Gelukkig dat smaken verschillen toch anders zaten we met zijn allen achter jouw dame aan.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik erger me aan die dikke neus van d'r. Vind 'r absoluut niet knap, en al helemaal niet 'gruwelijk lekker', zoals iemand het noemde
quote:Op maandag 13 juni 2016 12:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen die mannen hun prostaat checken.
Wat, jij denkt dat ze dames voor tienduizenden Euro's laten overvliegen voor wat pijpwerk en een aantal basic huisvrouw-standjes?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:44 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je er bij bent geweest. Hoe verklaar je trouwens dat Laura bont en blauw was?
Hoe noem je mannen die dat werk doen?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen die mannen hun prostaat checken.
Dan nog heb je normaal gesproken het recht dingen te weigeren op het moment zelf. Dan moet je wel het geïnvesteerde geld terugbetalen, maar het is niet zo dat je dan maar verplicht bent je benen wijdt te doen, want er is al betaald. Alhoewel ze wel had kunnen inschatten dat arabieren zich wat minder om dat recht zouden bekommeren en ze grote problemen zou krijgen.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:14 schreef Grems het volgende:
[..]
Wat, jij denkt dat ze dames voor tienduizenden Euro's laten overvliegen voor wat pijpwerk en een aantal basic huisvrouw-standjes?
Er is niet eens aangetoond dat het verkrachting is.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Hoer of geen hoer. Verkrachting blijft verkrachting!
Smeerpijpquote:
In Nederland wel ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:27 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Dan nog heb je normaal gesproken het recht dingen te weigeren op het moment zelf. Dan moet je wel het geïnvesteerde geld terugbetalen, maar het is niet zo dat je dan maar verplicht bent je benen wijdt te doen, want er is al betaald. Alhoewel ze wel had kunnen inschatten dat arabieren zich wat minder om dat recht zouden bekommeren en ze grote problemen zou krijgen.
quote:Op maandag 13 juni 2016 12:27 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Dan nog heb je normaal gesproken het recht dingen te weigeren op het moment zelf. Dan moet je wel het geïnvesteerde geld terugbetalen, maar het is niet zo dat je dan maar verplicht bent je benen wijdt te doen, want er is al betaald. Alhoewel ze wel had kunnen inschatten dat arabieren zich wat minder om dat recht zouden bekommeren en ze grote problemen zou krijgen.
quote:
Klopt, ik denk dan ook dat het een zware inschattingsfout van haar kant is geweest. Alhoewel ik niet uitsluit dat een combinatie van het verhaal waar is, prostituée die verkracht is, of dat er geweigerd is te betalen. In elk geval heeft zich ze om wat voor reden dan ook zo verongelijkt gevoeld dat ze naar de politie is gestapt en heeft ze niet ingeschat dat dat niet zo slim is.quote:
?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]Jullie vrouwen hebben het maar goed in Nederland (mag ook weleens gezegd worden) gewoon betaald of verzorgd worden en ondertussen een beetje broddelwerk afleveren
Ik ook. Medelijden met de man. 140 zweepslagen is bizar. Brr, je zal het maar op je geweten hebben.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:43 schreef cofox het volgende:
Ik had zo gehoopt dat ze dit hoertje daar zouden houden maar jammer
Ik zit ook te denken over een petitie: Stuur Laura terug naar Qatar om te trouwenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik ook. Medelijden met de man. 140 zweepslagen is bizar. Brr, je zal het maar op je geweten hebben.
Ik ondersteun deze petitie!quote:Op maandag 13 juni 2016 12:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken over een petitie: Stuur Laura terug naar Qatar om te trouwen
Nee, Lisa heeft tegen Lauras moeder gezegd dat ze hoer is en daar was om te werken en dat ze voor allebei de reis heeft betaald.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:43 schreef cofox het volgende:
Ze heeft zelf aan haar moeder eindelijk opgebiecht dat ze hoertje is. Ze was daar alleen maar om uitgewoond te worden door Arabieren voor een mooie som geld. Deal gaat mis domme hoertje gaat verhaal halen bij de politie beland zelf in de cel aangezien prostitutie daar verboden is.
Ik had zo gehoopt dat ze dit hoertje daar zouden houden maar jammer
Zou wel een stunt zijn. Komt ze terug in Nederland is er een facebookpagina om haar terug naar Qatar te krijgenquote:
Of een petitie dat ze de helft van de zweepslagen op zich neemt?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:03 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn. Komt ze terug in Nederland is er een facebookpagina om haar terug naar Qatar te krijgen
Moet toch brede steun genieten onder de Nederlandse feministen. Gelijkheid, toch?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Of een petitie dat ze de helft van de zweepslagen op zich neemt?
Dat zou goud zijnquote:Op maandag 13 juni 2016 12:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken over een petitie: Stuur Laura terug naar Qatar om te trouwen
Kan je geen vrouw krijgen of zo dat je steeds zo gefrustreerd reageert? Dit is een serieuze vraag.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik ook. Medelijden met de man. 140 zweepslagen is bizar. Brr, je zal het maar op je geweten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |