jij zou geen nieuwe maken.quote:
Niet?quote:
Jullie hebben anders wel een boel gemeen. Altijd in NWS-SC rondhangen, allebei Redactie Frontpage en allebei eindredacteur FP geweest.... - Het zou bijna verdacht worden.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie hebben anders wel een boel gemeen. Altijd in NWS-SC rondhangen, allebei Redactie Frontpage en allebei eindredacteur FP geweest.... - Het zou bijna verdacht worden.
Je zou mijn kraan is moeten zien.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie hebben anders wel een boel gemeen. Altijd in NWS-SC rondhangen, allebei Redactie Frontpage en allebei eindredacteur FP geweest.... - Het zou bijna verdacht worden.
Ik zou maar oppassen met verder zoeken Sherlock ... voor je eigen veiligheid.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Te laat. Nu ben ik écht heel boosquote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef DJMO het volgende:
het is laat; ik ben moe en ook ik kan verkeerd lezen .. excuzes
Misschien.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet dat er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
?
Niet gekliktquote:Op zondag 12 juni 2016 22:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/weblog/738857/1/1/9999/let-it-go.html
Noem je Tim nu een moeder?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
leugenaar.quote:
neeeeeeeeeeeeej ik zeg dat hij 't moet laten gaanquote:
Om eerlijk te zijn drink ik dat eigenlijk nooit. Wel koffie, liters.. dat is mijn Ritalin.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In jouw keuken staat vast een hele grote koelkast, gevuld met Yokidrink.
Mijn leven is een leugenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn drink ik dat eigenlijk nooit.
Koffiequote:Wel koffie, liters.. dat is mijn Ritalin.
Wij zitten er hier regelmatig bij moeders doorheen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij leek me wel zo'n euroshopper energydrink menneke.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn drink ik dat eigenlijk nooit. Wel koffie, liters.. dat is mijn Ritalin.
Zo.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet droger dan het sexleven van Timmmmm
Nee, die troep hoef ik niet. Dan krijg ik geheid een insult.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij leek me wel zo'n euroshopper energydrink menneke.
Correct. Tiny Tim is al een maand of 2, 3 niet overeind gekomenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet droger dan het sexleven van Timmmmm
Ja ik ook, helaas is het in deze tijd van het jaar haast alleen maar herhaling en herhaling. Hier staat Las Vegas op, herhalingen.. TV wordt steeds kutter.quote:
Je bent een soort Knokkels dusquote:Op zondag 12 juni 2016 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn drink ik dat eigenlijk nooit. Wel koffie, liters.. dat is mijn Ritalin.
Nee.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent een soort Knokkels dus
(Ik drink zelf overigens ook best veel koffie)
Leuker dan die posts van jou.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
De tuinbroeken zijn weg (© Harry) en de gezelligheid bestaat uit het posten van dierengifjes.
Kijk eens naar buiten.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben je al verhongerd.
Hoe gaat de Ramadan verder?
wrmmmquote:Op maandag 13 juni 2016 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter begin jij zinnen niet met beter.
Lekker met zijn allen niet eten en strontchagrijnig worden.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben je al verhongerd.
Hoe gaat de Ramadan verder?
Beetje stenen gooien naar bussen.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen niet eten en strontchagrijnig worden.
Ik ben gewoon nogsteeds #viesdikquote:Op maandag 13 juni 2016 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk eens naar buiten.
Best vlot.
De jouwe?
Ik was voornemens vandaag naar de sportschool te gaan.quote:
De gezelligheid was van korte duur. Doet me denken aan een bruiloft die ik ooit heb bijgewoond. Na de plechtigheid in het gemeentehuis werden we naar buiten gestuurd (het sneeuwde). Daar kregen we een plastic bekertje koffie en een plakje cake. Dat was het.quote:
Noem je mij nou kaas?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zullen we gaan joggen? Dikke kaas en luie vastende moslim, als dat niet viraal gaat.
Zit ik er naast?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Noem je mij nou kaas?
Vuige racistische kutturk dat je er bent.
Beetje zonde als je een duur abonnement hebt.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was voornemens vandaag naar de sportschool te gaan.
Raad eens? De hele ganse dag in bed gelegen.
Beter is de vergrotende trap van goed.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter begin jij zinnen niet met beter.
Je was toch gestopt met de islam?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zullen we gaan joggen? Dikke kaas en luie vastende moslim, als dat niet viraal gaat.
Dat is het leuke, ik moet de overeenkomst nog tekenen.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje zonde als je een duur abonnement hebt.
Hij doet de hele tijd taqiyya.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je was toch gestopt met de islam?
Door extremisten als jij, ben ik wat solidair geworden in deze moeilijke tijden.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je was toch gestopt met de islam?
quote:Op maandag 13 juni 2016 00:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is het leuke, ik moet de overeenkomst nog tekenen.
Hoe heet die sportschool? Utopia?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind alles best joh. Het is jouw leven.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door extremisten als jij, ben ik wat solidair geworden in deze moeilijke tijden.
Er hoeft daar geen komma.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door extremisten als jij, ben ik wat solidair geworden in deze moeilijke tijden.
We moeten je moeder nog tekenen. Na de onderarm was het papier opquote:Op maandag 13 juni 2016 00:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind alles best joh. Het is jouw leven.
Ik ben rebelsquote:
Deze was wel grappig.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We moeten je moeder nog tekenen. Na de onderarm was het papier op
Als dit weer allemaal homo-erotisch gaat worden ga ik wel weer weg.quote:
Zou raar zijn, als deze SC homo-erotisch werd, terwijl Mani niet eens in de buurt is.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dit weer allemaal homo-erotisch gaat worden ga ik wel weer weg.
Voorbips hebben we ook alweer eeuwen nietgezienquote:Op maandag 13 juni 2016 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou raar zijn, als deze SC homo-erotisch werd, terwijl Mani niet eens in de buurt is.
Tenzij je als NWS-mod bezig bent, natuurlijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier gaan we natuurlijk niet aan beginnen. Ik doe geen kunstjes op commando
Alsof jij enige fijne motoriek hebt met je vette klauwen. Jij krijgt nog geeneens één lijntje op papier.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We moeten je moeder nog tekenen. Na de onderarm was het papier op
Ruig.. ruig.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof jij enige fijne motoriek hebt met je vette klauwen. Jij krijgt nog geeneens één lijntje op papier.
Hij begon!quote:Op maandag 13 juni 2016 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wijst nogmaals op het NWS-SC Gezelligheids- en Positiviteitsverdrag van timmmmm.
Lijntjes schijnen ook niet goed te zijn volgens Whitneyquote:Op maandag 13 juni 2016 00:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof jij enige fijne motoriek hebt met je vette klauwen. Jij krijgt nog geeneens één lijntje op papier.
We wachten geduldig op het oordeel van Harry over deze grap.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijntjes schijnen ook niet goed te zijn volgens Whitney
quote:Op maandag 13 juni 2016 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We wachten geduldig op het oordeel van Harry over deze grap.
Haha het is uit xdquote:Op maandag 13 juni 2016 09:09 schreef anonymoussie het volgende:
Godver zeg. Ik heb net mijn auto weggebracht naar de garage voor een nieuwe ruit. En mijn vriendin moet mij ophalen, maar het duurt ontzettend lang.
Dan eet je toch wat later?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:50 schreef YokiKater het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten, ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om te eten. #lievdagboek
Proostquote:Op maandag 13 juni 2016 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan eet je toch wat later?
Ik eet tegenwoordig ook veel later dan eerst. Ter indicatie: heb net een bak koffie ingeschonken.
quote:
Nee dat is ->quote:
ik ook nietquote:Op maandag 13 juni 2016 17:50 schreef YokiKater het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten, ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om te eten. #lievdagboek
Hier gaat het oma's smulfrieten en twee bamischijven worden.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook niet
ik denk er sterk over om roti te gaan halen
Is dat de Wibij?quote:
Potje rellen in Marseille?quote:
Daar is het lang niet zulk lekker weer.quote:
Nee klinkt me allemaal iets te zweverig eigenlijk. Heb laatste wel Marseille (nieuwe serie( gekeken. Die was best prima te doen, het is geen House of Cards maar alsnog best vermakelijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gahahahahaha.
Heb jij Sense8 trouwens gezien?
Wie is dat?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso een serie om te kijken vanwege deze dame
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/ikfDue6PEiQGSHJ1z4vVlw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAwO2lsPXBsYW5l/http://media.zenfs.com/fr(...)-alma.jpg]afbeelding[/url] ]
Stéphane Caillardquote:
Moet dat nou weer gelijk zo grof?quote:
Oh. Dan is het goed.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet dat nou weer gelijk zo grof?
Zoals ik net zei, uit Marseille: Marseille (TV Series 2016– ) - IMDb
En het is gewoon best een mooie vrouw.quote:
Als dat zou kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ga je toch lekker bij haar zitten
Ok. Ik ben aan het twijfelen om die te gaan kijken.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee klinkt me allemaal iets te zweverig eigenlijk. Heb laatste wel Marseille (nieuwe serie( gekeken. Die was best prima te doen, het is geen House of Cards maar alsnog best vermakelijk.
Mijn Frans is helaas niet meer zo goed, en misschien is ze wel een hele nare vrouw.quote:
Nu een beetje terugkrabbelen he.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn Frans is helaas niet meer zo goed, en misschien is ze wel een hele nare vrouw.
Ja alsof je mij zo makkelijk zou laten gaan.quote:
Uhhh.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alsof je mij zo makkelijk zou laten gaan.
quote:
Heb je nog meegekregen wat het gevolg is van al die negatieve aandacht over die tettenknijpvloggers?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ontwikkelingskosten van de FlapFlap.
Die is er niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je nog meegekregen wat het gevolg is van al die negatieve aandacht over die tettenknijpvloggers?
quote:
Ik heb inmiddels een nieuw idee.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ontwikkelingskosten van de FlapFlap.
Ik niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar hun volgende filmpje.
Nice, vertel ons meer!quote:Op maandag 13 juni 2016 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een nieuw idee.
Yas Air.
Dat heet gewoon informatief.quote:
Okequote:
En hoe werkt het roer?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke![]()
Je maakt dus vleugels aan je armen waar kleine jetmotoren aanhangen. Dan neem je een straat van ongeveer 200 meter, ga je superhard rennen en dan stijg je op.
Zoals ik al zei, informatief.quote:
Haha. Nee.quote:
Nee nog niet. Moet eerst nog een crowdfunding opzetten. Het pak gaat zo'n 5000 euro kosten.quote:
Wat zei ik nou, ik doe die testvlucht nietquote:Op maandag 13 juni 2016 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee nog niet. Moet eerst nog een crowdfunding opzetten. Het pak gaat zo'n 5000 euro kosten.
Zal de eerste testvlucht met LTVDK uiteraard filmen en hier plaatsen.
Ah kom op joh, beetje vent heeft dat gewoon over voor zijn vrouwtje.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zei ik nou, ik doe die testvlucht niet![]()
Ik heb het één keer over een andere vrouw en dan gelijk dit
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah kom op joh, beetje vent heeft dat gewoon over voor zijn vrouwtje.
Ja joh, ga d'r nog lopen aanmoedigen ook zeg.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah kom op joh, beetje vent heeft dat gewoon over voor zijn vrouwtje.
Ik heb zelfs een goedkoper idee in gedachte, maar dat zal ik je besparen.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja joh, ga d'r nog lopen aanmoedigen ook zeg.
Heeft niks met geld te maken, meer met haar technisch inzicht in combinatie met een vliegend ietsquote:Op maandag 13 juni 2016 22:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een goedkoper idee in gedachte, maar dat zal ik je besparen.
Ik lees gewoon mee hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft niks met geld te maken, meer met haar technisch inzicht in combinatie met een vliegend iets
jij hebt een paar hasselbramen nodig geloof ik.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft niks met geld te maken, meer met haar technisch inzicht in combinatie met een vliegend iets
Daarom wil ik best helpen, techniek gebasseerd op de V1, iets met een wingsuit en een Romeinse kaars tussen de bips. Asspulsejet engine.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dit?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij hebt een paar hasselbramen nodig geloof ik.
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom wil ik best helpen, techniek gebasseerd op de V1, iets met een wingsuit en een Romeinse kaars tussen de bips. Asspulsejet engine.
Pluk van de Pettefletquote:
in de film klinkt het tofferquote:
Ja geef d'r nog meer ideeën joh, dit helpt niet echt.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom wil ik best helpen, techniek gebasseerd op de V1, iets met een wingsuit en een Romeinse kaars tussen de bips. Asspulsejet engine.
Hoef je ook niet meer vaart te maken eerst.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geef d'r nog meer ideeën joh, dit helpt niet echt.
Ik vind dit plan steeds minder leuk wordenquote:Op maandag 13 juni 2016 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoef je ook niet meer vaart te maken eerst.
Nee, voor een JATO effect heb je van die fonteintjes nodig.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoef je ook niet meer vaart te maken eerst.
En dan gewoon aansteken?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, voor een JATO effect heb je van die fonteintjes nodig.
Ja, maar kan ook wel met elektronische ontsteking gemaakt worden hoor, kan makkelijk met de bougie uit je scooter.quote:
Oh dus dat hoef ik niet eens te kopen dusquote:Op maandag 13 juni 2016 22:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar kan ook wel met elektronische ontsteking gemaakt worden hoor, kan makkelijk met de bougie uit je scooter.
Gewoon uit een andere scooter schroeven, anders kan je zelf geen wheelies meer poppen.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dus dat hoef ik niet eens te kopen dus
Dat leek mij nogal vanzelfsprekend jaquote:Op maandag 13 juni 2016 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon uit een andere scooter schroeven, anders kan je zelf geen wheelies meer poppen.
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat leek mij nogal vanzelfsprekend ja
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]We gaan dit even uitwerken, we zitten redelijk op 1 lijn.
Ja kun je niet gewoon een testpiloot bij een uitzendbureau halen ofzo?quote:
Nee.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kun je niet gewoon een testpiloot bij een uitzendbureau halen ofzo?
Ohquote:
Ik las laatst ergens iets over een geniale uitvinding van Yasmin. Iets met extra vleugels. En het had niks met de maandelijkse periode te maken die door Marco Borsato is bezongen.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de FlapFlapquote:Op maandag 13 juni 2016 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens iets over een geniale uitvinding van Yasmin. Iets met extra vleugels. En het had niks met de maandelijkse periode te maken die door Marco Borsato is bezongen.
Ja de FlapFlap™, vond ik een stuk beter idee, in ieder geval met meer overlevingskansen voor mij.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens iets over een geniale uitvinding van Yasmin. Iets met extra vleugels. En het had niks met de maandelijkse periode te maken die door Marco Borsato is bezongen.
Moet je alsnog zoveel betalen voor een ticketquote:Op maandag 13 juni 2016 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de FlapFlap™, vond ik een stuk beter idee, in ieder geval met meer overlevingskansen voor mij.
Ja dat heb ik er wel voor over.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet je alsnog zoveel betalen voor een ticket
Doe niet zo moeilijk man. Ik wil anders ook nog wel een smokepod in het ontwerp meenemen, kan je een hartje in de lucht maken voor Yas. Fucking romantisch.quote:
Gierige tatta.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk man. Ik wil anders ook nog wel een smokepod in het ontwerp meenemen, kan je een hartje in de lucht maken voor Yas. Fucking romantisch.
Dat klinkt wel als een goed ideequote:Op maandag 13 juni 2016 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk man. Ik wil anders ook nog wel een smokepod in het ontwerp meenemen, kan je een hartje in de lucht maken voor Yas. Fucking romantisch.
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Wat zit je nou te kijken?! Ik heb mijn eigen pad gekozen.
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:22 schreef YokiKater het volgende:
Wie heeft eigenlijk het EK gewonnen? #DTV
Hij heeft geen zwaailampjes man. Perridon had dat wel toen hij 1 van zijn Veyron's liet wrappen.quote:
Veyron's zijn eigenlijk niet echt tijdloos als ik die foto zo zie, was al niet echt een mooi ding om te zien maar het wordt er ook niet beter op met de jaren.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij heeft geen zwaailampjes man. Perridon had dat wel toen hij 1 van zijn Veyron's liet wrappen.
[ afbeelding ]
Vind hem ook niet mooi, en die nieuwe Chiron ook niet. Maar het is wel superexclusief.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veyron's zijn eigenlijk niet echt tijdloos als ik die foto zo zie, was al niet echt een mooi ding om te zien maar het wordt er ook niet beter op met de jaren.
Ja ik heb het gevoel dat de verhoudingen niet echt kloppen bij die auto. Maar inderdaad technisch gezien wel een geweldige bak.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vind hem ook niet mooi, en die nieuwe Chiron ook niet. Maar het is wel superexclusief.
Mjah, er zijn meer technische wondertjes.. maar van de Veyron zijn er geloof ik maar 450 gebouwd, in 3 uitvoeringen. Dat is verzameltechnisch en historisch gezien gewoon 100% klasse.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb het gevoel dat de verhoudingen niet echt kloppen bij die auto. Maar inderdaad technisch gezien wel een geweldige bak.
Ja wel jammer dat ik geen oliesjeik ben.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, er zijn meer technische wondertjes.. maar van de Veyron zijn er geloof ik maar 450 gebouwd, in 3 uitvoeringen. Dat is verzameltechnisch en historisch gezien gewoon 100% klasse.
Het is niet te betalen inderdaad, de aanschaf al niet.. en dan het onderhoud.. banden verwisselen a 25k en dat moet in Frankrijk gebeuren.. al die dingetjes, en dan zuipt hij ook nog eens meer dan mijn moeder.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel jammer dat ik geen oliesjeik ben.
foto´s?quote:
morning ...quote:
jammerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is niet te doen, die beesten vliegen te snel.
oh, ik zal es kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:47 schreef d4v1d het volgende:
DJMO, had je trouwens door dst ik in die foto een emogif op iemands hoofd had geplakt?![]()
De versie op de frontpage, die geresized is zie je hem niet goed meermaar kijk het orgineel wat ik stuurde maar
Waarom heb ik hier de link naar je foto plus bericht niet gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:47 schreef d4v1d het volgende:
DJMO, had je trouwens door dst ik in die foto een emogif op iemands hoofd had geplakt?![]()
De versie op de frontpage, die geresized is zie je hem niet goed meermaar kijk het orgineel wat ik stuurde maar
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:47 schreef d4v1d het volgende:
Jat jij nou de goede kwaliteit uit de backend?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik nu een sticker gewonnen?
Neuh, hij staat gewoon zo op de servert maar de FP resized dat automagisch, net als het forum zeg maar maar dan zonder klikoptie. Dus als je de link naar de afbeeldingslocatie pakt dan opent hij gewoon in het juiste formaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jat jij nou de goede kwaliteit uit de backend?
Ik moest wel een beetje gniffelen, maar ik heb dan ook totaal geen humor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik moest niet eens lachen, dan weet je dat een grap écht slecht is
Ik moest wel lachen, dan weet je dat een grap écht slecht isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik moest niet eens lachen, dan weet je dat een grap écht slecht is
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:29 schreef YokiKater het volgende:
Fylax![]()
http://frontpage.fok.nl/w(...)op-de-werkvloer.html
Henk zal trots zijn.
Even rekenen, dan kom ik uit op 2 Romeinse kaarsen en 8 Bengaalse fakkels. #YasAirquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:38 schreef LTVDK het volgende:
https://nl.pepper.com/aan(...)-dagdeal-xenos-24272
![]()
#viesdik
Waarom nou weer die nare vergelijkingquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Even rekenen, dan kom ik uit op 2 Romeinse kaarsen en 8 Bengaalse fakkels. #YasAir
Als ik die 4,5 kilo chocolade bij Yas neerleg is ze trouwens denk ik wel even lekker stilquote:
Dit 'gezellige feestje' gok ikquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gaat dit over die hooligans of over de actie van de NAVO?
Ah, het kampioenschap stoeltjes gooien. Tja, dat is een ruige sport.quote:
Wel goed voor de stoeltjesindustrie in Frankrijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah, het kampioenschap stoeltjes gooien. Tja, dat is een ruige sport.
In ieder geval moet die vriend van het slachtoffer, die je overigens niet bepaald op een vieze site tegen wil komen, zijn wenkbrauwen even scherenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:17 schreef Tem het volgende:
Peter R de Vries gaat uitleggen wat een IP nummer is. Wat een bazenprogramma, zo de ontknoping. Is Willekut of Martin het evil brein achter dit internetpestverhaal.
Er is wel een internet detective.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:24 schreef sp3c het volgende:
is dat nog steeds met die ex politie/commando/vrijwilligebrandweer man die dan stiekeme undercover shit gaat doen voor Peter?
Peter stelt ook dat Peter niet achterlijk is. Daar geldt hetzelfde voorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:27 schreef Tem het volgende:
Peter stelt dat Matthijs niet achterlijk is. Lijkt me nog niet zo zeker tbh.
Matje op je hoofd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:30 schreef YokiKater het volgende:
Later als ik groot ben wil ik ook op een camping wonen.
Kinkytijd de beste tijd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:31 schreef sp3c het volgende:
later als ik groot ben wil ik ook een kinkytijd
Zo'n horloge met leren bandje? Lekker kinky?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:31 schreef sp3c het volgende:
later als ik groot ben wil ik ook een kinkytijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |