twitter:Conflicts twitterde op maandag 13-06-2016 om 23:12:58BREAKING: Police source says man holed up in Paris suburb home with hostages after killing policeman - @AndrewBeatty reageer retweet
twitter:Conflicts twitterde op maandag 13-06-2016 om 23:17:44MORE: Man stabbed a police officer to death before taking hostages in the paris suburb of Yvelines - @RFI reageer retweet
twitter:HLN_BE twitterde op maandag 13-06-2016 om 23:23:56BREAKING Agent doodgeschoten nabij Parijs. Familie gegijzeld … Meer zo dadelijk op @HLN_BE reageer retweet
twitter:HLN_BE twitterde op maandag 13-06-2016 om 23:25:01UPDATE … Agent werd neergestoken volgens Franse media reageer retweet
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ilie-gegijzeld.dhtmlquote:Een man heeft vanavond een politieman met meerdere messteken gedood in Magnanville in de buurt van Parijs, waarna hij zich met de vrouw en de zoon van het slachtoffer terugtrok in hun huis. Dat melden politiebronnen. De dader zou de buurman van het gezin zijn.
De agent werd in de vooravond gedood bij het thuiskomen. Volgens de krant Le Parisien is het slachtoffer de 40-jarige commandant Jean-Baptiste Salvaing, die plaatsvervangend hoofd was van de gerechtelijke politie op het commissariaat van Les Mureaux.
Momenteel is nog niets bekend over het motief van de dader, meldt het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken. Leden van de speciale interventie-eenheid zijn ter plaatse. Nog volgens Le Parisien weigert de buur met de onderhandelaars van de politie te praten.
Dadelijk meer
twitter:HLN_BE twitterde op maandag 13-06-2016 om 23:33:40UPDATE De agent zou neergestoken zijn door een buurman. Dat schrijft Le Parisien reageer retweet
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 00:02:43EXPLOSIONS, GUNFIRE HEARD NEAR MAGNANVILLE HOME WHERE SUSPECTED HOSTAGE-TAKER HOLED-UP -- WITNESSES reageer retweet
twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 00:09:20Gijzeling na doden agent. Nu 5 explosies gehoord bij huis in Franse Magnanville https://t.co/1vh3mkr0It reageer retweet
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 00:25:41BREAKING: 'Islamists slogans' reported as man kills police officer takes his family hostage near #Paris https://t.co/G1UWdzCzaF reageer retweet
Het zal de religie van vrede weer eens niet zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:30 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 00:25:41BREAKING: 'Islamists slogans' reported as man kills police officer takes his family hostage near #Paris https://t.co/G1UWdzCzaF reageer retweet
Paf, in een paar minuten je ouders kwijt. Gelukkig pas 3 jaar oud, hopelijk heeft hij er weinig van meegekregen.quote:
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 02:02:38URGENT: #ISIS claims link to dead Paris suburb attacker who killed police officer & his wife #Magnanville https://t.co/G1UWdzCzaF reageer retweet
twitter:AFP twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 02:31:58#BREAKING News agency linked to Islamic State says one of group's fighters was behind killing of French policeman in Paris reageer retweet
Eenzaam? Hij heeft 1,5 miljard geloofsgenoten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er al meer bekend? Of was dit een eenzame marmot?²
Eenzaam zal hij écht niet zijn met 8 miljard medemensen. Maar in de zin van dat hij alleen opereerde.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Eenzaam? Hij heeft 1,5 miljard geloofsgenoten.
Uiteraard opereerde hij niet alleen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eenzaam zal hij écht niet zijn met 8 miljard medemensen. Maar in de zin van dat hij alleen opereerde.
Meestal kun je spreken van een bipolair persoon. Zoals we ook hebben kunnen zien met de wijlen dode schutter in de USA.²
De aanhangers van die bloeddorstige pedo, Mohammed, zijn opvallend vaak bipolair. Hoe zou dat komen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eenzaam zal hij écht niet zijn met 8 miljard medemensen. Maar in de zin van dat hij alleen opereerde.
Meestal kun je spreken van een bipolair persoon. Zoals we ook hebben kunnen zien met de wijlen dode schutter in de USA.²
Een sponsorloop om geld in te zamelenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie weer dezelfde reflex als altijd. Meteen politiek bedrijven over de ruggen van de slachtoffers. Behoorlijk smakeloos.
Wie van jullie heeft zich écht oprecht druk gemaakt over de slachtoffer(s) en nabestaanden. Ik heb niemand gehoord over een sponsorloop of een andere manier om geld in te zamelen.²
Je kunt er lacherig over doen. Maar je gaat voorbij aan het principe dat ik maar weinig empathie zie met de wijlen slachtoffers. Losse flodders als "Islam is vrede", "Louis Pasteur" en "het is een Zionistisch complot" voeren de boventoon. Politiek bedrijven over de rug van de slachtoffers blijf ik smakeloos vinden. Een sponsorloop is wellicht een druppel op een gloeiende plaat maar het is een begin. En het toont aan dat je constructief bezig bent.quote:
Er zijn geen slachtoffers. Dit is de prijs van de multiculturele droom.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt er lacherig over doen. Maar je gaat voorbij aan het principe dat ik maar weinig empathie zie met de wijlen slachtoffers. Losse flodders als "Islam is vrede", "Louis Pasteur" en "het is een Zionistisch complot" voeren de boventoon. Politiek bedrijven over de rug van de slachtoffers blijf ik smakeloos vinden. Een sponsorloop is wellicht een druppel op een gloeiende plaat maar het is een begin. En het toont aan dat je constructief bezig bent.²
Ben je zelf bipolair?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:54 schreef Grems het volgende:
[..]
Er zijn geen slachtoffers. Dit is de prijs van de multiculturele droom.
Buiten de arme moslims om natuurlijk, slachtoffers van het wereldwijde Zionistische complot om de islam in een kwaad daglicht te zetten.quote:
Alhoewel je zeker een punt hebt. Ook ik geloof dat er een kracht is die er alles aan doet om de Islam in een kwaad daglicht te stellen. Alleen ben ik zelf niet zo'n fan van conspiracy's. Je wordt er zo wederzijds van.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:57 schreef Grems het volgende:
[..]
Buiten de arme moslims om natuurlijk, slachtoffers van het wereldwijde Zionistische complot om de islam in een kwaad daglicht te zetten.
Precies. Daarom heeft het ook geen zin om geld in te zamelen voor de zogenaamde "slachtoffers", die zitten namelijk allemaal in het complot.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alhoewel je zeker een punt hebt. Ook ik geloof dat er een kracht is die er alles aan doet om de Islam in een kwaad daglicht te stellen. Alleen ben ik zelf niet zo'n fan van conspiracy's. Je wordt er zo wederzijds van.²
Het is ook meer voor de nabestaanden dan de directe slachtoffers.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:06 schreef Grems het volgende:
[..]
Precies. Daarom heeft het ook geen zin om geld in te zamelen voor de zogenaamde "slachtoffers", die zitten namelijk allemaal in het complot.
Die zitten ook in het complot. De hele wereld spant samen tegen de nobele moslims, allemaal onder invloed van de Zionisten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is ook meer voor de nabestaanden dan de directe slachtoffers.²
Is dat hard te maken? Ik zou daar graag bronnen van zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:09 schreef Grems het volgende:
[..]
Die zitten ook in het complot. De hele wereld spant samen tegen de nobele moslims, allemaal onder invloed van de Zionisten.
Ja want de Mossad afdeling achter het wereldwijde Zionistische complot om de vredesreligie in een kwaad daglicht te zetten laat sporen achterquote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dat hard te maken? Ik zou daar graag bronnen van zien.²
Als jij dat zo stellig weet en brengt dus blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:12 schreef Grems het volgende:
[..]
Ja want de Mossad afdeling achter het wereldwijde Zionistische complot om de vredesreligie in een kwaad daglicht te zetten laat sporen achter
Is gewoon een kwestie van logisch nadenken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als jij dat zo stellig weet en brengt dus blijkbaar wel.²
Ik volg je. Maar mijn buikje is vol. Ik ga weer slapen. De ramadan hakt er behoorlijk in.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:14 schreef Grems het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van logisch nadenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |