Sterke TT als je 'm gaat uitleggen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:36 schreef no1uknow het volgende:
TT refereert aan de 'nieuwe' functies in iOS
wat vind je de vetste nieuwe dingen eraan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:41 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk dat watchOs heel veel goeds gaat doen voor de Apple watch. Dat is een zeer grote stap voor uit zoals het er nu uit ziet.
quote:Apple File System is a new, modern file system for iOS, OS X, tvOS and watchOS. It is optimized for Flash/SSD storage and features strong encryption, copy-on-write metadata, space sharing, cloning for files and directories, snapshots, fast directory sizing, atomic safe-save primitives, and improved file system fundamentals.
https://developer.apple.c(...)f/doc/uid/TP40016999
https://news.ycombinator.com/item?id=11896785
Als de snelheid echt zo vooruit gaat zonder dat de accu sneller leeg gaat is een zeer grote stap vooruit. De schrijf optie ( helaas nog niet in NL ) maar dat maakt snel reageren via de watch een stuk makkelijker. Dit laatste zal je niet vaak gebruiken denk ik, maar het is een handige nieuwe optie vind ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:49 schreef Drug het volgende:
[..]
wat vind je de vetste nieuwe dingen eraan?
Ah oké, zelf nooit zo'n watch omgehad, ben idd een van degenen die nog ff afwacht. Mss als ze 'm (hardware) updaten dat ik instapquote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als de snelheid echt zo vooruit gaat zonder dat de accu sneller leeg gaat is een zeer grote stap vooruit. De schrijf optie ( helaas nog niet in NL ) maar dat maakt snel reageren via de watch een stuk makkelijker. Dit laatste zal je niet vaak gebruiken denk ik, maar het is een handige nieuwe optie vind ik.
Maar de lange laadtijd is nu gewoom erg vervelend en ik snap best dat mensen nu zeggen, ik wacht wel met een Apple watch. Ik ben zelf erg tevreden over de watch maar het laden van apps is gewoon kut, plat gezegt.
Qua hardware is het in mijn ogen prima, traagheid van de apps is echt een groot probleem die ze nu gaan oplossen voor een groot deel zo lijkt het. Ik hoop alleen niet dat het ten kosten gaat van de accu duur.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Ah oké, zelf nooit zo'n watch omgehad, ben idd een van degenen die nog ff afwacht. Mss als ze 'm (hardware) updaten dat ik instap
Nee ik heb daar niet echt kritiek op, maar meer dat mijn behoefte naar een smartwatch niet echt groot is, en het apparaat is een kleine 2jr oud, dus ik wacht de volgende release nog even afquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Qua hardware is het in mijn ogen prima, traagheid van de apps is echt een groot probleem die ze nu gaan oplossen voor een groot deel zo lijkt het. Ik hoop alleen niet dat het ten kosten gaat van de accu duur.
Wat moet er qua hardware aangepast worden dan volgens jou?
Yup.quote:Op maandag 20 juni 2016 16:17 schreef ook_gek het volgende:
Werkt siri op de Apple tv ook binnen netflix?
Dat denk je, of dat heb je getest? Want dat is wel interesant om dan er 1 te gaan halenquote:
Nee, dat weet ik zeker. Heb de beta draaien op Apple TV4. Zelfs met NL Siri gaat 't goed. En met huidige versie werkt het ook (dan zonder NL Siri). Zie Here's everything Siri can do on Apple TVquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat denk je, of dat heb je getest? Want dat is wel interesant om dan er 1 te gaan halen
Debuggen in Safari is altijd kut geweest.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig debuggen in safari. Kan niet naar rechts scrollen en het lijnnummer staat er net niet op zoals je ziet. man man man![]()
Eigenlijk vind ik safari als geheel best kut. Maar ik gebruik het wel, het werkt zo goed icm met de Mac (met het touchpad bv). Chrome heeft een veel beter UI eigenlijk, alleen is niet bijster efficiëntquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Debuggen in Safari is altijd kut geweest.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik safari als geheel best kut. Maar ik gebruik het wel, het werkt zo goed icm met de Mac (met het touchpad bv). Chrome heeft een veel beter UI eigenlijk, alleen is niet bijster efficiënt
Dat is mijn ervaring ook, ik vind Safari heel prettig omdat de integratie met keychain top is, om die reden gebruik ik ook safari op iOS. Plus dat het net iets soepeler draait.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig debuggen in safari. Kan niet naar rechts scrollen en het lijnnummer staat er net niet op zoals je ziet. man man man![]()
quote:Apple Discontinues Thunderbolt Display
Apple has officially told several news sites that it plans to discontinue the Thunderbolt Display, which has been available online and in Apple retail stores since it was first introduced in 2011. "We're discontinuing the Apple Thunderbolt Display. It will be available through Apple.com, Apple's retail stores and Apple Authorized Resellers while supplies last. There are a number of great third-party options available for Mac users," said an Apple spokesperson. Rumors suggest that Apple will launch a new version of its Thunderbolt monitor later this year, featuring an upgraded 5K resolution and discrete GPU. The new Thunderbolt Display may even launch alongside next-generation Skylake Retina MacBook Pros, which too are rumored to be released later this year.
