Iedereen is welkom.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:41 schreef Montelly het volgende:
Feestje bouwen met Laura.
http://m.telegraaf.nl/art(...)tje-bouwen-met-laura
nee je moet je spaarvarken meenemen.quote:
Die moest. Nooit gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jaronen
Ja sorry! Je gaf de voorzet zo heerlijk op maat dus ik moest hem wel inkoppen.
Was vast een hele goeie onafhankelijke Qatarse gyneacoloog.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Montelly het volgende:
Vooral dat laatste "ook is uit medisch onderzoek geen verkrachting gebleken"
Ze willen alle zedendelicten voortaan overhevelen naar Qatar vanwege hun uitstekende medische onderzoeken.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Was vast een hele goeie onafhankelijke Qatarse gyneacoloog.
Die Syrier is in ieder geval toch wel figuurlijk gezien tamelijk verkracht.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Montelly het volgende:
Vooral dat laatste "ook is uit medisch onderzoek geen verkrachting gebleken"
Ja, er zat alcohol in.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:11 schreef Hadjewat het volgende:
Is er nog onderzoek gedaan naar sporen van het vermeende spul in haar drankje?
Siliconen?quote:Op maandag 13 juni 2016 15:17 schreef Montelly het volgende:
Die jopen van Lisa zijn niet mis hoor, godver wat een lichaam.
Zou met zon lichaam als vrouw ook prostitueren
100kCEO/day. Yolo
Ja hoor, maar nu niet. Die moeder moest van journalisten vernemen dat ze vrijkomt, dat staat gewoon op beeld. Dat hij zegt dat ze zojuist heeft bekend dat ze prostituee is aan d'r moeder vind ik echt weird. Hij verzint gewoon dingen. Vind ik ziekig.quote:
Is echt idd.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:17 schreef Montelly het volgende:
100kCEO/day. Yolo
Tussen denken en doen zit ook een verschil.......quote:Op maandag 13 juni 2016 15:17 schreef Montelly het volgende:
100kCEO/day. Yolo
Nou zeg niet zo zuurquote:
Ik heb visioenen van Flodderquote:Op maandag 13 juni 2016 14:41 schreef Montelly het volgende:
Feestje bouwen met Laura.
http://m.telegraaf.nl/art(...)tje-bouwen-met-laura
Zo te lezen is ze daar prima op d,r plek.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Eind goed, al goed. Op de Wallen kan ze zó weer aan de slag!
Ik zit al 6 reeksen op mijn tong te bijten, maar als je die moeder ziet dan kan je bijna de klok erop gelijk zetten dat Laura het product is van een kortstondige relatie. Sociaal zwakke moeder die een keertje aandacht kreeg van een Surinaamse man (want mannen blijven mannen; als ze geil zijn moeten ze het ergens kwijt) en vervolgens was ze zwanger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |