarom drong de advocaat aan om hem vrij te laten voor de hoorzitting!
Net zoals https://en.wikipedia.org/wiki/2011_Manhattan_terrorism_plot deze man ook een synagoge wilde laten exploderen riep hij ook dat hij een belangrijke boodschap had aan de JOodse gemeenschap in New York. En deze menneer die een synagoge wilde laten ontploffen was geen racist. Nee joh
En deze moslim zou volgens bronnen zielig zijn en dat hij heulemaal geen Joden wilde doden maar .... hij was gewoon slachtoffer van mentale problemen
Deze gasten waren allemaal van plan om een bom te plaatsen in New York.
Een andere moslim werd ook opgepakt en ook hij riep dat ie meer dan 2000 mensen wilde doden in 1 dag. Zijn verdeding? De familie riep dat ie een laag IQ had en leed aan? Inderdaad psychische probelemen.
https://www.fbi.gov/sanfr(...)bomb-bank-in-oakland Deze man bekeerde zich tot de Islam en wilde een bank opblazen in Amerika. Zijn verdeding? Die claimde dat hij ? Inderdaad : psychische problemen had
http://www.democratandchr(...)chester-isis-attack/
Deze ISIS aanhanger wilde een aanval plegen. Hij had contact met ISIS maar de verdeding was natuurlijk: geestelijke problemen
https://en.wikipedia.org/wiki/Sami_Osmakac Deze gast wilde een bom plaatsen in nachtclubben in Amerika. Hij wilde een martelaren dood sterven. En hij riep alle moslims in de wereld op om aanslagen te plegen om Osama bin Laden te wreken.
En wat zei zijn advokaat? Hij was geestelijk ziek en dat zijn client gevangen zat in zijn eigen wereld
Deze meneer https://en.wikipedia.org/wiki/2011_Iran_assassination_plot Mansour werd gestuurd om de SAudische ambasadeur in Washington te vermoorden. Hoe luidde zijn verdeding in het gerecht? Mansour zou lijden aan een bipolaire stoornis. Zijn advocaat drong het gerecht op aan dat alleen al het feit dat ie alles had bekend een bewijs was dat ie geestesziek was. En vanwege zijn ziekte geloofde en zag hij dingen.
Zelfs als moslims terroristen hoog bij laag beweren niet te lijden aan een pyschische stoornis te leiden dan doet de media dat wel voor hen. Want tOen ene Hasan 13 Amerikanen afmaakte in New York zei het krantenblad New York Times dat hij een post traumatische stress stoornis had vanwege de militaire dienst.
Maar Hasan was gewoon een moslims terrorist. Hoe kan de media nou zeggen dat ie aan een stressstoornis lijdt terwijl hij zelf verklaard een Jihadist te zijn!??
Hij zei zelf godverdomme dat ie ISIS steunde en wilde dat Amerikaanse soldaten zou worden afgeslacht. Die afslachten van Amerikaanse soldaten zou zijn moslim broeders helpen om het Islamitische rijk te verdedigen.
Post traumatische stress stoornis?? Kom op zeg.
Die aanslag pleger die overleefde van de Boston bom zei men dat ie leed onder de vele ernstige handicaps van zijn ouders. De psycholoog had hem onderzocht en zei dat ie waarschijnlijk zelf ook psychische problemen had.
De media zal alles aan doen om een excuus te vinden voor een moslim terrorist. Want de LA Times zocht naar een excuus voor de aanslagpleger in San Bernadino door te zeggen dat hij opgegroeid was in een gezin vol pscyschische aandoeingen
Als een moslims terrorist niet geestleijk ziek is dan was het wel zijn ouders of zijn broers of zussen of neven of nichten of ooms of tantes die ziek waren volgens de media of overheid. Of mischien zoals bij die Hasan toen hij iemand ontmoette die zelf niet zo goed was geestelijk hij zelf een post traumatische stress stoornis kreeg.
Maar niet alleen in Amerika zijn moslim terroristen geestelijk gestoord of ziek volgens de overheid of de media. Ook in Canada. Want https://en.wikipedia.org/(...)liament_Hill,_Ottawa deze man die het vuur opende in het Canadese parlement beweerde men dat ie .... inderdaad geestelijk ziek was. Hoe verassend.
Deze http://www.dailymail.co.u(...)ice-tube-attack.html Muhaydin Mire wilde een man onthoofden terwijl hij schreeuwde " DIT IS VOOR SYRIE!!!!"
Hij had ISIS propaganda op zijn mobiel en zelfs foto's van Bernadino en Parijs. En zijn broer en familie zei dat hij wiet rookte en zeiden dat hij een..... juist een mentaal probleem had.
https://en.wikipedia.org/wiki/Man_Haron_Monis Deze man werd bekend omdat hij doodsbedreigingen deed aan familie leden van dode Australische soldaten. En waarom hij dat deed? Hij was geestelijk heel instabiel volgens de verdediging.
https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Lee_Rigby
Rigby werd onthoofd. Zijn moordernaar was een Jihadist en hij was ook geestelijk ziek volgens de verdediging.
www.telegraph.co.uk/news/(...)r-old-in-Moscow.html
Deze Islamitsche monster vermoorde een 4 jarige kind en liep met het onthoofde kop op straat terwijl ze riep " Allahu Akbar, i hate democratie , ik wil jullie dood"
Niemand begreep deze gestoorde actie dus dan zegt men maar " ze is geestelijk ziek"
Dat is inderdaad de beste en veiligste manier om te doen want psychische aandoeingen daar hoeven we niets aan te doen namelijk. Islamitische terrorisme daarin tegen... Als we dat claimen moeten we er iets aan doen. En dat is het laatste wat de overheid wil doen. Niemand brand zijn vingers eraan. Wie wil dat nu helpen zulke vuiligheid? Niemand toch? Nee we maken er wel 'geestelijk in de war' of " familie die ziek is" of 'hij rookte wiet' van. Nee de horror als we het moeten zien als Isamitische terreur. Nee nee
De Duitse , Amerikaanse, Nederlandse en heel Europa en Russiche en ook Australische overheid en media willen zo min mogelijk bij het immigratie van moslims betrokken geraken. Het is veel makkelijk om te schuiven op geestelijke ziekten
Hey wat is geestelijk ziek zijn dan? Hier in het Westen is geestelijk ziek zijn als je overtuigd bent om mensen te moeten doden zodat je 72 geile wijven kunt krijgen in de hemel. Dat is geestelijk gestoord.
Maar het idee dat je denkt dat er geesten bestaat. Of denkt dat het water is vergiftigd of als je je kinderen vermoord zien wij als gestoord
Maar meer dan 90% van Pakistanen geloven in geesten. De helft van Pakistanen geloven ook in feeën. Bijna 90% van de TUnisien geloven in hekserij. Meer dan 70% van de Irakezen geloven in het boze oog. Bijna 1 op de 4 Afghanen zijn getuigen van exorcisme.
In Saudi Arabië heeft de politie een speciale anti hekserij afdeling en wordne er ook echt zeker wekelijks hekserij rechtzaken behandeld.
Meerderheid van moslims geloven niet dat de aanslagen van 11 september is gepleegd door moslims. Bijna 50% van de Pakistanen geloven serieus dat de vader het recht heeft om hun dochters te vermoorden als zij zich bezighouden met seks voor het huwelijk.
50% van de Britse moslims denken dat de Joden samen werken met de Freemasons. 1/3 van de britse moslims denken dat Princes Diana was vermoord om zo te voorkomen dat zou trouwen met een moslim.
Dus het idee van mentaal gestoord of geestelijk ziek zijn in het Westen is juist doodnormaal in Islamitische landen. De moslim wereld brengt naar het Westen dus een middeleeuwse wereld vol complottheorieën , paronoide waanbeelden, geen persoonlijke verantwoordelijkheid, geen vermorgen om de werelijkheid te zien enzovoort.
De Westerse pscyatrie of Westerse idee van geestelijk gestoord betekent geen fuck in de moslim wereld waar hekserij een groot probleem is. Waar Joodse complotteorieën in overvloed zijn. Waar dochters worden vermoord. Homo's opgehangen. Exorcisme normaal is.
Het doden van je dochter of gewoon het doden van niet moslims is gewoon een algemeen goed gedrag in die wereld. De wereld van Islam heeft een enrome fundamenteel verschil in sociale normen en waarden dan wij in het Westen. En dat betekent OOK verschil van wat gezond verstand is en wat gestoord zijn is
Dus het moslims terrorisme gaan labelen met gestoord is zinloos. Het is gewoon een manier van het Westen om niet om te hoeven te gaan met de moeilijke vraag de Islam
En dat vermijden van deze Islam is ook een vorm van waanzin
Prima joh.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En dat is dus al aantoonbaar onjuist gebleken. Breivik, de Church Shooting, zo zijn er nog talloze andere shootings waarbij de man niet verward genoemd werd maar gewoon met zijn motief werd vermeld.
Dus er zijn ook niet 1,5 miljard moslims?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. De moslim wereld bestaat niet eens. Ga je een Turk vergelijken met een Marokkaan?
Ja die zijn er wel. Verdeeld over continenten. Ze zijn niet gelijk aan elkaar. Suggereren dat ze allemaal doen aan exorcisme is echtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus er zijn ook niet 1,5 miljard moslims?
Ze doen allemaal aan islam en zijn dus potentieel doelwit/slachtoffer van het Zionistische complot.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja die zijn er wel. Verdeeld over continenten. Ze zijn niet gelijk aan elkaar. Suggereren dat ze allemaal doen aan exorcisme is echtMisschien die analfabeten in Marokko ja.
Het kan geen argument meer voor iets zijn, dat bedoelde ik met mijn comment op jou. Gekke is dat dit wel altijd weer als argument voor dit of dat wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja die zijn er wel. Verdeeld over continenten. Ze zijn niet gelijk aan elkaar. Suggereren dat ze allemaal doen aan exorcisme is echtMisschien die analfabeten in Marokko ja.
En in Europa was de dodelijkste aanslag gedaan door een Noor; Brevik heet hij volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:59 schreef fixatoman het volgende:
Na Orlando is de meest dodelijke shooting trouwens gepleegd door een verwarde Aziaat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Virginia_Tech_shooting
Je begrijpt er geen hol van. De vijf zuilen is al reden voor discussie in de islam. Je kunt ze niet met elkaar vergelijken. Cultuur is sterker dan religie en de bindende factor is niet religie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het kan geen argument meer voor iets zijn, dat bedoelde ik met mijn comment op jou. Gekke is dat dit wel altijd weer als argument voor dit of dat wordt gebruikt.
Punt is dat er ondanks dat moslims idd afkomstig zijn uit verschillende landen en continenten en ze verschillende wetsscholen en stromingen aanhangen wel sprake is van een eenheid, de Ummah. Er zijn naast overduidelijk verschillen vrij basale overeenkomsten, die juist bepalen dat ze idd moslim zijn. De 5 zuilen. Neem alleen de ramadan maar, toevallig op dit moment bezig. Gebroederlijk 7 rondjes lopen rond een meteoor, die al in de pre-islamitische fase door natuurreligies werd aanbeden, tijdens de hadj is er ook één. Moslims uit al die landen en continenten die verschillende wetsscholen en stromingen aanhangen kun je daar aantreffen: het magische middelpunt van deze religie in tijd en plaats, zeg maar. Dus ja, je kunt Turken en Marokkanen best vergelijken als ze geïnspireerd door hun magische wereld een aanslag zouden plegen. Idem die jongen daar in Orlando, of gisteravond weer in Frankrijk. En ja, je kunt dat vanuit de optiek van mechanisch-wetenschappelijk wereldbeeld best beschouwen als verward of gestoord. Op zich heb ik daar geen moeite mee.
Breivik en bijv. die knakker die 9 zwarte mensen in die kerk afknalde waren wmb ook duidelijk gestoord, niet door een magische wereld, maar door allerlei complottheorieën.
Uiteraard begrijpen wij er niets van, dat is ook de hele clue, dat probeer ik je uit te leggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je begrijpt er geen hol van. De vijf zuilen is al reden voor discussie in de islam. Je kunt ze niet met elkaar vergelijken. Cultuur is sterker dan religie en de bindende factor is niet religie.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:59 schreef Szikha2 het volgende:
Maar deze islam terrorisme wordt/ werd gecreerd. En dat is het Kremlin. Die gebruikt moslims en hun ideologie om dit soort terrorisme voor elkaar te krijgen. Oud truukje van sovjet unie.
Moslim jongeren in Europa worden geronseld. Vaak door bekeerde Russen of pro Russishe Tsjetsjeense rebellen. Ik zag het laatst op Franse journaal
Het is vreselijk naar om te zien. En rusland lacht zich dood.
Ik ben banger van russische geheime dienst dan moslims die gebrainwashed zijn.
Hmm eigenlijk zijn moslims hier de grootste slachtoffers. Wanneer dringt dit tot hen door?
Begrijp ik goed dat jij de russen de schuld geeft van al het leed in de wereld? Misschien ben je een beetje té gevoelig voor amerikaanse indoctrinatie?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:59 schreef Szikha2 het volgende:
Maar deze islam terrorisme wordt/ werd gecreerd. En dat is het Kremlin. Die gebruikt moslims en hun ideologie om dit soort terrorisme voor elkaar te krijgen. Oud truukje van sovjet unie.
Moslim jongeren in Europa worden geronseld. Vaak door bekeerde Russen of pro Russishe Tsjetsjeense rebellen. Ik zag het laatst op Franse journaal
Hmm eigenlijk zijn moslims hier de grootste slachtoffers. Wanneer dringt dit tot hen door?
Precies. En daar is ook uitvoerig gesproken over zijn motief en rechts-extremisme. En dat doen we ook als het radicale moslims betreft.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:47 schreef Atak het volgende:
[..]
En in Europa was de dodelijkste aanslag gedaan door een Noor; Brevik heet hij volgens mij.
Nou het was eerder de VS die tijdens de bezetting van de Sovjet-Unie van Afghanistan het moslimfundamentalisme aanwakkerde. Toen in 1989 de Sovjets daar vertrokken zochten lieden als Osama bin Laden een nieuw doel om hun pijlen op te richten. Ondertussen werd in Iran een theocratie opgetuigd en dat inspireerde de soennitische fundamentalisten ook enorm. Dan krijg je de Golfoorlog en vindt Bin Laden zijn nieuwe doel: zijn in feite oude bondgenoten de VS, aangezien ze een vaste basis krijgen op het Saoudische schiereiland, het heilige land.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:59 schreef Szikha2 het volgende:
blijkbaar zijn de zwarten het daar niet mee eensquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:23 schreef Grems het volgende:
[..]
Zwart en wit is al heel lang geen probleem meer. Alleen dat verdraaide Zionistische complot.
Ik heb een visie waarbij arm en rijk in de wereld niet meer bestaat en iedereen lief tegen elkaar doet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:15 schreef Onnoman het volgende:
ik heb een visie waarbij zwart en wit arm in arm over straat lopen als vrienden voor het leven, waarbij het woord racisme uit het woordenboek is geschrapt en waarbij recidivisme voor mensen met een dubbel paspoort keihard wordt aagepakt door ze het land uit te zetten en waar er geen enkele plaats is voor enige vorm van terrorisme.
arm en rijk is onzin, geen honger meer vind ik belangrijkerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:26 schreef Wizky het volgende:
[..]
Ik heb een visie waarbij arm en rijk in de wereld niet meer bestaat en iedereen lief tegen elkaar doet.
Beslan vergeten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:47 schreef Atak het volgende:
[..]
En in Europa was de dodelijkste aanslag gedaan door een Noor; Brevik heet hij volgens mij.
Nee juist niet. Overdag moorden en s 'avonds lekker eten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:01 schreef Oud_student het volgende:
Het is Ramadan, dus moet het in de avonduren
twitter:Reuters twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 14:33:44BREAKING: Paris prosecutor says police attacker pledged allegiance to Islamic State leader. reageer retweet
twitter:Reuters twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 14:34:47MORE: Paris prosecutor says investigators on police killing case found list of targets including journalists and police. reageer retweet
Voorbedachte rade, dus terrorist. Ben benieuwd wat de gore goedpratertjes hier weer op gaan verzinnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:36 schreef Infection het volgende:
twitter:Reuters twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 14:33:44BREAKING: Paris prosecutor says police attacker pledged allegiance to Islamic State leader. reageer retweet
twitter:Reuters twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 14:34:47MORE: Paris prosecutor says investigators on police killing case found list of targets including journalists and police. reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Voorbedachte rade, dus terrorist. Ben benieuwd wat de gore goedpratertjes hier weer op gaan verzinnen.
Dude er vechten duizenden tunisien in Syrie. Honderden moslims uit turkistan in syriequote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. De moslim wereld bestaat niet eens. Ga je een Turk vergelijken met een Marokkaan?
WTFquote:Gijzelnemer Abballa was pas sinds kort weer op vrije voeten na een gevangenisstraf van drie jaar wegens het voorbereiden van een terroristische aanslag en de aanschaf van bommenwerpers in Frankrijk voor de jihad in Pakistan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)nkrijk_bekend__.html
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:35 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Turkije IS opgezet?? Nu wordt het helemaal gek. Ik ben geen Turk even voor de duidelijkheid. De aanslagen is het gevolg van iets dat al véél langer speelt.
http://www.theguardian.com/world/2001/apr/14/chechnya.russia
http://www.businessinside(...)lligence-2014-6?IR=T
Ga je verdiepen in de Kaukasus en KGB. En ga naar gebieden toe waar niemand komt , geen media. En ga zien hoe leeg de steden zijn. Allemaal zijn ze vertrokken naar Syrië dankzij Rusland. Ik lieg niet.
Waarom denk je dat ISIS Israël niet bedreigd? Dat mensen nog steeds zo naïef zijn. Mensen denken dat ISIS een dreiging is en daarom Assad en Rusland ( en Iran) als partners moeten zien. Ga verdiepen
Het Kremlin heeft een hele geschiedenis in problemen creeeëren en daarna oplossen. het is trouwens een oude truuk van het Kremlin. Het is gebeurd in Tsjetsjenië, KGB in Algerije en nu in SYrië
Ruslands bemoeienis in SYrië is niet zomaar iets he. Niet alleen diplomatiek maar ook nog eens finacieel. Wapens en aller belangrijkste: Rusland geeft de strategische informatie om 'rebellen' te doden en uiteraard Westerse journalisten
Rusland heeft die terrorisme gemaakt. Rusland speelt een spelletje
Hier : http://www.thedailybeast.(...)islamic-terror0.html
http://spioenkop.blogspot(...)ussian-military.html
http://www.jamestown.org/(...)eb5dc50#.V1cTNTWLTIV
https://en.wikipedia.org/wiki/Main_Intelligence_Directorate
https://nl.wikipedia.org/wiki/Latakia_(stad)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Anwar_Sadat
https://en.wikipedia.org/wiki/Ahmad_Salama_Mabruk
https://en.wikipedia.org/wiki/Abu_Omar_al-Shishani
https://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_Abu_Walid_al_Shishani
https://en.wikipedia.org/wiki/Abkhazia
Al die Tsjetsjeense rebellen zijn naar Syrië vertrokken met hulp van Rusland. Rusland liet die zogenaamde 'rebellen' uit gebieden in de Kaukasus vertrekken " ga maar jullie heilige oorlog doen voor Allah" ( vergeet niet dat Rusland genocide heeft gepleegd op het Tsjetsjeeense volk) en ondertussen regelt Rusland de Kaukasus, sluit de grenzen achter deze mannen die naar Syrië vertrekken om ze vervolgens de nuken in Latakia.
Nog een journalist die vertelt over de rol van Rusland in ISIS
http://www.interpretermag(...)when-they-come-back/
Rusland stuurt de zogenaamde Jihadisten uit het gebied. ZOgenaamd dat ze hun heilige oorlog kunnen voeren ( dus niet meer in Rusland) want het aantal zelfmoord aanslagen in Rusland is gigantisch gedaald want ze zijn allemaal in Syrië nu
Lees artikelen van Milashina maar eens. Ze verteld echt veel informatie. In 2012 zou de Emir van de noordelijke sector van Daghistan naar Turkije zijn gereisd door Rusland. Hij kreeg een paspoort ( zoals zovelen) van Rusland ( FSB) en zelfs een reisagent ( een FSB)
nog meer informatie over Ruslands rol in Syrië en alles daar in die omgeving.
http://www.crisisgroup.or(...)n-exported-jihad.pdf
Boeken:
https://www.amazon.co.uk/(...)1&ref_=sr_1_1&sr=8-1
En niet aan jou gericht hoor maar de meesten die zeggen ( of menen te weten) dat Turkije of Amerika ISIS heeft gecreeërd. En als er mensen zijn ( zoals ik ) die beweren dat Rusland toch wel een hele grote rol speelt in het conflict ( en andere conflicten) dan leest men mijn linken niet. Doen vingers in de oren en roepen heel hard lalalala. Of roepen heel hard " onzin, bullshit""
Tja zou ik ook doen als zo diep in de achterwerk van Putin zit. Dan is de waarheid te hard![]()
Ze hebben hun gevangenisstraf erop zitten en komen weer op vrije voeten. Tja jongens, dat werkt niet met deze gasten, verzin iets anders.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:19 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze hebben hun gevangenisstraf erop zitten en komen weer op vrije voeten. Tja jongens, dat werkt niet met deze gasten, verzin iets anders.
Dat is inderdaad al bizar, maar ik bedoelde meer het stukje dat hij in Frankrijk bommenwerpers aanschafte voor de Jihad in Pakistan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:29 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
tot drie jaar veroordeeld, niet drie jaar gezeten.
Ja, in principe kun je alles kopen hier in het westen natuurlijk. Moet je wel wat centen meebrengen, zelfs een oude afgetrapte starfighter zal het gemiddelde huishoudboekje enigszins te boven gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is inderdaad al bizar, maar ik bedoelde meer het stukje dat hij in Frankrijk bommenwerpers aanschafte voor de Jihad in Pakistan.
Je hebt het over een religie die zgn iedereen bindt. Je spreekt over één gemeenschap onder alle moslims en die bestaat niet. Je spreekt over wahabisten/salafisten. Sommigen raken wel aangetrokken ja tot deze shit. Misschien ligt het probleem bij die groep. Het is een belediging voor mij om te spreken over één groep. Ik behoor niet tot die groep Arabieren of Tsjetjeniers die de weg compleet kwijt zijn en random mensen die niets hebben gedaan gaan moorden. Hell no.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:16 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Dude er vechten duizenden tunisien in Syrie. Honderden moslims uit turkistan in syrie
Voor wat? Voor wie? Voor Mickey mouse en Donald duck?
Wat bindt een fucking ugyur strijder en tunisien nou? Ze hebben niets gemeen met elkaar.
... of toch wel toch? Hun religie
Met die redenering zou je ook niet over een Surinaamse gemeenschap kunnen spreken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt het over een religie die zgn iedereen bindt. Je spreekt over één gemeenschap onder alle moslims en die bestaat niet. Je spreekt over wahabisten/salafisten. Sommigen raken wel aangetrokken ja tot deze shit. Misschien ligt het probleem bij die groep. Het is een belediging voor mij om te spreken over één groep. Ik behoor niet tot die groep Arabieren of Tsjetjeniers die de weg compleet kwijt zijn en random mensen die niets hebben gedaan gaan moorden. Hell no.
één gemeenschap my ass, bro.
Je kunt niet spreken over één gemeenschap zoals ze op fok doen, omdat de verschillen te groot zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met die redenering zou je ook niet over een Surinaamse gemeenschap kunnen spreken.
De salafistische gemeenschap?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kunt niet spreken over één gemeenschap zoals ze op fok doen, omdat de verschillen te groot zijn.
IRL noem je het maar lekker een gemeenschap, want het zal die definities hebben maar Fok vraagt om duidelijkheid met al die onwetenden.
Noem het beestje bij de naam: SALAFISTEN. punt.
Hoezo niet? Er is toch wel zoiets als een terroristische gemeenschap tegenwoordig? Die lui maken opzwepende filmpjes, groepswhatsappjes, FBgroepen, alles staat ook tot hun beschikking.quote:
IS heeft gewoon een fantastische social media strategie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Er is toch wel zoiets als een terroristische gemeenschap tegenwoordig? Die lui maken opzwepende filmpjes, groepswhatsappjes, FBgroepen, alles staat ook tot hun beschikking.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IS heeft gewoon een fantastische social media strategie.
Ja zeg, ik ben ook gewoon een PVV tokkie. Daar zitten mensen bij die kritisch zijn op de multiculturele samenleving en daar zitten mensen bij die zich verlagen tot ronduit racistische uitspraken op facebook. Maken we toch ook geen onderscheid tussen? Ik kan hoogstens dat soort mensen tot de orde roepen.quote:
Let nou op, het zijn salafisten. Het wordt je net uitgelegd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:22 schreef Szikha2 het volgende:
Het is niet de eerste keer Frankrijk. En het houdt niet op. Eerst de Joodse gemeenschap met de afgrijzelijke gruwelijke moord op Halimi. Daarna de genadeloze afslachting van Joodse kinderen en daarna de aanslagen in januari en in de kosher supermarkt en daarna in Parijs.
Heel Frankrijk zal wakker worden nu. Straf de klootzakken keihard. Het is oorlog nu...
Ja maar ja maar.... Dat is anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben ook gewoon een PVV tokkie. Daar zitten mensen bij die kritisch zijn op de multiculturele samenleving en daar zitten mensen bij die zich verlagen tot ronduit racistische uitspraken op facebook. Maken we toch ook geen onderscheid tussen? Ik kan hoogstens dat soort mensen tot de orde roepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |