Je wil het toch demonsteren? Dit is ook meer een marketing ding, symbolisch.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:45 schreef davedavy het volgende:
Tot nu toe alles wat voorspeld is. Daar hoef je geen keynote voor te houden.
Eng apple volkquote:Op maandag 13 juni 2016 19:51 schreef davedavy het volgende:
iOS 10. Applaus. Hij heeft nog niets laten zien
Of die hier uberhaupt niet uit zijnquote:Op maandag 13 juni 2016 20:17 schreef nietzman het volgende:
Veel updates voor dingen die ik toch niet ga gebruiken. Maargoed.
Tja, ik heb gewoon news apps. Zou het denk ik niet gebruiken als het wel beschikbaar was. Apple music doe ik ook niet aan, dus care. En praten met een computer ben ik al helemaal niet van plan dus ook al die siri dingen laten me koud.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Of die hier uberhaupt niet uit zijnzoals dat news gebeuren... Wel last-minute geruchtje; native apps zijn downloadbaar in de app store...
Maak er dankbaar gebruik van.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even tussendoor
[ afbeelding ]
wow je kan zelfs op Windows kijken
quote:Op maandag 13 juni 2016 20:29 schreef Gutmensch het volgende:
En waar draait dat MacOS Sierra op? Er was een lijstje in beeld, maar maar heel kort.
Thanks!quote:
Dat was het eerste wat ik me ook afvroeg. Invisible ink? Wtf?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:36 schreef nietzman het volgende:
Zit er ook een uitknop op die kinderachtige messages shit?
net vandaag ligt mn internet platquote:Op maandag 13 juni 2016 20:48 schreef nietzman het volgende:
Linksom of rechtsom wel een van de betere keynotes in jaren voor developers dit. En daar gaat zo'n WWDC natuurlijk om.
Zullen ook wel juichende ontwikkelaars tussen zitten.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat eng is, is dat dit allemaal journalisten zijn.
al is het maar 5% journalist wat daar zit, klappende journalisten in zo'n context zijn altijd engquote:Op maandag 13 juni 2016 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zullen ook wel juichende ontwikkelaars tussen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |