SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Jij met je duoshow.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Den Helder, meeste zonure
En een Duoshow
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij met je duoshow.
Maar is er ook iets te zien?
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:16 schreef just me het volgende:
telefoontje: just me je hebt bardienst, waar blijf je? Ik kom niet, ik heb afgezegd en ik draai ook geen bardiensten meer, ik doe genoeg voor de club
Terechtquote:Op zondag 13 maart 2016 15:16 schreef just me het volgende:
telefoontje: just me je hebt bardienst, waar blijf je? Ik kom niet, ik heb afgezegd en ik draai ook geen bardiensten meer, ik doe genoeg voor de club
ik ben zo gek niet meerquote:Op zondag 13 maart 2016 15:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heel goed.
Verwachten ze dat je dat er nog gewoon bij doet.
quote:
well done!quote:Op zondag 13 maart 2016 15:16 schreef just me het volgende:
ik kan het welquote:
liever rare, tot medium rarequote:
je vergeet het pittoreske Falga centrum knokkelsquote:Op zondag 13 maart 2016 15:15 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Fort Kijkduin bijvoorbeeld, een Napoleontisch Fort. Een paar bunkers, maar ik weet niet of je er in mag... En Kornwerderzand is met de auto ook goed te doen
En de oude Grevelingenstraatquote:Op zondag 13 maart 2016 15:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je vergeet het pittoreske Falga centrum knokkels
Ik moest even opzoeken wat Falga was.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je vergeet het pittoreske Falga centrum knokkels
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:27 schreef spijkerbroek het volgende:
't Is dat er water ligt, anders was de trein niet eens in Den Helder gestopt.
quote:
Al die Duitsers moeten toch naar Texel kunnenquote:
Alsof Duitsers met de trein naar Den Helder en dan verder naar Texel gaanquote:Op zondag 13 maart 2016 15:29 schreef knokkels het volgende:
Al die Duitsers moeten toch naar Texel kunnen
Die komen allemaal met de auto.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alsof Duitsers met de trein naar Den Helder en dan verder naar Texel gaan
Preciesquote:
Die komen met de auto natuurlijk.. We hebben hier ook wegen hoorquote:Op zondag 13 maart 2016 15:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alsof Duitsers met de trein naar Den Helder en dan verder naar Texel gaan
Oh? Weer wat geleerdquote:Op zondag 13 maart 2016 15:40 schreef knokkels het volgende:
Die komen met de auto natuurlijk.. We hebben hier ook wegen hoor
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wanneer ze riolering krijgen is nog niet bekend
Dus hij kan niet al dat behang door de plee spoelenquote:Op zondag 13 maart 2016 15:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wanneer ze riolering krijgen is nog niet bekend
Krijg ik last mee, dat gaat verstoppen hequote:Op zondag 13 maart 2016 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dus hij kan niet al dat behang door de plee spoelen
in hele kleine stukjes scheuren, misschien kan je er ook nog je billen mee afvegen, recyclingquote:Op zondag 13 maart 2016 15:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Krijg ik last mee, dat gaat verstoppen he
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
in hele kleine stukjes scheuren, misschien kan je er ook nog je billen mee afvegen, recycling
Nu die temperatuur nog iets omhoogquote:Op zondag 13 maart 2016 16:17 schreef just me het volgende:
zon in de tuin, volgende week weer wat langer hè
Het was prima uit te houden in de tuin, oogjes vielen dichtquote:
Proostquote:Op zondag 13 maart 2016 16:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik neem een biertje kan uitslapen morgen
Welkom terug Mad. Beetje bijgekomen?quote:
Zoiets, even de zinnen verzetten en 'ouwe bekenden' gesproken.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Welkom terug Mad. Beetje bijgekomen?
Even naar een honkbalwedstrijd geweest?quote:Op zondag 13 maart 2016 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets, even de zinnen verzetten en 'ouwe bekenden' gesproken.
Maar het einde van de wedstrijd hebben we niet gehaald, de wind is enorm koud...
Ja, de oefenwedstrijden zijn weer begonnen.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Even naar een honkbalwedstrijd geweest?
Liijkt me wel grappig om ook eens mee te makenquote:Op zondag 13 maart 2016 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de oefenwedstrijden zijn weer begonnen.
Over een maand begint de competitie weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |