No man daar kicken chickies opquote:Op vrijdag 9 december 2016 09:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben jij er ook dan? Ik ben wel erg dominant. Heb je daar problemen mee?
Zomaar kick je dit topicquote:Op woensdag 27 september 2017 23:53 schreef Montelly het volgende:
Nog nieuws over Laura en dr ma?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij RTL zeker als programmamanager.quote:Op donderdag 28 september 2017 00:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zomaar kick je dit topic.
Ik wacht nog steeds op het lang verwachte boek. Kans is groot dat ze gewoon weer aan het werk is.
Zolang de betaling is voldaan is het geen verkrachting, zelfs geen diefstal.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:33 schreef getfitbysmith het volgende:
Laura is gwn een slet die naar Qatar ging om haar rijke sponsor te noiqen voor een paar barkies en werd uiteindelijk verkracht.
Maar die kerel wilde toch niet ervoor dokken en toen ging ze naar de politie?quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zolang de betaling is voldaan is het geen verkrachting, zelfs geen diefstal.
Blaricum.quote:Op vrijdag 9 december 2016 09:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Er schijnt een sexclub te zitten in Laren. Ik zal ff de naam opzoeken. Het was iets met een B..
Zou je dat prettig vinden?quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Kun je mij niet van nog langer geleden terug quoten?
Geen idee. Ik ken het verhaal niet meer.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mits het mij iets oplevert. Hoe is het verder met Laura?
Dit is de vriendin van Laura.quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:42 schreef JeMoeder het volgende:
Wat een heerlijk figuur heeft die meid zeg![]()
Ik denk ergens tussen de 50 en 100 euro en succes gegarandeerd.quote:
Dat klinkt kansrijk. Is er nog een klikbare link om dit godenlichaam te boeken?quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik denk ergens tussen de 50 en 100 euro en succes gegarandeerd.
Kan nog goedkoper zijn dan een eerste date.
Good luck!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |