abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163011155
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De terroristische gemeenschap?
Je bent niet grappig.
pi_163011209
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je bent niet grappig.
Hoezo niet? Er is toch wel zoiets als een terroristische gemeenschap tegenwoordig? Die lui maken opzwepende filmpjes, groepswhatsappjes, FBgroepen, alles staat ook tot hun beschikking.
Ik bedoel het idee "lone-wolve" is altijd maar gedeeltelijk waar, volgens mij.
I´m back.
pi_163011236
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Er is toch wel zoiets als een terroristische gemeenschap tegenwoordig? Die lui maken opzwepende filmpjes, groepswhatsappjes, FBgroepen, alles staat ook tot hun beschikking.
IS heeft gewoon een fantastische social media strategie.
pi_163011244
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

IS heeft gewoon een fantastische social media strategie.
Dat bedoel ik.
I´m back.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 19:14:10 #155
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_163012692
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Goed zo.
Ja zeg, ik ben ook gewoon een PVV tokkie. Daar zitten mensen bij die kritisch zijn op de multiculturele samenleving en daar zitten mensen bij die zich verlagen tot ronduit racistische uitspraken op facebook. Maken we toch ook geen onderscheid tussen? Ik kan hoogstens dat soort mensen tot de orde roepen.
pi_163012958
Het is niet de eerste keer Frankrijk. En het houdt niet op. Eerst de Joodse gemeenschap met de afgrijzelijke gruwelijke moord op Halimi. Daarna de genadeloze afslachting van Joodse kinderen en daarna de aanslagen in januari en in de kosher supermarkt en daarna in Parijs.

Heel Frankrijk zal wakker worden nu. Straf de klootzakken keihard. Het is oorlog nu...
  dinsdag 14 juni 2016 @ 19:27:37 #157
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_163013098
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:22 schreef Szikha2 het volgende:
Het is niet de eerste keer Frankrijk. En het houdt niet op. Eerst de Joodse gemeenschap met de afgrijzelijke gruwelijke moord op Halimi. Daarna de genadeloze afslachting van Joodse kinderen en daarna de aanslagen in januari en in de kosher supermarkt en daarna in Parijs.

Heel Frankrijk zal wakker worden nu. Straf de klootzakken keihard. Het is oorlog nu...
Let nou op, het zijn salafisten. Het wordt je net uitgelegd.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:08:29 #158
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163014361
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:14 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ja zeg, ik ben ook gewoon een PVV tokkie. Daar zitten mensen bij die kritisch zijn op de multiculturele samenleving en daar zitten mensen bij die zich verlagen tot ronduit racistische uitspraken op facebook. Maken we toch ook geen onderscheid tussen? Ik kan hoogstens dat soort mensen tot de orde roepen.
Ja maar ja maar.... Dat is anders.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_163018751
http://www.telegraaf.nl/t(...)_een_kerkhof___.html

Larossi Abballa, de man die maandagavond in naam van IS een politieagent en zijn vrouw in hun huis doodstak, heeft in een videoboodschap gezegd dat 'het EK een kerkhof zal worden'. De terrorist zou de video vlak na de dubbele moord hebben opgenomen.
pi_163018911
Wat ik zo misselijkmakend vind is dat terreur tegen burgers die gepleegd wordt door Islam theologie wordt verdedigd door LInks en moslims. Altijd proberen ze het goed te praten door Islam fobie erbij te halen.

Volkskrant: " Rouwen én vrezen voor een nieuwe golf van homohaat en Islamfobie"

Yasmin Ahmed ( Ierland) : " Tegen homohaat en tegen moslimhaat!"

Meteen komen berichten op Linkse sites zoals " Een Christelijke pastoor keurt aanslagen op homo's goed! Maar dat is dan weer geen nieuws he want een Imam zegt het niet. Als een Iman het zegt dan is het wereldnieuws hoor. Dus nee tegen homofobie maar ook nee tegen Islamfobie!"

" Een Jood steekt 6 homoseksuelen neer in Jeruzlam. Dan is het een gestoorde uitzondering. Moslims schiet 55 man neer in Orlando. Dan is het 'de Islam'

Waarom steeds de Joden en Israelis erbij halen??? En hoezo strijden tegen homohaat én Islamfobie? Na de aanslagen in Frankrijk en Brussel ook : " samen strijden tegen terrorisme én Islamfobie"

Pardon?

Bij de begravenis van Muhammed Ali spreekt een hippie Rabbijn Michael Lerner over dat niet alle moslims zo zijn. Dat de wereld maar goed weet!

uit zijn speech : " we will not tolerate blaming Muslims for a few people ( enorm applaus)
we will oppose the Israeli government's repression of Palestinians"

Pardon??? Wat the fuck heeft een Joodse staat met de dood van een bokser te maken??
En dat ie begint over " wij Joden hebben...". Nee gewoon nee.

Ik vind het zo ontzettend knap hoe Links na terreuraanslagen zowel de Zwarte Piet als Islamfobie als het Jodendom als Israel als Palestijns lijden als Joden én Zionisme én etnisch profileren in één adem kunt benoemen. Knap hoor

Een stuk in NRC ( voor of direct na de aanslagen in Tel Aviv)
" Nationalistische vlaggenzwaaiers in Jeruzalem die Palestijnse marktkooplui dood wensen "

Tja beter met vlaggen zwaaien dan met messen denk ik maar.

En als er een aanslag in Israel plaats vindt dan wordt het bij Links doodstil...

En als het nieuws komt dat een Europese Frans man ( extreem rechts?) een aanslag wil plegen komt het uitgebreid bij Links langs hoor:

"Waarom kan het niet in Nederland gebeuren? Waarom geen aandacht omdat het eigen volk is?"

"Een Fransman wilde 15 aanslagen plegen! En nog steeds extreemrechts niet als probleem willen zien!"

Knettergek die mensen. Vormt een groot gevaar dat Links :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')