Wat we kunnen leren hiervan is dat elke gematigde moslim een tikkende tijdbom is die ieder moment kan ontploffen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Een hoop lone gunmen die uit naam van IS handelen.
Ik had je al gezegd dat dit niet waar is. Waar haal jij je onzin vandaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat we kunnen leren hiervan is dat elke gematigde moslim een tikkende tijdbom is die ieder moment kan ontploffen.
Het nieuws.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had je al gezegd dat dit niet waar is. Waar haal jij je onzin vandaan.
Wat ik hiervan leer is dat jij erg in de war bentquote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat we kunnen leren hiervan is dat elke gematigde moslim een tikkende tijdbom is die ieder moment kan ontploffen.
Het zijn toch vrij vaak normaal functionerende/werkende mensen in onze samenleving die ineens beslissen een aanslag te plegen. Er is dus geen peil op te trekken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat ik hiervan leer is dat jij erg in de war bent
Nou nee. Meestal psychisch niet in orde.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het zijn toch vrij vaak normaal functionerende/werkende mensen in onze samenleving die ineens beslissen een aanslag te plegen. Er is dus geen peil op te trekken.
want religieus....quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou nee. Meestal psychisch niet in orde.
Ben je moslim ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je blaat onzin en begint de realiteit kwijt te raken.
Inderdaad tijd om religie in de DSM V terecht te laten komen. Kunnen we de gesloten afdelingen ermee vullen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar kunnen jullie prima bij. Wat een onzin lees ik hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:23 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Inderdaad tijd om religie in de DSM V terecht te laten komen. Kunnen we de gesloten afdelingen ermee vullen.
Hoop islamitische lui die dan psychisch niet in orde blijken te zijn als ik jouw redenatie mag volgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of mensen die psychisch niet in orde zijn, zijn vatbaarder voor een religie die belooft dat ze het in de hemel beter zullen hebben als ze gewoon even wat vijanden vermoorden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoop islamitische lui die dan psychisch niet in orde blijken te zijn als ik jouw redenatie mag volgen.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of mensen die psychisch niet in orde zijn, zijn vatbaarder voor een religie die belooft dat ze het in de hemel beter zullen hebben als ze gewoon even wat vijanden vermoorden.
En daarom de islam uitbannen. Alle ellende is van die haatideologie afkomstig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:11 schreef Charleville het volgende:
Het doet mij pijn om dit te zeggen, maar ik denk dat we net zoals in Bagdad moeten wennen dat er in Parijs maandelijks, aanslagen, gijzelingen e.d voorkomen en dat dit de normaalste zaak van de wereld gaat worden, met zichtbaar permanent leger in de openbare ruimte om onze veiligheid enigszins te beschermen....
En die Griekse rechters maar zeggen dat Turkije niet als veilig land kan worden bestempeld.. Nou Frankrijk kunnen ze dat onderhand dan ook niet meer noemen.
Ja. Of je benoemt de vaders die hun zonen/kinderen moorden, wraak nemen op hun vrouwen/collega's, ex-werkgevers, klasgenoten etc bij hun geloofd ipv verwarde blanke manquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoop islamitische lui die dan psychisch niet in orde blijken te zijn als ik jouw redenatie mag volgen.
Handelen zij namens hun geloof dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Of je benoemt de vaders die hun zonen/kinderen moorden, wraak nemen op hun vrouwen/collega's, ex-werkgevers, klasgenoten etc bij hun geloofd ipv verwarde blanke man
Wanneer is de laatste keer dat een verwarde blanke man 50 mensen doodschoot? Volgens mij zou dat namelijk ook wel op het nieuws komen. Oh wacht, Andres Breivik, volgens velen de PVV-sympathisant, die werd ook gewoon met naam, toenaam en (rechts-extremistische) overtuiging genoemd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Of je benoemt de vaders die hun zonen/kinderen moorden, wraak nemen op hun vrouwen/collega's, ex-werkgevers, klasgenoten etc bij hun geloofd ipv verwarde blanke man
Blanke man moordt collega's: verwardquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:15 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Handelen zij namens hun geloof dan?
Alsof moslims nooit 'gewone' moorden plegen. Je doet net alsof alle moorden gepleegd door moslims als aanslagen in het nieuws komen. Wat een onzin.
In Amerika komt het vaak voor, wellicht minder, maar inmiddels wel maandelijks he?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat een verwarde blanke man 50 mensen doodschoot? Volgens mij zou dat namelijk ook wel op het nieuws komen. Oh wacht, Andres Breivik, volgens velen de PVV-sympathisant, die werd ook gewoon met naam, toenaam en (rechts-extremistische) overtuiging genoemd.
Maar nee, laten we vooral het motief van deze man angstvallig verzwijgen in het kader van..... ja, in het kader van wat eigenlijk? Boze moslims?
Just because you are angry doesn't mean you are right.
Heb je het over San Bernardino? Die daders waren gewoon aantoonbaar jihadisten, is gebleken uit privé berichten en computerdocumenten etc. Maarja, de waarheid doet pijn hè.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blanke man moordt collega's: verward
Arabier: moslim terrorist
pleassseeee dude.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |