Ligt er een beetje aan hoeveel je per jaar verdiendquote:Op maandag 13 juni 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus een weekje meerdere mannen neuken is mijn jaar salaris.
Toe maar.
Lees. https://muricaderp.wordpress.com/2015/02/27/dubai-porta-potty/quote:Op maandag 13 juni 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus een weekje meerdere mannen neuken is mijn jaar salaris.
Toe maar.
Tja. Het is een keuze Stimorol.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:29 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel je per jaar verdiend
40.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:29 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel je per jaar verdiend
Niet zomaar getallen neerknallen, want dat is allemaal natte vingerwerk.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
20/30k ligt eraan of je bereid bent plas en poep te ontvangen van een sheikh, rimjob is kinderspel in vergelijking met dat![]()
Mainstream hoertje moet ook anders goed verdienen gezien de risico's
Haal dat weg.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lees. https://muricaderp.wordpress.com/2015/02/27/dubai-porta-potty/
These guys are so rich, hate their wives and bored with life they are willing to pay anything for their crazy sex fetishes and I was crazy enough to expect the money. I’ve had to be gangbanged and bukkaked by over 20 Saudi royalty at once (made 40K) in two days so it was worth it.
I’ve literally been pissed on and sh*tted on so many times I just don’t understand why they like it (after the 3rd time you get sh*t on you get use to it). I’ve had to have sex with a male German Shepard dog in front of them,
I’ve had to stick numerous objects in my ass and their ass*s as well,
I’ve got paid to eat sh*t, I’ve got paid to get beat up,
I even had to stick a live Salmon in some 65 year olds man ass…
I’ve had sex with their 14 year old boys to make them men, I’ve drank cups of c*m and have smeared my face with their sh*t. So to all you ladies that are going to bash me.
I’m 24 years old and have 1 million dollars liquid in my bank account. I’m now retired and can have normal sex with whomever I want.
Je moet het wel doen.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
40.
Maar dat mensen dat verdienen met wat poep en plasseks is wel apart.
Als je alleen bent, heb je toch niks te klagenquote:Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
40.
Maar dat mensen dat verdienen met wat poep en plasseks is wel apart.
Fijn voor haar. Dat ging Laura dus doen.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
These guys are so rich, hate their wives and bored with life they are willing to pay anything for their crazy sex fetishes and I was crazy enough to expect the money. I’ve had to be gangbanged and bukkaked by over 20 Saudi royalty at once (made 40K) in two days so it was worth it.
I’ve literally been pissed on and sh*tted on so many times I just don’t understand why they like it (after the 3rd time you get sh*t on you get use to it). I’ve had to have sex with a male German Shepard dog in front of them,
I’ve had sex with their 14 year old boys to make them men, I’ve drank cups of c*m and have smeared my face with their sh*t. So to all you ladies that are going to bash me.
I’m 24 years old and have 1 million dollars liquid in my bank account. I’m now retired and can have normal sex with whomever I want.
Juist geen vingerwerk.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Niet zomaar getallen neerknallen, want dat is allemaal natte vingerwerk.
Waarom Montelly? Je weet nog niet eens of dit waar is en daarnaast moeten de meeste mensen nog eten.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Montelly is dan ook debiel.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waarom Montelly? Je weet nog niet eens of dit waar is en daarnaast moeten de meeste mensen nog eten.
Porta potties zijn zeker waar, dat weet jij beter dan mij.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waarom Montelly? Je weet nog niet eens of dit waar is en daarnaast moeten de meeste mensen nog eten.
Na je kul verhaal kun je weinig meer.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:38 schreef Montelly het volgende:
#tagthesponsor
Ik ben echt rebels vandaagHet was een leuke topicreeks jongens, met plottwist helemaal naar mijn hart. Genoten
Nu nog even afwachten wanneer Laura op tv verschijnt.
Nou toedels![]()
Of dit betreffende verhaal waar is, is nog maar de vraag. En de details zijn ronduit smerig en overbodig.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Porta potties zijn zeker waar, dat weet jij beter dan mij.
Lijkt mij echt moeilijk om zo iemand te interviewen zonder gelijk vuur aan het schenen te leggenquote:Op maandag 13 juni 2016 19:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Ben benieuwd hoe snel ze weer thuis zal zijn. Ze willen haar zeker interviewen. Hopelijk wordt ze een beetje goed gecoacht, want als je volgens mij haar het vuur aan de schenen legt, gaat ze er niet meer uit komen.
Nee, en vanuit een economisch oogpunt is het ook zeer onverstandig om op elke interview in te gaan.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:45 schreef Polenbatser het volgende:
Ze hoeft natuurlijk op geen enkel interviewverzoek in te gaan, ben benieuwd wat ze zal gaan doen.
Als het echt haar beroep is, zou ik maximaal "capitilizen".quote:Op maandag 13 juni 2016 19:45 schreef Polenbatser het volgende:
Ze hoeft natuurlijk op geen enkel interviewverzoek in te gaan, ben benieuwd wat ze zal gaan doen.
Mwah, geen idee, misschien ziet ze zelf ook wel in dat het verstandiger is om alles nu even te laten rusten?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als het echt haar beroep is, zou ik maximaal "capitilizen".
Maar ik vermoed dat ze full ontkenning modus gaat.
Tot op heden hebben haar acties mij niet overtuigd dat ze haar verstand gebruikt.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:52 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Mwah, geen idee, misschien ziet ze zelf ook wel in dat het verstandiger is om alles nu even te laten rusten?
Dat het niet het helderste lichtje is lijkt me duidelijk, maar misschien komt haar verstand traag op gang? Daarnaast kan het nog steeds dat ze idd er ingeluisd is. Die optie is niet volledig uit te sluiten.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Tot op heden hebben haar acties mij niet overtuigd dat ze haar verstand gebruikt.
Maar ja, het is makkelijk commentaar leveren vanaf de zijlijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |