Idem voor jou; kan je geen vrouwen krijgen dat je zo gefrustreerd reageert steeds? En ze heeft helemaal niks aan d'r moeder gezegd, ze heeft d'r moeder nog niet eens gesproken.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:43 schreef cofox het volgende:
Ze heeft zelf aan haar moeder eindelijk opgebiecht dat ze hoertje is. Ze was daar alleen maar om uitgewoond te worden door Arabieren voor een mooie som geld. Deal gaat mis domme hoertje gaat verhaal halen bij de politie beland zelf in de cel aangezien prostitutie daar verboden is.
Ik had zo gehoopt dat ze dit hoertje daar zouden houden maar jammer
Staat je hele leven op internet. Fijn zeg.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef vincenzo78 het volgende:
http://www.crimesite.nl/laura-wordt-qatar-uitgezet/
Aantal nieuwe feiten in dit artikel.
Laura zat in 2013 in een opvanghuis voor problematische jongeren.
Insallah voor eeuwig.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef Re het volgende:
de liefde voor de islam brandt helder in dit topic
Ze zat in een keuringsteam, staat er in het rapport zelf.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef vincenzo78 het volgende:
http://www.crimesite.nl/laura-wordt-qatar-uitgezet/
Aantal nieuwe feiten in dit artikel.
Laura zat in 2013 in een opvanghuis voor problematische jongeren.
Hey pannenkoek scheer je weg met je gebagger. Er wordt hier vrijwel niks over islam gezegd, topic gaat vooral over Laura en Lisa.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef Re het volgende:
Heb je het genoteerd in je dagboek?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef Re het volgende:
moah, jouw feestje hoor, ik snap het welquote:Op maandag 13 juni 2016 13:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey pannenkoek scheer je weg met je gebagger. Er wordt hier vrijwel niks over islam gezegd, topic gaat vooral over Laura en Lisa.
Vind het inderdaad raar dat beiden zijn veroordeeld voor hetzelfde vergrijp en zij er met een voorwaardelijke straf vanaf komt. Valt echter niet haar aan te rekenen maar het rechtssysteem van Qatar. Kennelijk zien ze nog wel in dat dit soort straffen in het buitenland niet goed vallen, hypocriet is het wel.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:06 schreef Grems het volgende:
[..]
Moet toch brede steun genieten onder de Nederlandse feministen. Gelijkheid, toch?
Ik ga binnenkort naar bruiloft in Frankrijk, ga je met me mee?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:42 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik weet niet of ik moet geloven dat zij een hbo studie heeft afgerond trouwens?
Maar waaruit blijkt feitelijk nou echt dat ze een prostituee is dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:48 schreef Polenbatser het volgende:
Ook wel apart dat ze kennelijk niet voor prostitutie is vervolgd. Zou daar toch te weinig bewijs voor zijn, of zou het dat die man net zo hard de sjaak is bij prostitutie en ook hij langer de bak ingaat/meer zweepslagen krijgt? Dat ze dat beiden dus glashard ontkennen uit lijfsbehoud.
Dat schijnt uit die wisselende verklaringen van haarzelf aan de lokale autoriteiten te blijken.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:49 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar waaruit blijkt feitelijk nou echt dat ze een prostituee is dan?
Waarom niet?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:42 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik weet niet of ik moet geloven dat zij een hbo studie heeft afgerond trouwens?
Niet, het lijkt aannemelijk, maar volgens mij is dat niet bewezen. Het zou er eigenlijk ook niet eens echt wat toe doen, want het is niet opgenomen in de aanklacht tegen haar. Of ze zich nou prostitueerde of vrijwillig seks had maakt niet uit voor de vervolging. Als ze inderdaad is verkracht is het natuurlijk wel achterlijk dat ze daarvoor vast is gezet en dat scenario is ook nog steeds plausibel. Alleen in dit topic gaat bijna iedereen er vanuit dat ze een vuige hoer en oplichtster is die die arme man erin heeft geluisd. (Volgens mij was jij het die dat al eerder aangaf). Ik ga voor het gemak maar mee in de optie dat ze zich wel prostitueerde, maar niet dat dat meteen betekent dat die kerel dus maar slachtoffer is en alles gelogen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:49 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar waaruit blijkt feitelijk nou echt dat ze een prostituee is dan?
De papieren die ze onder druk heeft getekend?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat schijnt uit die wisselende verklaringen van haarzelf aan de lokale autoriteiten te blijken.
De rest zijn vermoedens. Een bepaalde vriendin die in het vak zit, liegen tegen haar eigen omgeving. Allemaal indirect bewijs, maar spreekt niet voor haar.
Iedereen? En hoeren zijn niet vuig. Ze vervullen een belangrijke sociale functie. En dat bedoel ik serieus.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:54 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Niet, het lijkt aannemelijk, maar volgens mij is dat niet bewezen. Het zou er eigenlijk ook niet eens echt wat toe doen, want het is niet opgenomen in de aanklacht tegen haar. Of ze zich nou prostitueerde of vrijwillig seks had maakt niet uit voor de vervolging. Als ze inderdaad is verkracht is het natuurlijk wel achterlijk dat ze daarvoor vast is gezet en dat scenario is ook nog steeds plausibel. Alleen in dit topic gaat bijna iedereen er vanuit dat ze een vuige hoer en oplichtster is die die arme man erin heeft geluisd. (Volgens mij was jij het die dat al eerder aangaf). Ik ga voor het gemak maar mee in de optie dat ze zich wel prostitueerde, maar niet dat dat meteen betekent dat die kerel dus maar slachtoffer is en alles gelogen.
Jij was haar advocaat daar?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:56 schreef loveli het volgende:
[..]
De papieren die ze onder druk heeft getekend?
Iedereen is druk aan het speculeren op basis van andere speculaties. Maar ja, dat is Fok.quote:
Ze sprak haar moeder wekelijks?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:28 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Idem voor jou; kan je geen vrouwen krijgen dat je zo gefrustreerd reageert steeds? En ze heeft helemaal niks aan d'r moeder gezegd, ze heeft d'r moeder nog niet eens gesproken.
Ik heb er expres 'bijna iedereen' geschreven en nog valt iemand erover.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Iedereen? En hoeren zijn niet vuig. Ze vervullen een belangrijke sociale functie. En dat bedoel ik serieus.
Dank je wel schat! Ik kon er bijna niet van ademenquote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik heb er expres 'bijna iedereen' geschreven en nog valt iemand erover.Gaat dus niet over jou.
Dit.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Hoer of geen hoer. Verkrachting blijft verkrachting!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |