abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162969473
quote:
De Nederlandse Laura (22) die vastzit in Qatar krijgt een voorwaardelijke gevangenisstraf van een jaar en wordt het land uitgezet. Dat meldt RTL-journalist Olaf Koens vanuit de rechtbank in Qatar.

Laura krijgt ook een boete van omgerekend zo'n 750 euro. Ze was zelf niet in de rechtbank aanwezig, meldt Koens.

De vrouw wordt opgevangen door de ambassadeur en personeel van de ambassade, laat het ministerie van Buitenlandse Zaken weten.

De man die Laura zou hebben verkracht is ook schuldig bevonden. Hij is veroordeeld tot honderd zweepslagen wegens 'geslachtsgemeenschap' en veertig voor alcoholconsumptie.

Flarden

Afgelopen weekend werd bekend dat de vrouw al drie maanden in de gevangenis zit in het streng-islamitische land. Verkrachting wordt daar opgevat als seks buiten het huwelijk en dat is strafbaar.

De precieze omstandigheden zijn niet duidelijk.

Volgens haar advocaat Brian Lokollo werd Laura opgepakt toen ze aangifte deed van verkrachting. De vrouw zegt dat ze op een feestje is gedrogeerd en daarna is meegenomen en verkracht. Ze kan zich weinig herinneren van wat er is gebeurd.

"Er is een flard dat ze met een man het hotel uitloopt en in een taxi stapt. Het volgende is dat ze wakker wordt in het voor haar onbekend appartement en tot ontdekking komt dat ze is verkracht", zei de advocaat zaterdag.
De moeder van Laura is dolblij met de uitspraak. "Ik heb Laura nog niet zelf gesproken. Ik hoorde het van journalisten die belden. De telefoon staat roodgloeiend. Ik heb nog niet gesproken met een advocaat of iemand van Buitenlandse Zaken."

"Ik weet nog niet wanneer ze thuiskomt. Maar dat is niet zo belangrijk. Het belangrijkste is dat ze weer naar huis komt. Dit is het nieuws waar ik al dagen op zit te wachten. Ik heb er nachten niet van geslapen. Maar nu ben ik dolgelukkig."

http://nos.nl/artikel/211(...)ra-het-land-uit.html

[ Bericht 40% gewijzigd door Leandra op 13-06-2016 10:38:36 (linkje klikbaar gemaakt) ]
pi_162969489
.

[ Bericht 99% gewijzigd door bitterbal op 13-06-2016 10:20:14 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 10:17:21 #3
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
  maandag 13 juni 2016 @ 10:17:34 #4
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162969502
Fatsoenlijke OP
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_162969546
quote:
Wat een figuur. :')
pi_162969561
quote:
18s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:17 schreef Montelly het volgende:
Fatsoenlijke OP
Zo beter?
pi_162969563
quote:
Wel goed dat die man niet te horen is en ze hem vindt als contactpunt.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:21:15 #8
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162969579
quote:
En zo..zegmaar...
  maandag 13 juni 2016 @ 10:25:11 #9
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162969653
Ik wil nog ff iets horen van die kuttenlikkertjes die Martin Kok wegzette als fantast. Ik ken Martin Kok niet en vind hem eigenlijk een lullo en hij moet heel snel iemand anders zijn stukkies laten tikken (vanwege zijn dyslexie).

Maar als hij van een branche verstand heeft, is het wel de hoererij. Daarom was hij in deze zaak wel geloofwaardig.

Laat me weten wanneer ze onder die steen vandaan komen..
pi_162969664
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:21 schreef Montelly het volgende:

[..]

En zo..zegmaar...
De intelligentie spat er werkelijk vanaf he :')
  maandag 13 juni 2016 @ 10:26:43 #11
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162969681
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:21 schreef Montelly het volgende:

[..]

En zo..zegmaar...
Als beheersing van een taal iets zou zeggen over de mate van intelligentie dan weet je het wel hè!

Je kan bijna ruiken met wat voor soort mensen ze omgaat. Aan de andere kant ook begrijpelijk gezien haar beroepskeuze.
pi_162969747
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:25 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik wil nog ff iets horen van die kuttenlikkertjes die Martin Kok wegzette als fantast. Ik ken Martin Kok niet en vind hem eigenlijk een lullo en hij moet heel snel iemand anders zijn stukkies laten tikken (vanwege zijn dyslexie).

Maar als hij van een branche verstand heeft, is het wel de hoererij. Daarom was hij in deze zaak wel geloofwaardig.

Laat me weten wanneer ze onder die steen vandaan komen..
Wat maakt hem geloofwaardig? Hij wordt gebeld door dat meisje.Ook niet voor niets waarschijnlijk. Daar valt niets aan af te doen. Dat zo'n iemand een site heeft is al triest. Zo heb je er nog 1. Die heeft iets tegen Peter R de Vries.
pi_162969805
Nog steeds vind ik het vaag; als je prostituee bent dan weet je toch hoe het in zo'n land werkt?
  maandag 13 juni 2016 @ 10:33:56 #14
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162969844
Nederlandse overheid overal de schuld van geven ^O^
pi_162969854
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:32 schreef Wimperkruller het volgende:
Nog steeds vind ik het vaag; als je prostituee bent dan weet je toch hoe het in zo'n land werkt?
Als je niet de moeite neemt?
  maandag 13 juni 2016 @ 10:34:28 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162969858
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:32 schreef Wimperkruller het volgende:
Daarom denk ik ook niet dat Laura met Lisa overlegd heeft voor ze aangifte ging doen.
Lisa zal idd dondersgoed geweten hebben hoe het werkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162969895
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daarom denk ik ook niet dat Laura met Lisa overlegd heeft voor ze aangifte ging doen.
Lisa zal idd dondersgoed geweten hebben hoe het werkt.
Uit het gesprek blijkt toch anders Als het klopt. Gewoon weer een naïef kind.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:36:09 #18
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162969905
Dus eerst probeert ze die kerel te beroven en dan bezorgt ze hem 140 zweepslagen. Die golddiggers kennen totaal geen moraal
pi_162969916
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:36 schreef the-eye het volgende:
Dus eerst probeert ze die kerel te beroven en dan bezorgt ze hem 140 zweepslagen. Die golddiggers kennen totaal geen moraal
:D
  maandag 13 juni 2016 @ 10:36:32 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162969918
Maar goed, Lisa is natuurlijk ook te hypocriet voor woorden dat ze niemand op de hoogte heeft gesteld dat Laura daar vastzat.
Sterker nog; het zou me niet eens verbazen als ze er ondertussen nog geweest is en niets voor Laura gedaan heeft.
Tenzij ze het risico niet wilde nemen dat Laura haar naam genoemd had, maar het blijft van de zotte dat ze niemand geïnformeerd heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162969941
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:36 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, Lisa is natuurlijk ook te hypocriet voor woorden dat ze niemand op de hoogte heeft gesteld dat Laura daar vastzat.
Sterker nog; het zou me niet eens verbazen als ze er ondertussen nog geweest is en niets voor Laura gedaan heeft.
Tenzij ze het risico niet wilde nemen dat Laura haar naam genoemd had, maar het blijft van de zotte dat ze niemand geïnformeerd heeft.
Vind Lisa na het horen van dat telefoongesprek al helemaal niet zo leuk overkomen met haar oeioeieoeoeoeooeoeeoeoi :')
pi_162969942
Als het waar is dat Lisa die hele reis heeft betaald e.d. komt het op mij meer over als een naïef meisje die waarschijnlijk de mooie verhalen van haar 'vriendin' gelooft. Waarschijnlijk kwam ze er pas ter plekke achter wat het allemaal inhield en wilde ze toch niet. Zou op zich wel rijmen met dat er opeens achteraf betaald zou moeten worden en dat dat misliep. Geen goede afspraken gemaakt dus, maar ja als dit haar eerste kennismaking was met dit soort zaken is dat niet zo raar en meteen in zo'n land dan ook nog.
pi_162969954
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:36 schreef Leandra het volgende:
Zo gaat men misschien met elkaar om. Het lijkt mij geen frisse omgeving.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:38:25 #24
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162969972
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat maakt hem geloofwaardig? Hij wordt gebeld door dat meisje.Ook niet voor niets waarschijnlijk. Daar valt niets aan af te doen. Dat zo'n iemand een site heeft is al triest. Zo heb je er nog 1. Die heeft iets tegen Peter R de Vries.
Steve Brown "de Peter R" kontschopper :D
  maandag 13 juni 2016 @ 10:38:39 #25
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162969980
Laura en moeder hebben in ieder geval heel wat bij te praten :D of niet...denk dat Laura niet veel met moeke te maken wil hebben.

Zal iets in de trant van.."hoi, ja nog bedankt enzo ik ga alweer doei"

En als die moeder dan over haar "beroepskeuze" begint.."ja waar bemoei je allemaal, ik bepaal zelf wel wat ik doe, daaaaag"
pi_162969994
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:38 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Steve Brown "de Peter R" kontschopper :D
Ja.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:40:20 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162970038
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:37 schreef Polenbatser het volgende:
Als het waar is dat Lisa die hele reis heeft betaald e.d. komt het op mij meer over als een naïef meisje die waarschijnlijk de mooie verhalen van haar 'vriendin' gelooft. Waarschijnlijk kwam ze er pas ter plekke achter wat het allemaal inhield en wilde ze toch niet. Zou op zich wel rijmen met dat er opeens achteraf betaald zou moeten worden en dat dat misliep. Geen goede afspraken gemaakt dus, maar ja als dit haar eerste kennismaking was met dit soort zaken is dat niet zo raar en meteen in zo'n land dan ook nog.
Ach kom nou toch. Laten we haar nu niet afschilderen als het naïeve onschuldige meisje. Ze is geen 14 hè. Ze ziet er niet onaardig uit, die weet echt wel op haar 22 hoe het werkt.
pi_162970086
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:40 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ach kom nou toch. Laten we haar nu niet afschilderen als het naïeve onschuldige meisje. Ze is geen 14 hè. Ze ziet er niet onaardig uit, die weet echt wel op haar 22 hoe het werkt.
Dat is net zo goed een aanname, er zijn een hele hoop niet zo snuggere mensen in de wereld. Deze hele situatie komt op mij eerder over als iemand die net kennis maakt met zo'n business dan als een doorgewinterde prostituee. Heeft overigens niks met onschuldig of niet te maken.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:42:30 #29
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162970099
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:37 schreef Polenbatser het volgende:
Laura en Lisa werken allebei al jaren in de prostitutie. Onder andere in Utrecht, Leeuwarden en Duitsland. Lisa doet daar niet geheimzinnig over, Laura wel: ze is als de dood dat haar familie erachter komt. Als dekmantel heeft ze als zzp’er een bedrijfje, maar dat stelt niet veel voor.

http://www.misdaadjournal(...)ar-qatar/#more-38080
pi_162970143
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:42 schreef Montelly het volgende:

[..]

Laura en Lisa werken allebei al jaren in de prostitutie. Onder andere in Utrecht, Leeuwarden en Duitsland. Lisa doet daar niet geheimzinnig over, Laura wel: ze is als de dood dat haar familie erachter komt. Als dekmantel heeft ze als zzp’er een bedrijfje, maar dat stelt niet veel voor.

Aha, naja als dat waar is dan is ze niet nieuw natuurlijk, maar die site is nou niet echt een betrouwbare bron. Wat niet wil zeggen dat het per definitie niet klopt overigens, maar het zomaar klakkeloos aannemen doe ik ook niet.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:44:42 #31
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_162970144
quote:

[..]

Ondertussen weet haar familie het dus ook.

Al met al heeft ze redelijk geluk dat ze er met deze straf vanaf komt.
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 13 juni 2016 @ 10:45:00 #32
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_162970151
Dat 'Verkrachte' kan dus weg uit TT
pi_162970171
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:40 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook. Dan nog kan je naief zijn.
pi_162970345
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook. Dan nog kan je naief zijn.
Die vriendin was er meermaals geweest en had er 'vrienden gemaakt'. Ofwel geld verdiend door haar lichaam te verkopen aan de mannelijke bevolking. Die ervaringsverhalen heeft Laura heus wel van haar gehoord. De 'dames' zijn er gewoon heengegaan om geld te verdienen. Zo zie ik het, na alle info die nu beschikbaar is.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:55:14 #35
123170 alors
zlata1234
pi_162970378
quote:

[..]

Dan nog kun je niet weten hoe het er in het buitenland aan toe gaat.

Die moeder kwam ook al niet echt snugger over. Dat icm met het type wat kinderen heeft met een Surinaamse wegloopvader. Meisje wat nauwelijks contact heeft met haar moeder, omgaat met meiden als Lisa. Tsja, het pleit niet echt voor haar intelligentie of bedachtzaamheid.
know'm sayin?
word? word.
pi_162970409
Ook echt zweepslagen voor die gast. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:56:48 #37
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162970424
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:55 schreef alors het volgende:

[..]

Dan nog kun je niet weten hoe het er in het buitenland aan toe gaat.

Die moeder kwam ook al niet echt snugger over. Dat icm met het type wat kinderen heeft met een Surinaamse wegloopvader. Meisje wat nauwelijks contact heeft met haar moeder, omgaat met meiden als Lisa. Tsja, het pleit niet echt voor haar intelligentie of bedachtzaamheid.
Ze is gewoon streetwise alleen zien de straten in Qatar er iets anders uit en kan je daar niet door het op verkrachting te gooien situaties naar je hand zetten
  maandag 13 juni 2016 @ 10:59:46 #38
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162970506
OP

Verhaal begint met:
Jong mooi meisje van 22 gaat voor het eerst zelfstandig met een vriendin op vakantie naar Qatar. Gaat een avond gezellig stappen met jongeren, wordt gedrogeerd een verkracht. Wil aangifte doen bij politie maar wordt per abuis zelf gearresteerd op verdenking van sex buiten huwelijk. Zit maanden vast in cel, arm kind, verontwaardiging is groot.

3 dagen verder:
Beiden vriendinnen blijken dus prostuee te zijn en zijn afgereisd naar Qatar om rijke Sheiks af te zuigen. Helaas is bij Laura een misverstand ontstaan over de verrichtte werkzaamheden en betaling ervan. Hierop besluit prostuee in kwestie de "klant" een oor aan te naaien door aangifte te doen bij de politie. Dit alles heeft een behoorlijke backfire gehad in nadeel van Laura.

Overheid in NL krijgt in eerste instantie overal de schuld van, kamervragen worden gesteld! Uiteindelijk wordt Laura maandag vrijgelaten.

Man krijgt 140 stokslagen, heeft overal voor betaald die avond, eten, drinken, uitgaan.
pi_162970517
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:53 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Die vriendin was er meermaals geweest en had er 'vrienden gemaakt'. Ofwel geld verdiend door haar lichaam te verkopen aan de mannelijke bevolking. Die ervaringsverhalen heeft Laura heus wel van haar gehoord. De 'dames' zijn er gewoon heengegaan om geld te verdienen. Zo zie ik het, na alle info die nu beschikbaar is.
Dat wil niet zeggen dat ze de wetten kent. Maar dat maakt ook niet uit. Of je informeert je tevoren of niet. Zeker in dat vak en op die leeftijd.
pi_162970536
Haha tweede "zielig" Nederlands meisje in korte tijd vast in het buitenland....

Ze weten het "zielige" wel telkens mooi te brengen voor ons.

Btw: in de krant staat dat ze zelf wekenlang een advocaat via de ambassade heeft geweigerd! En dan nu ineens huilie huilie doen.....
pi_162970602
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:59 schreef Montelly het volgende:
OP

Verhaal begint met:
Jong mooi meisje van 22 gaat voor het eerst zelfstandig met een vriendin op vakantie naar Qatar. Gaat een avond gezellig stappen met jongeren, wordt gedrogeerd een verkracht. Wil aangifte doen bij politie maar wordt per abuis zelf gearresteerd op verdenking van sex buiten huwelijk. Zit maanden vast in cel, arm kind, verontwaardiging is groot.

3 dagen verder:
Beiden vriendinnen blijken dus prostuee te zijn en zijn afgereisd naar Qatar om rijke Sheiks af te zuigen. Helaas is bij Laura een misverstand ontstaan over de verrichtte werkzaamheden en betaling ervan. Hierop besluit prostuee in kwestie de "klant" een oor aan te naaien door aangifte te doen bij de politie. Dit alles heeft een behoorlijke backfire gehad in nadeel van Laura.

Overheid in NL krijgt in eerste instantie overal de schuld van, kamervragen worden gesteld! Uiteindelijk wordt Laura maandag vrijgelaten.

Man krijgt 140 stokslagen, heeft overal voor betaald die avond, eten, drinken, uitgaan.
We kunnen er niet helemaal van uit gaat dat die man een onschuldig slachtoffer is. Wie weet ontstonden de problemen toen hij ineens dingen wilde die niet op het menu stonden..
  maandag 13 juni 2016 @ 11:06:56 #42
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162970671
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

We kunnen er niet helemaal van uit gaat dat die man een onschuldig slachtoffer is. Wie weet ontstonden de problemen toen hij ineens dingen wilde die niet op het menu stonden..
Of hij schuldig is weet ik niet, beiden wisten waar ze aan toe waren. Ook Lisa heeft die avond nodige arbeid moeten verrichten daar ben ik van overtuigd. Alleen bij Laura is toch een misverstand ontstaan over financiën.
pi_162970689
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:06 schreef Montelly het volgende:

[..]

Of hij schuldig is weet ik niet, beiden wisten waar ze aan toe waren. Ook Lisa heeft die avond nodige arbeid moeten verrichten daar ben in van overtuigd. Alleen bij Laura is toch een misverstand ontstaan over financiën.
Ja altijd vervelend dat soort dingen :P
pi_162970715
quote:
OP

Verhaal begint met:

3 dagen verder:

Told you so. :6
pi_162970746
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja altijd vervelend dat soort dingen :P
Ga niet zeggen dat je het herkend......dat zou mijn kaak doen vallen.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:10:25 #46
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162970768
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Told you so. :6
:*
pi_162970769
Hahhaha al die mensen die haar zo zielig vonden _O-
pi_162970779
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ga niet zeggen dat je het herkend......dat zou mijn kaak doen vallen.
Nee bedoel dat misverstanden over financien altijd vervelend zijn.

Als noemt die Lisa zichzelf wel Yasmintjeee :p
  maandag 13 juni 2016 @ 11:11:06 #49
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162970792
Het is dus gewoon een hoer :'). Waarheid zal de waarschijnlijk ergens in het midden liggen, de verklaring van de advocaat geloof ik in ieder geval niet. En dan te bedenken dat die gozer 140 zweepslagen krijgt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_162970801
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee bedoel dat misverstanden over financien altijd vervelend zijn.
Zeker. Vooral als je aan het kortste eind trekt.
pi_162970969
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat ze de wetten kent. Maar dat maakt ook niet uit. Of je informeert je tevoren of niet. Zeker in dat vak en op die leeftijd.
Dan kende die vriendin de wetten vast en zeker wel. Die was direct pleite (en in dat tel.gesprek zegt ze ook dat Laura niet naar de politie had moeten gaan? Calculated risk lijkt me. Denk dat Laura een eigenwijs stuk vreten is wat haar gelijk ten koste van alles wil halen. En dan zielig doen als het fout afloopt :')
  maandag 13 juni 2016 @ 11:18:52 #52
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162970994

Laura de B.

[ Bericht 0% gewijzigd door Montelly op 13-06-2016 11:26:03 ]
pi_162971009
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:17 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Dan kende die vriendin de wetten vast en zeker wel. Die was direct pleite (en in dat tel.gesprek zegt ze ook dat Laura niet naar de politie had moeten gaan? Calculated risk lijkt me. Denk dat Laura een eigenwijs stuk vreten is wat haar gelijk ten koste van alles wil halen. En dan zielig doen als het fout afloopt :')
Het lijkt duidelijk dat die ander beter weet hoe het werkt.
pi_162971029
Goed dat ze naar huis mag w/
  maandag 13 juni 2016 @ 11:20:47 #55
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_162971040
Eind goed, al goed. Op de Wallen kan ze zó weer aan de slag!
pi_162971117
Die zogezegde verkrachter zal wel balen, 140 zweepslagen staan hem te wachten.

:T
Ура для россии
pi_162971272
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het lijkt duidelijk dat die ander beter weet hoe het werkt.
Die is er blijkbaar ook vaak genoeg geweest om 'vrienden te maken' eeeh werk.
Dan zit daar blijkbaar handel in voor de 'dames'. Hoe zou daar in Nederland belasting over afgedragen worden kun je je afvragen... want het gaat om forse bedragen zo te lezen. ZZP-dekmanteltje ofzo.
pi_162971308
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:29 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Die is er blijkbaar ook vaak genoeg geweest om 'vrienden te maken' eeeh werk.
Dan zit daar blijkbaar handel in voor de 'dames'. Hoe zou daar in Nederland belasting over afgedragen worden kun je je afvragen... want het gaat om forse bedragen zo te lezen. ZZP-dekmanteltje ofzo.
Ja. Er gaan ook meisjes naar Japan bijv.
pi_162971513
Medelijden met die man.

Jammer dat die hoer er zo mee wegkomt.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:44:32 #60
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162971653
140 zweepslagen is echt heel veel zeg :'(

'At about 20 I lost count because I was in too much pain': British man given 50 lashes reveals barbaric punishment awaiting frail grandfather

At about 20 I lost count because I was in too much pain, but someone else was counting each stroke out loud in Arabic.

I had to grit my teeth even more and screwed up my eyes.

I was determined not to make a sound and to lie perfectly still.

Only one of us would leave this room with their dignity intact - me.

After a while I had no idea where he was hitting, even though my clothes were getting torn. The last ten strokes were agony, bloody agony.
pi_162971659
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:06 schreef Montelly het volgende:

[..]

Of hij schuldig is weet ik niet, beiden wisten waar ze aan toe waren. Ook Lisa heeft die avond nodige arbeid moeten verrichten daar ben ik van overtuigd. Alleen bij Laura is toch een misverstand ontstaan over financiën.
Het lijkt wel alsof je er bij bent geweest. Hoe verklaar je trouwens dat Laura bont en blauw was?
pi_162971712
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:17 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo bizar dat mensen iets denken en daarmee eigenlijk al vinden dat het de waarheid is. Dat zie je hier in het topic overal; ze is sowieso een prostituee in Nederland, ze is sowieso niet verkracht want ze is prostituee, de man is zielig, haar uitschelden voor hoer en doortrapt, blabla.

Ik vind echt dat hier zieke mensen zijn soms.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:47:10 #63
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162971722
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:44 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof je er bij bent geweest. Hoe verklaar je trouwens dat Laura bont en blauw was?
Bont en blauw? Heb je daar bewijs van? :')

Dat bont en blauw schaar ik onder verzameling "ik ga naar Frankrijk voor bruiloft"
pi_162971800
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:47 schreef Montelly het volgende:

[..]

Dat bont en blauw schaar ik onder verzameling "ik ga naar Frankrijk voor bruiloft"
Je kan weinig vertrouwen hebben in de Qataarse politie maar daar zal toch wel iets van opgeschreven zijn. Het zal niet helemaal uit de lucht gegrepen zijn dat zij er relatief netjes afkomt en de man zwaar mishandeld moet worden.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:49:38 #65
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_162971805
Tt klopt niet. Laura was hoogst waarschijnlijk prostituee en probeerde veel geld te verdienen in qatar. Toen de klant naar haar idee niet genoeg getaalde, dreigde ze met aangifte van verkrachting. Dit soort vrouwen kun je niet hard genoeg aanpakken. Bizar dat ze hier nog in bescherming genomen wordt ook. Erg dom van haar ook, want ze had kunnen weten dat ze achter de tralies zou belanden met zon verhaal.
pi_162971849
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:46 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo bizar dat mensen iets denken en daarmee eigenlijk al vinden dat het de waarheid is. Dat zie je hier in het topic overal; ze is sowieso een prostituee in Nederland, ze is sowieso niet verkracht want ze is prostituee, de man is zielig, haar uitschelden voor hoer en doortrapt, blabla.

Ik vind echt dat hier zieke mensen zijn soms.
Omdat, met de kennis die nu beschikbaar is, het er behoorlijk op begint te lijken dat hetgeen hier gesuggereerd wordt, de waarheid benadert. Ik zeg nergens dat ze niet verkracht is, dat kan maar zo het geval zijn geweest. Die man vind ik niet zielig, die wist zelf net zo goed dat ie fout zat.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:54:45 #67
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162971939
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:47 schreef Montelly het volgende:

[..]

Montelly, maak je straks ff een mooie OP met alleen maar feiten. Beweringen en scenario's onderbouwen met links en bronvermelding.
pi_162971950
quote:
Laura is haar enige kind. 22 jaar geleden geboren uit een relatie tussen Marian en een Surinaamse man die zijn dochter nooit officieel erkende maar waar Laura wel contact mee heeft. Ook hij zit dezer dagen danig in de rats.
En allebei in de bijstand. Leve Nederland.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:57:20 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162972008
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

En allebei in de bijstand. Leve Nederland.
Hoe haal je dat hieruit? Of staat dat elders?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 13 juni 2016 @ 11:57:20 #70
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162972009
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:49 schreef nanuk het volgende:

[..]

Je kan weinig vertrouwen hebben in de Qataarse politie maar daar zal toch wel iets van opgeschreven zijn. Het zal niet helemaal uit de lucht gegrepen zijn dat zij er relatief netjes afkomt en de man zwaar mishandeld moet worden.
Dat zij nu zo makkelijk vanaf komt heeft inhoudelijk niks met de zaak te maken. Qatar wil gewoon geen negatief publiciteit en al helemaal niet als een buitenlandse(lees: westerse) prostuee bij betrokken is in combinatie met aanloop naar WK.

Mocht dit echter een hoertje uit Pakistan/India/China zijn geweest dan had je daar waarschijnlijk helemaal niks over gehoord en was er ook niet zoveel ophef over geweest.
pi_162972053
Ik erger me aan die dikke neus van d'r. Vind 'r absoluut niet knap, en al helemaal niet 'gruwelijk lekker', zoals iemand het noemde :')
  maandag 13 juni 2016 @ 12:00:53 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162972094
quote:
OP

Verhaal begint met:

3 dagen verder:

Kans is groot dat er door de commotie die ontstaan is diplomatiek aan wat andere touwtjes getrokken is, en dat mevrouw geen voorwaardelijke straf had gehad als dat niet gebeurd was.

Dan was er nu een hoop drama geweest omdat een Nederlandse tot 140 zweepslagen veroordeeld was, en ze daar nog fijn in de bak mocht wachten tot haar straf ten uitvoer zou worden gebracht.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 juni 2016 @ 12:02:17 #73
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162972126
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:49 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Tt klopt niet. Laura was hoogst waarschijnlijk prostituee en probeerde veel geld te verdienen in qatar. Toen de klant naar haar idee niet genoeg getaalde, dreigde ze met aangifte van verkrachting. Dit soort vrouwen kun je niet hard genoeg aanpakken. Bizar dat ze hier nog in bescherming genomen wordt ook. Erg dom van haar ook, want ze had kunnen weten dat ze achter de tralies zou belanden met zon verhaal.
Iedereen weet nu hoe het hier werkt en daar dus niet. Leuk al die meiden die vanavond hun hand ophouden
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik erger me aan die dikke neus van d'r. Vind 'r absoluut niet knap, en al helemaal niet 'gruwelijk lekker', zoals iemand het noemde :')
Dat vond die Qatarnees ook 's morgens toen hij nuchter was en zo is het gedonder begonnen
pi_162972146
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:57 schreef Montelly het volgende:

[..]

Dat zij nu zo makkelijk vanaf komt heeft inhoudelijk niks met de zaak te maken. Qatar wil gewoon geen negatief publiciteit en al helemaal niet als een buitenlandse(lees: westerse) prostuee bij betrokken is in combinatie met aanloop naar WK.

Mocht dit echter een hoertje uit Pakistan/India/China zijn geweest dan had je daar waarschijnlijk helemaal niks over gehoord en was er ook niet zoveel ophef over geweest.
Als de politie haar keihard als liegende prostitué had neergezet was die collectieve verontwaardiging net zo hard verdwenen als ie dat hier doet. Ik wacht nog even met conclusies trekken tot er mogelijk meer boven tafel komt. Dat Lisa volop prostitué is kan niet ontkent worden. Van Laura is dat minder bewezen en die hardhandige verkrachting geloof ik nog wel in.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:04:52 #75
3542 Gia
User under construction
pi_162972189
Wat is een prostuee eigenlijk?
  maandag 13 juni 2016 @ 12:05:35 #76
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162972205
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gelukkig dat smaken verschillen toch anders zaten we met zijn allen achter jouw dame aan.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:07:10 #77
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162972253
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:04 schreef Gia het volgende:
Dat zijn vrouwen die mannen hun prostaat checken.
pi_162972265
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:07 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

_O-
  maandag 13 juni 2016 @ 12:14:43 #79
451005 Grems
Clown World
pi_162972410
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:44 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Wat, jij denkt dat ze dames voor tienduizenden Euro's laten overvliegen voor wat pijpwerk en een aantal basic huisvrouw-standjes?
pi_162972524
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:04 schreef Gia het volgende:
Een mens.
pi_162972552
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:07 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Hoe noem je mannen die dat werk doen?
pi_162972695
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:14 schreef Grems het volgende:

[..]

Wat, jij denkt dat ze dames voor tienduizenden Euro's laten overvliegen voor wat pijpwerk en een aantal basic huisvrouw-standjes?
Dan nog heb je normaal gesproken het recht dingen te weigeren op het moment zelf. Dan moet je wel het geïnvesteerde geld terugbetalen, maar het is niet zo dat je dan maar verplicht bent je benen wijdt te doen, want er is al betaald. Alhoewel ze wel had kunnen inschatten dat arabieren zich wat minder om dat recht zouden bekommeren en ze grote problemen zou krijgen.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:32:12 #83
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162972830
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jaronen :D

Ja sorry! Je gaf de voorzet zo heerlijk op maat dus ik moest hem wel inkoppen. ;)
  maandag 13 juni 2016 @ 12:33:43 #84
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162972860
Hoer of geen hoer. Verkrachting blijft verkrachting!
  maandag 13 juni 2016 @ 12:35:10 #85
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_162972894
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Er is niet eens aangetoond dat het verkrachting is.
pi_162972926
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Smeerpijp
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:38:42 #87
451005 Grems
Clown World
pi_162972968
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:27 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Dan nog heb je normaal gesproken het recht dingen te weigeren op het moment zelf. Dan moet je wel het geïnvesteerde geld terugbetalen, maar het is niet zo dat je dan maar verplicht bent je benen wijdt te doen, want er is al betaald. Alhoewel ze wel had kunnen inschatten dat arabieren zich wat minder om dat recht zouden bekommeren en ze grote problemen zou krijgen.
In Nederland wel ja.
pi_162973075
Ze heeft zelf aan haar moeder eindelijk opgebiecht dat ze hoertje is. Ze was daar alleen maar om uitgewoond te worden door Arabieren voor een mooie som geld. Deal gaat mis domme hoertje gaat verhaal halen bij de politie beland zelf in de cel aangezien prostitutie daar verboden is.

Ik had zo gehoopt dat ze dit hoertje daar zouden houden maar jammer :(
  maandag 13 juni 2016 @ 12:46:04 #89
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162973126
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:27 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:38 schreef Grems het volgende:

[..]

In Nederland wel ja.
;) Jullie vrouwen hebben het maar goed in Nederland (mag ook weleens gezegd worden) gewoon betaald of verzorgd worden en ondertussen een beetje broddelwerk afleveren
pi_162973400
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:38 schreef Grems het volgende:

[..]

In Nederland wel ja.
Klopt, ik denk dan ook dat het een zware inschattingsfout van haar kant is geweest. Alhoewel ik niet uitsluit dat een combinatie van het verhaal waar is, prostituée die verkracht is, of dat er geweigerd is te betalen. In elk geval heeft zich ze om wat voor reden dan ook zo verongelijkt gevoeld dat ze naar de politie is gestapt en heeft ze niet ingeschat dat dat niet zo slim is.
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:46 schreef the-eye het volgende:

[..]

[..]

;) Jullie vrouwen hebben het maar goed in Nederland (mag ook weleens gezegd worden) gewoon betaald of verzorgd worden en ondertussen een beetje broddelwerk afleveren
?
pi_162973426
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:43 schreef cofox het volgende:

Ik ook. Medelijden met de man. 140 zweepslagen is bizar. Brr, je zal het maar op je geweten hebben.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:59:42 #92
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162973452
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Ik ook. Medelijden met de man. 140 zweepslagen is bizar. Brr, je zal het maar op je geweten hebben.
Ik zit ook te denken over een petitie: Stuur Laura terug naar Qatar om te trouwen
pi_162973471
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:59 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik zit ook te denken over een petitie: Stuur Laura terug naar Qatar om te trouwen
Ik ondersteun deze petitie!
pi_162973476
quote:
Ze heeft zelf aan haar moeder eindelijk opgebiecht dat ze hoertje is. Ze was daar alleen maar om uitgewoond te worden door Arabieren voor een mooie som geld. Deal gaat mis domme hoertje gaat verhaal halen bij de politie beland zelf in de cel aangezien prostitutie daar verboden is.

Nee, Lisa heeft tegen Lauras moeder gezegd dat ze hoer is en daar was om te werken en dat ze voor allebei de reis heeft betaald.
  maandag 13 juni 2016 @ 13:03:14 #95
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162973524
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:00 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Ik ondersteun deze petitie!
Zou wel een stunt zijn. Komt ze terug in Nederland is er een facebookpagina om haar terug naar Qatar te krijgen _O-
  maandag 13 juni 2016 @ 13:05:32 #96
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162973566
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:03 schreef the-eye het volgende:

[..]

Zou wel een stunt zijn. Komt ze terug in Nederland is er een facebookpagina om haar terug naar Qatar te krijgen _O-
Of een petitie dat ze de helft van de zweepslagen op zich neemt?
  maandag 13 juni 2016 @ 13:06:22 #97
451005 Grems
Clown World
pi_162973587
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:05 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Of een petitie dat ze de helft van de zweepslagen op zich neemt?
Moet toch brede steun genieten onder de Nederlandse feministen. Gelijkheid, toch?
  maandag 13 juni 2016 @ 13:08:41 #98
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162973637
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:59 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dat zou goud zijn :D _O-
  maandag 13 juni 2016 @ 13:18:27 #99
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_162973850
ze moet toch gewoon 750 euro betalen?
(450 zou fanastisch geweest zijn)
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_162974083
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Kan je geen vrouw krijgen of zo dat je steeds zo gefrustreerd reageert? Dit is een serieuze vraag. :)
pi_162974104
quote:

Idem voor jou; kan je geen vrouwen krijgen dat je zo gefrustreerd reageert steeds? En ze heeft helemaal niks aan d'r moeder gezegd, ze heeft d'r moeder nog niet eens gesproken.
  maandag 13 juni 2016 @ 13:33:34 #102
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162974253
http://www.crimesite.nl/laura-wordt-qatar-uitgezet/

Aantal nieuwe feiten in dit artikel.
Laura zat in 2013 in een opvanghuis voor problematische jongeren.
  maandag 13 juni 2016 @ 13:36:48 #103
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162974355
de liefde voor de islam brandt helder in dit topic
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_162974366
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef vincenzo78 het volgende:

Staat je hele leven op internet. Fijn zeg.
pi_162974375
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef Re het volgende:
Insallah voor eeuwig.
pi_162974424
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef vincenzo78 het volgende:

Ze zat in een keuringsteam, staat er in het rapport zelf.

In welke stappen is het project PAja! per instelling ingedeeld?
1.
Het keuringsteam komt langs bij de instelling om U-2B Heard! & PAja!
te introduceren en om de interviews af te nemen bij de jongeren.
2.
Nadat de resultaten zijn uitgevoerd, voert het keuringsteam in Excel
de uitkomsten in. Deze uitkomsten worden opgestuurd naar het
Verwey-Jonker Instituut (VJI), die daar een samenvattend verslag
van maakt.
3.
Vervolgens komt het keuringsteam langs bij de instelling om te
vertellen wat de positieve- en verbeterpunten zijn, ook wel een
keuringsbijeenkomst genoemd.
4.
Na ongeveer drie maanden heeft het keuringsteam een laatste
bijeenkomst met de instelling, dit wordt een herkeuring genoemd.
Hierin gaat het keuringsteam na wat de instelling heeft gedaan aan
de verbeterpunten en worden ze beoordeeld of de instelling
‘jongerenproof’ is.
  maandag 13 juni 2016 @ 13:39:13 #107
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162974430
quote:
Hey pannenkoek scheer je weg met je gebagger. Er wordt hier vrijwel niks over islam gezegd, topic gaat vooral over Laura en Lisa.
  maandag 13 juni 2016 @ 13:41:48 #108
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162974513
quote:
Heb je het genoteerd in je dagboek?
  maandag 13 juni 2016 @ 13:42:02 #109
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162974520
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:39 schreef Montelly het volgende:

[..]

Hey pannenkoek scheer je weg met je gebagger. Er wordt hier vrijwel niks over islam gezegd, topic gaat vooral over Laura en Lisa.
moah, jouw feestje hoor, ik snap het wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_162974540
Ik weet niet of ik moet geloven dat zij een hbo studie heeft afgerond trouwens?
pi_162974690
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:06 schreef Grems het volgende:

[..]

Moet toch brede steun genieten onder de Nederlandse feministen. Gelijkheid, toch?
Vind het inderdaad raar dat beiden zijn veroordeeld voor hetzelfde vergrijp en zij er met een voorwaardelijke straf vanaf komt. Valt echter niet haar aan te rekenen maar het rechtssysteem van Qatar. Kennelijk zien ze nog wel in dat dit soort straffen in het buitenland niet goed vallen, hypocriet is het wel.

Ook wel apart dat ze kennelijk niet voor prostitutie is vervolgd. Zou daar toch te weinig bewijs voor zijn, of zou het dat die man net zo hard de sjaak is bij prostitutie en ook hij langer de bak ingaat/meer zweepslagen krijgt? Dat ze dat beiden dus glashard ontkennen uit lijfsbehoud.
  maandag 13 juni 2016 @ 13:48:31 #112
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162974696
quote:
5s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:42 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik ga binnenkort naar bruiloft in Frankrijk, ga je met me mee?
pi_162974737
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:48 schreef Polenbatser het volgende:
Ook wel apart dat ze kennelijk niet voor prostitutie is vervolgd. Zou daar toch te weinig bewijs voor zijn, of zou het dat die man net zo hard de sjaak is bij prostitutie en ook hij langer de bak ingaat/meer zweepslagen krijgt? Dat ze dat beiden dus glashard ontkennen uit lijfsbehoud.
Maar waaruit blijkt feitelijk nou echt dat ze een prostituee is dan?
  maandag 13 juni 2016 @ 13:53:10 #114
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162974809
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:49 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat schijnt uit die wisselende verklaringen van haarzelf aan de lokale autoriteiten te blijken.

De rest zijn vermoedens. Een bepaalde vriendin die in het vak zit, liegen tegen haar eigen omgeving. Allemaal indirect bewijs, maar spreekt niet voor haar.
pi_162974843
quote:
5s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:42 schreef Wimperkruller het volgende:
Waarom niet?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_162974844
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:49 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Niet, het lijkt aannemelijk, maar volgens mij is dat niet bewezen. Het zou er eigenlijk ook niet eens echt wat toe doen, want het is niet opgenomen in de aanklacht tegen haar. Of ze zich nou prostitueerde of vrijwillig seks had maakt niet uit voor de vervolging. Als ze inderdaad is verkracht is het natuurlijk wel achterlijk dat ze daarvoor vast is gezet en dat scenario is ook nog steeds plausibel. Alleen in dit topic gaat bijna iedereen er vanuit dat ze een vuige hoer en oplichtster is die die arme man erin heeft geluisd. (Volgens mij was jij het die dat al eerder aangaf). Ik ga voor het gemak maar mee in de optie dat ze zich wel prostitueerde, maar niet dat dat meteen betekent dat die kerel dus maar slachtoffer is en alles gelogen.
  Vis een optie? maandag 13 juni 2016 @ 13:56:29 #117
70532 loveli
N
pi_162974884
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:53 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Dat schijnt uit die wisselende verklaringen van haarzelf aan de lokale autoriteiten te blijken.

De rest zijn vermoedens. Een bepaalde vriendin die in het vak zit, liegen tegen haar eigen omgeving. Allemaal indirect bewijs, maar spreekt niet voor haar.
De papieren die ze onder druk heeft getekend?
crap in = crap out
  maandag 13 juni 2016 @ 13:57:18 #118
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162974900
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:54 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Niet, het lijkt aannemelijk, maar volgens mij is dat niet bewezen. Het zou er eigenlijk ook niet eens echt wat toe doen, want het is niet opgenomen in de aanklacht tegen haar. Of ze zich nou prostitueerde of vrijwillig seks had maakt niet uit voor de vervolging. Als ze inderdaad is verkracht is het natuurlijk wel achterlijk dat ze daarvoor vast is gezet en dat scenario is ook nog steeds plausibel. Alleen in dit topic gaat bijna iedereen er vanuit dat ze een vuige hoer en oplichtster is die die arme man erin heeft geluisd. (Volgens mij was jij het die dat al eerder aangaf). Ik ga voor het gemak maar mee in de optie dat ze zich wel prostitueerde, maar niet dat dat meteen betekent dat die kerel dus maar slachtoffer is en alles gelogen.
Iedereen? En hoeren zijn niet vuig. Ze vervullen een belangrijke sociale functie. En dat bedoel ik serieus.
  maandag 13 juni 2016 @ 13:58:46 #119
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162974934
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:56 schreef loveli het volgende:

[..]

De papieren die ze onder druk heeft getekend?
Jij was haar advocaat daar?
  Vis een optie? maandag 13 juni 2016 @ 13:59:57 #120
70532 loveli
N
pi_162974962
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:58 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Jij was haar advocaat daar?
Iedereen is druk aan het speculeren op basis van andere speculaties. Maar ja, dat is Fok.
crap in = crap out
pi_162975109
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:28 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Idem voor jou; kan je geen vrouwen krijgen dat je zo gefrustreerd reageert steeds? En ze heeft helemaal niks aan d'r moeder gezegd, ze heeft d'r moeder nog niet eens gesproken.
Ze sprak haar moeder wekelijks?
pi_162975143
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:57 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Iedereen? En hoeren zijn niet vuig. Ze vervullen een belangrijke sociale functie. En dat bedoel ik serieus.
Ik heb er expres 'bijna iedereen' geschreven en nog valt iemand erover. ;) Gaat dus niet over jou.
pi_162975188

.
  maandag 13 juni 2016 @ 14:11:26 #124
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162975218
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Ik heb er expres 'bijna iedereen' geschreven en nog valt iemand erover. ;) Gaat dus niet over jou.
Dank je wel schat! Ik kon er bijna niet van ademen :D
  maandag 13 juni 2016 @ 14:17:18 #125
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162975368
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Dit.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  maandag 13 juni 2016 @ 14:38:32 #126
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162975885
Vooral dat laatste "ook is uit medisch onderzoek geen verkrachting gebleken"
  maandag 13 juni 2016 @ 14:41:28 #127
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162975988
pi_162976113
quote:
Iedereen is welkom.
  maandag 13 juni 2016 @ 14:49:47 #129
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162976225
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:45 schreef Physsic het volgende:

[..]

Iedereen is welkom.
Gaat ze ook 'schoonmaken'?
pi_162976241
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:49 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Gaat ze ook 'schoonmaken'?
nee je moet je spaarvarken meenemen.
pi_162976353
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:32 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Jaronen :D

Ja sorry! Je gaf de voorzet zo heerlijk op maat dus ik moest hem wel inkoppen. ;)
Die moest. Nooit gedaan. ;)
  maandag 13 juni 2016 @ 14:56:03 #132
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162976380
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Montelly het volgende:
Was vast een hele goeie onafhankelijke Qatarse gyneacoloog.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_162976559
Ik dacht ook aan de mogelijkheid dat zij gewoon die verkrachting heeft verzonnen in de hoop een grote som geld te beuren...
  maandag 13 juni 2016 @ 15:03:34 #134
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162976572
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:56 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Was vast een hele goeie onafhankelijke Qatarse gyneacoloog.
Ze willen alle zedendelicten voortaan overhevelen naar Qatar vanwege hun uitstekende medische onderzoeken.
  maandag 13 juni 2016 @ 15:04:42 #135
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162976590
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Montelly het volgende:
Die Syrier is in ieder geval toch wel figuurlijk gezien tamelijk verkracht.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_162976743
Is er nog onderzoek gedaan naar sporen van het vermeende spul in haar drankje?
  Vis een optie? maandag 13 juni 2016 @ 15:16:57 #137
70532 loveli
N
pi_162976853
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:11 schreef Hadjewat het volgende:
Is er nog onderzoek gedaan naar sporen van het vermeende spul in haar drankje?
Ja, er zat alcohol in.
crap in = crap out
  maandag 13 juni 2016 @ 15:17:46 #138
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162976880
Die jopen van Lisa zijn niet mis hoor, godver wat een lichaam.

Zou met zon lichaam als vrouw ook prostitueren

100kCEO/day. Yolo :D
  maandag 13 juni 2016 @ 15:18:31 #139
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162976904
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, er zat alcohol in.
:D
  maandag 13 juni 2016 @ 15:19:03 #140
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162976912
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:17 schreef Montelly het volgende:

Siliconen?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_162977200
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:06 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ze sprak haar moeder wekelijks?
Ja hoor, maar nu niet. Die moeder moest van journalisten vernemen dat ze vrijkomt, dat staat gewoon op beeld. Dat hij zegt dat ze zojuist heeft bekend dat ze prostituee is aan d'r moeder vind ik echt weird. Hij verzint gewoon dingen. Vind ik ziekig.
pi_162977243
quote:

Is echt idd.
pi_162977350
quote:

Tussen denken en doen zit ook een verschil.......
  maandag 13 juni 2016 @ 15:37:24 #144
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162977413
Hoe lang zou het duren voor ze bij DWDD zit? En voor ze een boek aankondigt?
KuikenGuppy
  maandag 13 juni 2016 @ 15:38:22 #145
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162977438
quote:
9s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:30 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Is echt idd.
Nou zeg niet zo zuur :D
pi_162977456
quote:
Ik heb visioenen van Flodder _O_
pi_162977468
Dat een man van 50 achter je aan zit in een hotelkamer.
pi_162977537
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Eind goed, al goed. Op de Wallen kan ze zó weer aan de slag!
Zo te lezen is ze daar prima op d,r plek. ^O^
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_162977538
die moeder is eng....
  maandag 13 juni 2016 @ 15:46:44 #150
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162977651
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:38 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb visioenen van Flodder _O_
Ik zit al 6 reeksen op mijn tong te bijten, maar als je die moeder ziet dan kan je bijna de klok erop gelijk zetten dat Laura het product is van een kortstondige relatie. Sociaal zwakke moeder die een keertje aandacht kreeg van een Surinaamse man (want mannen blijven mannen; als ze geil zijn moeten ze het ergens kwijt) en vervolgens was ze zwanger.

Vader verder weinig in beeld. Of hij dacht: "shit dit was niet de bedoeling, ik had alleen een spermbakkie nodig". Of het is een lul van een vent die niet voor zijn kind wilde zorgen. Of hij had al een gezin en zij was een ongelukje.
pi_162977681
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:46 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ik zit al 6 reeksen op mijn tong te bijten, maar als je die moeder ziet dan kan je bijna de klok erop gelijk zetten dat Laura het product is van een kortstondige relatie. Sociaal zwakke moeder die een keertje aandacht kreeg van een Surinaamse man (want mannen blijven mannen; als ze geil zijn moeten ze het ergens kwijt) en vervolgens was ze zwanger.

Vader verder weinig in beeld. Of hij dacht: "shit dit was niet de bedoeling, ik had alleen een spermbakkie nodig". Of het is een lul van een vent die niet voor zijn kind wilde zorgen. Of hij had al een gezin en zij was een ongelukje.
Ach, de mensheid is een ongelukje.
  maandag 13 juni 2016 @ 15:58:34 #152
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162977943
In de randstad zie je al sinds de jaren '80 van die tokkiewijven/laagopgeleide sociaal zwakke mokkels door de stad slenteren met hun halfbloedjes waar papa niet naar omkijkt. En deze zaak vertoont weer veel gelijkenissen met dat fenomeen.

Disclaimer: niet elk halfbloedje/iemand van gemengde afkomst hebben een afwezige vader en een moeder afkomstig uit lage sociaal economische klasse. Want ik zie de Gutmenschen alweer uit hun leren fauteuil opstijgen om mij belerend toe te spreken. Ik kom zelf uit de randstad en ben zelf van gemengde afkomst dus het fenomeen dat ik hierboven beschrijf, heb ik al vele jaren waargenomen dus ik trek deze info niet zomaar uit mijn reet.
  Vis een optie? maandag 13 juni 2016 @ 15:59:40 #153
70532 loveli
N
pi_162977963
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:46 schreef vincenzo78 het volgende:
als je die moeder ziet
Dan zie je een vrouw die al weken nauwelijks slaapt en continu rookt van de stress.
crap in = crap out
  maandag 13 juni 2016 @ 16:05:20 #154
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162978096
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan zie je een vrouw die al weken nauwelijks slaapt en continu rookt van de stress.
Zou best kunnen. Ik zie iets anders, maar het is ook wat je wilt zien. Verder combineer ik wat ik zie aan de feiten die bekend zijn en verder een hoop natte vingerwerk, want uiteindelijk kent niemand hier de mensen om wie het gaat.

Stabiel is die moeder ieder geval niet en goedgelovig is ze zeer zeker. En tenslotte niet betrokken bij het leven van haar dochter, maar dat kan ook een keuze van Laura zijn.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:09:00 #155
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162978178
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:05 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Zou best kunnen. Ik zie iets anders, maar het is ook wat je wilt zien. Verder combineer ik wat ik zie aan de feiten die bekend zijn en verder een hoop natte vingerwerk, want uiteindelijk kent niemand hier de mensen om wie het gaat.

Stabiel is die moeder ieder geval niet en goedgelovig is ze zeer zeker. En tenslotte niet betrokken bij het leven van haar dochter, maar dat kan ook een keuze van Laura zijn.
Ik denk idd eerder keuze van Laura is.
pi_162978243
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:39 schreef Jaroon het volgende:
Dat een man van 50 achter je aan zit in een hotelkamer.
Waaruit blijkt dat die Syriër 50 jaar was?
pi_162978302
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:11 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat die Syriër 50 jaar was?
Dat klonk beter.
pi_162978319
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Toch werd die moeder vanochtend pas wakker van het gerinkel van de telefoon met de mededeling dat haar dochter vrij is
  maandag 13 juni 2016 @ 16:23:01 #159
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162978483
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:14 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Toch werd die moeder vanochtend pas wakker van het gerinkel van de telefoon met de mededeling dat haar dochter vrij is
Moet je nagaan, rechtzaak vond plaats ergens laat in de ochtend.
pi_162978527
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:27 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Kan je geen vrouw krijgen of zo dat je steeds zo gefrustreerd reageert? Dit is een serieuze vraag. :)
Het is gewoon normaal dat te denken en te weten.
pi_162978653
Maar aangezien zij als hoer is verkracht is het dan geen diefstal :')
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_162979367
Waar zien jullie de foto's dan van die Laura? Die moeder is idd viiiiiiiiiies Patrick
pi_162979488
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:56 schreef SOG het volgende:
Waar zien jullie de foto's dan van die Laura? Die moeder is idd viiiiiiiiiies Patrick
Voor dit soort vragen is er sinds kort een hele handige zoekmachine. Misschien heb je er wel eens van gehoord. Google.
  maandag 13 juni 2016 @ 17:02:34 #164
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162979521
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:56 schreef SOG het volgende:
Er zijn 2 a 3 foto's van Laura. Alleen maar headshots. De rest is allemaal van Lisa.
Gewoon ff het topic en vorige topics doorspitten.
  maandag 13 juni 2016 @ 18:01:03 #165
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162980693

Dan weet je wel hoelaat het is ;)
pi_162981007
Is "Nederlandse escort (22) opgepakt in Qatar" geen betere TT?

[ Bericht 7% gewijzigd door dimmak op 13-06-2016 18:53:05 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_162981664
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dan weet je wel hoelaat het is ;)
Budgetwijnkenner wil weten welke drankjes er werden geschonken?
pi_162981668
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:16 schreef dimmak het volgende:
Is "Nederlandse escort (22) in Qatar" geen betere TT?
Het beroep van Laura is nog nergens aangetoond. Dat van Lisa wel. Bovendien heeft Lisa de reis voor Laura betaald, lijkt me niet gebruikelijk als het collega's zijn. Mijn inschatting is dan eerder dat Laura onbenullig is en mogelijk er ook nog gewoon is ingeluisd.

Als hoer had ze hogere straf gekregen van de rechtbank en had de dader wellicht er iets lichter afgekomen.
  maandag 13 juni 2016 @ 18:53:11 #169
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_162982117
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:39 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Het beroep van Laura is nog nergens aangetoond. Dat van Lisa wel. Bovendien heeft Lisa de reis voor Laura betaald, lijkt me niet gebruikelijk als het collega's zijn. Mijn inschatting is dan eerder dat Laura onbenullig is en mogelijk er ook nog gewoon is ingeluisd.

Als hoer had ze hogere straf gekregen van de rechtbank en had de dader wellicht er iets lichter afgekomen.
22 jarige vrouw als toerist naar Qatar _O-

1+1=2
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_162982166
Christenunie en SGP hebben de kamervragen inmiddels teruggetrokken ;)
Even a broken clock is right twice a day.
pi_162982187
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:58 schreef vincenzo78 het volgende:
In de randstad zie je al sinds de jaren '80 van die tokkiewijven/laagopgeleide sociaal zwakke mokkels door de stad slenteren met hun halfbloedjes waar papa niet naar omkijkt. En deze zaak vertoont weer veel gelijkenissen met dat fenomeen.

Disclaimer: niet elk halfbloedje/iemand van gemengde afkomst hebben een afwezige vader en een moeder afkomstig uit lage sociaal economische klasse. Want ik zie de Gutmenschen alweer uit hun leren fauteuil opstijgen om mij belerend toe te spreken. Ik kom zelf uit de randstad en ben zelf van gemengde afkomst dus het fenomeen dat ik hierboven beschrijf, heb ik al vele jaren waargenomen dus ik trek deze info niet zomaar uit mijn reet.
Wat is jouw andere helft.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:00:22 #172
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162982390
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat is jouw andere helft.
Suriname
pi_162982424
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:00 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Suriname
:9

Hey.
pi_162982484
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:53 schreef gohan16 het volgende:

[..]

22 jarige vrouw als toerist naar Qatar _O-

1+1=2
Als je even de moeite neemt om het begin van de discussie te lezen zal je zien dat het toen wel zo geloofd werd door de goegemeente.

Ik sluit het niet uit maar ik ben zeker niet overtuigd. En ook een sexwerker hoort niet verkracht te worden natuurlijk.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:05:22 #175
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162982576
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

:9

Hey.
Hola! En ik ben geen stuk vlees hè :D
  maandag 13 juni 2016 @ 19:07:54 #176
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162982701
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:05 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Alles gaat naar binnen bij stimo ;)
pi_162982708
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:05 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Er gaat een gerucht rond dat anders suggereert.
pi_162982746
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:07 schreef Montelly het volgende:

[..]

Alles gaat naar binnen bij stimo ;)
Only if its big.

Sorry voor jou dus. :*
  maandag 13 juni 2016 @ 19:09:43 #179
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162982779
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Only if its big.

Sorry voor jou dus. :*
Ik hoef geen afdankertjes :{w
pi_162982809
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:09 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ik hoef geen afdankertjes :{w
Het ging om Vincenzo ja :(
  maandag 13 juni 2016 @ 19:10:38 #181
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162982815
j/k abla, hvj ;)
pi_162982892
Doe eens normaal mensen. Of zijn wel allemaal 12?
  maandag 13 juni 2016 @ 19:15:17 #183
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162983016
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:12 schreef Jaroon het volgende:
Doe eens normaal mensen. Of zijn wel allemaal 28?
Sorry baas! Zijn er nog nieuwe feiten rondom Laura?
Ik wil eigenlijk een welkomscomite op Schiphol organiseren voor Laura. Wil jij hierin het voortouw nemen? Vergeet Lisa en Martin niet uit te nodigen?
pi_162983038
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:12 schreef Jaroon het volgende:
Doe eens normaal mensen. Of zijn wel allemaal 12?
Sorry moet bijna ovuleren het lichaam vraagt om iets ;(
pi_162983117
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:15 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Sorry baas! Zijn er nog nieuwe feiten rondom Laura?
Ik wil eigenlijk een welkomscomite op Schiphol organiseren voor Laura. Wil jij hierin het voortouw nemen? Vergeet Lisa en Martin niet uit te nodigen?
Kinderachtig zijn werkt bij mij niet. Ga jij er maar staan. Met Martin. Die ken je blijkbaar goed van zijn forum.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:17:58 #186
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_162983147
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:03 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Als je even de moeite neemt om het begin van de discussie te lezen zal je zien dat het toen wel zo geloofd werd door de goegemeente.

Ik sluit het niet uit maar ik ben zeker niet overtuigd. En ook een sexwerker hoort niet verkracht te worden natuurlijk.
NWS / Verkrachte Nederlandse (22) vast in Doha vanwege 'seks buite

2 uur na het nieuwsbericht al. Al meerdere die het raar vonden.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:19:26 #187
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162983216
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Er gaat een gerucht rond dat anders suggereert.
Kwist niet eens dat Fok wandelgangen had? ;)
pi_162983276
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:19 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Kwist niet eens dat Fok wandelgangen had? ;)
Je moest eens weten.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:21:14 #189
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162983296
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Kinderachtig zijn werkt bij mij niet. Ga jij er maar staan. Met Martin. Die ken je blijkbaar goed van zijn forum.
Martin heeft geen forum alleen een waardeloos geschreven website met af en toe waardevolle informatie.
pi_162983302
Hoeveel verdien je als hoer eigenlijk in Qatar?
pi_162983349
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:21 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Martin heeft geen forum alleen een waardeloos geschreven website met af en toe waardevolle informatie.
Ik zag het als een soort van forum. Als het dat ook niet is.
pi_162983384
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Meer als hier. Dat werkt voor Japan ook zo.
pi_162983431
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Meer als hier. Dat werkt voor Japan ook zo.
Hier krijgen ze een paar tientjes. Je gaat niet zomaar naar Qatar.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:25:21 #194
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162983435
quote:
Eventueel enkele duizenden euro's per klant, maar dat ligt er een beetje aan hoe gewild je bent. En waar je allemaal voor in bent.
pi_162983440
Als je de denkwijze van Sylvana S volgt is het een gepaste straf voor die man dat die tig zweepslagen krijgt voor seks en alcoholgebruik.

Wat een achterlijk kutland is Quatar.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_162983457
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:25 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Eventueel enkele duizenden euro's per klant, maar dat ligt er een beetje aan hoe gewild je bent. En waar je allemaal voor in bent.
Dus een weekje meerdere mannen neuken is mijn jaar salaris.

Toe maar.
pi_162983470
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:25 schreef TLC het volgende:
Als je de denkwijze van Sylvana S volgt is het een gepaste straf voor die man dat die tig zweepslagen krijgt voor seks en alcoholgebruik.

Het is geldig voor meerdere landen.......
  maandag 13 juni 2016 @ 19:27:49 #198
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162983504
quote:
20/30k ligt eraan of je bereid bent plas en poep te ontvangen van een sheikh, rimjob is kinderspel in vergelijking met dat ;)

Mainstream hoertje moet ook anders goed verdienen gezien de risico's
pi_162983515
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:27 schreef Montelly het volgende:

[..]

20/30k ligt eraan of je bereid bent plas en poep te ontvangen van een sheikh, rimjob is kinderspel in vergelijking met dat ;)

Ieuw man. Nvm.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:28:20 #200
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162983517
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:25 schreef TLC het volgende:

Ten eerste het is Qatar en geen Quatar (kwatar) en ten tweede wie heeft het over Sylvana?
  maandag 13 juni 2016 @ 19:29:03 #201
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162983550
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Toe maar.
Ligt er een beetje aan hoeveel je per jaar verdiend ;)
  maandag 13 juni 2016 @ 19:30:21 #202
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162983622
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Toe maar.
Lees. https://muricaderp.wordpress.com/2015/02/27/dubai-porta-potty/

These guys are so rich, hate their wives and bored with life they are willing to pay anything for their crazy sex fetishes and I was crazy enough to expect the money. I’ve had to be gangbanged and bukkaked by over 20 Saudi royalty at once (made 40K) in two days so it was worth it.

I’ve literally been pissed on and sh*tted on so many times I just don’t understand why they like it (after the 3rd time you get sh*t on you get use to it). I’ve had to have sex with a male German Shepard dog in front of them,

I’ve had to stick numerous objects in my ass and their ass*s as well,

I’ve got paid to eat sh*t, I’ve got paid to get beat up,

I even had to stick a live Salmon in some 65 year olds man ass…

I’ve had sex with their 14 year old boys to make them men, I’ve drank cups of c*m and have smeared my face with their sh*t. So to all you ladies that are going to bash me.

I’m 24 years old and have 1 million dollars liquid in my bank account. I’m now retired and can have normal sex with whomever I want.
pi_162983625
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:29 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Tja. Het is een keuze Stimorol. ;)
pi_162983631
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:29 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

40.

Maar dat mensen dat verdienen met wat poep en plasseks is wel apart.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:30:56 #205
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162983655
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:27 schreef Montelly het volgende:

[..]

Niet zomaar getallen neerknallen, want dat is allemaal natte vingerwerk.
pi_162983660
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef Montelly het volgende:

[..]

These guys are so rich, hate their wives and bored with life they are willing to pay anything for their crazy sex fetishes and I was crazy enough to expect the money. I’ve had to be gangbanged and bukkaked by over 20 Saudi royalty at once (made 40K) in two days so it was worth it.

I’ve literally been pissed on and sh*tted on so many times I just don’t understand why they like it (after the 3rd time you get sh*t on you get use to it). I’ve had to have sex with a male German Shepard dog in front of them,

I’ve had sex with their 14 year old boys to make them men, I’ve drank cups of c*m and have smeared my face with their sh*t. So to all you ladies that are going to bash me.

I’m 24 years old and have 1 million dollars liquid in my bank account. I’m now retired and can have normal sex with whomever I want.
Haal dat weg.
pi_162983679
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

40.

Je moet het wel doen.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:31:56 #208
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162983697
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

40.

Als je alleen bent, heb je toch niks te klagen ;). Je hebt je trots nog :D
pi_162983712
quote:

[..]

Fijn voor haar. Dat ging Laura dus doen.

Ik blijf wel braaf op kantoor.
  Vis een optie? maandag 13 juni 2016 @ 19:32:48 #210
70532 loveli
N
pi_162983733
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Juist geen vingerwerk.
crap in = crap out
  maandag 13 juni 2016 @ 19:34:41 #211
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162983786
quote:

[..]

Waarom Montelly? Je weet nog niet eens of dit waar is en daarnaast moeten de meeste mensen nog eten.
pi_162983824
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:34 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Waarom Montelly? Je weet nog niet eens of dit waar is en daarnaast moeten de meeste mensen nog eten.
Montelly is dan ook debiel.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:38:02 #213
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162983918
#tagthesponsor

Ik ben echt rebels vandaag 8-) Het was een leuke topicreeks jongens, met plottwist helemaal naar mijn hart. Genoten

Nu nog even afwachten wanneer Laura op tv verschijnt.

Nou toedels :W ;)
  maandag 13 juni 2016 @ 19:38:56 #214
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162983956
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:34 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Porta potties zijn zeker waar, dat weet jij beter dan mij.
pi_162983978
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:38 schreef Montelly het volgende:
#tagthesponsor

Ik ben echt rebels vandaag 8-) Het was een leuke topicreeks jongens, met plottwist helemaal naar mijn hart. Genoten

Nu nog even afwachten wanneer Laura op tv verschijnt.

Nou toedels :W ;)
Na je kul verhaal kun je weinig meer.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:40:24 #216
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162984013
Ben benieuwd hoe snel ze weer thuis zal zijn. Ze willen haar zeker interviewen. Hopelijk wordt ze een beetje goed gecoacht, want als je volgens mij haar het vuur aan de schenen legt, gaat ze er niet meer uit komen.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:43:39 #217
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_162984121
Ik ga benieuwd zijn hoe de media dit "nieuws" verder brengen....
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 13 juni 2016 @ 19:44:09 #218
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162984137
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:38 schreef Montelly het volgende:

[..]

Porta potties zijn zeker waar, dat weet jij beter dan mij.
Of dit betreffende verhaal waar is, is nog maar de vraag. En de details zijn ronduit smerig en overbodig.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:44:27 #219
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162984147
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Ben benieuwd hoe snel ze weer thuis zal zijn. Ze willen haar zeker interviewen. Hopelijk wordt ze een beetje goed gecoacht, want als je volgens mij haar het vuur aan de schenen legt, gaat ze er niet meer uit komen.
Lijkt mij echt moeilijk om zo iemand te interviewen zonder gelijk vuur aan het schenen te leggen >:) Pauw zal zicht moeten inhouden op sommige momenten, dat zie je ook aan zijn gezichtsuitdrukking soms.
pi_162984190
Ze hoeft natuurlijk op geen enkel interviewverzoek in te gaan, ben benieuwd wat ze zal gaan doen.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:49:36 #221
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162984335
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:45 schreef Polenbatser het volgende:
Ze hoeft natuurlijk op geen enkel interviewverzoek in te gaan, ben benieuwd wat ze zal gaan doen.
Nee, en vanuit een economisch oogpunt is het ook zeer onverstandig om op elke interview in te gaan.

Exclusiviteitsrechten aan hoogste bieder verkopen en je bent voorlopig voorzien van moneyz zonder dat je daar een sheikh voor heb moeten bewerken..alhoewel
  maandag 13 juni 2016 @ 19:50:45 #222
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162984386
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:45 schreef Polenbatser het volgende:
Als het echt haar beroep is, zou ik maximaal "capitilizen".
Maar ik vermoed dat ze full ontkenning modus gaat.

Hoe meer ze in de publiciteit treedt, hoe kleiner de kans dat ze nog anoniem Polen kan batsen. ;)
pi_162984434
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:50 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Als het echt haar beroep is, zou ik maximaal "capitilizen".
Maar ik vermoed dat ze full ontkenning modus gaat.
Mwah, geen idee, misschien ziet ze zelf ook wel in dat het verstandiger is om alles nu even te laten rusten?
  maandag 13 juni 2016 @ 19:54:38 #224
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162984519
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:52 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Mwah, geen idee, misschien ziet ze zelf ook wel in dat het verstandiger is om alles nu even te laten rusten?
Tot op heden hebben haar acties mij niet overtuigd dat ze haar verstand gebruikt.
Maar ja, het is makkelijk commentaar leveren vanaf de zijlijn.
pi_162984728
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:54 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Tot op heden hebben haar acties mij niet overtuigd dat ze haar verstand gebruikt.
Maar ja, het is makkelijk commentaar leveren vanaf de zijlijn.
Dat het niet het helderste lichtje is lijkt me duidelijk, maar misschien komt haar verstand traag op gang? Daarnaast kan het nog steeds dat ze idd er ingeluisd is. Die optie is niet volledig uit te sluiten.
  maandag 13 juni 2016 @ 20:13:13 #226
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_162985132
Motto op haar Linked in

“If there is no price to be paid, it is also not of value.”
Feyenoord!!! * Barça
pi_162985388
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Dus ook lesbische seks.
pi_162986492
quote:

[..]

Zelfs met een hond. Wat the fuck echt.

:X
  maandag 13 juni 2016 @ 20:59:00 #229
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162986736
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Loop je al warm?
pi_162986787
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:59 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Loop je al warm?
Ziet die smiley er zo uit?
  maandag 13 juni 2016 @ 21:01:28 #231
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162986864
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ziet die smiley er zo uit?
Ik dacht Bondage/submissive
pi_162986903
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:01 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ik dacht Bondage
Volgens mij is dat iets heel anders.
Als je dus zover gaat voor geld ben je wel echt smerig.
pi_162987019
Die laatste zin ook echt... alsof iemand nog seks met je wil nadat ze hierachter komen. Naja, d'r zullen vast wel wat gekken zijn.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:13:46 #234
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162987497
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:04 schreef Polenbatser het volgende:
Die laatste zin ook echt... alsof iemand nog seks met je wil nadat ze hierachter komen. Naja, d'r zullen vast wel wat gekken zijn.
Mannen de mogelijkheid tot sex VS hoe ver mannen zullen/kunnen gaan om tot sex te komen
  maandag 13 juni 2016 @ 21:14:04 #235
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162987510
quote:

[..]

Nou ja.... we zullen maar zeggen dat ze er hard voor gewerkt heeft :')
Tyfus zeg hé
pi_162987560
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:14 schreef the-eye het volgende:

[..]

Nou ja.... we zullen maar zeggen dat ze er hard voor gewerkt heeft :')
Tyfus zeg hé
Dat je jezelf onder laat schijten en zo vind ik smerig maar moet je zelf weten. Maar met een hond? Dat arme beest. En heb je geen zelfrespect ofzo?
  maandag 13 juni 2016 @ 21:16:39 #237
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162987636
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat je jezelf onder laat schijten en zo vind ik smerig maar moet je zelf weten. Maar met een hond? Dat arme beest. En heb je geen zelfrespect ofzo?
Nou, die hond zal het niet uitmaken. Er zijn toch ook van die hondepoppen waar je, je geile reu op kan zetten.
pi_162987673
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:16 schreef the-eye het volgende:

[..]

Nou, die hond zal het niet uitmaken. Er zijn toch ook van die hondepoppen waar je, je geile reu op kan zetten.
Nou weet niet zo goed wat honden hier van vinden maar het lijkt mij niet echt iets goeds voor ze :P
pi_162987720
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Duidelijk niet, maar wel een miljoen dollar. ;)
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:13 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Mannen de mogelijkheid tot sex VS hoe ver mannen zullen/kunnen gaan om tot sex te komen
Neem aan dat zij ook niet met elk man seks wil, tenzij er geld tegenover staat blijkt maar weer. Maar goed, je zult er toch maar achter komen dat je vriendin dit soort dingen heeft gedaan. Denk niet dat ze dit op de 1e date vertelt.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:18:23 #240
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162987725
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou weet niet zo goed wat honden hier van vinden maar het lijkt mij niet echt iets goeds voor ze :P
Of ze nu zo'n pop dekken of een wijf op handen en voeten, maakt Fikkie denk ik weinig uit
pi_162987746
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:18 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Duidelijk niet, maar wel een miljoen dollar. ;)

[..]

Neem aan dat zij ook niet met elk man seks wil, tenzij er geld tegenover staat blijkt maar weer. Maar goed, je zult er toch maar achter komen dat je vriendin dit soort dingen heeft gedaan. Denk niet dat ze dit op de 1e date vertelt.
Ja gaat me toch te ver hoor :P
pi_162987773
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:18 schreef the-eye het volgende:

[..]

Of ze nu zo'n pop dekken of een wijf op handen en voeten, maakt Fikkie denk ik weinig uit
Ik weet het niet. Vind het in iedergeval een zeer smerige gedachte.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:22:04 #243
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162987909
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit staat zo ver van mij af, ik geef helemaal niet om geld. Ik begrijp al niet dat mensen hun hele leven er aan opofferen maar je er voor onder laten kakken en een hond neuken... echt onvoorstelbaar.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:23:20 #244
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162987970
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je het internet onder je vingers hebt, sta je toch nergens meer van te kijken.

In de jaren'90 liep ik bij mijn plaatselijke videotheek naar het afgeschermde gedeelte (porno). Sindsdien sta ik nergens meer van te kijken.
pi_162987994
Is het heel ziek als ik zeg dat ik het me nog eerder kan voorstellen dat je voor dat geld huurmoordenaar wordt?
pi_162988028
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:23 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Als je het internet onder je vingers hebt, sta je toch nergens meer van te kijken.

In de jaren'90 liep ik bij mijn plaatselijke videotheek naar het afgeschermde gedeelte (porno). Sindsdien sta ik nergens meer van te kijken.
Nou ik zie dus geen ' sexmetdierenporno' En dat hoef ik dus ook niet.
pi_162988047
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:23 schreef Polenbatser het volgende:
Is het heel ziek als ik zeg dat ik het me nog eerder kan voorstellen dat je voor dat geld huurmoordenaar wordt?
Nee zou dat ook nog eerder overwegen.
pi_162988073
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:22 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dit staat zo ver van mij af, ik geef helemaal niet om geld. Ik begrijp al niet dat mensen hun hele leven er aan opofferen maar je er voor onder laten kakken en een hond neuken... echt onvoorstelbaar.
Ach ja. Ontlasting was je er dan wel weer af :P
pi_162988130
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee zou dat ook nog eerder overwegen.
Nouja, laat me liever onderschijten dan dat ik iemand van het leven moet beroven. Hoe erg ook :'), het is een leven man.
pi_162988146
Maar de ziektes moeten je daar ook om de oren vliegen, lijkt me niet gezond allemaal. :N
  maandag 13 juni 2016 @ 21:27:41 #251
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162988194
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:26 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Nouja, laat me liever onderschijten dan dat ik iemand van het leven moet beroven. Hoe erg ook :'), het is een leven man.
Bij de meeste mensen is wel iets te vinden waardoor je ze minder aardig vindt. Met een beetje verder redeneren ben je best bereid ze af te schieten
pi_162988196
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:26 schreef Polenbatser het volgende:
Maar de ziektes moeten je daar ook om de oren vliegen, lijkt me niet gezond allemaal. :N
lijkt mij ook niet,

zeker niet met volk dat dat elke week in een grote groep weer bij een of ander slachtoffer doet.
pi_162988213
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:26 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ja ik dacht dat het over sex met dieren ging.
pi_162988222
quote:

[..]

Maar dit soort verhalen geloof je toch zelf niet. Dik anoniem, vage site, ik vind het maar ziekig.
pi_162988248
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef the-eye het volgende:

[..]

Bij de meeste mensen is wel iets te vinden waardoor je ze minder aardig vindt. Met een beetje verder redeneren ben je best bereid ze af te schieten
Dat is zo, maar dan moet de haat wel heel erg zijn.
pi_162988267
Laat me ook wel eerst onder schijten ja _O-
  maandag 13 juni 2016 @ 21:29:40 #257
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162988318
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:28 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat is zo, maar dan moet de haat wel heel erg zijn.
Als jij de moord niet pleegt regelen ze wel iemand anders.
pi_162988322
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Laat me ook wel eerst onder schijten ja _O-
Ikzou mezelf liever van 't leven beroven. Maar ik geloof dat soort verhalen niet.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:30:19 #259
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162988361
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:29 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ikzou mezelf liever van 't leven beroven. Maar ik geloof dat soort verhalen niet.
Want mensen doen dat soort dingen niet?
pi_162988436
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:29 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Voor het onderschijten of erna?

Ik was een keer in het sexmuseum in Amsterdam.Was allemaal niet zo schokkend totdat ik denk ik de verkeerde kant op ben gegaan en in een ruimte terecht kwam waar het onderwerp: Sex met dieren was.

Foto's, filmpjes, dus ik geloof wel dat mensen dit doen ja.
pi_162988538
Het was een hypothetische stelling hè, niet dat ik me nu ingeschreven heb bij een drugskartel als huurmoordenaar. In die zin doet het er dus ook niet echt toe of dat verhaal klopt of niet, maar als ik lees wat die allemaal gedaan (zouden) hebben, dan denk ik wel dat ik liever iemand afknal ja.
pi_162988692
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Voor het onderschijten of erna?

Ik was een keer in het sexmuseum in Amsterdam.Was allemaal niet zo schokkend totdat ik denk ik de verkeerde kant op ben gegaan en in een kwam terecht kwam waar het onderwerp: Sex met dieren was.

Foto's, filmpjes, dus ik geloof wel dat mensen dit doen ja.
Ervoor. Ik zou mezelf niet in de spiegel aan kunnen kijken als ik zulke dingen heb moeten ondergaan. Is toch onmenselijk en walgelijk.

Oooow ik was er laatst alleen heb dat niet gezien. :P Wel plasseks enzo. Geloof wel dat het bestaat, maar vind die verhalen wel vrij extreem. Had eerder gedacht dat die gasten aan sm ofzo deden. Zoiets. Niet dat soort dingen in die beschrijving.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:35:32 #263
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162988699
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:32 schreef Polenbatser het volgende:
Het was een hypothetische stelling hè, niet dat ik me nu ingeschreven heb bij een drugskartel als huurmoordenaar. In die zin doet het er dus ook niet echt toe of dat verhaal klopt of niet, maar als ik lees wat die allemaal gedaan (zouden) hebben, dan denk ik wel dat ik liever iemand afknal ja.
We gaan spijt krijgen van deze uitspraken als we ooit verdachte zijn in een moordzaak :D
pi_162988742
Maar is het in de ogen van die lui daar ook niet gewoon een hond die seks heeft met een hond?
pi_162988764
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:35 schreef the-eye het volgende:

[..]

We gaan spijt krijgen van deze uitspraken als we ooit verdachte zijn in een moordzaak :D
Ja, ik hoop wel dat ze ons niet onderkakken in het gevang, anders is het allemaal alsnog voor niks geweest.
pi_162988826
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:35 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ervoor. Ik zou mezelf niet in de spiegel aan kunnen kijken als ik zulke dingen heb moeten ondergaan. Is toch onmenselijk en walgelijk.

Oooow ik was er laatst alleen heb dat niet gezien. :P Wel plasseks enzo. Geloof wel dat het bestaat, maar vind die verhalen wel vrij extreem. Had eerder gedacht dat die gasten aan sm ofzo deden. Zoiets. Niet dat soort dingen in die beschrijving.
Hoezo zouden zij dat niet doen. Overal komen dit soort bizarre voorkeuren voor. En zij hebben dan toevallig nog het geld om er een meisje voor te betalen.

Het is mijn ding ook niet echt :')
pi_162988859
Maar ik vind het ook wel verdrietig als meiden bewust kiezen om zulke dingen te ondergaan voor 20.000 euro. :o En ziek van mannen dat ze überhaupt zulke walgelijke voorkeuren hebben, dan spoor je echt niet man.
pi_162988938
Mannen uit die hoek van de wereld staan ook niet echt bekend om hun respect voor vrouwen, maar inderdaad wel triest dat sommige meiden daarin meegaan.
pi_162988959
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:36 schreef Polenbatser het volgende:
Maar is het in de ogen van die lui daar ook niet gewoon een hond die seks heeft met een hond?
Nja of het gevoel van macht.
pi_162989058
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja of het gevoel van macht.
Dat zal zeker ook meespelen ja. Daarbij kan ik me ook best voorstellen dat je op een gegeven moment uitprobeert hoe ver mensen gaan voor wat geld. Als je geld als water hebt hoef je dus ook niet zo op te letten waar je het aan uitgeeft.
pi_162989198
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:40 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Dat zal zeker ook meespelen ja. Daarbij kan ik me ook best voorstellen dat je op een gegeven moment uitprobeert hoe ver mensen gaan voor wat geld. Als je geld als water hebt hoef je dus ook niet zo op te letten waar je het aan uitgeeft.
Nee dus dat. Zal ze wel opwinden die gedachte idd.

Nja... Hoop dat die chick blij is met haar miljoen.
pi_162989550
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee dus dat. Zal ze wel opwinden die gedachte idd.

Nja... Hoop dat die chick blij is met haar miljoen.
Ik vind een miljoen eigenlijk helemaal niet zoveel geld als je 24 bent en denkt nooit meer te hoeven werken. Als je een huis koopt kost dat al best wat, je verslijt ook wel een aantal auto's in je leven en je moet ook gewoon leven natuurlijk. Misschien wil ze ook nog een opleiding doen? Volgens mij is het wel op op een gegeven moment.
pi_162989666
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:49 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Ik vind een miljoen eigenlijk helemaal niet zoveel geld als je 24 bent en denkt nooit meer te hoeven werken. Als je een huis koopt kost dat al best wat, je verslijt ook wel een aantal auto's in je leven en je moet ook gewoon leven natuurlijk. Misschien wil ze ook nog een opleiding doen? Volgens mij is het wel op op een gegeven moment.
Ja dat idee had ik ook :p Ach ze kan zo weer wat bij verdienen.
  maandag 13 juni 2016 @ 22:46:20 #274
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_162992893
Ik vind Laura wel supermooi. Ben blij dat ze vrij is.
pi_162993061
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:36 schreef Polenbatser het volgende:
Nee nog lager. Een hond is een onrein beest. Het laat dus raden hoe ze die vrouwen zien.
pi_162994009
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nee nog lager. Een hond is een onrein beest. Het laat dus raden hoe ze die vrouwen zien.
Daarom snap ik dus ook niet dat die meiden daaraan meewerken en dat allemaal voor een beetje geld.
pi_162994282
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:09 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Daarom snap ik dus ook niet dat die meiden daaraan meewerken en dat allemaal voor een beetje geld.
Ik snap nog veel minder dat er mensen bestaan die daar genoegen in stellen. Maar misschien ben ik wel een beetje saai.

Dat een bepaald soort mensen alles doet voor geld in wat grotere hoeveelheden weet ik wel. Maar ook tot die groep behoor ik bepaald niet.
pi_162994483
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:19 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Ik snap nog veel minder dat er mensen bestaan die daar genoegen in stellen. Maar misschien ben ik wel een beetje saai.

Dat een bepaald soort mensen alles doet voor geld in wat grotere hoeveelheden weet ik wel. Maar ook tot die groep behoor ik bepaald niet.
Snap ik ook niet, maar als je opgroeit met het idee dat ongelovigen en vrouwen lager dan het laagste zijn dan zie je ze denk ik niet eens als persoon. Kan het me zelf heel moeilijk voorstellen hoe dat moet zijn, gelukkig maar. Vind het wel heel eng, dat mensen kennelijk zo kunnen denken.
pi_162995736
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:27 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik heb een prachtige vriendin. Het lijkt erop dat Laura een man 140(!) zweepslagen heeft bezorgd door een leugen op te hangen. Dat vind ik bijzonder kwalijk en ik had graag nader onderzoek gewild. Je zal die man maar zijn.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:12:28 #280
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162997287
Hoop dat afbeelding het doet
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:13:21 #281
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162997294
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-nachtmerrie-terecht

Wederom heel neutraal, en vooral maar geen kritische vragen stellen. Die Olaf had zich best wat meer kritisch op mogen stellen zeg pff :')

Wordt ook niks over Lisa gezegd :')
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:34:46 #282
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162997454
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:13 schreef Montelly het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-nachtmerrie-terecht

Wederom heel neutraal, en vooral maar geen kritische vragen stellen. Die Olaf had zich best wat meer kritisch op mogen stellen zeg pff :')

Wordt ook niks over Lisa gezegd :')
Het is korte reportage hè en geen Brandpunt of zo.
pi_162997824
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Ik heb een prachtige vriendin. Het lijkt erop dat Laura een man 140(!) zweepslagen heeft bezorgd door een leugen op te hangen. Dat vind ik bijzonder kwalijk en ik had graag nader onderzoek gewild. Je zal die man maar zijn.
Ze hebben dus geen sex met elkaar gehad?! :o
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:09:57 #284
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162997848
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Stel je bent die Syriër, je gaat naar discotheek en zit daar Laura en Lisa staan. Je besluit een avondje met hun door te brengen en komt al snel achter dat je hier te maken hebt met dames van lichte zeden. Vooral Lisa maakt daar geen geheim van zoals wij inmiddels weten. Beide partijen weten heel goed dat hier een transactie gaat plaatsvinden, lees: sex voor geld.

Echter gaar bij Laura blijkbaar iets mis waardoor zij een conflict krijgt met haar klant. Laura voelt zich onjegend behandeld en besluit het op een "verkrachting" te gooien, want tja naar de politie gaan in Qatar om vervolgens te zeggen dat je sex gehad heb en niet volgens afspraken betaald bent gaat moeilijk imho.

In ieder geval, ik geloof er heilig in dat zowel Laura als die Syriër donders goed wisten wat zij aangingen. Als er geen conflict was ontstaan tussen beiden had je daar niks over gehoord en had Laura haar Arabische moneyzz kunnen maken.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:07:35 #285
254082 Extraneus
pi_162998867
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:12 schreef Montelly het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi hoor, maar ik vind die donkere krullen haar wel veel beter staan.
pi_162999065
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:12 schreef Montelly het volgende:

[ afbeelding ]
irritante neus
pi_162999139
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)de-cel-waren-een-hel

Interview met RTL. Zij zit binnenkort wel bij late night denk ik, want ze wil haar verhaal vertellen zodat mensen weten wat er is gebeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wimperkruller op 14-06-2016 10:31:45 ]
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:22:15 #288
254082 Extraneus
pi_162999246
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:18 schreef Wimperkruller het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)e-cel-waren-een-helM

Interview met RTL. Zij zit binnenkort wel bij late night denk ik, want ze wil haar verhaal vertellen zodat mensen weten wat er is gebeurd.
Ja, ik hoop het wel. Al hou je toch altijd speculatie. Mensen zijn meestal alleen ontvankelijk voor informatie die in overeenstemming is met hun mening.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:38:37 #289
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162999712
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

irritante neus
Geef er een knal op :D
pi_162999843
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:38 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Geef er een knal op :D
Nee ik sla geen meisjes :o
pi_162999873
Ja, 140 zweepslagen. Kun je het jezelf voorstellen? :)
pi_163000009
Ik vraag mij af of ze echt een feestje gaat vieren met haar moeder. Door haar acties weet nu heel Nederland dat ze een international escort is.
.
pi_163000031
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:18 schreef Wimperkruller het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)de-cel-waren-een-hel

Ze is een escort dame en haar uitspatting in Qatar liep verkeerd af.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:00:43 #294
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163000126
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee ik sla geen meisjes :o
Met een bitchslap verstand in haar slaan

pi_163000517
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:00 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Met een bitchslap verstand in haar slaan

[ afbeelding ]
Zal jou een bitchslappen.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 12:11:57 #296
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163002150
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zal jou een bitchslappen.
Vergeet niet je lingerie aan te trekken anders vind ik er niks aan
pi_163002423
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:09 schreef Montelly het volgende:

[..]

Stel je bent die Syriër, je gaat naar discotheek en zit daar Laura en Lisa staan. Je besluit een avondje met hun door te brengen en komt al snel achter dat je hier te maken hebt met dames van lichte zeden. Vooral Lisa maakt daar geen geheim van zoals wij inmiddels weten. Beide partijen weten heel goed dat hier een transactie gaat plaatsvinden, lees: sex voor geld.

Echter gaar bij Laura blijkbaar iets mis waardoor zij een conflict krijgt met haar klant. Laura voelt zich onjegend behandeld en besluit het op een "verkrachting" te gooien, want tja naar de politie gaan in Qatar om vervolgens te zeggen dat je sex gehad heb en niet volgens afspraken betaald bent gaat moeilijk imho.

In ieder geval, ik geloof er heilig in dat zowel Laura als die Syriër donders goed wisten wat zij aangingen. Als er geen conflict was ontstaan tussen beiden had je daar niks over gehoord en had Laura haar Arabische moneyzz kunnen maken.
De enige 'onschuldige' zou natuurlijk die Syrische man kunnen zijn.
pi_163004389
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:11 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Vergeet niet je lingerie aan te trekken anders vind ik er niks aan
Doe niet zo vies goorlap
  dinsdag 14 juni 2016 @ 13:27:35 #299
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163004464
Ik zie dat Laura gisteren aan het woord is gekomen in RTL Boulevard.

http://rtlxl.nl/#!/rtl-bo(...)34-f1ee-3b6fbe1d6573
pi_163004631
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:27 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik zie dat Laura gisteren aan het woord is gekomen in RTL Boulevard.

http://rtlxl.nl/#!/rtl-bo(...)34-f1ee-3b6fbe1d6573
Die speelt de volkomen onschuld.
pi_163004803
En opslot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')