Deze man weet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of mensen die psychisch niet in orde zijn, zijn vatbaarder voor een religie die belooft dat ze het in de hemel beter zullen hebben als ze gewoon even wat vijanden vermoorden.
En daarom de islam uitbannen. Alle ellende is van die haatideologie afkomstig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:11 schreef Charleville het volgende:
Het doet mij pijn om dit te zeggen, maar ik denk dat we net zoals in Bagdad moeten wennen dat er in Parijs maandelijks, aanslagen, gijzelingen e.d voorkomen en dat dit de normaalste zaak van de wereld gaat worden, met zichtbaar permanent leger in de openbare ruimte om onze veiligheid enigszins te beschermen....
En die Griekse rechters maar zeggen dat Turkije niet als veilig land kan worden bestempeld.. Nou Frankrijk kunnen ze dat onderhand dan ook niet meer noemen.
Ja. Of je benoemt de vaders die hun zonen/kinderen moorden, wraak nemen op hun vrouwen/collega's, ex-werkgevers, klasgenoten etc bij hun geloofd ipv verwarde blanke manquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoop islamitische lui die dan psychisch niet in orde blijken te zijn als ik jouw redenatie mag volgen.
Handelen zij namens hun geloof dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Of je benoemt de vaders die hun zonen/kinderen moorden, wraak nemen op hun vrouwen/collega's, ex-werkgevers, klasgenoten etc bij hun geloofd ipv verwarde blanke man
Wanneer is de laatste keer dat een verwarde blanke man 50 mensen doodschoot? Volgens mij zou dat namelijk ook wel op het nieuws komen. Oh wacht, Andres Breivik, volgens velen de PVV-sympathisant, die werd ook gewoon met naam, toenaam en (rechts-extremistische) overtuiging genoemd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Of je benoemt de vaders die hun zonen/kinderen moorden, wraak nemen op hun vrouwen/collega's, ex-werkgevers, klasgenoten etc bij hun geloofd ipv verwarde blanke man
Blanke man moordt collega's: verwardquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:15 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Handelen zij namens hun geloof dan?
Alsof moslims nooit 'gewone' moorden plegen. Je doet net alsof alle moorden gepleegd door moslims als aanslagen in het nieuws komen. Wat een onzin.
In Amerika komt het vaak voor, wellicht minder, maar inmiddels wel maandelijks he?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat een verwarde blanke man 50 mensen doodschoot? Volgens mij zou dat namelijk ook wel op het nieuws komen. Oh wacht, Andres Breivik, volgens velen de PVV-sympathisant, die werd ook gewoon met naam, toenaam en (rechts-extremistische) overtuiging genoemd.
Maar nee, laten we vooral het motief van deze man angstvallig verzwijgen in het kader van..... ja, in het kader van wat eigenlijk? Boze moslims?
Just because you are angry doesn't mean you are right.
Heb je het over San Bernardino? Die daders waren gewoon aantoonbaar jihadisten, is gebleken uit privé berichten en computerdocumenten etc. Maarja, de waarheid doet pijn hè.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blanke man moordt collega's: verward
Arabier: moslim terrorist
pleassseeee dude.
Nouja, zoveel blanke moslim terroristen zijn er niet dus dat lijkt me geen verkeerde conclusie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blanke man moordt collega's: verward
Arabier: moslim terrorist
pleassseeee dude.
Je ontkracht hiermee dus niet mijn stelling dat OOK bij blanke mannen het motief gewoon netjes vermeld wordt en waarom we dat niet zouden moeten doen bij mensen die menen uit islamitisch oogpunt te handelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In Amerika komt het vaak voor, wellicht minder, maar inmiddels wel maandelijks he?
Nee. Ik heb het over de vele shootings in de Vs op scholen andere openbare gelegenheden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:19 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Heb je het over San Bernardino? Die daders waren gewoon aantoonbaar jihadisten, is gebleken uit privé berichten en computerdocumenten etc. Maarja, de waarheid doet pijn hè.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je ontkracht hiermee dus niet mijn stelling dat OOK bij blanke mannen het motief gewoon netjes vermeld wordt en waarom we dat niet zouden moeten doen bij mensen die menen uit islamitisch oogpunt te handelen.
Als jij je haatzaaiende kut posts meeneemt wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:18 schreef Infection het volgende:
Kunnen alle goedpratende moslims even oprotten uit dit topic?
Ok. De shooting op een zwarte kerk een tijdje terug werd anders vrij duidelijk een racistische hate crime genoemd hoor. Sterker nog, omdat hij een white supremacist is en een fan was van de confederate flag is daar een hele discussie over ontstaan en is die vlag zelfs verwijderd van vele overheidsgebouwen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het over de vele shootings in de Vs op scholen andere openbare gelegenheden.
Mijn punt is dat een zwaluw nog geen zomer maakt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:51 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ok. De shooting op een zwarte kerk een tijdje terug werd anders vrij duidelijk een racistische hate crime genoemd hoor. Sterker nog, omdat hij een white supremacist is en een fan was van de confederate flag is daar een hele discussie over ontstaan en is die vlag zelfs verwijderd van vele overheidsgebouwen.
Dus wat is je punt?
https://en.wikipedia.org/wiki/Charleston_church_shooting
En bij hoeveel zwaluwen ga je nadenken of er toch een zomer aan zit te komen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn punt is dat een zwaluw nog geen zomer maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |