jij zou geen nieuwe maken.quote:
Niet?quote:
Jullie hebben anders wel een boel gemeen. Altijd in NWS-SC rondhangen, allebei Redactie Frontpage en allebei eindredacteur FP geweest.... - Het zou bijna verdacht worden.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie hebben anders wel een boel gemeen. Altijd in NWS-SC rondhangen, allebei Redactie Frontpage en allebei eindredacteur FP geweest.... - Het zou bijna verdacht worden.
Je zou mijn kraan is moeten zien.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie hebben anders wel een boel gemeen. Altijd in NWS-SC rondhangen, allebei Redactie Frontpage en allebei eindredacteur FP geweest.... - Het zou bijna verdacht worden.
Ik zou maar oppassen met verder zoeken Sherlock ... voor je eigen veiligheid.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Te laat. Nu ben ik écht heel boosquote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef DJMO het volgende:
het is laat; ik ben moe en ook ik kan verkeerd lezen .. excuzes
Misschien.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet dat er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
?
Niet gekliktquote:Op zondag 12 juni 2016 22:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/weblog/738857/1/1/9999/let-it-go.html
Noem je Tim nu een moeder?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
leugenaar.quote:
neeeeeeeeeeeeej ik zeg dat hij 't moet laten gaanquote:
Om eerlijk te zijn drink ik dat eigenlijk nooit. Wel koffie, liters.. dat is mijn Ritalin.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In jouw keuken staat vast een hele grote koelkast, gevuld met Yokidrink.
Mijn leven is een leugenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn drink ik dat eigenlijk nooit.
Koffiequote:Wel koffie, liters.. dat is mijn Ritalin.
Wij zitten er hier regelmatig bij moeders doorheen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij leek me wel zo'n euroshopper energydrink menneke.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn drink ik dat eigenlijk nooit. Wel koffie, liters.. dat is mijn Ritalin.
Zo.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet droger dan het sexleven van Timmmmm
Nee, die troep hoef ik niet. Dan krijg ik geheid een insult.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij leek me wel zo'n euroshopper energydrink menneke.
Correct. Tiny Tim is al een maand of 2, 3 niet overeind gekomenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet droger dan het sexleven van Timmmmm
Ja ik ook, helaas is het in deze tijd van het jaar haast alleen maar herhaling en herhaling. Hier staat Las Vegas op, herhalingen.. TV wordt steeds kutter.quote:
Je bent een soort Knokkels dusquote:Op zondag 12 juni 2016 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn drink ik dat eigenlijk nooit. Wel koffie, liters.. dat is mijn Ritalin.
Nee.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent een soort Knokkels dus
(Ik drink zelf overigens ook best veel koffie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |