abonnement Unibet Coolblue
pi_162968699
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

dobbey
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nanuke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mrs.Peel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stroopwafelmeisje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silversjoiis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crazy_Horse
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Droomvrouwtje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finagain
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoopje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deadly_kiss
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BobbyMcGee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uitgezwaaid vorig topic:
Helaas niemand
(ook uit de sectie "wie posten er ook al weer mee")

In het vorige topic beviel GV-vrouw (van GV-man die hier trouw mee postte) *O*
Gefeliciteerd!
  maandag 13 juni 2016 @ 09:50:04 #2
437909 GVman
korte tekst
pi_162968929
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:58 schreef GVman het volgende:
Goedemorgen allen,

Ik ben hier een dikke anderhalf jaar geleden begonnen met posten. Ik heb veel steun aan jullie allemaal gehad en ik weet dat ik ook tot steun voor anderen ben geweest.

Medio oktober meldde ik dat mijn vrouw zwanger was na een TESE/ICSI-behandeling. Nu kan ik melden dat onze dochter gisteravond om 21:45 in het ziekenhuis is geboren. Ik mocht zelf het hoofdje opvangen en de baby op de borst van mijn vrouw leggen. Om 01:30 mochten we naar huis.

We zijn intens dankbaar en gelukkig dat onze dochter bij ons is. Haar middelste naam is Eva. Dat vinden we een mooie naam. Maar het doet ook denken aan het Scheppingsverhaal, waar Adam in een diepe slaap werd gebracht en waar vervolgens uit een rib Eva werd gemaakt. Bij ons was het niet een rib, maar er was wel een TESE bij mij voor nodig. Daarom dus die link :).

Nu aan de koffie - en de kraamphulp - en het stadhuis etc.
Dit bericht dus :)
ruimte gereserveerd voor signature...
pi_162968947
Gefeliciteerd GV en vrouw! Ik ben wel benieuwd hoe de eerste naam van je dochter is!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_162968982
GV man wat een heerlijk bericht O+ Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Eva. *O*

Voor alle anderen een dikke kuffel en hopenlijk heel snel heel veel goed nieuws.
S. 2014
J. 2016
  maandag 13 juni 2016 @ 09:57:55 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_162969052
Gv-man! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
Zo fijn succes verhalen! O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_162969156
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:50 schreef GVman het volgende:

[..]

Dit bericht dus :)
Dank je, het lukte mobiel niet :)
  maandag 13 juni 2016 @ 10:06:16 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_162969229
Oh, gv-man, wat een heerlijk nieuws! Van harte gefeliciteerd!
disclaimer
  maandag 13 juni 2016 @ 10:21:54 #8
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_162969597
Gefeliciteerd!
pi_162969699
Gefeliciteerd met jullie dochter GVman
  maandag 13 juni 2016 @ 10:38:57 #10
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162969991
Gefeliciteerd met jullie dochter O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 13 juni 2016 @ 10:45:17 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_162970159
GV-man van harte gefeliciteerd!! *O*

Prachtig verhaal zo met die naam O+
  maandag 13 juni 2016 @ 10:47:08 #12
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_162970211
GV-man gefeliciteerd *O* *O*
Be happy with the little things in life
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 11:02:23 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162970570
GV man en vrouw gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter O+ Het blijft een bijzonder verhaal hoe haar geboorte tot stand is gekomen, mooi ook hoe je dat verwoord. Ook benieuwd naar de eerste naam :)

Zelf een beetje onder een steen geleefd maar woensdag horen we de uitslag van het zaad van manlief en daarmee ook gelijk of het goed genoeg is voor iui of dat het meteen ivf/icsi wordt. Behoorlijk spannend dus!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162970630
GV gezin, van harte gefeliciteerd! Wat mooi dat jullie die hele lange weg af hebben kunnen leggen en dat jullie nu eindelijk jullie dochter hebben! O+
  maandag 13 juni 2016 @ 11:23:41 #15
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_162971121
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:50 schreef GVman het volgende:

[..]

Dit bericht dus :)
Geweldig! Van harte gefeliciteerd!!! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_162971315
GVman van harte gefeliciteerd met jullie dochter *O*!
pi_162971572
GVman van harte gefeliciteerd *O* en wat een mooie symbolische middelste naam!

MaJo, ik duim voor een fijne uitslag a.s. woensdag!

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:24 schreef Tweedledee het volgende:

@kahlie: bedankt voor de tip, ik zal eens kijken of het daar wat makkelijker van wordt! Wat vervelend voor je dat je steeds gevoeliger lijkt te worden voor lactose :{
Ze zeggen dat je steeds minder lactase aanmaakt hoe ouder je wordt. Aziaten maken sowieso al minder aan gemiddeld gezien. Waarschijnlijk omdat melk geen grote rol speelt in onze keuken. Ik ben echt heel blij dat ik nu gewoon weer softijsjes en yoghurt kan eten, dus ik hoop dat het lactase supplement bij jou ook goed gaat werken :)
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 11:46:13 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162971697
Ik ben ook lactose-intollerant, ben ik sinds 3 maanden achter. Een beetje gaat wel maar een glas karnemelk of slagroomtaart en ik ren meteen naar het toilet :') Apart dat er hier een paar meiden zitten met lactose-intollerantie :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162972354
GV man gefeliciteerd!! Ze is mooi op tijd gekomen of niet?
pi_162972417
GV man en vrouw gefeliciteerd met jullie dochter O+
pi_162973992
Gefeliciteerd met jullie dochter GVman! *O*
pi_162974806
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:02 schreef MaJo het volgende:
GV man en vrouw gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter O+ Het blijft een bijzonder verhaal hoe haar geboorte tot stand is gekomen, mooi ook hoe je dat verwoord. Ook benieuwd naar de eerste naam :)

Zelf een beetje onder een steen geleefd maar woensdag horen we de uitslag van het zaad van manlief en daarmee ook gelijk of het goed genoeg is voor iui of dat het meteen ivf/icsi wordt. Behoorlijk spannend dus!
Spannend! :) Ik duim voor je!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  maandag 13 juni 2016 @ 14:15:58 #23
437909 GVman
korte tekst
pi_162975336
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:51 schreef McLaura het volgende:
Gefeliciteerd GV en vrouw! Ik ben wel benieuwd hoe de eerste naam van je dochter is!
Dank jullie wel allemaal! :)

De eerste naam van onze dochter is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ruimte gereserveerd voor signature...
pi_162975399
Gvman wat geweldig, wat een wonder. Gefeliciteerd en veel geluk O+
pi_162975702
Van harte gefeliciteerd GVman! Nu lekker genieten samen! O+

@ hier : (on)geduldig op het wachtbankje aan het trappelen van ongeduld.. zucht... nog 6 dagen te gaan... :|W
pi_162976043
Wauw GV-man, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid! O+ Veel geluk, liefde en gezondheid voor jullie!!!
pi_162976690
GVman gefeliciteerd!
pi_162977421
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:31 schreef Finagain het volgende:
Van harte gefeliciteerd GVman! Nu lekker genieten samen! O+

@ hier : (on)geduldig op het wachtbankje aan het trappelen van ongeduld.. zucht... nog 6 dagen te gaan... :|W
Oh fin, die ellendige wachtweken. De tweede is altijd het ergst. Afleiding zoeken maar
  maandag 13 juni 2016 @ 17:15:48 #29
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_162979786
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:40 schreef kahlie het volgende:

Ze zeggen dat je steeds minder lactase aanmaakt hoe ouder je wordt. Aziaten maken sowieso al minder aan gemiddeld gezien. Waarschijnlijk omdat melk geen grote rol speelt in onze keuken. Ik ben echt heel blij dat ik nu gewoon weer softijsjes en yoghurt kan eten, dus ik hoop dat het lactase supplement bij jou ook goed gaat werken :)
Ik kreeg als kind al buikpijn van softijs en slagroom, dus ik kan me de laatste keer dat ik dat gegeten heb niet meer heugen. Mis het ook eigenlijk niet daardoor, wat gezien het gemak waarmee ik aan kan komen niet echt erg is ;) Maar als die lactase ervoor zorgt dat ik ook niet meer bang hoef te zijn voor buikpijn na een broodje nutella of tijdens uit eten, dan is dat zeker wel het proberen waard :9

Ik heb trouwens wel rijstmelk ontdekt als goede vervanger voor melk, dan wel van Alpro omdat daar ook vit D en B12 bij zit.

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:46 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook lactose-intollerant, ben ik sinds 3 maanden achter. Een beetje gaat wel maar een glas karnemelk of slagroomtaart en ik ren meteen naar het toilet :') Apart dat er hier een paar meiden zitten met lactose-intollerantie :o
Jij ook al MaJo? Inderdaad apart! (en niet fijn }:| )
pi_162984011
Van harte met jullie dochter, GVman! :*
pi_162985670
GV wat fijn om te lezen dat jullie mooie dochter geboren is. Gefeliciteerd!

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:02 schreef MaJo het volgende:

Zelf een beetje onder een steen geleefd maar woensdag horen we de uitslag van het zaad van manlief en daarmee ook gelijk of het goed genoeg is voor iui of dat het meteen ivf/icsi wordt. Behoorlijk spannend dus!
Spannend! :*
*zet het vast op een duimen
pi_162998736
Gefeliciteerd GVMan!! Gaat het goed met je vrouw en dochter? :*

Een vriendin van mijn vrouw belde het weekend dat ze 12 weken zwanger is, zo spontaan en snel zeg maar. Was wel weer een kleine klap voor mijn vrouw vooral omdat het zo uitgebreid werd verteld dat het zo snel was gegaan en zo zonder moeite zeg maar.

Wij gaan het weekend dus lekker een weekendje weg en wsl dinsdag weer een poging.
pi_163001292
Exode jullie hadden toch eerst een evaluatie en zouden mogelijk voor een andere donor moeten gaan?
pi_163002144
Arja, we hebben nog 1 poging, dat wordt de 6e. Daarna een gesprek en onderzoek en vervolgens een beslissing nemen samen met het AMC. Stel dat deze poging niet lukt, gaan we pas in augustus op gesprek, juli lekker vakantie en even gewoon niet ermee bezig zijn. Of steeds naar de wc rennen natuurlijk vanwege ochtendmisselijkheid :D
  dinsdag 14 juni 2016 @ 12:19:25 #35
437909 GVman
korte tekst
pi_163002413
@Arja, hoe is het met jou nu? Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat, omdat we tegelijk de streepjes en knippertjes hadden... Veel succes de komende dagen!
ruimte gereserveerd voor signature...
pi_163004515
De wachtwekengekte slaat hier toe :|W

Gisteravond had ik een beetje bloed en wat slijm, en dat beetje bloed werd vanmorgen een beetje meer.. dus dacht ik dat mijn menstruatie begon.. maar echt doorzetten doet het niet, sterker nog, het lijkt zelfs alweer bijna ten einde.. :?

ZKH gebeld, en het kan zowel mijn menstruatie zijn, als een innestelingsbloeding. Voor mijn menstruatie is het nog wat vroeg, die zou aankomend weekend moeten komen, maar onmogelijk is het ook niet hoor ik.. advies was om gewoon af te wachten en Zondag te testen.. :X
pi_163004688
Oh fin, heel herkenbaar. Wat een achtbaan. Er zit niks anders op dan wachten.


Gv met mij gaat het goed. Ik ben zondag, vaderdag, uitgerekend en van mij mag ze komen. Ik heb een probleemloze zwangerschap gehad, maar nu begint het wel oncomfortabel te worden en ik ben zo nieuwsgierig naar haar!
pi_163005055
/ontlurkt
ik heb de afgelopen weken weer wat meegelezen hier, voel me (nog) niet helemaal op m'n plek omdat ik pas net weer begonnen ben en het idee heb dat jullie al veel langer in trajecten zitten :@ Maar ik ben niet geheel en on speed en op de hoogte dus..

Maar Fin, wachtweekboks :* Sterkte!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163005925
Jufmariska in welk traject zit je?
Sterkte op het bankje!
In mijn beleving posten er nu juist veel users mee die in hun eerste pogingen zitten
pi_163005958
Spannend Arja, kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt. Zo bijzonder, de eerste keer je kindje zien.
Hi JM!
Fin, stom wachtbankje, ik duim voor je hoor.
pi_163006178
:W
Sorry, even zo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zie, ik heb zo niet trouw meegelezen dat ik niet eens goed weet wie nu waar is qua proces/traject :@ Hoe dan ook: :* :* :* voor iedereen
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 14 juni 2016 @ 14:51:34 #42
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163006462
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:39 schreef JufMariska het volgende:
:W
Sorry, even zo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zie, ik heb zo niet trouw meegelezen dat ik niet eens goed weet wie nu waar is qua proces/traject :@ Hoe dan ook: :* :* :* voor iedereen
he! :W

kan je iets meer vertellen over jouw traject?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee of dat laatste in een spoiler moet, dus nu nog maar even zo :)

ohw.. en ik zit ook nog lekker op het bankje :)
iedere dag denk ik te voelen dat ik ongesteld wordt, maar iedere dag toch weer niet.. ik mag van mezelf vrijdag testen.. dan zou ik ook normal gesproken allang ongesteld zijn geworden.. dus spannend! :P *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_163006748
Oh toitoitoi Barrel!
In eigen cyclus = geen stilgelegde en volledig aangejaagde cyclus, maar de eigen cyclus wordt gevolgd -> om de dag echo's en dagelijks prikken in de 2e week tot eiblaasje voldoende gegroeid is, en dan een sloot pregnyl om eisprong op te wekken. Vlak voor het eitje springt is dan de punctie, dus 1 kans op 1 eitje. Als er een eitje is (kans van 10-15% geloof ik dat ze het eitje niet opvissen, daar ging het voor L 2x mis) wordt dat bevrucht, en als dat gelukt is (hoor je na 48u) dan tp. En daarna nog 3x pregnyl spuiten om het bedje zoveel mogelijk gespreid te laten zijn voor het innestelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:11:18 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163006803
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:07 schreef JufMariska het volgende:
Oh toitoitoi Barrel!
In eigen cyclus = geen stilgelegde en volledig aangejaagde cyclus, maar de eigen cyclus wordt gevolgd -> om de dag echo's en dagelijks prikken in de 2e week tot eiblaasje voldoende gegroeid is, en dan een sloot pregnyl om eisprong op te wekken. Vlak voor het eitje springt is dan de punctie, dus 1 kans op 1 eitje. Als er een eitje is (kans van 10-15% geloof ik dat ze het eitje niet opvissen, daar ging het voor L 2x mis) wordt dat bevrucht, en als dat gelukt is (hoor je na 48u) dan tp. En daarna nog 3x pregnyl spuiten om het bedje zoveel mogelijk gespreid te laten zijn voor het innestelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat moet je dan eigenlijk prikken in die 2e week? ( ICSS N00B) is dat dan een hormoon was je ingespoten krijgt?
en , je stimuleert dan toch de eisprong.. is het dan nog "in de Eigen cyclus"?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_163006876
Twee hormonen: eentje om de groei van het eitje te remmen, en 1 om het gecontroleerd toch door te laten groeien (als je de precieze namen wilt.. Follitropine en ehmmm..)
En de naam, tja.. Het heet nou eenmaal zo, ik ben met je eens dat het maar deels 'eigen' is :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:17:26 #46
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163006927
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:14 schreef JufMariska het volgende:
Twee hormonen: eentje om de groei van het eitje te remmen, en 1 om het gecontroleerd toch door te laten groeien (als je de precieze namen wilt.. Follitropine en ehmmm..)
En de naam, tja.. Het heet nou eenmaal zo, ik ben met je eens dat het maar deels 'eigen' is :)
waarom remmen ze de groei van het eitje dan? :o is het niet goed voor een eitje onm te snel te groeien ofzo :?

als ik teveel vragen stel moet je het zeggen hoor :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_163007185
Volgens mij omdat ze door het remmen van je eigen hormoon en het gecontroleerd toedienen van het groeihormoon beter kunnen timen wanneer de eisprong zal zijn. Maar dat is allemaal uitgelegd in 2013, voor poging 1
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:40:55 #48
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163007532
Jm waarom doen jullie het eigenlijk zo? Is dat vanwege mogelijke overstimulatie/last van hormonen of omdat dit natuurlijker voelt? Of een hele andere reden :)

En heb je hierbij ook maar 3 pogingen vergoed of meer?
pi_163007797
Veeeeeel minder prikken! En relatief hoge succes rate. 6 van deze pogingen tellen als 1x reguliere ivf, en als je na 6x nog niet zwanger bent ga je in principe over naa reguliere ivf.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:58:18 #50
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163007897
Ok, bedankt voor de uitleg!
pi_163011804
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:28 schreef JufMariska het volgende:
Volgens mij omdat ze door het remmen van je eigen hormoon en het gecontroleerd toedienen van het groeihormoon beter kunnen timen wanneer de eisprong zal zijn. Maar dat is allemaal uitgelegd in 2013, voor poging 1
Klopt, je eigen cyclus wordt geremd, zodat je te timen en te beinvloeden bent door de hormonen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator dinsdag 14 juni 2016 @ 19:45:46 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163013679
Welkom terug JM! Wat mij betreft mag iedereen hier posten die in het medische traject zit :)

En bedankt allemaal! Morgen om 11 uur de afspraak dus dan weten we meer. Vind het best spannend :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163014015
Tnx voor de aanvulling McL :*
En toitoitoi MaJo!!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163021739
Majo succes morgen.

Ik ben gisteren met de pil begonnen en vandaag spuit instructies gehad. Over 8 dagen begin ik met mijn eerste hormooninjecties. We vinden het allemaal ineens heel erg snel gaan er werd ons namelijk gezegd pas uit te gaan van september vanwege een zomerstop. Nu bleek bij de intake dat die alleen geld voor nieuwe aanmeldingen in die periode. Wij gaan dus gewoon voor de zomervakantie al onze eerste zwangerschapstest doen...

Over ongeveer 3 weken pick up
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:43:06 #55
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163026317
Sam, wat fijn dat het ineens toch nog snel gaat...


Ik hoef niet meer te wachten tot vrijdag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry voor de huillie bui.. jullie zijn er vast ook bekend mee.. -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_163026598
Nou Barreltje -O- Dat is geen huilie bui en je stelt je al helemaal niet aan, dat is gewoon onwijs kut. ;(

Sam, fijn dat je zo snel van start kunt gaan. Vind je het prikken spannend?

Majo mijn duimen draaien zich blauw voor een zo positief mogelijke uitslag.
pi_163027354
Barrel :* :* :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163029709
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:01 schreef Gala6183 het volgende:
Nou Barreltje -O- Dat is geen huilie bui en je stelt je al helemaal niet aan, dat is gewoon onwijs kut. ;(

Sam, fijn dat je zo snel van start kunt gaan. Vind je het prikken spannend?

Majo mijn duimen draaien zich blauw voor een zo positief mogelijke uitslag.
Nee het prikken vind ik niet spannend. Ik heb 2 jaar een verpeegkunde opleiding gevolgd en mezelf al vaak geprikt tijdens ziekenhuis opnames en dergelijke. Gisteren ook nog even geoefend. Wat ik wel spannend vind is Hoe ik er op ga reageren in combinatie met mijn anti depressiva en angsten.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  Moderator woensdag 15 juni 2016 @ 12:36:01 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163029981
De uitslag is niet verbeterd dus het wordt ivf of icsi. Over een maand hebben we weer een afspraak, dan bij gynaecologie, om dit door te spreken.

Balen dat het niet verbeterd is maar het is in ieder geval niet verslechterd. Maar dat het een medisch traject wordt is nu toch wel echt definitief.

Barrel, gekkie! Tuurlijk mag je daar verdrietig over zijn :* ik denk dat iedere vrouw dat hier herkent, de grote teleurstelling als je ongesteld wordt. Hoeveelste poging was dit?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163030998
Barrel, het is gewoon stom en verdrietig! :* :*
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:36:39 #61
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163031468
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:36 schreef MaJo het volgende:
De uitslag is niet verbeterd dus het wordt ivf of icsi. Over een maand hebben we weer een afspraak, dan bij gynaecologie, om dit door te spreken.

Balen dat het niet verbeterd is maar het is in ieder geval niet verslechterd. Maar dat het een medisch traject wordt is nu toch wel echt definitief.

Barrel, gekkie! Tuurlijk mag je daar verdrietig over zijn :* ik denk dat iedere vrouw dat hier herkent, de grote teleurstelling als je ongesteld wordt. Hoeveelste poging was dit?
de tweede poging pas..en ik doe de minst invasive behandeling zonder welke pil en hormoon dan ook.. dus dan vind ik mezelf een aansteller, want sommigen hier zijn zoo veel langer bezig :o

en hoe voel jij je? dat het nu toch medisch is geworden? kijk je er naar uit of tegen op?
en uiteindelijk dus best fijn dat je aan de bel hebt getrokken mbt zijn zaad kwaliteit toch? want bij jou keken ze daar eerst toch helemaal niet naar?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_163031924
Jammer dat het niet verbeterd is, majo. Ergens wist je dat wel na elke mislukte "natuurlijke" poging, maar toch.

Eerst lekker trouwen en dan volgen de eerste echte kansen en wie weet heb je er maar 1 nodig!

Barrel dat is ook kut. Een huildag is heel herkenbaar en nodig dan
  Moderator woensdag 15 juni 2016 @ 15:44:25 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163034411
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]

de tweede poging pas..en ik doe de minst invasive behandeling zonder welke pil en hormoon dan ook.. dus dan vind ik mezelf een aansteller, want sommigen hier zijn zoo veel langer bezig :o

en hoe voel jij je? dat het nu toch medisch is geworden? kijk je er naar uit of tegen op?
en uiteindelijk dus best fijn dat je aan de bel hebt getrokken mbt zijn zaad kwaliteit toch? want bij jou keken ze daar eerst toch helemaal niet naar?
Het is toch geen wedstrijd wie het het zwaarst heeft ;) Ik denk dat het medische traject voor iedereen zwaar is. En juist hier hoef je je geen aansteller te voelen :*

Het zat er natuurlijk al aan te komen maar had nog hoop op IUI. Die hoop is voorgoed vervlogen, we komen niet eens in de buurt van de waarde om daaraan te voldoen. Het gaat dus een belastender traject worden dus dat is schakelen. Al hield ik daar ook wel rekening mee. Ik zie er niet tegenop, de wens is momenteel toch zo groot dat de manier waarop me niet eens zoveel uitmaakt.

Ik ben blij dat ik aan de bel getrokken heb omdat het uiteindelijk vooral bij manlief niet goed zit. Daar heeft het ziekenhuis ook excuses voor aangeboden, dat ze niet eens gevráágd hebben naar zijn verleden. We hebben nu een hele fijne uroloog die dit ook absurd vindt.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:58 schreef Arja het volgende:
Jammer dat het niet verbeterd is, majo. Ergens wist je dat wel na elke mislukte "natuurlijke" poging, maar toch.

Eerst lekker trouwen en dan volgen de eerste echte kansen en wie weet heb je er maar 1 nodig!

Barrel dat is ook kut. Een huildag is heel herkenbaar en nodig dan
Lief O+ We hebben inderdaad bewust gekozen om de eerste afspraak na de bruiloft te laten vallen. Het kon ook 2 dagen voor de bruiloft maar dat leek me niet zo'n goed plan :') De echte behandelingen wil ik denk ik ook pas na onze huwelijksreis in oktober doen. Die paar maanden kunnen er ook nog wel bij :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163037166
Barrel, wat naar dat je je zo verdrietig voelt. :*

Jammer van de uitslag MaJo. :*
  woensdag 15 juni 2016 @ 17:42:28 #65
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163037218
GV man, nog gefeliciteerd! Prachtige naam, en bijzondere gedachte bij de 2e naam.

Barreltje & Majo :*

quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:39 schreef Cygne het volgende:
Barrel, wat naar dat je je zo verdrietig voelt. :*

Jammer van de uitslag MaJo. :*
Hoe gaat het met jou?
pi_163037720
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:42 schreef Kyara het volgende:
GV man, nog gefeliciteerd! Prachtige naam, en bijzondere gedachte bij de 2e naam.

Barreltje & Majo :*

[..]

Hoe gaat het met jou?
Inmiddels aan het spuiten met Gonal F in combinatie met decapeptyl. Punctie waarschijnlijk over 1.5 week als alles volgens plan verloopt. Bij de eerste telling zijn er 16 follikels gevonden. ^O^
pi_163040318
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:03 schreef Cygne het volgende:

[..]

Inmiddels aan het spuiten met Gonal F in combinatie met decapeptyl. Punctie waarschijnlijk over 1.5 week als alles volgens plan verloopt. Bij de eerste telling zijn er 16 follikels gevonden. ^O^
Wat goed, zoveel follikels! Spannende weken, succes komende tijd. :*
pi_163040722
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:03 schreef Cygne het volgende:

[..]

Inmiddels aan het spuiten met Gonal F in combinatie met decapeptyl. Punctie waarschijnlijk over 1.5 week als alles volgens plan verloopt. Bij de eerste telling zijn er 16 follikels gevonden. ^O^
Oh Cygne, wat spannend! Ik duim dubbel!

Voor de rest ook een :*
  Moderator woensdag 15 juni 2016 @ 20:58:50 #69
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163043440
Thanks allemaal!

Cygne ook al zo spannend! Ben echt heel benieuwd hoe jouw traject gaat verlopen O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163054205
Ik kom even knuffels uitdelen hier.. :* succes allemaal en wat maakt het uit in welk traject je zit of hoe lang je daar nu mee bezig bent? We zitten uiteindelijk allemaal in hetzelfde schuitje, met dezelfde wens! :* Let's go for it! *O*

16 follikels Cygne? :o jeumiggg.. spannend!

Barreltje.. damn! tuurlijk ben je daar verdrietig van! :*

@ hier : ik word gek! het (matige) bloeden heeft +- een dag geduurd en is gestopt. het ene moment dacht ik dat het innesteling kon zijn, maar heb ook momenten gehad waarop ik dacht dat de menstruatie zou doorbreken omdat het even in hoeveelheid toenam.. en omdat ik het voor het eerst zover geschopt heb, kan ik het ook niet vergelijken.. heel spannend allemaal... :o
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:16:26 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_163055109
ik kwam even F5-en voor JM :D

Cygne, dat klinkt als een mooie score! Hopelijk ook voor jullie nu gauw een voorspoedige zwangerschap :*
disclaimer
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:18:57 #72
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163055167
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam even F5-en voor JM :D

Cygne, dat klinkt als een mooie score! Hopelijk ook voor jullie nu gauw een voorspoedige zwangerschap :*
+1 :D
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_163056010
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:54 schreef JufMariska het volgende:
Veeeeeel minder prikken! En relatief hoge succes rate. 6 van deze pogingen tellen als 1x reguliere ivf, en als je na 6x nog niet zwanger bent ga je in principe over naa reguliere ivf.
Ik sprak laatst iemand die ook ICSI in eigen cyclus had gedaan maar er heel negatief op terugkeek. Dat zal ook te maken hebben met dat het bij haar niet tot een zwangerschap heeft geleid.. maar zij vond 6 keer een punctie ook heel pijnlijk en zwaar. Als ik het goed begrijp is jouw ervaring wel positief? Hoe kijk jij terug op de puncties?
(er is een vrij grote kans dat wij ook een ICSI-traject in moeten bij het UMCG, dus vandaar mijn vraag, zie de OP voor meer info).
Veel succes op het wachtbankje :*

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:36 schreef MaJo het volgende:
De uitslag is niet verbeterd dus het wordt ivf of icsi. Over een maand hebben we weer een afspraak, dan bij gynaecologie, om dit door te spreken.

Balen dat het niet verbeterd is maar het is in ieder geval niet verslechterd. Maar dat het een medisch traject wordt is nu toch wel echt definitief.
Jammer van de uitslag, ik had gehoopt dat het mee zou vallen. Je hebt wel lang aan deze mogelijkheid kunnen wennen. Waar ga je heen op huwelijksreis?

Wat spannend Finagain en Cygne! Sterkte met afwachten! :*

[ Bericht 3% gewijzigd door BobbyMcGee op 16-06-2016 11:06:51 ]
pi_163056110
JM is aan het werk maar ff snel: -O- Omowitte test ;(
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163056130
-O- Balen JM, wat jammer -O-
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 11:17:31 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163056354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:59 schreef BobbyMcGee het volgende:

Jammer van de uitslag, ik had gehoopt dat het mee zou vallen. Je hebt wel lang aan deze mogelijkheid kunnen wennen. Waar ga je heen op huwelijksreis?

Wat spannend Finagain en Cygne! Sterkte met afwachten! :*
We zijn er inderdaad ook al aan gewend, dat het medisch zou worden wisten we al. Het lijkt er alleen op dat het besef bij vrienden nu pas komt want krijg allemaal smsjes met "wat verdrietig" en zo voelt het ook weer niet. Het is alleen wat definitiever nu maar daardoor hebben we ook meer duidelijkheid :)

We gaan naar Canada en de VS O+ En feliciteren mag al hoor, ben voor de wet al getrouwd ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 11:24:50 #77
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163056493
He JM wat balen -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163056520
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

We zijn er inderdaad ook al aan gewend, dat het medisch zou worden wisten we al. Het lijkt er alleen op dat het besef bij vrienden nu pas komt want krijg allemaal smsjes met "wat verdrietig" en zo voelt het ook weer niet. Het is alleen wat definitiever nu maar daardoor hebben we ook meer duidelijkheid :)

We gaan naar Canada en de VS O+ En feliciteren mag al hoor, ben voor de wet al getrouwd ;)
Ja, ik was in dubio omdat ik ergens anders meende te lezen dat je nog niet getrouwd was. Maar bij deze dan: van harte gefeliciteerd! *O* Wat tof zeg, naar de andere kant van de oceaan O+

Ik kan me in jouw geval ook voorstellen dat het rust geeft om er nu echt mee aan de slag te kunnen na zo lang elke maand weer tevergeefs in spanning te hebben gezeten. Ik let nu amper op mijn cyclus omdat het ik het niet trek om rekening te moeten houden met de kleine kans op een zwangerschap, maar als je al Clomid slikt dan kan dat niet. Moet je nu Clomid blijven slikken btw? En je man ook? Of stop je daarmee?
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 11:35:30 #79
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163056691
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:26 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ja, ik was in dubio omdat ik ergens anders meende te lezen dat je nog niet getrouwd was. Maar bij deze dan: van harte gefeliciteerd! *O* Wat tof zeg, naar de andere kant van de oceaan O+

Ik kan me in jouw geval ook voorstellen dat het rust geeft om er nu echt mee aan de slag te kunnen na zo lang elke maand weer tevergeefs in spanning te hebben gezeten. Ik let nu amper op mijn cyclus omdat het ik het niet trek om rekening te moeten houden met de kleine kans op een zwangerschap, maar als je al Clomid slikt dan kan dat niet. Moet je nu Clomid blijven slikken btw? En je man ook? Of stop je daarmee?
Ik ben voor de wet getrouwd maar het grote feest is 15 juli, vandaar de verwarring ;) En naar de andere kant van de oceaan inderdaad, zoveel zin in O+

Ik ben zelf deze ronde met clomid gestopt zonder overleg :@ Ik slikte het een jaar, het was op en ik had even geen zin meer in die hormonen. Volgende maand als we afgesproken hebben met de gyn ga ik wel even vragen wat nu handig is, maar aangezien ik voor ivf/icsi ook allerlei hormonen zal krijgen verwacht ik dat ik er wel mee kan stoppen.
Manlief moet nog wel even door met de clomid omdat volgens de uroloog de invloed soms pas zichtbaar is op het zaad na een half jaar tot driekwart jaar.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163056889
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben voor de wet getrouwd maar het grote feest is 15 juli, vandaar de verwarring ;) En naar de andere kant van de oceaan inderdaad, zoveel zin in O+

Ik ben zelf deze ronde met clomid gestopt zonder overleg :@ Ik slikte het een jaar, het was op en ik had even geen zin meer in die hormonen. Volgende maand als we afgesproken hebben met de gyn ga ik wel even vragen wat nu handig is, maar aangezien ik voor ivf/icsi ook allerlei hormonen zal krijgen verwacht ik dat ik er wel mee kan stoppen.
Manlief moet nog wel even door met de clomid omdat volgens de uroloog de invloed soms pas zichtbaar is op het zaad na een half jaar tot driekwart jaar.
Ik kan het me goed voorstellen dat je het zat was!
Heeft jouw man ook een echoscopisch onderzoek gehad? Mijn man blijkt ook een te laag testosteron-gehalte te hebben en er bleek uit de echo dat hij een varicocèle heeft. Over twee weken mag hij weer een potje inleveren en hopelijk is de score dan wat beter. Hij wordt waarschijnlijk eerst geopereerd, en dan wordt zijn zaad weer getest. Het vermoeden is nu namelijk dat de varicocèle er voor zorgt dat zijn hormoonwaarden afwijken. Ik ben benieuwd of ze dan ook nog Clomid voorschrijven aan hem of niet.
  donderdag 16 juni 2016 @ 12:05:21 #81
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163057321
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:05 schreef JufMariska het volgende:
JM is aan het werk maar ff snel: -O- Omowitte test ;(
-O-
Knuf :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_163059792
Shit JM... :'( knuffel! :*
pi_163060212
Niet leuk JM, dikke :*
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 14:58:50 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163060663
Is alle hoop nu ook verloren JM of zou het nog kunnen? De dooddoener geen bloed is goed zeg maar?

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:44 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ik kan het me goed voorstellen dat je het zat was!
Heeft jouw man ook een echoscopisch onderzoek gehad? Mijn man blijkt ook een te laag testosteron-gehalte te hebben en er bleek uit de echo dat hij een varicocèle heeft. Over twee weken mag hij weer een potje inleveren en hopelijk is de score dan wat beter. Hij wordt waarschijnlijk eerst geopereerd, en dan wordt zijn zaad weer getest. Het vermoeden is nu namelijk dat de varicocèle er voor zorgt dat zijn hormoonwaarden afwijken. Ik ben benieuwd of ze dan ook nog Clomid voorschrijven aan hem of niet.
Mijn man heeft inderdaad ook echoscopisch onderzoek gehad. Daar kwam geloof ik niet echt iets uit, behalve dat zijn ene bal behoorlijk kleiner was (waarschijnlijk omdat hij prematuur geboren is en hij hier later aan geopereerd is + 2 liesbreuken). Tot nu toe lijkt de clomid nog niets te doen maar wie weet dat dat nog komt.
Maar jeetje opereren is wel heftig! Vind ie het spannend?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163061308
Thanx all :*
MaJo, klopt wel hoor, maar gezien alle lichamelijke aanwijzingen die ik herken van mijn eerste zwangerschap zou ik dan op z'n minst een tuurstreepje verwachten :{
Naja, we wachten nog maar even af...
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163061569
JM, wat stom. Die omowitte test. :'( :*

16 follikels was volgens de echoscopist normaal. Niet te veel niet te weinig. Betekent wel dat ik een relatief lage dosis gonal f mag spuiten. Ze willen uiteindelijk minimaal 4 maar het liefst 8-10 eicellen. Omdat er natuurlijk een hoop zal afvallen. 75% is doorgaans aangetast.

De hormonen vallen me eigenlijk wel mee, zowel het spuiten als hoe ik me voel. Mijn man heeft sinds april een nieuwe baan (it, detachering) en zowel zijn werkgever als opdrachtgever denken fijn mee. Op gewone ziekenhuisdagen, dus echo's of gesprekken mag hij thuiswerken. Met de punctie en terugplaatsing krijgt hij calamiteitenverlof.
pi_163079510
Wat een afwisselend nieuws hier weer.

@Arja nog even een laatste paar daagjes

@Cygne, ik vind het ook een super mooie score, maar meeste mensen die ik ken die IVF doen/hebben gedaan hebben vaak een verlaagd AMH en dan heb je al gauw minder follikels

@Barreltje: het is gewoon prut hoor, om een negatieve test te hebben, ongeacht of er al mensen langer bezig zijn

@Finagain ik duim voor een streepje!

@JM wat jammer zo'n witte test :(

Hier voorzichtig goed nieuws. De enige embryo die over was is goed ontdooit! Zus is op weg naar Belgie voor de terugplaatsing. Dan 10 dagen duimen dat hij blijft plakken en goed groeit... Spannend!
  vrijdag 17 juni 2016 @ 09:35:06 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163079603
JM.. jammer, maar idere zwschap anders en I er nog hoop zolang er geen bloed is?

Cygne, fijn je hier weer even te zien :) en wat fijn dat de werkgever van je man zo meedenkt..

en bobby, wat vind je man er van dat er aan zijn zaakje geopereerd gaat worden? ik kan me zo voorstellen dat mannen dat helemaal niks vinden? :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_163084958
Klopt Kahlie, maar was bij ons geen sprake van gelukkig.

Barreltje, inderdaad fijn. Hij werkt er nog geen drie maanden en ze leven nu al zo mee. O+
pi_163085974
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 14:58 schreef MaJo het volgende:
Is alle hoop nu ook verloren JM of zou het nog kunnen? De dooddoener geen bloed is goed zeg maar?

[..]

Mijn man heeft inderdaad ook echoscopisch onderzoek gehad. Daar kwam geloof ik niet echt iets uit, behalve dat zijn ene bal behoorlijk kleiner was (waarschijnlijk omdat hij prematuur geboren is en hij hier later aan geopereerd is + 2 liesbreuken). Tot nu toe lijkt de clomid nog niets te doen maar wie weet dat dat nog komt.
Maar jeetje opereren is wel heftig! Vind ie het spannend?
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:35 schreef Barreltje het volgende:

en bobby, wat vind je man er van dat er aan zijn zaakje geopereerd gaat worden? ik kan me zo voorstellen dat mannen dat helemaal niks vinden? :P
Hij steekt zijn kop in 't zand wat dat betreft. Hij heeft het er zonder enige twijfel voor over. Ik vind dat wel bijzonder want zijn kinderwens valt in het niet bij de mijne, maar hij vindt dat hij het niet kan maken om een operatie te weigeren als deze de kans op een kind groter maakt (en daarbij dus de kans op ivf/icsi kleiner). Hij wil ook heel graag de kans aangrijpen dat ik minder akelige onderzoeken/ingrepen/hormonen hoef te ondergaan O+ Maar tegen de tijd dat we in gesprek gaan met de uroloog hierover zullen we verder zien, het zou me niet verbazen als hij er dan heel erg tegenop gaat zien. :X
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:04:33 #91
437909 GVman
korte tekst
pi_163093638
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:35 schreef Barreltje het volgende:
en bobby, wat vind je man er van dat er aan zijn zaakje geopereerd gaat worden? ik kan me zo voorstellen dat mannen dat helemaal niks vinden? :P
Ach weet je, het is niet dat je een operatie voor je lol ondergaat, laat staan wanneer het aan de edele delen is. Ik kan me voorstellen dat dat voor vroouwen net zo goed geldt als voor mannen. Maar goed, er is een duidelijk doel (belemmering voor kinderwens wegnemen), dus dat motiveert. Er tegenop zien? Ja, dat wel.

Bij mij was sprake van een TESE. En dat wordt onder volledige narcose gedaan. Je gaat dus zonder ondergoed in zo'n kekke outfit naar de operatiekamer en komt er met een soort onderbroek + watten weer uit (en wat hechtingen natuurlijk).

Een spatader verwijderen gebeurt volgens mij onder lokale verdoving of evt. een ruggeprik, net als een PESA. Maar je hoeft sowieso niet mee te kijken hoor.
ruimte gereserveerd voor signature...
pi_163094436
even nieuwsgierig, mag een TESE niet met ruggenprik?
  Moderator vrijdag 17 juni 2016 @ 21:32:19 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163098095
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 14:28 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

[..]

Hij steekt zijn kop in 't zand wat dat betreft. Hij heeft het er zonder enige twijfel voor over. Ik vind dat wel bijzonder want zijn kinderwens valt in het niet bij de mijne, maar hij vindt dat hij het niet kan maken om een operatie te weigeren als deze de kans op een kind groter maakt (en daarbij dus de kans op ivf/icsi kleiner). Hij wil ook heel graag de kans aangrijpen dat ik minder akelige onderzoeken/ingrepen/hormonen hoef te ondergaan O+ Maar tegen de tijd dat we in gesprek gaan met de uroloog hierover zullen we verder zien, het zou me niet verbazen als hij er dan heel erg tegenop gaat zien. :X
Wel lief dat hij er zo over denkt O+ Je doet het uiteindelijk ook met z'n tweeën :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:04 schreef GVman het volgende:

[..]

Ach weet je, het is niet dat je een operatie voor je lol ondergaat, laat staan wanneer het aan de edele delen is. Ik kan me voorstellen dat dat voor vroouwen net zo goed geldt als voor mannen. Maar goed, er is een duidelijk doel (belemmering voor kinderwens wegnemen), dus dat motiveert. Er tegenop zien? Ja, dat wel.

Bij mij was sprake van een TESE. En dat wordt onder volledige narcose gedaan. Je gaat dus zonder ondergoed in zo'n kekke outfit naar de operatiekamer en komt er met een soort onderbroek + watten weer uit (en wat hechtingen natuurlijk).

Een spatader verwijderen gebeurt volgens mij onder lokale verdoving of evt. een ruggeprik, net als een PESA. Maar je hoeft sowieso niet mee te kijken hoor.
Bij mijn man is de optie van TESE ook besproken omdat er eerst leek nog minder goed zaad te zijn. Hij trok wit weg toen er uitgelegd werd wat er ging gebeuren. Maar hij zou het ook gedaan hebben als het moest en erkend dat het voor mij ook erg belastend is en als hij zijn steentje bij kan dragen zou hij dat zeker doen. Hoe gaat het met de kleine meid?

Hier bezinkt het nieuws denk ik nu wat meer want ben vandaag wat down/verdrietig. Toch van het besef dat het natuurlijk niet gaat lukken en dat het een pittig traject zal zijn. Maar goed, eerst maar eens focussen op de bruiloft, die is over 4 weken al! :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 18 juni 2016 @ 10:17:23 #94
437909 GVman
korte tekst
pi_163105656
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 21:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bij mijn man is de optie van TESE ook besproken omdat er eerst leek nog minder goed zaad te zijn. Hij trok wit weg toen er uitgelegd werd wat er ging gebeuren. Maar hij zou het ook gedaan hebben als het moest en erkend dat het voor mij ook erg belastend is en als hij zijn steentje bij kan dragen zou hij dat zeker doen. Hoe gaat het met de kleine meid?

Hier bezinkt het nieuws denk ik nu wat meer want ben vandaag wat down/verdrietig. Toch van het besef dat het natuurlijk niet gaat lukken en dat het een pittig traject zal zijn. Maar goed, eerst maar eens focussen op de bruiloft, die is over 4 weken al! :o
Ohw, heel herkenbare dynamiek... Eerst is er nog hoop dat na medicatie de boel wel op gang komt, daarna ontkenning dat het niet zomaar gaat lukken. En wees gerust, boosheid en verdriet komen ook nog wel. Twee jaar geleden hadden wij dit dus ook. En inderdaad was ook de bruiloft in aantocht. Dat zijn gemengde gevoelens. Geef die dus ook een plek, samen dus!

Wij moesten tijdens de huwelijksreis ook nog met twee weken pregnyl en Gonal rondvliegen. Dat was best spannend (douane kan natuurlijk vragen stellen), maar dat viel erg mee. Medicatie als handbagage en spuiten /naalden in de koffer. Ohja, en brief van de huisarts helpt ook (liefst met zoveel mogelijk stempels en handtekeningen).

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:32 schreef Elleska het volgende:
even nieuwsgierig, mag een TESE niet met ruggenprik?
Nee, een TESE gebeurt onder gehele narcose. Gelukkig maar, want ik hoefde het allemaal niet te horen wat ze deden... Het is namelijk best wel een heftige ingreep: beide testikels pellen ze een beetje af totdat ze bij het juiste weefsel zijn en daarna nemen ze een biopt en kijken ze of dat zaadcellen bevat. De ingreep duurt ongeveer een uur. Niet voor niets is het zes weken niet tillen en fietsen... (je lijf geeft dat zelf ook wel aan trouwens).

En met de kleine meid gaat het fantastisch! Ik ben helemaal verliefd op mijn beide meisjes. Maar nu iets meer op de kleine... Met mijn vrouw gaat on alles goed, herstel gaat goed en de borstvoeding is om op gang gekomen.
ruimte gereserveerd voor signature...
pi_163107796
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 10:17 schreef GVman het volgende:

[..]

Nee, een TESE gebeurt onder gehele narcose. Gelukkig maar, want ik hoefde het allemaal niet te horen wat ze deden... Het is namelijk best wel een heftige ingreep: beide testikels pellen ze een beetje af totdat ze bij het juiste weefsel zijn en daarna nemen ze een biopt en kijken ze of dat zaadcellen bevat. De ingreep duurt ongeveer een uur. Niet voor niets is het zes weken niet tillen en fietsen... (je lijf geeft dat zelf ook wel aan trouwens).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163156574
Pfff, pittig hoor, die ingrepen :{
En :* voor MaJo! Gaat alles goed qua voorbereiden? ^)

Wij mogen vrijdag weer langskomen voor echo 1 van ronde 2, jeuj :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:28:24 #97
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_163189808
Zo even tijd en ruimte om te reageren.
Majo :* fijn dat je nu een duidelijk behandelplan hebt, ik ga heel hard voor je duimen! Geniet maar eerst lekker van je bruiloft 😘

Gygne 😘 Spannende tijden! Fijn dat het verder goed gaat qua hormonen en spuiten. En wat fijn dat de werkgever van je man zo meedenkt en meewerkt

Even een knuffel voor JM en Barreltje😘

Sam! Ook al bezig met spuiten! Hoe gaat nu?

En omdat ik het idee heb de helft te vergeten, even een dikke knuf voor jullie allemaal😘
Be happy with the little things in life
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:35:38 #98
437909 GVman
korte tekst
pi_163189980
Hoi droomvrouwtje, hoe is het met jou? Ik moest laatst nog aan je denken, toen ik dit artikel las. Natuurlijk is elke situatie anders, maar de dynamiek herken ik helemaal, ook (of eigenlijk juist) bij jou en jouw man teamlead.

Knuffels voor jullie!

(en ook andere mensen hier natuurlijk)
ruimte gereserveerd voor signature...
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:59:20 #99
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_163190597
GVman, hier gaat het goed. 2 wkn geleden bij mijn behandelend gyn geweest. Het gaat zo goed dat ik mijzelf niet vertrouwde en dus ook twijfelde aan de controles via de ivf afdeling (waar ik mij op dit moment ook niet thuis voel omdat we nog steeds twijfelen) dus gevraagd of ik gewoon terug mocht naar het endo team. Was dus geen probleem. Heel leuk om mijn gyn weer te zien, want was meteen de laatste keer want hij gaat met pensioen. Heel verhelderend bezoek, klachten vertellen veel over hoe het met mij gaat. Echo's tonen hetzelfde beeld en ik moet daar dus op vertrouwen.

Even een quote want het lukt mij niet nog eens om het te beschrijven wat het bezoek te weeg bracht. Dit had ik in een groepsapp gegooid

quote:
Zo bezoekje eigen behandelende gyn gehad. Ik moet vertrouwen op mijn lichaam, echo match weer met mijn eigen gevoel, het gaat goed. De endo houdt zich rustig. Wel houden we vinger aan de pols en mag ik ieder half jaar terugkomen voor controle of eerder bij klachten. Nog even gehad over het ivf, zijn conclusie gewoon doen! Eerste poging moesten we eigenlijk niet meetellen en zeker nu het zo goed met mij gaat en gezien de resultaten van de 2e en 3e poging zouden er geen redenen zijn waarom het niet zou moeten lukken. Ik heb zelfs weer een extra verhoogde kans qua slagingspercentage. Maar de kogel is voor ons wat dat betreft nog niet door de kerk, de twijfel zit hem vooral in de druk die het op onze relatie zette dat het zelfs bijna onze relatie kapot maakte. En als, waar leggen we onze grens, als het niet lukt, wat dan, wat gaat dat met ons doen. Is dit hele gedoe het allemaal wel waard, dat soort dingen
Terugkijkend op het hele traject en alles er om heen. Het was gewoon te veel. 3 operaties in nog geen 2 jaar tijd, hormonen, een sluimerende depressie (die toen eruit kwam) ivf. Een lijf dat aan alle kanten zeer deed en andere persoonlijke omstandigheden. Ergens is het niet raar dat het niet lukte. En dat is meer gebaseerd op ons eigen gevoel dan dat het werkelijk zo is. Maar we zijn er dus nog steeds niet over uit. We neigen wel naar nog een keer, maar we zijn bang om toch weer over grenzen heen te gaan, terwijl nu ook de valkuilen weten en die grenzen dus ook niet meer zullen opzoeken. Gelukkig hebben nog tijd zat en wil ik eerst mijn opleiding zo goed als af hebben. Inmiddels het eerste jaar overleefd en nog een jaar te gaan!

Die link heb ik mijn man van de week ook laten lezen.
Be happy with the little things in life
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 19:21:24 #100
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163221355
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:51 schreef JufMariska het volgende:
Pfff, pittig hoor, die ingrepen :{
En :* voor MaJo! Gaat alles goed qua voorbereiden? ^)

Wij mogen vrijdag weer langskomen voor echo 1 van ronde 2, jeuj :')
Voorbereiden gaat goed! Toch jammer hoe het gelopen is, anders was je er bij geweest O+ Hoe vaak moet je langs voor een echo? Om de dag? Dat lijkt me nog het pittigst, naast de eventuele hormonen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
GVman, hier gaat het goed. 2 wkn geleden bij mijn behandelend gyn geweest. Het gaat zo goed dat ik mijzelf niet vertrouwde en dus ook twijfelde aan de controles via de ivf afdeling (waar ik mij op dit moment ook niet thuis voel omdat we nog steeds twijfelen) dus gevraagd of ik gewoon terug mocht naar het endo team. Was dus geen probleem. Heel leuk om mijn gyn weer te zien, want was meteen de laatste keer want hij gaat met pensioen. Heel verhelderend bezoek, klachten vertellen veel over hoe het met mij gaat. Echo's tonen hetzelfde beeld en ik moet daar dus op vertrouwen.

Even een quote want het lukt mij niet nog eens om het te beschrijven wat het bezoek te weeg bracht. Dit had ik in een groepsapp gegooid

[..]

Terugkijkend op het hele traject en alles er om heen. Het was gewoon te veel. 3 operaties in nog geen 2 jaar tijd, hormonen, een sluimerende depressie (die toen eruit kwam) ivf. Een lijf dat aan alle kanten zeer deed en andere persoonlijke omstandigheden. Ergens is het niet raar dat het niet lukte. En dat is meer gebaseerd op ons eigen gevoel dan dat het werkelijk zo is. Maar we zijn er dus nog steeds niet over uit. We neigen wel naar nog een keer, maar we zijn bang om toch weer over grenzen heen te gaan, terwijl nu ook de valkuilen weten en die grenzen dus ook niet meer zullen opzoeken. Gelukkig hebben nog tijd zat en wil ik eerst mijn opleiding zo goed als af hebben. Inmiddels het eerste jaar overleefd en nog een jaar te gaan!

Die link heb ik mijn man van de week ook laten lezen.
Wat fijn dat het beter met je gaat en dat de endo onder controle is. Goed ook dat jullie besloten hebben eerst alles op de rit te hebben voordat jullie eventueel weer voor een poging gaan. Het is ook niet niks dit medische traject :*

Ik merk zelf nu ook dat man en ik toch anders reageren. Hij snapt die gevoelens van jaloezie die ik heb niet. Vind het zelf ook heel vervelend om het te voelen maar af en toe voel ik me gewoon zo jaloers op anderen waar het wel makkelijk lukt. Hij vindt dat ik me daar niks van aan moet trekken en dat het losstaat van onze situatie maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan -O-

Ik besefte laatst ook wat me nog meer dwars zit. Wij waren de eerste die begonnen met onze wens en inmiddels zijn we ingehaald door behoorlijk wat vrienden. Die gaan dan allemaal vertellen hoe dat gaat zo'n zwangerschap, bevalling en de zorg voor een kind. En dan denk ik "ik had dit zo graag aan jullie willen vertellen". Tegen de tijd dat wij een kindje krijgen boeit niemand dat nog want dan weten ze allemaal toch wel hoe dat gaat. Ik kan het niet zo goed onder woorden brengen maar dat steekt me. En het is geen wedstrijd maar stiekem voelt dat wel zo :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:38:31 #101
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_163222034
Majo😘 Ik snap precies wat je bedoelt. Hier is dat gevoel de laatste tijd vaak andersom, dat mijn man daar moeite mee heeft. Maar weet je, ik denk oprecht en weet zeker te weten dat als jij zwanger wordt, je vrienden(innen) het heel bijzonder vinden en met je mee zullen leven. Niet dat het helpt bij het gevoel op dit moment. En dat gevoel wat je nu hebt mag er ook gewoon zijn😘
Be happy with the little things in life
pi_163224289
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

Voorbereiden gaat goed! Toch jammer hoe het gelopen is, anders was je er bij geweest O+ Hoe vaak moet je langs voor een echo? Om de dag? Dat lijkt me nog het pittigst, naast de eventuele hormonen.

[..]

Wat fijn dat het beter met je gaat en dat de endo onder controle is. Goed ook dat jullie besloten hebben eerst alles op de rit te hebben voordat jullie eventueel weer voor een poging gaan. Het is ook niet niks dit medische traject :*

Ik merk zelf nu ook dat man en ik toch anders reageren. Hij snapt die gevoelens van jaloezie die ik heb niet. Vind het zelf ook heel vervelend om het te voelen maar af en toe voel ik me gewoon zo jaloers op anderen waar het wel makkelijk lukt. Hij vindt dat ik me daar niks van aan moet trekken en dat het losstaat van onze situatie maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan -O-

Ik besefte laatst ook wat me nog meer dwars zit. Wij waren de eerste die begonnen met onze wens en inmiddels zijn we ingehaald door behoorlijk wat vrienden. Die gaan dan allemaal vertellen hoe dat gaat zo'n zwangerschap, bevalling en de zorg voor een kind. En dan denk ik "ik had dit zo graag aan jullie willen vertellen". Tegen de tijd dat wij een kindje krijgen boeit niemand dat nog want dan weten ze allemaal toch wel hoe dat gaat. Ik kan het niet zo goed onder woorden brengen maar dat steekt me. En het is geen wedstrijd maar stiekem voelt dat wel zo :@
:@ ik herken het ook heel erg..
Hoewel wij 'nog maar' ruim een jaar bezig zijn.
Momenteel is m'n schoonzus vlekkeloos zwanger geworden ("Het duurde wel even, wel 4 maanden.." :{ ), en ik moet bij elk berichtje/foto van echo/verhaal over knellende broek huilen en mijn jaloerse gevoelens wegslikken..
Overigens heb ik ook nog een vriendin die "zomaar door de pil heen" zwanger werd en een collega die ook 'per ongeluk' zwanger raakte..
Ik vind het maar ingewikkeld. Hóe dan?!
En dat wedstrijdgevoel herken ik ook..

Ik kan er weinig over zeggen, geen sublieme tip, maar wel veel herkenning.. Sterkte :* :*
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:53:33 #103
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163224650
Herken exact je gevoel Majo :* Tis k*t. Ik moet om elke baby-aankondiging of lieve fb foto ook huilen, waarom zij wel en ik (nog) niet? Weet wel dat dat niet helpt om zo te denken maar het is idd lastig uit te schakelen. Laatst ook babynieuws van een kennis die op dezelfde dag geboren is als ik, vond ik ook confronterend.
Enige troost voor ons is dat ik weet dat als we straks die spruiten eindelijk in onze armen hebben dat het allemaal niets meer uitmaakt en dat die kindjes zich enorm gewenst gaan voelen O+
pi_163225230
Hier ook erg herkenbaar, zowel de jaloezie en het gevoel ingehaald te worden door iedereen. Vriendinnetje die ik al tig jaar ken, wilde nooit kinderen, maar heeft nu mooi eerder een kind als ik.
Ik vind het verschrikkelijk dat ik mij zo voel, maar je doet er zo weinig aan. Ik jank ook nog bij iedere zwangerschapsaankondiging. ;(
  woensdag 22 juni 2016 @ 21:23:55 #105
437909 GVman
korte tekst
pi_163225955
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
GVman, hier gaat het goed. 2 wkn geleden bij mijn behandelend gyn geweest. Het gaat zo goed dat ik mijzelf niet vertrouwde en dus ook twijfelde aan de controles via de ivf afdeling (waar ik mij op dit moment ook niet thuis voel omdat we nog steeds twijfelen) dus gevraagd of ik gewoon terug mocht naar het endo team. Was dus geen probleem. Heel leuk om mijn gyn weer te zien, want was meteen de laatste keer want hij gaat met pensioen. Heel verhelderend bezoek, klachten vertellen veel over hoe het met mij gaat. Echo’s tonen hetzelfde beeld en ik moet daar dus op vertrouwen.

[..]

Terugkijkend op het hele traject en alles er om heen. Het was gewoon te veel. 3 operaties in nog geen 2 jaar tijd, hormonen, een sluimerende depressie (die toen eruit kwam) ivf. Een lijf dat aan alle kanten zeer deed en andere persoonlijke omstandigheden. Ergens is het niet raar dat het niet lukte. En dat is meer gebaseerd op ons eigen gevoel dan dat het werkelijk zo is. Maar we zijn er dus nog steeds niet over uit. We neigen wel naar nog een keer, maar we zijn bang om toch weer over grenzen heen te gaan, terwijl nu ook de valkuilen weten en die grenzen dus ook niet meer zullen opzoeken. Gelukkig hebben nog tijd zat en wil ik eerst mijn opleiding zo goed als af hebben. Inmiddels het eerste jaar overleefd en nog een jaar te gaan!

[…]een post later[…]

Majo, Ik snap precies wat je bedoelt. Hier is dat gevoel de laatste tijd vaak andersom, dat mijn man daar moeite mee heeft. Maar weet je, ik denk oprecht en weet zeker te weten dat als jij zwanger wordt, je vrienden(innen) het heel bijzonder vinden en met je mee zullen leven. Niet dat het helpt bij het gevoel op dit moment. En dat gevoel wat je nu hebt mag er ook gewoon zijn.
Sorry dat ik gisteren en vandaag niet gereageerd heb. Ik heb wat Kamerdebatten voor te bereiden… (het werk gaat gewoon door en voor beleidsambtenaren zijn de laatste weken voor het reces de meest drukke). En ook met de kleine is het druk, vooral wat betreft koken enzo (en de dingen in huis doen die mijn vrouw altijd doet).
Ik bewonder jou echt. En ik herken de situatie die je doormaakt. En ook de verschillen in hoe mannen en vrouwen dit verwerken is erg herkenbaar. De keiharde teleurstellingen moeten een plek krijgen, in ieder mens. Wat droommannetje dus zegt herken ik ook: een soort jaloezie wanneer je vrienden met een kinderwagen ziet lopen. Ik gun het iedereen, maar het steekt wel. En dat gevoel kun je lastig uiten, behalve bij mensen die hetzelfde doormaken (zoals hier).
Ik hoor dat jullie (droommannetje en droomvrouwtje) meer rust kunnen vinden in datgene wat voor onrust zorgt. En dat je van daaruit weer kunt vooruitkijken. En hopelijk kun je eerdere ervaringen dan een beetje loslaten en je concentreren op een nieuw plan.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:21 schreef MaJo het volgende:
Ik merk zelf nu ook dat man en ik toch anders reageren. Hij snapt die gevoelens van jaloezie die ik heb niet. Vind het zelf ook heel vervelend om het te voelen maar af en toe voel ik me gewoon zo jaloers op anderen waar het wel makkelijk lukt. Hij vindt dat ik me daar niks van aan moet trekken en dat het losstaat van onze situatie maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan

Ik besefte laatst ook wat me nog meer dwars zit. Wij waren de eerste die begonnen met onze wens en inmiddels zijn we ingehaald door behoorlijk wat vrienden. Die gaan dan allemaal vertellen hoe dat gaat zo’n zwangerschap, bevalling en de zorg voor een kind. En dan denk ik “ik had dit zo graag aan jullie willen vertellen”. Tegen de tijd dat wij een kindje krijgen boeit niemand dat nog want dan weten ze allemaal toch wel hoe dat gaat. Ik kan het niet zo goed onder woorden brengen maar dat steekt me. En het is geen wedstrijd maar stiekem voelt dat wel zo
Hoi MaJo, ook hier geldt weer dat mannen en vrouwen deze situaties wat anders beleven. Maar ook jouw man zal echt zo zijn frustraties hierover hebben. Misschien komt het ook wel omdat het probleem niet bij hem zit, maar bij jou. Mijn vrouw liet eerder wel eens blijken dat het voor haar geen verschil uit zou maken of er nu een donor nodig was of niet, nadat we weer eens een negatieve semenanalyse hadden. Als voorbeeld noemde ze haar opa, die was aangetrouwd, maar was (en is) wel haar opa. Dat zorgde voor een flinke clash in huize GVman/vrouw… En het was een van de redenen waarom we naar een medisch maatschappelijk werker zijn geweest. Die zette ons aan het praten door wat prikvragen te stellen. Dat helpt: we begrepen elkaar beter.

En ook hier die frustraties over mensen die je voor gaan, terwijl dat ‘niet zou moeten’: niemand misgunt jouw je zwangerschap. En niemand is ongeïnteresseerd. Sterker nog, wanneer de achtergrond bekend is dan is men echt veel blijer dan ‘normaal’ (want ja, dat is normaal). Vreemde redenering natuurlijk, maar zo werkt het.
ruimte gereserveerd voor signature...
pi_163228320
Heel erg herkenbaar MaJo, wat je schrijft. Ik heb deze gevoelens precies zo. -O-

GV-man, het is al wel vaker gezegd, maar ik waardeer je bijdragen enorm ^O^ Nog bedankt voor het artikel, ik heb 'm opgeslagen. Daarin is mooi verwoord hoe het gaat, het niet (meer) durven dagdromen, het verdriet wat steeds meer deel wordt van je bestaan, enzovoorts.
pi_163233033
Majo, ik herken je gevoel helemaal, dit heb ik ook heel sterk gehad.

Iemand verwoorde dat hier ooit heel mooi. Het is niet je het de anderen niet gunt, maar je gunt het jezelf ook gewoon (heel) erg. En dat zijn hele logische gevoelens, daar hoef je je niet voor te schamen. Erover praten en het zo verwoorden naar vrienden heeft ons toen wel geholpen. :*
pi_163233799
Morgen mogen we weer....4 dagen later dan de verwachte datum. Ook wel weer apart dat het al maanden tot op de dag nauwkeurig is en nu ineens een afwijking.
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:35:30 #109
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163233948
Ohw Majo! zo herkenbaar!
afgelopen week was ik super sip en ik kwam er niet meer vanaf.. en toen ging ik vrijdag avond naar een bruiloft, wat normal gesproken natuurlijk super leuk is, was werkelijk iedere vrouw (incl de bruid, maar dat wist ik al) daar zwanger ( of te oud en hadden ze al kinderen ) ohw ohw ohw! wat een kut avond was dat! het was een nieuw sort hel! :o ik moest m'n gezicht continue in de plooi houden en wilde eigenlijk na 5 minuten alweer naar huis -O-
na 2 uur heb ik ne verontschuldigd dat het "niet mijn avond" was..

De meeste mensen om ons heen weten idd dat het bij ons niet makkelijk gaat en gelukkig vragen ze er niet (meer) naar. als mensen dat wel doen dan zeg ik altijd dat het niet makkelijk gaat. dan schamen ze zich vaak dat ze de vraag stelden. Ik voel me op zo'n moment echt een bitch, maar soms is het ook gewoon lekker om zo te doen.. even "van me af slaan " het uiten van een frustratie. het is niet altijd netjes, maar ach..

en bij vrienden om ons heen die al kinderen hebben, hebben vriend en ik vaak :"wij gaan dat allemaal anders doen". Hoogmoed komt voor de val wsl.. maar goed.. waarschijnlijk is dat ook een frustratie die daar praat..

Hier is het vaak niet verdriet, maar meer de frustratie van het niet weten of het ooit lukt. als je dat nu al weet zijn er ( wat mij betreft) nog andere alternatieven.. en we worden ook ouder.. en hoever en hoe lang ga je door? etc etc..

oftewel, je gevoel is herkenbaar, sowieso we zitten hier in dit topic helaas niet voor niks.. -O- maar het is wel een fijn topic waar je je verdriet kan delen en waar misschien ook wel het hardest gejuichd wordt als het wel lukt! :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_163236719
Ik herken die gevoelens ook heel erg. Vriendinnen die nooit kinderen wilden en pas net een relatie hebben en "per ongeluk" zwanger worden, of die klagen omdat het de eerste ronde niet is gelukt (terwijl ze op de hoogte zijn van hoe het bij ons niet gaat). Ik gun het echt echt echt iedereen en ik reageer ook blij en positief als het me verteld wordt, maar ik gun het ons ook heel erg.

Nouja niet echt een zinvolle toevoeging.

Spannend exode! De duimen gaan weer draaien voor jullie :*
  Moderator donderdag 23 juni 2016 @ 13:21:12 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163238793
Wat een fijn topic is dit toch O+ Hier kan ik van me afschrijven en wordt het écht begrepen.

Ik heb jullie reacties aan man laten lezen en hij heeft gezegd meer rekening te houden met mijn gevoelens *;

En GV het "probleem" ligt wel bij mijn man dus die vlieger gaat niet op ;) misschien sluit hij zich er daarom ook wel meer voor af.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163239051
Ik zou van alles willen zeggen maar dat klinkt allemaal nogal leeg en loos uit mijn bakkes...
Dus daarom gewoon een dikke knuffel voor wie hem wil!
S. 2014
J. 2016
pi_163239210
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:35 schreef Barreltje het volgende:
Ohw Majo! zo herkenbaar!
afgelopen week was ik super sip en ik kwam er niet meer vanaf.. en toen ging ik vrijdag avond naar een bruiloft, wat normal gesproken natuurlijk super leuk is, was werkelijk iedere vrouw (incl de bruid, maar dat wist ik al) daar zwanger ( of te oud en hadden ze al kinderen ) ohw ohw ohw! wat een kut avond was dat! het was een nieuw sort hel! :o ik moest m'n gezicht continue in de plooi houden en wilde eigenlijk na 5 minuten alweer naar huis -O-
na 2 uur heb ik ne verontschuldigd dat het "niet mijn avond" was..

Ik vond bruiloften tijdens het vruchtbaarheidstraject sowieso een beproeving. Er zijn zo vaak leuk bedoelde speeches, stukjes, grapjes waarin gedoeld werd op dat ze nu maar snel kinderen moesten nemen/krijgen. |:(

En ook net te vaak viel zo'n bruiloft samen met een mislukte poging of slecht nieuws oid.
pi_163240385
Wij krijgen ook steeds vragen over een tweede. Dat B toch echt een x grote broer moet worden.

Volgens mij hier al eerder geschreven, ik snap zo'n vraag gewoon niet. Dat kan alleen maar verkeerd vallen lijkt mij. Of je moet uitleggen dat je helemaal geen 2e wilt, of je moet uitleggen dat het maar niet lukt of je moet zeggen 'eej ik ben net zwanger maar wilde het nog voor me houden maar je dringt zo aan en ik kan niet liegen'.
pi_163242942
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:21 schreef MaJo het volgende:
Wat een fijn topic is dit toch O+ Hier kan ik van me afschrijven en wordt het écht begrepen.
Prettig he :Y

In WOHTS 'mochten' die gevoelens soms niet, werd het verkeerd uitgelegd.. ik vond dat soms wel lastig. Ik gun anderen hun zwangerschap en baby heel erg, maar het steekt toch enorm, helaas. Dat bestaat naast elkaar.
pi_163248086
O+ voor dit topic.

De punctie is gepland. Zondagochtend mogen we ons melden. Vanochtend 8 mooie grote follikels geteld. Vanavond de laatste gonal f en decapeptyl gespoten. Morgen pregnyl en dan hopen hopen hopen dat er een gezond embryo is.
pi_163248440
Succes cynge!

Hier ligt de eerste spuit decapeptyl op kamer temperatuur te komen. Zometeen zetten. Ondanks dat ik mezelf al super vaak geprikt heb durf ik deze niet zo goed..

Hoelang van te voren haalde jullie hem uit de koeling?
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_163248512
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:34 schreef Sam1993 het volgende:
Succes cynge!

Hier ligt de eerste spuit decapeptyl op kamer temperatuur te komen. Zometeen zetten. Ondanks dat ik mezelf al super vaak geprikt heb durf ik deze niet zo goed..

Hoelang van te voren haalde jullie hem uit de koeling?
10 minuutjes. Is maar een klein beetje, zo op tempertuur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_163248969
Toitoitoi Cygne & Sam!!
En :* voor MaJo

Ik twijfelde of ik het zou typen, maar hier ook heel herkenbaar, zowel voor Lucas als nu weer voor nr 2.. En dat klinkt stom voor veel mensen hier, we hebben immers al een kind, maar ook voor een 2e is de wens weer groot en het lijkt overal vrij makkelijk te gaan, terwijl wij weer aan het eikelen zijn met echo's en afspraken en prikken :{
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163249002
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

10 minuutjes. Is maar een klein beetje, zo op tempertuur.
Dankje!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_163249098
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:58 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Dankje!
Tussen je borsten stoppen ;) sneller nog.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_163249645
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:34 schreef Sam1993 het volgende:
Succes cynge!

Hier ligt de eerste spuit decapeptyl op kamer temperatuur te komen. Zometeen zetten. Ondanks dat ik mezelf al super vaak geprikt heb durf ik deze niet zo goed..

Hoelang van te voren haalde jullie hem uit de koeling?
Ging het? Ik doe ongeveer 10-15 min vantevoren en eventueel nog even tussen de handen rollen. Koelen met een icepack wil ook nog wel helpen met de dikkere naald van de decapeptyl.
pi_163250035
Decapetyl had altijd van die botte naaldjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator donderdag 23 juni 2016 @ 22:34:25 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163251787
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:35 schreef Sull het volgende:

[..]

Ik vond bruiloften tijdens het vruchtbaarheidstraject sowieso een beproeving. Er zijn zo vaak leuk bedoelde speeches, stukjes, grapjes waarin gedoeld werd op dat ze nu maar snel kinderen moesten nemen/krijgen. |:(

En ook net te vaak viel zo'n bruiloft samen met een mislukte poging of slecht nieuws oid.
Ik mag hopen dat dat soort opmerkingen tijdens onze bruiloft achterwege blijven :o Maar de meesten weten wel hoe het zit bij ons dus verwacht dat niet :)

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:22 schreef exode het volgende:
Wij krijgen ook steeds vragen over een tweede. Dat B toch echt een x grote broer moet worden.

Volgens mij hier al eerder geschreven, ik snap zo'n vraag gewoon niet. Dat kan alleen maar verkeerd vallen lijkt mij. Of je moet uitleggen dat je helemaal geen 2e wilt, of je moet uitleggen dat het maar niet lukt of je moet zeggen 'eej ik ben net zwanger maar wilde het nog voor me houden maar je dringt zo aan en ik kan niet liegen'.
Helemaal mee eens! Vroeger kon ik ook nog wel eens dat soort vragen stellen maar ik weet nu wel beter. Dit zijn ook gewoon andermans zaken niet. Een op een vind ik overigens ook weer anders dan in een groep.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:14 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Prettig he :Y

In WOHTS 'mochten' die gevoelens soms niet, werd het verkeerd uitgelegd.. ik vond dat soms wel lastig. Ik gun anderen hun zwangerschap en baby heel erg, maar het steekt toch enorm, helaas. Dat bestaat naast elkaar.
Wat zeg je dat goed, het bestaat inderdaad naast elkaar. Ik gun iedereen een baby maar mezelf toch ook wel heel erg :P

quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:19 schreef Cygne het volgende:
O+ voor dit topic.

De punctie is gepland. Zondagochtend mogen we ons melden. Vanochtend 8 mooie grote follikels geteld. Vanavond de laatste gonal f en decapeptyl gespoten. Morgen pregnyl en dan hopen hopen hopen dat er een gezond embryo is.
Is daar eigenlijk iets over gezegd wat de kans is op een gezond embryo? Ik ga echt zo hard voor je duimen!!!

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:57 schreef JufMariska het volgende:
Toitoitoi Cygne & Sam!!
En :* voor MaJo

Ik twijfelde of ik het zou typen, maar hier ook heel herkenbaar, zowel voor Lucas als nu weer voor nr 2.. En dat klinkt stom voor veel mensen hier, we hebben immers al een kind, maar ook voor een 2e is de wens weer groot en het lijkt overal vrij makkelijk te gaan, terwijl wij weer aan het eikelen zijn met echo's en afspraken en prikken :{
Het maakt mij niet uit dat je al een kind hebt, het feit dat het via het medische traject "moet" maakt het gewoon zwaar. Dat zal niet zoveel verschillen denk ik :*

Wij gaan dit weekend lekker even weg. Lekker ontspannen en geen zorgen proberen te maken O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163252104
MaJo, doorgaans is ongeveer 75 % aangetast. Dus 1 of hooguit 2 vrije of gebalanceerde embryo's zou al een mooie score zijn.
pi_163259392
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 21:24 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ging het? Ik doe ongeveer 10-15 min vantevoren en eventueel nog even tussen de handen rollen. Koelen met een icepack wil ook nog wel helpen met de dikkere naald van de decapeptyl.
Ja tis gelukt maar ging vrij stroef Door de huid en het inspuiten gaf toch best nog wat irritatie. Zal vanzelf wel wennen hoop ik :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_163260132
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:50 schreef GVman het volgende:

[..]

Dit bericht dus :)
GV-man Gefeliciteerd!! *O*

Wat enorm prachtig verhaal zo met die naam O+ Echt super mooi.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:40:50 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_163260675
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:57 schreef JufMariska het volgende:
Toitoitoi Cygne & Sam!!
En :* voor MaJo

Ik twijfelde of ik het zou typen, maar hier ook heel herkenbaar, zowel voor Lucas als nu weer voor nr 2.. En dat klinkt stom voor veel mensen hier, we hebben immers al een kind, maar ook voor een 2e is de wens weer groot en het lijkt overal vrij makkelijk te gaan, terwijl wij weer aan het eikelen zijn met echo's en afspraken en prikken :{
Herkenbaar. Tegen mijn verwachting in viel me dat de tweede keer toch ook weer tegen. En dat was niet eens een supermedisch traject, maar iui in eigen cyclus.

MaJo, jouw post herken ik ook helemaal. Allerlei losgeslagen wietrokende types uit mijn kennissenkring werden -al dan niet gepland- zwanger toen ik dat al eem tijd aan het proberen was. Oh wat janken elke keer, en mn vriend die daar niks van snapte.... :X

Maar, (dooddoener alert) hoewel het altijd een gevoelig punt zal blijven, is het leed bij mij 2x voorbij geweest zodra ik een positieve test had. Ook als ik die vrienden met hun kinderen zie.

Dat gun ik iedereen hier :*
pi_163261229
Ik kom jullie even een hart onder de riem steken.
Bij mij zijn de zwangerschappen dan wel zonder mmm tot stand gekomen, maar toch ben ik me erg van bewust dat dit voor lang niet iedereen zo is. Sommige mensen zijn bot en denken niet na helaas, maar weet dat er (al dan niet in stilte) veel aan jullie gedacht wordt. En ik snap heel erg goed dat elk positief bericht in je omgeving steekt. Daar is niks mis mee, want ik geloof niet dat iemand hier het een ander misgunt. Maar je gunt het jezelf ook :*

Ik heb een goede, lesbische vriendin die nu in de mmm zit voor een kindje. En als ik zie wat dat met haar doet, zwevend tussen hoop en waanzin, al die afspraken in het ziekenhuis, teleurstelling na teleurstelling, dan kan ik niets anders doen dan enorm veel respect hebben. En dan kom ik aan met de zoveelste zwangerschap binnen onze vriendengroep. Dat steekt mij ook. Ze was hartstikke blij voor ons, maar ik vond het niet zonder meer fijn om te vertellen.

Jullie zijn dapper :*
pi_163261931
Tnx Room, lief!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163263002
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:03 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik kom jullie even een hart onder de riem steken.
Bij mij zijn de zwangerschappen dan wel zonder mmm tot stand gekomen, maar toch ben ik me erg van bewust dat dit voor lang niet iedereen zo is. Sommige mensen zijn bot en denken niet na helaas, maar weet dat er (al dan niet in stilte) veel aan jullie gedacht wordt. En ik snap heel erg goed dat elk positief bericht in je omgeving steekt. Daar is niks mis mee, want ik geloof niet dat iemand hier het een ander misgunt. Maar je gunt het jezelf ook :*

Ik heb een goede, lesbische vriendin die nu in de mmm zit voor een kindje. En als ik zie wat dat met haar doet, zwevend tussen hoop en waanzin, al die afspraken in het ziekenhuis, teleurstelling na teleurstelling, dan kan ik niets anders doen dan enorm veel respect hebben. En dan kom ik aan met de zoveelste zwangerschap binnen onze vriendengroep. Dat steekt mij ook. Ze was hartstikke blij voor ons, maar ik vond het niet zonder meer fijn om te vertellen.

Jullie zijn dapper :*
Herkenbaar, geen lesbische vriendin,maar wel 3 hele lieve meiden in mn vriendenkring die ook zo verlangen naar een baby, waarvan er 1 is waar ik gelijk mee begonnen ben met saar... en nu ben ik alweer 21 weken onderweg van nr 2 en staat zij nog steeds met lege handen... en de andere meiden zijn ook al ruim een jaar bezig, en dan voelt het best veel lullig als je komt vertellen dat je zwanger bent na ronde 1... net als bij mijn zus die ongewenst kinderloos is...Ik heb mij daar echt heel rot om gevoeld.
Ik gun het jullie ook allemaal zo verschrikkelijk...

Ik sluit mij aan bij Room.. Jullie bezitten een kracht en incasseringsvermogen waar menig mens jaloers op zal zijn :*
S. 2014
J. 2016
pi_163263336
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Herkenbaar, geen lesbische vriendin,maar wel 3 hele lieve meiden in mn vriendenkring die ook zo verlangen naar een baby, waarvan er 1 is waar ik gelijk mee begonnen ben met saar... en nu ben ik alweer 21 weken onderweg van nr 2 en staat zij nog steeds met lege handen... en de andere meiden zijn ook al ruim een jaar bezig, en dan voelt het best veel lullig als je komt vertellen dat je zwanger bent na ronde 1... net als bij mijn zus die ongewenst kinderloos is...Ik heb mij daar echt heel rot om gevoeld.
Ik gun het jullie ook allemaal zo verschrikkelijk...

Ik sluit mij aan bij Room.. Jullie bezitten een kracht en incasseringsvermogen waar menig mens jaloers op zal zijn :*
O+
pi_163265605
Feel the love O+

Jullie zijn lief!
pi_163265794
Ik vind iedereen hier lief O+

Ik vind het vooral lastig dat je niets in eigen hand hebt zeg maar. Het ziekenhuis bepaalt, die bepalen wanneer je langs mag komen, in ons geval de dag en tijd van KI etc etc. Al die afspraken die altijd last minute gepland worden, hebben behoorlijk wat impact. Steeds weer wat regelen voor B, onszelf oppeppen, afspraken afzeggen zonder te vertellen waarom. Maar goed....dat is allemaal wel redelijk herkenbaar hier.

Vanochtend poging 6 gehad. Zoals al eerder gezegd, nu een pauze. Als deze ook niet raak is, slaan we de volgende over vanwege vakantie en gaan we in augustus op gesprek.
Mijn vrouw vindt het ook vervelend dat het leeftijdsgat tussen B en een eventuele 2e steeds groter wordt.
pi_163267630
Dat is ook rot exode. Je weet niet waar je aan toe bent. Gelukkig zijn wij allebei flexibel qua werk en dingen maar dan nóg. We zouden vandaag om 13.00u gebeld worden voor de punctietijd en over de tijd wanneer ik pregnyl moet spuiten. Niks gehoord nog uiteraard. :')
  vrijdag 24 juni 2016 @ 15:38:39 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163269111
ohw cygne.. dat is ook vervelend..

En idd exode, je wil zo graag door met je " normale" leven, want dat is nog iets positiefs ( tenminste bij mij wel ;) ) leuke dingen doen, op werk afspraken plannen etc
Maar je moet toch continue rekening houden met als en of en misschien .. aarggh! gek kan je ervan worden :o het is al spannend genoeg.. als je dan ook nog eens je halve leven er omheen moet plannen ie dagen... -O-

en verder zijn alle mensjes ( lurkers, 2e keer MMM mama( en papa's), etc) lief..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 26 juni 2016 @ 20:19:43 #137
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163320594
O+ voor al die lieve posts!

Exode, ik hoop dat deze ronde dan eindelijk raak is!

Vervelend zeg Cygne :{

Ik ben een beetje emo van de zenuwen voor de afspraak van morgen om te kijken of 150 Clomid wat gedaan heeft.
Ik denk signalen te voelen dat het gewerkt heeft maar durf het niet te hopen, bang voor de teleurstelling en beetje angst voor wat er dan daarna allemaal komt als het niet gelukt is.
Gelukkig gaat mijn vriend mee :)
pi_163322370
Spannend, tweedledee!

[ Bericht 87% gewijzigd door Cygne op 26-06-2016 21:26:28 ]
  maandag 27 juni 2016 @ 09:26:06 #139
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163333587
Ik dacht eerst een lege eierstok te zien, bleek ei van 25mm :o Maar om zeker te weten dat het geen cyste is ( :{ ) woensdag weer kijken. Al met al weten we nu dus eigenlijk nog niks. Maar het verklaart wel waarom het ter hoogte van dat gebied een beetje beurs voelt met een knikker van 2,5 cm in m'n buik :')
pi_163333644
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 09:26 schreef Tweedledee het volgende:
Ik dacht eerst een lege eierstok te zien, bleek ei van 25mm :o Maar om zeker te weten dat het geen cyste is ( :{ ) woensdag weer kijken. Al met al weten we nu dus eigenlijk nog niks. Maar het verklaart wel waarom het ter hoogte van dat gebied een beetje beurs voelt met een knikker van 2,5 cm in m'n buik :')
Zo dat is behoorlijk! Hopelijk geen cyste maar gewoon een super ei :)

Hier gisteren de laatste pil van de 14 en vanaf vandaag dus alleen decapeptyl tot de menstruatie doorkomt. Heb al 4 blauwe plekken van het prikken en voel me hondsberoerd. Griepverschijnselen is een van de bijwerkingen blijkt dus hopelijk trekt dat weg.

Is hier trouwens iemand bekent met rusteloze benen of o rust in het lijf sinds het starten met decapeptyl?
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 27 juni 2016 @ 09:45:17 #141
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163333883
Dat klinkt niet tof zeg al die bijwerkingen Sam!
  maandag 27 juni 2016 @ 11:11:24 #142
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_163335297
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 09:29 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Zo dat is behoorlijk! Hopelijk geen cyste maar gewoon een super ei :)

Hier gisteren de laatste pil van de 14 en vanaf vandaag dus alleen decapeptyl tot de menstruatie doorkomt. Heb al 4 blauwe plekken van het prikken en voel me hondsberoerd. Griepverschijnselen is een van de bijwerkingen blijkt dus hopelijk trekt dat weg.

Is hier trouwens iemand bekent met rusteloze benen of o rust in het lijf sinds het starten met decapeptyl?
Ik! Met decapeptyl kreeg ik geen rust meer in mijn lijf en hoofd.
Grieperig niet. Hopenlijk is dat snel over. Succes met spuiten!

Hopenlijk een mooi ei en geen cyste. Duim voor je!

Exode duim dat het dit keer lukt. Het balen dat het leeftijdsverschil groter wordt herken ik :*
pi_163336295
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 09:26 schreef Tweedledee het volgende:
Ik dacht eerst een lege eierstok te zien, bleek ei van 25mm :o Maar om zeker te weten dat het geen cyste is ( :{ ) woensdag weer kijken. Al met al weten we nu dus eigenlijk nog niks. Maar het verklaart wel waarom het ter hoogte van dat gebied een beetje beurs voelt met een knikker van 2,5 cm in m'n buik :')
Ik zag vanmorgen op de echo een follikel van 3 cm :o. Ik was echt verbaasd dat dat ware grootte was (nog even nagevraagd bij de gyn :'))!
  maandag 27 juni 2016 @ 12:39:23 #144
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163337307
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Ik zag vanmorgen op de echo een follikel van 3 cm :o. Ik was echt verbaasd dat dat ware grootte was (nog even nagevraagd bij de gyn :'))!
Whut!? :o :D Baas boven baas hoor :7
  maandag 27 juni 2016 @ 16:35:03 #145
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163342368
Struisvogel eieren!! :P

Ik had juist een "mini" eikel.. 9 mm op cd 12..
Dus vrijdag weer terug om te kijken of ie wat gegroeid is..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 27 juni 2016 @ 17:01:12 #146
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163343005
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:35 schreef Barreltje het volgende:
Struisvogel eieren!! :P
_O-

quote:
Ik had juist een "mini" eikel.. 9 mm op cd 12..
Dus vrijdag weer terug om te kijken of ie wat gegroeid is..
Da's niet heel raar voor dag 12 dacht ik? Kan in ieder geval nog flink gaan groeien ^O^

Ik had net een positieve ovulatietest... Dan kan het toch niet anders dan een ei zijn toch? Dat kan bij een cyste toch niet? (toch? toch? O-) )
pi_163343589
Ik ben ei-loos. :P
  maandag 27 juni 2016 @ 18:06:38 #148
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163344381
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:29 schreef Cygne het volgende:
Ik ben ei-loos. :P
Hoe ging het?
pi_163345834
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:06 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

Hoe ging het?
De punctie ging prima, alleen het aanprikken van de eierstokken voelde ik een beetje. Opbrengst viel een beetje tegen, maar 4 eicellen. En er valt natuurlijk ook nog af door de pgd, dus ben heel bang dat er geen gezond embryo is. -O-
pi_163347788
Oh cygne dat valt inderdaad wel tegen.

Wanneer hoor je of en welke geschikt zijn?
En ik denk dat ze daarna pas gaan kijken of en welke bevrucht raken?

Pfoe wat een hoop spannende stappen
pi_163348145
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:36 schreef Arja het volgende:
Oh cygne dat valt inderdaad wel tegen.

Wanneer hoor je of en welke geschikt zijn?
En ik denk dat ze daarna pas gaan kijken of en welke bevrucht raken?

Pfoe wat een hoop spannende stappen
Ze waren wel allemaal geschikt voor icsi. Woensdag horen we hoeveel ze er hebben kunnen biopteren en vrijdag of er een terugplaatsing komt.
pi_163348220
Ik ga duimen voor een gezond embryo!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_163348405
Ik ga duimen!
  maandag 27 juni 2016 @ 20:20:08 #154
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163349872
Wat spannend Cygne, ik duim ook mee voor een mooi embryo!
  maandag 27 juni 2016 @ 20:40:00 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163350606
Ik duim voor jullie cygne!

En tweed, ook voor jullie.. mogen jullie het ei zelf "benutten" })
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 27 juni 2016 @ 20:51:34 #156
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163351124
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2016 20:40 schreef Barreltje het volgende:
Ik duim voor jullie cygne!

En tweed, ook voor jullie.. mogen jullie het ei zelf "benutten" })
Yup :Y)
pi_163365793
Cygne, ik duim voor een gezonde emmy!

Tweed, uh, veel succes! :@

Helaas lijkt het erop dat de TP niet succesvol was voor mijn zus. Gisteren bloedresultaten terug, maar HCG is te laag. Er ging ook nog wat fout dus toen moest ze uren langer wachten op de uitslag (lab had wel progestron en oestrodieel (spelling?!) gedaan, maar was HCG vergeten). :'(
pi_163372669
Wat naar voor je zus, Kahlie. Balen zeg. ;(
pi_163372914
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 12:49 schreef kahlie het volgende:
Cygne, ik duim voor een gezonde emmy!

oestrodieel (spelling?!)
Oestradiol denk ik.

Wat balen voor je zus, zeg!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_163373163
Wat naar Kahlie..
En duimduim voor Cygne :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163386625
Even een update van ons

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163387430
Wat naar Deadly_kiss. :{ :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163387487
Wat een ellende Deadly_kiss! Heb je wel kunnen genieten van je bruiloft met al die toestanden er om heen? Ik hoop dat het helpt om aan de pil te gaan. Wat voor behandelmethoden zijn er mogelijk denk je?

En cygne heeft 3 embryo's! Ik hoop dat ze gezond blijken :)
pi_163387490
Oef Deadly... heb je wel een mooie dag gehad? En natuurlijk van harte gefeliciteerd! :*

Cygne: *O* *O* *O*
S. 2014
J. 2016
  woensdag 29 juni 2016 @ 12:49:40 #165
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163388375
Ow Deadly wat een verhaal... :{ Hoop dat je desondanks wel van je bruiloft hebt kunnen genieten :*

Jeuj voor 3 embryos voor Cygne! *O*

En *O* voor mezelf want het was dus een ei en hij is al gesprongen, zagen een verfrommeld blaasje :D Nu dus twee weken wachten oO<
pi_163392607
Spannend Tweedle! Ik hoop dat het raak is! ^O^
pi_163397270
JufMariska, Cygne en McLaura bedankt voor de lieve woorden. Wij zijn ook best van slag dat het niet is gelukt. Nu op naar het volgende traject (maandelijks punctie). Gelukkig kan zus met een ander ziekenhuis samenwerken zodat ze niet elke keer naar Belgie hoeft. Ik hoop dat dit het zo gewenste tweede kindje gaat brengen.

Cygne, ik duim dat ze alle drie geweldig zijn. *O* *O* *O*

Tweedle, yes, een ei *O*

Deadly_kiss, wat een rotverhaal zeg! Ik hoop dat het gauw tot rust komt.
pi_163413289
Ik sta nu wel écht strak van de spanning moet ik zeggen. Zo bang dat er geen gezond embryo is.
:'( Echt die hormonen spuiten en die echo's vielen me zo mee maar dat in spanning zitten vind ik veel erger. Wachten op dat telefoontje van het ziekenhuis..
pi_163413324
:* Ik duim heel heel hard voor je Cygne! Dat afwachten is ook echt kut. Ik hoop dat ze gauw bellen.
pi_163413692
Oh Cygne! Ik hoop zo ontzettend dat ze alledrie gezond zijn :* jij verdient dat!
pi_163414036
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:23 schreef coccinelle het volgende:
Oh Cygne! Ik hoop zo ontzettend dat ze alledrie gezond zijn :* jij verdient dat!
Lief! O+

Ik moest vlak voor de punctie ook zo huilen. Echt alle spanning kwam eruit. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit. Ik was er zó moe van. Verpleegkundige was zo lief, heeft de hele tijd mn hand vast gehouden. En tegelijkertijd (daar was man vooral van onder de indruk :') ) heel snel buisjes aan t verwisselen.

Man is wel heel erg van het 'komt wel goed en anders de volgende keer wel.'.
pi_163417464
Oh Cygne, heel logisch dat je even brak. Wat heb jij/jullie al veel moeten verstouwen de afgelopen jaren. Ik duim driedubbel voor jullie!
pi_163420673
Cygne ik duim héél hard dat er morgen gewoon een tp komt. Sterkte met de laatste wachtdag. :*
pi_163420755
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:46 schreef Cygne het volgende:

[..]

Lief! O+

Ik moest vlak voor de punctie ook zo huilen. Echt alle spanning kwam eruit. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit. Ik was er zó moe van. Verpleegkundige was zo lief, heeft de hele tijd mn hand vast gehouden. En tegelijkertijd (daar was man vooral van onder de indruk :') ) heel snel buisjes aan t verwisselen.

Man is wel heel erg van het 'komt wel goed en anders de volgende keer wel.'.
Fijn dat de verpleegkundige zo lief was ^O^ en helemaal begrijpelijk dat alle spanning er ineens uitkwam. Jullie hebben een enorm heftige tijd achter de rug; hopelijk is dat vanaf nu voorbij :*

Mijn man heeft vandaag weer zaad ingeleverd. Dit keer wordt er ook gekeken of het geschikt is voor ICSI. Voor vandaag was ik niet zo zenuwachtig omdat ik dacht dat we het slechte nieuws toch al wel wisten. Maar toen zei de man dat het natuurlijk ook nóg slechter kon zijn, te slecht voor ICSI zelfs. Dus nu ben ik toch wel een beetje nerveus. En het zou zo mooi en veelbelovend zijn als de uitslag nu wat beter zou zijn.. *durft niet te hopen
  Moderator donderdag 30 juni 2016 @ 22:19:00 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163421842
Spannend Cygne! Ik ga keihard voor je duimen! Als er nou meerdere goed zijn, krijg je dan ook meerdere teruggeplaatst voor een grote kans? We gaan voor de tweeling toch? :P
Ik snap heel goed dat je af en toe even breekt, het is ook niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt :*

Verder duim ik voor alle andere meiden!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163422083
Nee, dat doen ze niet bij de eerste 2 pogingen. Pas bij de derde poging is dat een optie.
pi_163422769
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:25 schreef Cygne het volgende:
Nee, dat doen ze niet bij de eerste 2 pogingen. Pas bij de derde poging is dat een optie.
En als je 38 bent ten tijde van de punctie. Maar het is niet zo dat de kans veel groter is bij tp van 2, omdat de omstandigheden in de baarmoeder bv hetzelfde zijn en het stressniveau etc. Mijn gyn liet me ooit de cijfers zijn.

De kans is geloof ik groter als je de ene maand de ene terug plaatst en de andere de andere.

Cygne ik denk aan je! 1 gezond embryo kan al genoeg zijn, want vruchtbaar ben je wel.
Ik duim!
pi_163423041
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:44 schreef Arja het volgende:

[..]

En als je 38 bent ten tijde van de punctie. Maar het is niet zo dat de kans veel groter is bij tp van 2, omdat de omstandigheden in de baarmoeder bv hetzelfde zijn en het stressniveau etc. Mijn gyn liet me ooit de cijfers zijn.

De kans is geloof ik groter als je de ene maand de ene terug plaatst en de andere de andere.

Cygne ik denk aan je! 1 gezond embryo kan al genoeg zijn, want vruchtbaar ben je wel.
Ik duim!
Klopt inderdaad, maar dat is sowieso niet aan de orde hier omdat ik nog maar 27 ben.

En dank! O+
pi_163423423
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:46 schreef Cygne het volgende:

[..]

Lief! O+

Ik moest vlak voor de punctie ook zo huilen. Echt alle spanning kwam eruit. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit. Ik was er zó moe van. Verpleegkundige was zo lief, heeft de hele tijd mn hand vast gehouden. En tegelijkertijd (daar was man vooral van onder de indruk :') ) heel snel buisjes aan t verwisselen.

Man is wel heel erg van het 'komt wel goed en anders de volgende keer wel.'.
Je weet allang wat ik vind en wens voor jou en meneer maar ook.hier een dikke knuffel.:*
S. 2014
J. 2016
pi_163426357
O Cygne wat spannend allemaal! Tuurlijk breek je af en toe, het is ook zo heftig allemaal.

Ik duim voor je :*
En natuurlijk ook voor alle anderen mensen hier!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 07:30:35 #181
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_163427758
Cygne :* ik duim voor je! En dat je brak is niet raar, zoveel spanningen die zijn opgebouwd de afgelopen tijd en dan ineens zo dichtbij je droom zijn. Alle spanningen komen er dan uit.

Tweedle, duimerdeduim :*

Deadly wat een ellende zeg, heb je verder wel een mooie dag gehad? :*

Kahlie :* wat balen voor je zus zeg. Gaan ze nu ivf in eigen cyclus doen?

Verder even een knuf voor jullie allemaal :* :*
Be happy with the little things in life
pi_163427785
Cygne, ik duim me suf en hoop zo ontzettend op goed nieuws vandaag!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_163427973
*draait duimen voor Cygne*

JM, hoe is het bij jullie?
pi_163428268
Midden in ronde 2 :) Gaat vooralsnog wel soepel allemaal, prikken blijven }:| maar we komen er wel. Als het er vandaag goed uitziet zondag punctie.

En duimduim voor Cygne :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163428386
Ook hier wordt aan je gedacht vandaag Cygne. :*
pi_163428441
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 08:50 schreef Selvaria het volgende:
Ook hier wordt aan je gedacht vandaag Cygne. :*
+1 :*
  vrijdag 1 juli 2016 @ 10:04:09 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163429443
Vandaag terug plaatsing Cygne? Spannend!!
Ik duim met de rest mee!

Vandaag tweede echo deze cyclus gehad, en mijn ei van zondag (11mm) is niet gegroeit.. er zijn wel 2 andere eieren bij gekomen (ik ga dus maar voor de drieling ;) ) :P er is dus nog niet besloten welk ei het gaat worden. maandag weer terug voor de 3e echo. wordt een lange cyclus zo :o

Verder kreeg ik Ovitrelle mee. maandag krijg ik de uitleg, maar dat krijg ik om de eitjes tot een eisprong te dwingen , geloof ik? Blijkbaar bij een late ei-sprong is de lh-piek erg uitgesmeerd en heb je een hele week 2 (meer of minder zichtbare ) streepjes.
Wie heeft er ervaring met dit goedje? :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_163430565
Ovitrelle (kunstmatig soort pregnyl) is idd om de eisprong te forceren en te plannen. Het zit in een prikpen en is heel makkelijk en fijn in gebruik.
In de koelkast bewaren en 10 minuutjes van tevoren eruit halen.
pi_163430874
Vergelijkbaar met de Gonal-F qua toediening dus, Arja? Pregnyl vond ik nog best wel een gedoe.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 11:35:26 #190
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163431158
Spannend Cygne! Ook ik duim voor jullie.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 11:48:30 #191
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_163431425
Cygne, ik heb last van plaatsvervangende zenuwen :o mijn duimen draaien ^O^

Barrel en Jm :{ :*

Sam de onrust bij de deca was hier echt niet normaal. Waar iedereen last had van de opwekkers werd ik dol van de onderdrukkers. Vanaf het moment dat ik hormonen mocht gaan bij spuiten was het gelukkig over dus ik hoop dat het jou ook zo vergaat.


GV man gefeliciteerd met jullie dochter *O*


DV en een ieder die hem gebruiken kan of ie ik vergeten ben :*

Tis hier even rustig, een soort van niemandsland of zo..... De verpleegkundige heeft het zo druk dat we voorlopig nog niet aan de beurt zijn voor het spuitschema :( Ben je een keer lekker op tijd door alle keuringen loop je daar weer vertraging op :{w Mochten we voor 15 juli een uitnodiging krijgen dan gaan we toch pas eind juli starten ivm vakantie donor tenzij het vlak voor de tijd is want dan kan ze gewoon starten met spuiten zonder de eerste week controle dus hoeft ze niet op en neer.
pi_163431736
We hebben een gezond embryo! Aaaaah! :'( :'( :'( *O* *O* *O*
pi_163431739
Woohoo!!! :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163431748
*O* *O*
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:07:01 #195
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_163431750
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:05 schreef Cygne het volgende:
We hebben een gezond embryo! Aaaaah! :'( :'( :'( *O* *O* *O*
*O* *O* *O* wat super!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_163431771
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 11:48 schreef dobbey het volgende:
Cygne, ik heb last van plaatsvervangende zenuwen :o mijn duimen draaien ^O^

Barrel en Jm :{ :*

Sam de onrust bij de deca was hier echt niet normaal. Waar iedereen last had van de opwekkers werd ik dol van de onderdrukkers. Vanaf het moment dat ik hormonen mocht gaan bij spuiten was het gelukkig over dus ik hoop dat het jou ook zo vergaat.


GV man gefeliciteerd met jullie dochter *O*


DV en een ieder die hem gebruiken kan of ie ik vergeten ben :*

Tis hier even rustig, een soort van niemandsland of zo..... De verpleegkundige heeft het zo druk dat we voorlopig nog niet aan de beurt zijn voor het spuitschema :( Ben je een keer lekker op tijd door alle keuringen loop je daar weer vertraging op :{w Mochten we voor 15 juli een uitnodiging krijgen dan gaan we toch pas eind juli starten ivm vakantie donor tenzij het vlak voor de tijd is want dan kan ze gewoon starten met spuiten zonder de eerste week controle dus hoeft ze niet op en neer.
Ik hoop het vandaag ms. Dag 2 N stoppen met de pil dus ik zou vandaag moeten beginnen met de andere spuit erbij te nemen. Ik slaap zo slecht Door de onrust bah.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_163431874
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:05 schreef Cygne het volgende:
We hebben een gezond embryo! Aaaaah! :'( :'( :'( *O* *O* *O*
O+ O+ O+ O+ O+ *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:20:55 #198
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_163431994
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:05 schreef Cygne het volgende:
We hebben een gezond embryo! Aaaaah! :'( :'( :'( *O* *O* *O*
Woehoeeeeeeeeeee *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_163432133
Wat goed, Cygne!! ^O^ . *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:30:35 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163432171
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:05 schreef Cygne het volgende:
We hebben een gezond embryo! Aaaaah! :'( :'( :'( *O* *O* *O*
*O* *O* :* :* *O* *O*
KuikenGuppy
pi_163432299
Cygne wat goed!!!! *O* *O* *O* ik heb er kippenvel van O+ dit wordt m hoor!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:37:24 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_163432332
Cygne! *O*
Wanneer gaan ze m terugplaatsen?
disclaimer
pi_163432367
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Cygne! *O*
Wanneer gaan ze m terugplaatsen?
Vanmiddag, om tien voor 3! *O*

O+ O+
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:39:10 #204
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_163432373
:o O+
pi_163432374
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:05 schreef Cygne het volgende:
We hebben een gezond embryo! Aaaaah! :'( :'( :'( *O* *O* *O*
Wat een geweldig nieuws! *O* *O* *O* *O* O+
pi_163432378
Cygne ik ga echt heeeeeeel erg hard duimen voor jullie! *O*
pi_163432401
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:38 schreef Cygne het volgende:

[..]

Vanmiddag, om tien voor 3! *O*

O+ O+
Om 3 uur Cygne PUPO O+
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:42:50 #208
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_163432450
Super Cygne *O* *O* *O*
pi_163432497
Cygne *O* dit wordt hem (of haar) gewoon! O+
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:47:36 #210
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_163432562
Cygne O+ *O*

Ik ga keihard duimen voor jullie!!
pi_163432606
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:05 schreef Cygne het volgende:
We hebben een gezond embryo! Aaaaah! :'( :'( :'( *O* *O* *O*
Whoopwhoop *O*
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:54:03 #212
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163432733
Jaaa Cygne! Wat goed! Succes vanmiddag. Duimen blijven draaien hoor O+ :* O+ :*
  vrijdag 1 juli 2016 @ 12:59:09 #213
409579 LuDann
All the way
pi_163432903
Spannend Cygne, ik duim mee!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 13:10:52 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163433224
ohw Cygne! wat spannend allemaal!

ik ga verder in de duimstand! :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_163433384
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:38 schreef Cygne het volgende:

[..]

Vanmiddag, om tien voor 3! *O*

O+ O+
*O* Vanmiddag ben je weer zwanger! Ik duim dat dit embryootje lang blijft zitten! :*
pi_163433439
*O* *O* Cygne O+ O+ Gefeliciteerd meid, het is je zo gegund!
pi_163433570
Cygne!! *O* *G*
  vrijdag 1 juli 2016 @ 13:25:51 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_163433705
OMG Cygne ik duim ook hoor! ^O^
pi_163433737
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:05 schreef Cygne het volgende:
We hebben een gezond embryo! Aaaaah! :'( :'( :'( *O* *O* *O*
Yay wat fijn *O* *O* *O* !!!


Verder wilde ik me nog aansluiten bij de anderen even terug, veel respect voor jullie allemaal hier! :*
pi_163433770
En vanmiddag PUPO, ik ga zo voor je duimen!!
pi_163433793
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:38 schreef Cygne het volgende:

[..]

Vanmiddag, om tien voor 3! *O*

O+ O+
*O* Mijn duimen blijven draaien :*
pi_163433866
Jaaaaa Cygne! Kippenvel. Het is jullie zo gegund :*
pi_163433901
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:05 schreef Cygne het volgende:
We hebben een gezond embryo! Aaaaah! :'( :'( :'( *O* *O* *O*
Yes! En nu (na vanmiddag) blijven plakken, jij vreselijk gewenst gezond ukkie! O+
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 13:50:38 #224
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_163434228
*O* *O* *O* cygne!!!
Mijn duimen doen er zeer van ben zo blij voor jullie !!!
Nu duimen we voor de volgende stap...dattie blijft plakken!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_163434336
Hoeraaa! *O* *O* :'( *O* *O*
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:05:06 #226
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_163434536
*O* *O* *O* jaaaa wat fijn! Nog heel even en je bent PUPO. Ik word er plaatsvervangend emotioneel van :'( *O* *O* *O*
Be happy with the little things in life
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:09:19 #227
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163434632
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:05 schreef Cygne het volgende:
We hebben een gezond embryo! Aaaaah! :'( :'( :'( *O* *O* *O*
Yes! *O* *O*
pi_163434979
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 11:22 schreef Cygne het volgende:
Vergelijkbaar met de Gonal-F qua toediening dus, Arja? Pregnyl vond ik nog best wel een gedoe.
Gonal-F ken ik niet. Ik had menopur.

Pregnyl vond ik ook een gedoe en ook een stroperig goedje


En jaaaaaa een gezond embryo *O* *O* *O*
Zo blij voor je!
pi_163435400
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 14:25 schreef Arja het volgende:

[..]

Gonal-F ken ik niet. Ik had menopur.

Pregnyl vond ik ook een gedoe en ook een stroperig goedje


En jaaaaaa een gezond embryo *O* *O* *O*
Zo blij voor je!
Pregnyl vond ik qua prikken vergelijkbaar met decapeptyl.

En ik word een beetje emo van jullie lieve reacties. Doet me goed dat jullie zo meeleven. O+
pi_163435649
*O* *O* *O* en hopelijk komt deze embryo er pas over 8.5 maand uit!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 15:20:31 #231
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_163436632
Cygne, wat goed!

Flinke klodder lijm er bij en deze blijft gewoon plakken *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 1 juli 2016 @ 15:37:55 #232
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163437067
Ik duim voor je Cygne :* het is je zo gegund!!
Kwak
pi_163437113
Plak plak plak baby!! *O*
pi_163437220
PUPO! *O* Er zit een, ik citeer de embryologe even: 'een fokking mooi embryo' in mn buik. O+
  vrijdag 1 juli 2016 @ 15:44:55 #235
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163437237
Pupo! *G*
Kwak
pi_163437287
*stuurt pattex en pritt enzo*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163437411
Whoo Cygne! Wat goed *O* en wat spannend ook! Mijn duimen draaien overuren voor je. Het is je zo enorm gegund, kijk maar naar de vele reacties!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 16:03:13 #238
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163437685
Cyne wat goed!!! Ik ga heel hard duimen dat deze fokking mooie embryo een fokking mooie baby word :*

En ook voor alle andere hier een :*
pi_163437893
Btw: ik heb toch ook wel wat rondes gehad so far, maar pupo moest ik googlen :@ :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 1 juli 2016 @ 16:14:00 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163437914





*O*.
KuikenGuppy
pi_163437931
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 16:13 schreef JufMariska het volgende:
Btw: ik heb toch ook wel wat rondes gehad so far, maar pupo moest ik googlen :@ :D
:P ik heb t hier eens gelezen. _O-
  vrijdag 1 juli 2016 @ 16:17:42 #242
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163438001
Ik wilde naar de OUD pagina op de fok wiki verwijzen, maar die mag wel eens een update krijgen :+.
KuikenGuppy
pi_163438044
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 16:14 schreef Cygne het volgende:

[..]

:P ik heb t hier eens gelezen. _O-
Ik ben een niet-zo-trouwe lurker hier :X Voelde me meestal 'te makkelijk' voor hier en 'te moeilijk' voor wohts :@
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163438079
Cygne wat een super nieuws *O*
Ik duim met de rest mee ^O^ :*
pi_163438681
Cygne!! *O* wat geweldig! Plakplakplak embryootje!!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 17:06:13 #246
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_163438857
Cygne pupo wat geweldig!!! Ook mijn duimen draaien voor een plakker!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 17:09:57 #247
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163438903
*O* Cygne, ik duim ook heeeeeeel hard, plakplakplak mooi babytje <3 <3 <3
pi_163438951
Cygne, wat spannend. Ik duim O+
  vrijdag 1 juli 2016 @ 17:15:20 #249
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163438998
ghehe @ Burdie..

en PuPo wist ik gelukkig al, maar misschien een goed idee voor een afkortingen lijstje in de OP? :P

en *O* voor Cygne
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 1 juli 2016 @ 17:46:16 #250
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_163439619
Dit moet 'm worden, ik ga voor je duimen Cygne!
  Moderator vrijdag 1 juli 2016 @ 18:57:30 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163440940
Cygne PUPO O+ :'( *; en testen op mijn trouwdag O+ Ik ga zo hard duimen dat je aan het sap mag dan!!! *O* O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163441170
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 18:57 schreef MaJo het volgende:
Cygne PUPO O+ :'( *; en testen op mijn trouwdag O+ Ik ga zo hard duimen dat je aan het sap mag dan!!! *O* O+
O+
Geen wijntjes op je bruiloft voor mij hoop ik inderdaad.

En stel je voor dat ie plakt en het geen miskraam wordt en zo. :o :'( O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163441258
PUPO!!!!! *O*

Dit is toch Fok op zijn best he... We O+ Cygne
pi_163441280
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
PUPO!!!!! *O*

Dit is toch Fok op zijn best he... We O+ Cygne
O+

Ik vind t zo lief, al jullie berichtjes. O+
pi_163441624
Yeaaaaah Cygne!! Ik duim :)
pi_163442863
Cygne ik duim heel heel hard dat deze mag blijven plakken. Gewoon PUPO! *O* O+
pi_163442965
Ooh Cygne mijn hormonen gaan er door op hol en ik moest even flink knipperen om mijn zicht weer helder te krijgen O+
Meid wat ga ik met half OUD meeduimen een plakker *O*
pi_163442987
Maar wat is nou pupo? :@
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:43:34 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_163443097
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:39 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Maar wat is nou pupo? :@
pregnant until proven otherwise ;)
disclaimer
pi_163443119
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

pregnant until proven otherwise ;)
Aaah! Ik begreep uit de context wel ongeveer de betekenis, maar kon de letters niet plaatsen :+
pi_163443268
Cygne *O*
Supertof dit! O+
  vrijdag 1 juli 2016 @ 21:13:53 #262
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163444206
Jaaaa cygne pupo! *O*

En wat een hartverwarmende reacties allemaal O+
  vrijdag 1 juli 2016 @ 21:36:25 #263
73386 Fazz
onderweg
pi_163445129
Heerlijk nieuws Cygne *O* ik duim mee voor je O+
pi_163445142
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 21:13 schreef Kyara het volgende:
Jaaaa cygne pupo! *O*

En wat een hartverwarmende reacties allemaal O+
Echt he. O+ O+
pi_163445248
Geweldig Cygne! Hopelijk een plakker.

Hoeveel gonal F moesten jullie spuiten per dag? Ik 112.5 I.E maar nu hoor ik net an een ander dat zei maar 75 hoeft en dat terwijl dat van mij al verlaagd was Door de arts.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_163445684
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 21:40 schreef Sam1993 het volgende:
Geweldig Cygne! Hopelijk een plakker.

Hoeveel gonal F moesten jullie spuiten per dag? Ik 112.5 I.E maar nu hoor ik net an een ander dat zei maar 75 hoeft en dat terwijl dat van mij al verlaagd was Door de arts.
150 hier, maar ga op je arts af. Die dosis kan voor iedereen anders zijn.
pi_163446205
Go Cygne!
pi_163447547
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 21:54 schreef Cygne het volgende:

[..]

150 hier, maar ga op je arts af. Die dosis kan voor iedereen anders zijn.
Dat zowiezo ben gewoon benieuwd ;)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_163449025
Cygne is PUPO! O+
Hormoonoverload dat ik er telkens m btj van moet huilen.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 2 juli 2016 @ 00:10:43 #270
344469 Amsel
zonder t
pi_163449902
Cygne O+ *O*
pi_163449978
Cygne ik duim voor je mee ^O^, ik hoop zo op dat jullie droom over 9 maanden uitkomt.

Net als voor alle andere dames in het topic :*
  zaterdag 2 juli 2016 @ 00:19:54 #272
437909 GVman
korte tekst
pi_163450118
Feli Cygne! Ik duim voor een tweede streep! En voor een knipperend hartje op de echo.
ruimte gereserveerd voor signature...
pi_163452777
Als lurker duim ik ook voor je 'fokking mooie embryo'! *O*
pi_163458384
PUPO O+ De duimen draaien hier Cygne O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_163459919
Cygne *O* Duimduimduim voor een mooie plakker O+
pi_163479434
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 07:30 schreef droomvrouwtje het volgende:

Kahlie :* wat balen voor je zus zeg. Gaan ze nu ivf in eigen cyclus doen?
Nee, volgens mij niet. Ze heeft gezegd dat Belgie wil dat ze 6+ puncties doen, eicellen invriezen en dan emmy's en dan terugplaatsingen. Dus het is niet gelijk een emmy elke cyclus zoals bij ivf in eigen cyclus. Ik weet niet waarom hier voor is gekozen, maar ik schat vanwege het feit dat ze dan zodra ze in het 'terugplaatsingen'-traject komt, ze kunnen kijken of de endo rustig is of dat er toch weer een buikoperatie moet volgen. In ieder geval is het zwaar, want ze heeft nog nooit een punctie gehad zonder narcose (i.v.m. endo altijd narcose gehad)

Cygne PUPO *O* *O* *O* ik duim ook voor een mooi kindje straks!
  maandag 4 juli 2016 @ 11:39:04 #277
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163506384
Hier is de echo positief..
Dus wsl morgen avond ovitrelle proberen. Vandaag even " proef" gprobeerd met een lege pen en het viel me eigenlijk best me.. de prik op zich. Daarna nog een half uurtje een geirriteerd gevoel gehad.. hmm..

Dus.. de spuiterij gaat hier nu ook beginnen, spannend! :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 4 juli 2016 @ 12:56:50 #278
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_163508305
Succes barreltje ^O^
pi_163508711
Succes Barreltje!

Ik heb een vraag. Ik zou eigenlijk best graag een bad nemen maar mijn man vindt dat niet verstandig (hij heeft zwangerschapspagina ontdekt). Ziekenhuis heeft er niks over gezegd en de enige bronnen die ik vind zijn inderdaad zwangerschapspagina-achtige fora.
  maandag 4 juli 2016 @ 13:10:49 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_163508786
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:08 schreef Cygne het volgende:
Succes Barreltje!

Ik heb een vraag. Ik zou eigenlijk best graag een bad nemen maar mijn man vindt dat niet verstandig (hij heeft zwangerschapspagina ontdekt). Ziekenhuis heeft er niks over gezegd en de enige bronnen die ik vind zijn inderdaad zwangerschapspagina-achtige fora.
Waarom vindt hij dat niet verstandig?
Zolang jij niet twee uur lang in een bad van 45 graden gaat zitten kan dat echt geen kwaad hoor ;)
disclaimer
pi_163508921
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Waarom vindt hij dat niet verstandig?
Zolang jij niet twee uur lang in een bad van 45 graden gaat zitten kan dat echt geen kwaad hoor ;)
Dank!

Hij zou me sowieso het liefst voor twee weken aan t bed vastketenen. _O-
pi_163509243
fok gelooft hij toch wel boven zwangerschapspagina? als hij jou en fok niet gelooft dan kan hij beter het ziekenhuis bellen om te informeren, daar kunnen ze hem vast gerust stellen.

overbezorgde papa O+ (bakkerspraatje: het is een meisje *O* )
pi_163509431
_O- _O-
pi_163509855
Ohh cygne! Wat spannend! Deze moet goed komen. O+
E.
pi_163521076
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:08 schreef Cygne het volgende:
Succes Barreltje!

Ik heb een vraag. Ik zou eigenlijk best graag een bad nemen maar mijn man vindt dat niet verstandig (hij heeft zwangerschapspagina ontdekt). Ziekenhuis heeft er niks over gezegd en de enige bronnen die ik vind zijn inderdaad zwangerschapspagina-achtige fora.
Heel eerlijk? Ik zou het niet doen. Het kan wellicht geen kwaad, maar er is wel net 2 dagen geleden een staafje door je baarmoedermond gegaan. Dat was voor mij reden om niet in bad te gaan gedurende de wachtweken.
pi_163524193
Hmm, nu is t te laat. Gek eigenlijk. Bij een normale zwangerschap zou ik niet eens stilstaan bij zulke dingen.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 00:19:55 #287
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_163526149
Ik ben ook gewoon in bad gegaan na terugplaatsen van het embryo. Endat is goed gegaan. De adviezen zijn overal anders. Sterkte met de wachtweken!
pi_163526437
Oh Cyg verdorie O+ O+ O+ O+ O+

(Sorry, zit ver onder een steen hoorde iets echo'en wat klonk als PUPO :') )


Dubbel sorry volgend mij moet er een nieuw topicdeel gemaakt worden ik zou niet weten hoe dat moet okdoei :'( :') O+
pi_163528163
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:51 schreef Cygne het volgende:
Hmm, nu is t te laat. Gek eigenlijk. Bij een normale zwangerschap zou ik niet eens stilstaan bij zulke dingen.
Ik mocht van de kliniek 2 weken na de punctie niet in bad i.v.m. infectiegevaar. Wat gek dat die adviezen zo uit elkaar liggen!
pi_163529992
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 06:45 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik mocht van de kliniek 2 weken na de punctie niet in bad i.v.m. infectiegevaar. Wat gek dat die adviezen zo uit elkaar liggen!
Bij de punctie werd inderdaad gezegd geen hete baden terwijl ik nog een bloeding had maar dat duurde maar een dag.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 12:05:43 #291
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163531849
Wat gek zeg dat de voorschriften overal anders zijn.. je zou toch denken dat er onderzoek naar gedaan is?
Of is dat onderzoek niet zo conclusive?

Mijn lichaam deed weer eens een trucje.. mijn lh gehalte was ZO hoog dat ik toch vandaag langs moet komen voor de IUI.. van 0 tot 100 in 4 dagen... 8)7
de ovitrelle mag dus in de koelkast blijven liggen...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:05:28 #292
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_163539566
Las dit vandaag op nu.nl: http://www.nu.nl/gezondhe(...)ekwart-gevallen.html Best hoopgevend!
Maarja, als je het zelf bent heb je niks aan statistiek...

Knuffel voor iedereen hier :* en Cygne succes!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 20:51:05 #293
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_163542806
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:05 schreef Barreltje het volgende:
Wat gek zeg dat de voorschriften overal anders zijn.. je zou toch denken dat er onderzoek naar gedaan is?
Of is dat onderzoek niet zo conclusive?

Mijn lichaam deed weer eens een trucje.. mijn lh gehalte was ZO hoog dat ik toch vandaag langs moet komen voor de IUI.. van 0 tot 100 in 4 dagen... 8)7
de ovitrelle mag dus in de koelkast blijven liggen...
Heb je dan nu vandaag de iui gehad! :o of begrijp ik het niet goed :@

Edit: nog een keer gelezen en ja dus *O* *O* fingers crossed
pi_163542874
Wat goed barrel! :o
pi_163542916
Even een vraag voor de pregnylervarenen onder jullie. Worden jullie daar ook zo ontzettend moe van? Het staat bij mij (in Duitsland wordt Brevactid gebruikt, maar dat heeft dezelfde werkzame stof) niet in de bijsluiter, maar ik val 's avonds in slaap op de bank en ik ben overdag eigenlijk ook niks waard :').

Spannend Barrel!
pi_163543143
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:56 schreef Gala6183 het volgende:
Even een vraag voor de pregnylervarenen onder jullie. Worden jullie daar ook zo ontzettend moe van? Het staat bij mij (in Duitsland wordt Brevactid gebruikt, maar dat heeft dezelfde werkzame stof) niet in de bijsluiter, maar ik val 's avonds in slaap op de bank en ik ben overdag eigenlijk ook niks waard :').

Spannend Barrel!
Ik heb daar eigenlijk nooit last van gehad. Ik werd eigenlijk pas moe toen ik zwanger was. Ik heb nooit veel last gehad van de hormonen die gespoten moesten worden, dus misschien ben ik niet zo'n heel goede graadmeter.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:19:31 #297
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163543343
Jup!IUI gehad.. mijn lh waarde was gister blijkbaar " 27" wat hoog is ?!?!
Dus vandaag een baby gemaakt.. :P woei!!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_163543411
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:09 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik heb daar eigenlijk nooit last van gehad. Ik werd eigenlijk pas moe toen ik zwanger was. Ik heb nooit veel last gehad van de hormonen die gespoten moesten worden, dus misschien ben ik niet zo'n heel goede graadmeter.
+1
pi_163543540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:56 schreef Gala6183 het volgende:
Even een vraag voor de pregnylervarenen onder jullie. Worden jullie daar ook zo ontzettend moe van? Het staat bij mij (in Duitsland wordt Brevactid gebruikt, maar dat heeft dezelfde werkzame stof) niet in de bijsluiter, maar ik val 's avonds in slaap op de bank en ik ben overdag eigenlijk ook niks waard :').

Spannend Barrel!
Ik heb decapeptyl volgens mijn arts hetzelfde als pregnyl maar ik ben ook echt de hele dag moe!

Maar ik weet dit aan het slechte slapen Door de onrustige benen
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_163544111
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:27 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Ik heb decapeptyl volgens mijn arts hetzelfde als pregnyl maar ik ben ook echt de hele dag moe!

Maar ik weet dit aan het slechte slapen Door de onrustige benen
Bedoel je niet toevallig Ovitrelle? Decapeptyl is om de cyclus stil te leggen, Pregnyl om de eisprong op te wekken.
pi_163544538
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:05 schreef SaskiaR het volgende:
Las dit vandaag op nu.nl: http://www.nu.nl/gezondhe(...)ekwart-gevallen.html Best hoopgevend!
Maarja, als je het zelf bent heb je niks aan statistiek...

Knuffel voor iedereen hier :* en Cygne succes!!
Ik dacht dat het 50% was dus ik vind dit inderdaad goed nieuws!
freedom is just another word for nothing left to lose
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')