Er tot de laatste snik meer dan 1000 euro voor hebben gevraagdquote:
Telefoon al eens herstart?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:49 schreef Puala het volgende:
Vraagje, de telefoon van mijn vriend doet sinds vanmorgen vreemd. Als ik hem bel dan hoor ik hem niet, hij mij wel. Maar de dictafoon functie werkt wel gewoon. Wat kan dat zijn? Toch de microfoon stuk?
Gewoon op MP vergelijken: en dan kijken bij biedingen, niet bij vraagprijzen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:15 schreef Scrummie het volgende:
Wat zouden jullie betalen voor een iPhone 6 64GB spacegrey met enkel een klein (schaaf) puntje aan de rechterbovenhoek? Verder altijd netjes verzorgd en geen krassen.
400quote:Op maandag 4 juli 2016 10:15 schreef Scrummie het volgende:
Wat zouden jullie betalen voor een iPhone 6 64GB spacegrey met enkel een klein (schaaf) puntje aan de rechterbovenhoek? Verder altijd netjes verzorgd en geen krassen.
http://buyersguide.macrumors.com/#iMacquote:Op maandag 4 juli 2016 16:52 schreef videonatic het volgende:
Ik ben op het punt dat ik een nieuwe imac wil aanschaffen. Weet iemand wat de laatste roddels zijn qua nieuwe releases? De huidige imac's zijn al een jaar(+-) niet geüpdatet dus het lijkt me zonde om nu op koop over te gaan.
De waarheid ligt natuurlijk een beetje in het midden. Sommige biedingen zijn echt belachelijk laag en weerspiegelen echt niet de waarde. Sommige vraagprijzen zijn ook weer overtrokken hoog. Dus eerder naar beiden kijken om een oordeel te kunnen vormen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:18 schreef davedavy het volgende:
[..]
Gewoon op MP vergelijken: en dan kijken bij biedingen, niet bij vraagprijzen.
Thnx.quote:
Ja inderdaad. Enkel naar de biedingen kijken betekent dat 'm voor 150 euro zou moeten verkopen, dat gaan we dus niet doen. Maar ik zie ze er ook voor 500 op staan, incl gebruikerssporen, wat ik ook niet echt realistisch vind.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:05 schreef NedKelly het volgende:
[..]
De waarheid ligt natuurlijk een beetje in het midden. Sommige biedingen zijn echt belachelijk laag en weerspiegelen echt niet de waarde. Sommige vraagprijzen zijn ook weer overtrokken hoog. Dus eerder naar beiden kijken om een oordeel te kunnen vormen.
iphone sequote:Op maandag 4 juli 2016 17:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thnx.
[..]
Ja inderdaad. Enkel naar de biedingen kijken betekent dat 'm voor 150 euro zou moeten verkopen, dat gaan we dus niet doen. Maar ik zie ze er ook voor 500 op staan, incl gebruikerssporen, wat ik ook niet echt realistisch vind.
Die 400 vind ik in elk geval wel een mooi richt bedrag.
Nu nog beslissen wat ik nou echt wil..
Kan mijn abo verlengen namelijk, en wil dat ook doen met 1 jaar zodat ik volgend jaar de iPhone weer gewoon kan halen, maar nu twijfel ik of ik mijn huidige 6 64GB verkoop, of de iPhone SE 16GB die ik bij het verlengen krijg gewoon doorverkoop. Ik neig nu naar het laatste
Ik ook, donderdag gekocht, 64 GB. Ben van 5S 16GB naar SE gegaan. Die 6 vind ik te groot (voor mijn kleine handjes).quote:
quote:
Thanksquote:Op maandag 4 juli 2016 17:58 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik ook, donderdag gekocht, 64 GB. Ben van 5S 16GB naar SE gegaan. Die 6 vind ik te groot (voor mijn kleine handjes).
Fijn toestel ook weer die SE.
In dat geval, nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
Fuck dat. Zodra ik weer geld op stapeltjes heb liggen terug naar AndroidMaar tot die tijd zou ik het fucking lief vinden als jullie 'n antwoord voor me zouden hebben
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, toe?
Ik heb namelijk een shedload aan foto's die ik nu nog niet uit kan zoeken, maar ga een weekend weg straks waar ik weer wat meer ruimte wil hebben en wil het risico niet lopen straks alles kwijt te zijn en/of niet genoeg ruimte te hebben...
Ok, thanks. Dan had ik dat dus op zich goed begrepen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
NeeiCloud is om te syncen and niet voor backups
Mwah vind het wel aardig, heb er eigenlijk geen omkijken naar als ik een nieuwe iPhone koop en alles staat er meteen op.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
dat automatische icloud gelul is echt zo irritantvroeger was t beter.
Als je telefoon wordt gejat kan je je foto's weer downloaden op een andere telefoon want ze staan nog in de "cloud". En photo stream is zodat je je photos op je iPhone, iPad en Mac kan bekijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ok, thanks. Dan had ik dat dus op zich goed begrepen.
Maar wat is dan het voordeel van die icloud als ik extra storage wil zodat ik meer foto's kan schieten? Wat zijn de beste opties?
Ik had namelijk via de usb netjes m'n foto's gedownload naar de laptop, maar dan split hij de jpg van de aae files en heeft ie m'n kekke filtertjes (vooral wat zwart wit hier en daar) niet gepakt. Dus ik wil het liefst de foto's zo opslaan zoals ik ze 'gemaakt' heb.
Zie boven voor wat je al weet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi, ik ben een applenoob en -hater met een iphone (m'n oude telefoon was dood en kon een 5S krijgen voor gratis, en daar zeg ik dan weer geen nee tegen).... en ik heb een vraag.
Ik heb nu die fucking icloud, en daar staan inmiddels na uren fucking uploaden al mijn fucking foto's op die ik nog even wil bewaren. Die kan ik zien via www.icloud.com.
Kan ik dan nu zonder dat hij ze daar ook weg gaat halen die foto's van m'n fucking telefoon halen of blijft hij dat dan syncen?
/n00b out.
Ja, die heb ik idd nu aangezet (optimize for iphone). Er is wel wat meer beschikbaar nu aan geheugen, maar ik had echt gehoopt dat je ze kon transferen als backup dus, en dat je ze daarna van je telefoon zelf kon afhalenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zie boven voor wat je al weet.Maar: iOS slaat kleinere versies van je foto's op je foon op, zodat ze minder ruimte innemen. Pas bij bekijken downloadt-ie dan grotere versies. Misschien helpt dat? Je kunt de optie aanzetten onder Instellingen bij iCloud -> Foto's.
eerst kon je duidelijk zien wat er op je telefoon en wat er op de cloud stond, dat hadden ze zo moeten laten. Maar ze willen natuurlijk icloud abonnementen verkopenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mwah vind het wel aardig, heb er eigenlijk geen omkijken naar als ik een nieuwe iPhone koop en alles staat er meteen op.
Probleem is dat elk persoon iets anders nodig heeft/verwacht, en iCloud werkt eigenlijk alleen voor enkele doelen heel goed, niet voor allemaal tegelijk. Zo zie ik het iig
Ik snap er ook geen k** van hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik idd nu aangezet (optimize for iphone). Er is wel wat meer beschikbaar nu aan geheugen, maar ik had echt gehoopt dat je ze kon transferen als backup dus, en dat je ze daarna van je telefoon zelf kon afhalen
Dank iig! Misschien gaat 't makkelijker met icloud for windows en dán downloaden naar de pc... wat omslachtig allemaal
Ik snap ook niet waarom je altijd AL JE FOTO'S bij je zou willen hebben. Ik wil ze juist gewoon 'ergens' hebben, maar niet op m'n telefoon zelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen k** van hoorMaar heb nu dropbox want zowel de iCloud als m'n telefoon zaten steeds vol.
Dus waarom dan niet je foto's van je telefoon halen en op een computer zetten? Telefoon leeg, foto's zeker gesteld. Helemaal prima.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je altijd AL JE FOTO'S bij je zou willen hebben. Ik wil ze juist gewoon 'ergens' hebben, maar niet op m'n telefoon zelf.
Ja, dat heb ik dus geprobeerd, maar:quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:35 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dus waarom dan niet je foto's van je telefoon halen en op een computer zetten? Telefoon leeg, foto's zeker gesteld. Helemaal prima.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ok, thanks. Dan had ik dat dus op zich goed begrepen.
Maar wat is dan het voordeel van die icloud als ik extra storage wil zodat ik meer foto's kan schieten? Wat zijn de beste opties?
Ik had namelijk via de usb netjes m'n foto's gedownload naar de laptop, maar dan split hij de jpg van de aae files en heeft ie m'n kekke filtertjes (vooral wat zwart wit hier en daar) niet gepakt. Dus ik wil het liefst de foto's zo opslaan zoals ik ze 'gemaakt' heb.
Oh ja die filters, die was ik alweer vergeten omdat ik niet van filters hou, maar van zoals mijn foto echt gemaakt isquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus geprobeerd, maar:
[..]
Ja, daar heb ik m'n spiegelreflex voorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:46 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Oh ja die filters, die was ik alweer vergeten omdat ik niet van filters hou, maar van zoals mijn foto echt gemaakt is![]()
Geen idee hoe dat zit.
En dan maak je een keer een back-up ofzo en zet ie alle foto's weer terug vanaf het moment dat je de telefoon had en begint ie te janken dat hij vol zit. No shit, ik heb die telefoon vier jaar, dat zijn aardig wat foto's.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je altijd AL JE FOTO'S bij je zou willen hebben. Ik wil ze juist gewoon 'ergens' hebben, maar niet op m'n telefoon zelf.
Heul niet! iCloud is perfect! Hoef me nooit meer zorgen te maken over backups voor mn foto's.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
dat automatische icloud gelul is echt zo irritantvroeger was t beter.
dat iets vroeger niet zo was is geen argumentquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Maar waarom wil je altijd al je foto's bij je hebben? Je liep vroeger toch ook niet met een heel fotoalbum onder je arm? #oudwijf
Hoef ik ook niet. Maar Apple mensen blijkbaar wel. maar Apple mensen kopen dan ook een 128 gb iPhone zodat ze zich daar geen zorgen om makenquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Maar waarom wil je altijd al je foto's bij je hebben? Je liep vroeger toch ook niet met een heel fotoalbum onder je arm? #oudwijf
Het zijn (voor mij) ook niet al mijn foto's, maar alle foto's die ik met mijn iPhone maak, dus de stomme snapshots en 300 triljoen selfies van mij en m'n nichtje van 3. Mijn Foto's bibliotheek staat hier los van.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Betekent dit dat we een nieuwe iMac moeten kopen?quote:
iOS werkt zeer goed hier, de sierra wacht ik nog even meequote:Op vrijdag 8 juli 2016 06:58 schreef Scrummie het volgende:
Public beta's zijn beschikbaar van iOS10 en Mac OS Sierra
Of gewoon El Capitano blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Betekent dit dat we een nieuwe iMac moeten kopen?
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:07 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Of gewoon El Capitano blijven gebruiken.
(Of Windows installeren.)
Ik ben ook een Apple gebruiker,eentje van zelfs het eerste uur toen de meesten nog niet eens geboren waren en ik al een Apple macintosh kocht in de jaren 80. Maar je bedoelt natuurlijk de hipster-generatie met hun hele social media.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoef ik ook niet. Maar Apple mensen blijkbaar wel. maar Apple mensen kopen dan ook een 128 gb iPhone zodat ze zich daar geen zorgen om maken
Dat kan ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ben ook een Apple gebruiker,eentje van zelfs het eerste uur toen de meesten nog niet eens geboren waren en ik al een Apple macintosh kocht in de jaren 80. Maar je bedoelt natuurlijk de hipster-generatie met hun hele social media.
Je kan ook als het de foto's betreft de beste of leukste die je geschoten hebt uitkiezen,de rest deleten,en wat ik dan doe,die gekozen foto's eraf halen,met een foto programma beetje mooier maken en resizen tot een pak'm beet 750 bij 700? heb je toch een goede foto met weinig kb's en...je houdt zo meer ruimte op je mobiel over met alleen de allerbeste en aangepaste foto's en...je doet langer met je mobiel i.p.v. je zorgen moeten maken of je nog wel genoeg GB hebt.
Mijn best of both worlds oplossing is, geen icloud photo library aanzetten maar wel icloud photo sharing. De fotos die je wil bewaren in een ge-sharde folder zetten en de rest deleten of bewaren, wat je wil.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2016 21:47 schreef mrPanerai het volgende:
Ik wil mijn ipad 2 vervangen door een mini, zou ik dat nu doen? Of komen de nieuwe modellen er in september aan?
Het is 32gb wifi+3g model, is dan 150¤ (Krasvrij, kleine spoortje aan de achterkant) haalbaar wanneer ik 'm verkoop?
http://buyersguide.macrumors.com/#iPad_Miniquote:Op maandag 11 juli 2016 17:45 schreef bjanaan het volgende:
Is er al iets bekend over de nieuwe MacBook Pro's? Zit in een dillemma nu de nieuwe aanschaffen of wachten..
Ik heb dat ook bij de Marktplaats mails, snap het niet zo goed. Hoeft niet alleen aan jouw Mail.app te liggen he, ondanks dat *jij* geen spamfilter hebt, kan je mail aanbieden dat nog wel verzorgen. Geen idee of het zo is, maar het lijkt me dat als hun spamfilter een mail 'flagged' als spam, Mail.app hem in ongewenst zet, automatisch. Als je "Geen reclame" aanklikt op 1 van die marktplaats mails moet het in het vervolg wel goed gaan, geloof ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:18 schreef NedKelly het volgende:
Weet iemand hoe je kan uitschakelen dat het programma Mail (die standaard op je Mac staat) mails in de map ongewenste mail verplaatst. Ik heb reclame uitstaan, ik heb nergens een spam filter op en toch plaatst ie daar af en toe mails in. Irritant, maar was meestal 1x per maand of zo met een nieuwsbrief.
Nu heb ik wat op marktplaats gezet en elke bieding komt in die map waardoor ik de mails niet zie binnenkomen
Ze staan niet eens als reclame gemarkeerd in die ongewenste mail mapquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook bij de Marktplaats mails, snap het niet zo goed. Hoeft niet alleen aan jouw Mail.app te liggen he, ondanks dat *jij* geen spamfilter hebt, kan je mail aanbieden dat nog wel verzorgen. Geen idee of het zo is, maar het lijkt me dat als hun spamfilter een mail 'flagged' als spam, Mail.app hem in ongewenst zet, automatisch. Als je "Geen reclame" aanklikt op 1 van die marktplaats mails moet het in het vervolg wel goed gaan, geloof ik.
Goed nieuws dit. Iphonebezitters kunnen vanaf heden verwijzen naar deze uitspraak.quote:Apple moet nieuwe iPhone aanbieden na defect onder garantie
Als een iPhone binnen de garantieperiode stuk gaat, moet de klant een compleet nieuwe telefoon krijgen. Een gereviseerd exemplaar is niet goed genoeg.
Dat oordeelde de rechtbank in Amsterdam in een zaak tussen een iPhone-koper en Apple. Eiseres Kim van de Scheur had een defecte iPhone die Apple niet kon repareren.
Apple biedt in dat soort gevallen meestal een gereviseerd (refurbished) toestel aan, dat bestaat uit herstelde onderdelen van andere iPhones. Van de Scheur weigerde dit toestel echter aan te nemen omdat het geen gloednieuwe iPhone was.
Ze zegt tegen NU.nl dat Apple haar nog 45 euro aan accessoires aanbood, maar dat ze deze heeft geweigerd en besloot naar de rechter te stappen. Die stelde Van de Scheur in het gelijk.
Volgens de rechter zou een smartphone van 799 euro na acht maanden niet onherstelbaar defect mogen zijn, dus kan er beroep worden gedaan op garantie, waarbij ze een nieuw toestel hoort te krijgen.
Omdat de garantiestrijd heeft geleid tot een rechtszaak, moest Apple de vrouw het koopbedrag van 799 euro terugbetalen. De smartphonefabrikant moet ook de rechtszaakkosten betalen.
Vergrendelen gaat toch automatisch?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Is er een manier om de apps op je scherm te beschermen tegen onbedoeld verwijderen? Ik bedoel, ik kan het scherm vergrendelen, maar daar denk ik niet altijd aan. Bovendien vergrendel ik het niet als ik bijvoorbeeld naar YouTube luister. Soms hoef je het scherm maar even per ongeluk aan te rakenen je bent een paar apps kwijt of alles staat te knipperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |