SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Jij met je duoshow.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Den Helder, meeste zonure
En een Duoshow
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij met je duoshow.
Maar is er ook iets te zien?
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:16 schreef just me het volgende:
telefoontje: just me je hebt bardienst, waar blijf je? Ik kom niet, ik heb afgezegd en ik draai ook geen bardiensten meer, ik doe genoeg voor de club
Terechtquote:Op zondag 13 maart 2016 15:16 schreef just me het volgende:
telefoontje: just me je hebt bardienst, waar blijf je? Ik kom niet, ik heb afgezegd en ik draai ook geen bardiensten meer, ik doe genoeg voor de club
ik ben zo gek niet meerquote:Op zondag 13 maart 2016 15:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heel goed.
Verwachten ze dat je dat er nog gewoon bij doet.
quote:
well done!quote:Op zondag 13 maart 2016 15:16 schreef just me het volgende:
ik kan het welquote:
liever rare, tot medium rarequote:
je vergeet het pittoreske Falga centrum knokkelsquote:Op zondag 13 maart 2016 15:15 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Fort Kijkduin bijvoorbeeld, een Napoleontisch Fort. Een paar bunkers, maar ik weet niet of je er in mag... En Kornwerderzand is met de auto ook goed te doen
En de oude Grevelingenstraatquote:Op zondag 13 maart 2016 15:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je vergeet het pittoreske Falga centrum knokkels
Ik moest even opzoeken wat Falga was.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je vergeet het pittoreske Falga centrum knokkels
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:27 schreef spijkerbroek het volgende:
't Is dat er water ligt, anders was de trein niet eens in Den Helder gestopt.
quote:
Al die Duitsers moeten toch naar Texel kunnenquote:
Alsof Duitsers met de trein naar Den Helder en dan verder naar Texel gaanquote:Op zondag 13 maart 2016 15:29 schreef knokkels het volgende:
Al die Duitsers moeten toch naar Texel kunnen
Die komen allemaal met de auto.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alsof Duitsers met de trein naar Den Helder en dan verder naar Texel gaan
Preciesquote:
Die komen met de auto natuurlijk.. We hebben hier ook wegen hoorquote:Op zondag 13 maart 2016 15:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alsof Duitsers met de trein naar Den Helder en dan verder naar Texel gaan
Oh? Weer wat geleerdquote:Op zondag 13 maart 2016 15:40 schreef knokkels het volgende:
Die komen met de auto natuurlijk.. We hebben hier ook wegen hoor
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wanneer ze riolering krijgen is nog niet bekend
Dus hij kan niet al dat behang door de plee spoelenquote:Op zondag 13 maart 2016 15:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wanneer ze riolering krijgen is nog niet bekend
Krijg ik last mee, dat gaat verstoppen hequote:Op zondag 13 maart 2016 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dus hij kan niet al dat behang door de plee spoelen
in hele kleine stukjes scheuren, misschien kan je er ook nog je billen mee afvegen, recyclingquote:Op zondag 13 maart 2016 15:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Krijg ik last mee, dat gaat verstoppen he
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
in hele kleine stukjes scheuren, misschien kan je er ook nog je billen mee afvegen, recycling
Nu die temperatuur nog iets omhoogquote:Op zondag 13 maart 2016 16:17 schreef just me het volgende:
zon in de tuin, volgende week weer wat langer hè
Het was prima uit te houden in de tuin, oogjes vielen dichtquote:
Proostquote:Op zondag 13 maart 2016 16:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik neem een biertje kan uitslapen morgen
Welkom terug Mad. Beetje bijgekomen?quote:
Zoiets, even de zinnen verzetten en 'ouwe bekenden' gesproken.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Welkom terug Mad. Beetje bijgekomen?
Even naar een honkbalwedstrijd geweest?quote:Op zondag 13 maart 2016 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets, even de zinnen verzetten en 'ouwe bekenden' gesproken.
Maar het einde van de wedstrijd hebben we niet gehaald, de wind is enorm koud...
Ja, de oefenwedstrijden zijn weer begonnen.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Even naar een honkbalwedstrijd geweest?
Liijkt me wel grappig om ook eens mee te makenquote:Op zondag 13 maart 2016 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de oefenwedstrijden zijn weer begonnen.
Over een maand begint de competitie weer...
De meeste clubs in de hoofdklasse zitten niet ver van Amsterdam af, dus met 3 wedstrijden per week (do, za en zo) zijn er voor ons mogelijkheden genoeg om even een wedstrijd mee te pikken. Vaak doe ik ze alle 3 per week. De Amsterdam Pirates zijn slechts 10 minuten fietsen vanaf ons huis...quote:Op zondag 13 maart 2016 16:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Liijkt me wel grappig om ook eens mee te maken
Ik kwam geregeld bij basketbalwedstrijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar honkbal nog nooit. Zal er wel aan liggen dat er hier geen honkbalclub is, ofzoOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Hoezo dat? Supporters zijn meer ontspannen?quote:Op zondag 13 maart 2016 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meeste clubs in de hoofdklasse zitten niet ver van Amsterdam af, dus met 3 wedstrijden per week (do, za en zo) zijn er voor ons mogelijkheden genoeg om even een wedstrijd mee te pikken. Vaak doe ik ze alle 3 per week.
Na jaren fanatiek bezig te zijn geweest met Ajax vind ik dit een verademing...
Dat zeker.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoezo dat? Supporters zijn meer ontspannen?
quote:Op zondag 13 maart 2016 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar wedstrijden tegen/in rotterdam zijn altijd nog een geval apart...
Dat verhaal heb je inderdaad wel eens eerder verteld.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:04 schreef knokkels het volgende:
[..]Oh hou op
![]()
Toen Rotterdam Basketbal in Den Helder speelde, was hun spelersbus defect. Hadden ze de bus van Feijenoord geleend. De sporthal ligt in een AJAX-bolwerk.
Wrong move![]()
![]()
Het was ook niet aan ons doorgegeven, was wel handig geweest. En toen kwam de bus terug met Ajax-tekens. Eigenlijk wel heel ziek... Heeft ook gewoon niets met basketbal te maken, maar met jochies met kleine pi........ ehh.. grote problemen
Alleen daarom zou ik liever een honkbalwedstrijd bijwonen dan een voetbalwedstrijd, vanwege het verschil in het gedrag van supportersquote:Op zondag 13 maart 2016 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat verhaal heb je inderdaad wel eens eerder verteld.
Verder ga ik niks verdedigen of veroordelen, ik heb alleen (bijna) nergens spijt van...
Ga eens naar AZ - Roda JC of zoiets.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik liever een honkbalwedstrijd bijwonen dan een voetbalwedstrijd, vanwege het verschil in het gedrag van supporters
quote:Op zondag 13 maart 2016 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga eens naar AZ - Roda JC of zoiets.
Het is niet altijd ellende...
Zonder supporters van de tegenpartij valt het meestal wel mee...quote:Op zondag 13 maart 2016 17:38 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Okee dat klopt. Saillant detail, waaaaaaaaaaaaaaaaay back in the past ben ik wel eens bij een AZ wedstrijd geweest en toen was er ook een flinke supportersrel
![]()
Ow wacht, ik zou nog die kapucijners laten weken.. En anders eet ik pas om 2 uur vannacht. Dat wordt hem nietquote:Op zondag 13 maart 2016 18:04 schreef just me het volgende:
Ow ja, er moet nog gegeten worden vanavond![]()
Hup de keuken in
Ik heb een happie meegekregen van moedersquote:Op zondag 13 maart 2016 18:04 schreef just me het volgende:
Ow ja, er moet nog gegeten worden vanavond![]()
Hup de keuken in
quote:Op zondag 13 maart 2016 18:18 schreef knokkels het volgende:
Goed nieuws van het front van dj knokkels: De mic werkt weer
Betekent dit ook dat je hem voortaan uitzet?quote:Op zondag 13 maart 2016 18:18 schreef knokkels het volgende:
Goed nieuws van het front van dj knokkels: De mic werkt weer
quote:Op zondag 13 maart 2016 18:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Betekent dit ook dat je hem voortaan uitzet?
Toch jammer dat jij je mic in ieder geval niet vóór 2017 weer eens open zetquote:Op zondag 13 maart 2016 18:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Betekent dit ook dat je hem voortaan uitzet?
Whehehe beter, beter!quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef just me het volgende:
goed gekookt just me, varkenshaasje was helemaal top
![]()
jammer dat het al op is
Nom nomquote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef just me het volgende:
![]()
jammer dat het al op is
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef just me het volgende:
![]()
jammer dat het al op is
in zijn geheel en laatste gedeelte in lekker dunne plakjesquote:Op zondag 13 maart 2016 18:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nom nom![]()
In zijn geheel, of lekker geroergebakkenbakt?
ik kán hetquote:
quote:
Ik zit met meerdere dingen voor mijn neus waar muziek uitkomt.. Ik was even in de war waar dit vandaan kwam... Alleen maar voor een New York Minute thoquote:
Blijfty nog steeds een geweldig nummerquote:
was het helemaal vergeten maar een heerlijk nummerquote:Op zondag 13 maart 2016 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Blijfty nog steeds een geweldig nummer
Bij jou? Wanneer wil je draaien?quote:Op zondag 13 maart 2016 18:57 schreef ToT het volgende:
Er kunnen nog meer verzoekjes ingediend worden he!
quote:
Hehehe sure!quote:Op zondag 13 maart 2016 18:59 schreef knokkels het volgende:
[..]2 uurtjes? Wat voor naam kan ik neerzetten?
Denied!quote:
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ ToT - The Return Of The God Of Goth
Whehehe gewoon doen!quote:Op zondag 13 maart 2016 19:03 schreef knokkels het volgende:
* knokkels weerstaat de verleiding om voor ToT te gaan draaien
Ik kan ook na je gaan..quote:
Ook goed!quote:Op zondag 13 maart 2016 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan ook na je gaan..En ik moet zeg maar ook nog eten
quote:Op zondag 13 maart 2016 19:07 schreef knokkels het volgende:
Ik heb hem niet aangevraagd overigens![]()
![]()
Of het moet een tijdje geleden zijn gebeurdMaar vandaag heb ik echt niets aangevraagd
Ik denk het ja. Nou ja, ik had het zo kunnen aanvragen. Van mij mag hetquote:Op zondag 13 maart 2016 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]Iemand die het op jouw naam heeft aangevraagd?
Dan was de aanvrager blijkbaar even in de war!quote:Op zondag 13 maart 2016 19:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Nou ja, ik had het zo kunnen aanvragen. Van mij mag het
ja ik was het ook nietquote:Op zondag 13 maart 2016 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan was de aanvrager blijkbaar even in de war!
quote:Op zondag 13 maart 2016 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan was de aanvrager blijkbaar even in de war!
er staat knokkels bij je UIquote:
Ok! Dank jequote:
Daar kun je het zelf vrij moeilijk lezen!quote:Op zondag 13 maart 2016 19:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ok! Dank je
* knokkels naam opschrijft en op borst plakt
onderste bovenquote:Op zondag 13 maart 2016 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar kun je het zelf vrij moeilijk lezen!
Spiegelschriftquote:Op zondag 13 maart 2016 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar kun je het zelf vrij moeilijk lezen!
spiegeltje, spiegeltje aan de wand....quote:
Heb ik. Alleen dan moet ik op een krukje gaan staan. ik ben te klein voor die spiegelquote:Op zondag 13 maart 2016 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
spiegeltje, spiegeltje aan de wand....
spiegel lager hangenquote:Op zondag 13 maart 2016 19:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb ik. Alleen dan moet ik op een krukje gaan staan. ik ben te klein voor die spiegel![]()
Moet ik weer met spijkertjes en hamer in de weer gaan. Als dat maar goed gaatquote:
Ik ben het nietquote:
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 19:38 schreef knokkels het volgende:
Oh dit intro is wel iets voor een jingle voor MadMaster
Hij kan WÉL goed azijnzeiken!quote:Op zondag 13 maart 2016 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Freek de Jonge kan ook écht niet zingen hè![]()
Muse - Madnessquote:
Dat dan weer wel iddquote:
Toonvast, hij geeft er een eigen interpretatie aanquote:Op zondag 13 maart 2016 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Freek de Jonge kan ook écht niet zingen hè![]()
Op die manier.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 19:51 schreef ToT het volgende:
Mixxx werkt serieus ÉCHT veel fijner dan VDJ!
Playlist vast houden als je afsluit, en een nummer in een deck klaargezet maar je besluit toch eerst wat anders te draaien? Geen probleem; het blijft toch wel in de queue staan tot he het draait of het echt helemaal wegtyft.
Ik gebruik die playlist nooit (behalve als ik Gup vervang, dan gebruik ik de auto DJ functie wel).quote:Op zondag 13 maart 2016 19:51 schreef ToT het volgende:
Playlist vast houden als je afsluit, en een nummer in een deck klaargezet maar je besluit toch eerst wat anders te draaien? Geen probleem; het blijft toch wel in de queue staan tot he het draait of het echt helemaal wegtyft.
Uiteraardquote:Op zondag 13 maart 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op die manier.
Totdat ik hier kwam heb ik nooit zo bezig gehouden met Mad en/of Master als zelfstandige woorden.
Het geheel is weloverwogen gekozen...
En het ziet er ook wat minder chaotisch uit.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:51 schreef ToT het volgende:
Waar je weer een andere show mee kan vullen.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik die playlist nooit (behalve als ik Gup vervang, dan gebruik ik de auto DJ functie wel).
Ik gooi, als ik al iets vooraf selecteer, alles in kratten en daar kies ik tijdens het draaien zelf ad random uit.
Het resultaat is wel vaak dat ik tientallen songs over houd in die kratten die niet aan bod gekomen zijn...
quote:Op zondag 13 maart 2016 19:57 schreef knokkels het volgende:
Ik wil 4 armen en handen hebben. Kan ik typen en aardappels schillen tegelijk
Kan je nagaan wat voor tijdswinst dat met het huishouden oplevertquote:
Geen vriendin hebben die de aardappels schiltquote:Op zondag 13 maart 2016 19:57 schreef knokkels het volgende:
Ik wil 4 armen en handen hebben. Kan ik typen en aardappels schillen tegelijk
Ja die kratten heb ik nog niet naar gekeken. Dit wordt pas de 2e keer dat ik Mixxx ga gebruiken!quote:Op zondag 13 maart 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik die playlist nooit (behalve als ik Gup vervang, dan gebruik ik de auto DJ functie wel).
Ik gooi, als ik al iets vooraf selecteer, alles in kratten en daar kies ik tijdens het draaien zelf ad random uit.
Het resultaat is wel vaak dat ik tientallen songs over houd in die kratten die niet aan bod gekomen zijn...
Pizzaburgers.. Weet je het zeker? Smakeloze dingenquote:Op zondag 13 maart 2016 19:58 schreef EggsTC het volgende:
Ik zie dat ToTje zo gaat draaien met middeleeuws oergevoel opwekkende tunes.. ff mn pizza burgers erin, en dan ben ik er zeker bij
quote:Op zondag 13 maart 2016 19:58 schreef EggsTC het volgende:
Ik zie dat ToTje zo gaat draaien met middeleeuws oergevoel opwekkende tunes.. ff mn pizza burgers erin, en dan ben ik er zeker bij
je moet ook alle nagels schoonhoudenquote:Op zondag 13 maart 2016 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor tijdswinst dat met het huishouden oplevert
Alle vier nagelsquote:
je wilt toch 4 handenquote:
ow wacht, 16 nagels danquote:
Ik wist niet eens dat jij zo'n liefde voor Gothic had johquote:Op zondag 13 maart 2016 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]WOEI!
En we beginnen heel toepasselijk met Goth music!
Heeft ie ook niet. Hij dacht "ik hou niet van gothic, dus dit liedje zal ik vast nog niet gehoord hebben"quote:Op zondag 13 maart 2016 20:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij zo'n liefde voor Gothic had joh
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij zo'n liefde voor Gothic had joh
quote:
quote:
* knokkels koekelt de lautentklierquote:Op zondag 13 maart 2016 20:05 schreef ToT het volgende:
Heerlijk ook, haar uitspraak!
Laut ent klier!
Ik kan bij gothic liedjes nooit zeggen of de zangeres exprés nét onder of boven de toon zingt om het meer gothic-y te laten klinken, of dat ze gewoon niet goed kan zingen en dat dat eigenlijk wel goed uitkomt.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:05 schreef ToT het volgende:
Heerlijk ook, haar uitspraak!
Laut ent klier!
* knokkels lacht hard, schiet uit en snijdt het topje van zijn linkervi........ ow wachtquote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels lacht hard, schiet uit en snijdt het topje van zijn linkervi........ ow wacht
quote:
Elfquote:
Het kon beter, maar ik heb nog wel wat uurtjes gemaakt, vooral overdag. Ben pas een paar uurtjes wakker.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
ElfLekker geslapen, gij wandelende muziekencyclopedie?
dat is voor jou de vraag, voor mij een weetquote:
Interessant. Ik zit zelf in een band en kan melden dat nummers op de gekste manieren tot stand kunnen komen. Gooi niks weg. Oude jams kunnen jaren later ineens van pas komen...quote:Op zondag 13 maart 2016 20:20 schreef ToT het volgende:
Hierna komt een nummer van een album dat is samengesteld van teruggevonden bandopnames!
Cool!quote:Op zondag 13 maart 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Interessant. Ik zit zelf in een band en kan melden dat nummers op de gekste manieren tot stand kunnen komen. Gooi niks weg. Oude jams kunnen jaren later ineens van pas komen...
Stickman rockin' outquote:
Heb ik ook nu pas aangezet.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kon beter, maar ik heb nog wel wat uurtjes gemaakt, vooral overdag. Ben pas een paar uurtjes wakker.![]()
Nog geen zin in warm eten; straks maar een keer kijken.
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Allen! Inloggen en meteen goede muziek hebben.
Dan weet je tenminste dat je bij Radio49 zitquote:Op zondag 13 maart 2016 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Allen! Inloggen en meteen goede muziek hebben.
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste dat je bij Radio49 zit
Hehehe toftof!quote:Op zondag 13 maart 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
Er gaat wel weer een wereld voor me open, wat betreft muziek die ik niet ken...
Dat vind het leuke van online radio in het algemeen.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
Al zijn er ook altijd stijlen die gesloten mogen blijvenquote:Op zondag 13 maart 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ja en het is ook vrij verrassend om op mijn leeftijd ineens een heel vers genre aan te horen.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat vind het leuke van online radio in het algemeen.Grote kans op volkomen onbekende muziek
anders ik welquote:Op zondag 13 maart 2016 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en het is ook vrij verrassend om op mijn leeftijd ineens een heel vers genre aan te horen.
Van mij ook wel. Maar de muziek die ik nu hoor, is wel interessant. Er krijg er een zeemansgevoel vanquote:Op zondag 13 maart 2016 20:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al zijn er ook altijd stijlen die gesloten mogen blijven
Oudjequote:Op zondag 13 maart 2016 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en het is ook vrij verrassend om op mijn leeftijd ineens een heel vers genre aan te horen.
Komt zo ook nog!quote:Op zondag 13 maart 2016 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij ook wel. Maar de muziek die ik nu hoor, is wel interessant. Er krijg er een zeemansgevoel van
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:32 schreef knokkels het volgende:
ch0000000000000000000000000000000000000000000000000000n!
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oudje![]()
Ik ben 38. Ging ik gisteren shag halen. "Dag meneer, mag ik uw identificatie zien?"![]()
Sfeermakerquote:
Tot draait kraan open en gaat zitten chillen.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:33 schreef ToT het volgende:
Hierna, iets vroeger dan bedoeld, een nummer om het zeemansgevoel van Elfletterig te versterken!
Whehehe neuh, ik pas de queue de hele tijd aan!quote:Op zondag 13 maart 2016 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tot draait kraan open en gaat zitten chillen.
Dat gaat lekker dan. Vermaak me al een paar nummers opperbest.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe neuh, ik pas de queue de hele tijd aan!
Vooral voor afwisseling zorgen tussen intense nummers en meer relaxete.
Ik vind Nightwish goed t/m dat album van 2011quote:
Tarja weg = nightwish weg.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:36 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ik vind Nightwish goed t/m dat album van 2011. Alleen die laatste viel me tegen.
Heeft zij nou een banaan in haar hand?quote:
Apocalyptica en Nina Hagen.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft zij nou een banaan in haar hand?
[..]
Déjà vu.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is zeer, zéér fraai en moet verplicht loeihard, het is niet anders.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Apocalyptica en Nina Hagen.
Fun fact: wat je hoort zijn geen electrische gitaren, maar cello's waarvan de jongste 150 jaar oud is!
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is zeer, zéér fraai en moet verplicht loeihard, het is niet anders.
Ja, dat is een duizendpootje.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
Die Nina Hagen heeft ook echt van alles gedaan hè? Ze heeft zelfs ooit met Adamski samengewerkt (die van Killer).
tussen neus en lippenquote:Op zondag 13 maart 2016 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tussen neus en lippen door H Brood nog even gedaan ook.
De volgende is echt hypnotiserend!quote:Op zondag 13 maart 2016 20:45 schreef EggsTC het volgende:
hier komt mn hoofd van tot rust, wacht maar tot ik zo die blow gerookt heb.. dan is dat nog een stuk gekker.
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jij kan ook zo ineens uit de hoek komen vanuit het niets hè.
[..]
quote:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heeft ze nou een gele mic, of een banaan in haar hand
Als in: Kies je eigen pad?quote:Op zondag 13 maart 2016 20:49 schreef ToT het volgende:
Vertaling van de tekst:
The wave reaches you
and leads you
down into the depths
Likewise you are the wave
X heel vaak!
quote:
Kan!quote:
Het is zo'n vreemd nummer. Je hoort 1000- en 1 invloeden. Wereldnummer van instrumenten die ik normaal gesproken niet zo interessant vind klinken.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]Dank, dank!
Echt, dit nummer op een festival.....die drum denderde over het terrein en ik raakte echt half in een trance!
Of over een depressie met zelfmoord aan het eind. #lekkerpositiefquote:Op zondag 13 maart 2016 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan!
Of het gaat over een verbintenis met de zee, of nog diper; de oerbron waar je 1 geheel mee bent. Who knows?
Whehehe snap ik!quote:Op zondag 13 maart 2016 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is zo'n vreemd nummer. Je hoort 1000- en 1 invloeden. Wereldnummer van instrumenten die ik normaal gesproken niet zo interessant vind klinken.
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan!
Of het gaat over een verbintenis met de zee, of nog diper; de oerbron waar je 1 geheel mee bent. Who knows?
Diepe nummers zijn vaak voor meerdere interpretaties vatbaar. Dat vind ik nou zo leuk daaraanquote:Op zondag 13 maart 2016 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of over een depressie met zelfmoord aan het eind. #lekkerpositief
Soms titels alleen al: Theatre of Tragedy heeft een album met de naam Velvet darkness they fear". Toen een vriendin die titel las, ging ze helemaal door het lint; de aller engste nachtmerrie die ze ooit heeft gehad was dat ze door een fluwelen duisternis verstikt werd!quote:Op zondag 13 maart 2016 20:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Diepe nummers zijn vaak voor meerdere interpretaties vatbaar. Dat vind ik nou zo leuk daaraan
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zit je nou te kijken?! Ik heb mijn eigen pad gekozen.
* knokkels rent achteruit keihard tegen de muur zodat dat stukje karbonade uit zijn luchtpijp schietquote:Op zondag 13 maart 2016 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zit je nou te kijken?! Ik heb mijn eigen pad gekozen.
Wat is een fluwelen duisternis?quote:Op zondag 13 maart 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms titels alleen al: Theatre of Tragedy heeft een album met de naam Velvet darkness they fear". Toen een vriendin die titel las, ging ze helemaal door het lint; de aller engste nachtmerrie die ze ooit heeft gehad was dat ze door een fluwelen duisternis verstikt werd!
opgegaan in die fluwelen duisternis ?quote:Op zondag 13 maart 2016 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geen contact meer met haar, dus ik kan het niet vragen.
Een "gevoel" gok ik zo... zal niet letterlijk bedoeld zijn maar overdrachtelijkquote:
Zoiets!quote:Op zondag 13 maart 2016 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
opgegaan in die fluwelen duisternis ?
g00000000000000nquote:Op zondag 13 maart 2016 20:53 schreef knokkels het volgende:
ch000000000000000000000000000n. Uiteraard
Opgeslokt door de fluwelen duisternisquote:Op zondag 13 maart 2016 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geen contact meer met haar, dus ik kan het niet vragen.
Ik denk een soort zwart gat dat als fluweel aanvoelde of zo.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een "gevoel" gok ik zo... zal niet letterlijk bedoeld zijn maar overdrachtelijk
Oh hallo AIVD!quote:Op zondag 13 maart 2016 20:58 schreef EggsTC het volgende:
Die Elfletterig hier ook echt, onze ouwe isis geinfiltreerde kalifaatmagnaat.
Ik plaats maar even geen plaatje...quote:Op zondag 13 maart 2016 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk een soort zwart gat dat als fluweel aanvoelde of zo.
Ahh, toequote:Op zondag 13 maart 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik plaats maar even geen plaatje...
topic sluit toch bijnaquote:Op zondag 13 maart 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik plaats maar even geen plaatje...
quote:Op zondag 13 maart 2016 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Mooie cover, dit. Fijne stem heeft deze zanger.
quote:Op zondag 13 maart 2016 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het klonk als Animal van de Muppets met een elektrische gitaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |