SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Meurbaal!quote:Op zondag 12 juni 2016 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
Bedankt voor het luisteren
Ik ga mijn meurbaal opzoeken
Kan, maar ik hou meer van de wat meer rock variant...quote:
enjoyquote:Op zondag 12 juni 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed plan, even wat whisky samples ledigen...
Kan me nog niets voorstellen bij een rockvariant. Ik heb een hekel aan country, maar Folk en Blues kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan, maar ik hou meer van de wat meer rock variant...
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Americana_(muziek)
The Black Crowes worden vaak ook in de Americana categorie gestopt.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:38 schreef Annagh het volgende:
[..]
Kan me nog niets voorstellen bij een rockvariant. Ik heb een hekel aan country, maar Folk en Blues kan ik wel waarderen.
Kabouter was opstandig vandaag hoorde ikquote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zondag is kleinzoondag altijd, hij gaat wel steeds later slapen.
Geef dat kind dan ook het goede voorbeeld...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zondag is kleinzoondag altijd, hij gaat wel steeds later slapen.
Doei zus!quote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef Annagh het volgende:
Ik ga nog even op Spotnet kijken. Al was het niet druk, het was wel gezellig en fijne muziek.![]()
Nog een fijne avond allen.
Ja, ik las hetquote:Op zondag 12 juni 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vele overeenkomsten zijn eng te noemen...
Een leuke zus is nooit weg.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik las het
en zo kan je familie worden uitgebreid![]()
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een leuke zus is nooit weg.
Lucky is al vaak in Amsterdam, dus die kan vanaf Muis even doorrijden dan...
Ruilen voor een broerquote:
Precies, Rammstein op Pinkpop op TV.quote:
Junior heeft het erg naar zijn zin gehad op PPquote:Op zondag 12 juni 2016 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, Rammstein op Pinkpop op TV.
Eindelijk iets fatsoenlijks na 3 dagen Red Hot Chilli Peppers...
Ik ook, begin/midden jaren 80.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
Junior heeft het erg naar zijn zin gehad op PP
Het was zijn laatste uitje als vrijgezelquote:Op zondag 12 juni 2016 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, begin/midden jaren 80.
Ik moet er nu niet meer aan denken...
Paul McCartney klinkt alsof 'ie die kikker van We All Stand Together heeft ingeslikt.
Was vorig jaar gelukkig stukken beter in de Ziggodome...
Hopelijk niet in varkens- of konijnenpak...quote:Op zondag 12 juni 2016 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
Het was zijn laatste uitje als vrijgezel
Zijn vrijgezellige party moet nog komenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk niet in varkens- of konijnenpak...
Dan valt mijn suggestie voor jouw outfit op z'n bruiloft af.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Zijn vrijgezellige party moet nog komen
Junior kennende gaat hij niet in een vreemde outfit rondlopen
De andere moeder gaat in een mooie kleur rood, die heeft haar jurkje al klaar hangenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan valt mijn suggestie voor jouw outfit op z'n bruiloft af.
Maar een mooie donkere lange jurk kan je ook wel hebben...
Ik ben gelukkig geen Maik de Boer, ik ben geen stylist.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
De andere moeder gaat in een mooie kleur rood, die heeft haar jurkje al klaar hangen
Is ook weer zoquote:Op zondag 12 juni 2016 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
st.
Maar wat boeit het jou wat een ander draagt...
Zoiets...quote:Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef just me het volgende:
Tijd om de boel af te sluiten en morgen weer een werkweek op te starten
Heb je goed geslapen Melting?quote:
Het laatste uur wel.quote:
Oh dat voelt niet lekkerquote:Op maandag 13 juni 2016 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Het laatste uur wel.
De rest niet.
Ik voel me wat grieperig....
Nee, zeker niet.quote:
Het ging eigenlijk de laatste week best goed.quote:Op maandag 13 juni 2016 06:42 schreef just me het volgende:
[..]
balen joh dat jij steeds zo slecht slaapt!
dan komt het vast snel weer goed, of waren het die biertjes van je vriend gisterenquote:Op maandag 13 juni 2016 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk de laatste week best goed.
Dat zou best eens mee kunnen spelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 06:43 schreef just me het volgende:
[..]
dan komt het vast snel weer goed, of waren het die biertjes van je vriend gisteren
Zoveel drink jij toch nietquote:Op maandag 13 juni 2016 06:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou best eens mee kunnen spelen.
Ga dat wel in de gaten houden.
Ik heb maar 5 speciaal biertjes op.quote:
en dan toch nog lekkere muziekjes draaienquote:Op maandag 13 juni 2016 06:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb maar 5 speciaal biertjes op.
Dat is meer dan genoeg.
quote:Op maandag 13 juni 2016 06:48 schreef just me het volgende:
[..]
en dan toch nog lekkere muziekjes draaien
quote:Op maandag 13 juni 2016 06:51 schreef Melting het volgende:
En dan nu richting werk.
Fijne dag, just me.
Da's nooit leuk. Hopelijk knap je snel op.quote:Op maandag 13 juni 2016 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Het laatste uur wel.
De rest niet.
Ik voel me wat grieperig....
Melting gaat vanavond vast weer 'n drankje nemenquote:Op maandag 13 juni 2016 06:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's nooit leuk. Hopelijk knap je snel op.
Doet soms wonderen.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:00 schreef just me het volgende:
[..]
Melting gaat vanavond vast weer 'n drankje nemen
Dat is beter als wonderoliequote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waar is de zomer eigenlijk gebleven?
Gisteren bijna de hele dag regen, doe vandaag mijn ogen open en ja hoor, weer regen, heb er inmiddels meer dan genoeg van.
quote:Op maandag 13 juni 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gisteren bijna de hele dag regen, doe vandaag mijn ogen open en ja hoor, weer regen, heb er inmiddels meer dan genoeg van.
Twee dagen wat minder weer (vandaag hier voor het eerst overigens pas) en voorgaande weken ben je al weer vergeten?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Garry Cocks is dan wel weer heel erg...quote:
Ja sorry. Dat was idd wel érg extreem voor een willekeurige maandagochtendquote:Op maandag 13 juni 2016 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Garry Cocks is dan wel weer heel erg...
Ik denk dat Mo veel slechter weer heeft gehad dan wijquote:Op maandag 13 juni 2016 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee dagen wat minder weer (vandaag hier voor het eerst overigens pas) en voorgaande weken ben je al weer vergeten?
Doe iets aan je geheugenverlies, scheelt een hoop gepiep...
Bij Pinkpop konden ze het met een wegwerp ponchootje af.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo veel slechter weer heeft gehad dan wij
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Pinkpop konden ze het met een wegwerp ponchootje af.
Dus zo lang Mo met z'n kano niet vanaf het balkon hoeft weg te peddelen, is er geen man overboord...
Ik zag op de beelden op NPO dat het daar droog was en hier begon het net te regenen, het duurde nog geen 5 minuten en toen zag ik het op de beelden ook regenen.quote:
Mooi hè, die moderne technologie...quote:Op maandag 13 juni 2016 12:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag op de beelden op NPO dat het daar droog was en hier begon het net te regenen, het duurde nog geen 5 minuten en toen zag ik het op de beelden ook regenen.
Geweldig, ik heb ook vrij veel beelden gezien, ik was verrast door Jungle By Night, die kende ik niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi hè, die moderne technologie...
Die en Vintage Trouble heb ik genoteerd om binnenkort eens wat nader te beluisterenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geweldig, ik heb ook vrij veel beelden gezien, ik was verrast door Jungle By Night, die kende ik niet.
VT waren ook tof.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die en Vintage Trouble heb ik genoteerd om binnenkort eens wat nader te beluisteren
Vintage Trouble heb ik een paar jaar geleden gezien als voorprogramma van The Who en ik was blij verrast...quote:Op maandag 13 juni 2016 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die en Vintage Trouble heb ik genoteerd om binnenkort eens wat nader te beluisteren
Overall vond ik het TV aanbod vrij matig en de vele herhalingen van o.a. de RHCP kwamen me mijn strot uit...quote:Op maandag 13 juni 2016 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geweldig, ik heb ook vrij veel beelden gezien, ik was verrast door Jungle By Night, die kende ik niet.
Die waren veel in beeld en Kiedis was niet echt goed bij stem.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overall vond ik het TV aanbod vrij matig en de vele herhalingen van o.a. de RHCP kwamen me mijn strot uit...
Ik twijfel al een tijdje, heb wat veel op 't programma staan rond die tijd...quote:Op maandag 13 juni 2016 12:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zie dat Vintage Trouble op 5 juli in de Melkweg staat. Toch maar eens kijken of ik dan kan
Tering zeg, lekker ventje, zou ie wel blij met zichzelf zijn geweest?quote:Vrouwen. Zwarte mensen. Mensen die andere religies aanhangen. Omar Mateen, de man die zondag tientallen mensen vermoordde in een homoclub in de Amerikaanse stad Orlando, was constant boos en had een hekel aan allerlei bevolkingsgroepen.
Misschien was het niet zo slim van hem om in de VS te wonen.quote:Vrouwen. Zwarte mensen. Mensen die andere religies aanhangen.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien was het niet zo slim van hem om in de VS te wonen.
Gezien bovenstaande quote zou je haast denken dat een islamitische homoclub in Mekka een goede plek voor hem zou zijn.
Dumb fuck.
De man was zo te lezen een wandelende tijdbom die, vreemd genoeg in de U.S.A, vrij zijn gang kon gaan met dit als gevolg.quote:Mateen werkte bij beveiligingsbedrijf G4S. Een oud-collega herinnert zich hem als een racist met een kort lontje. ,,Hij was eng, op een zorgelijke manier'', zei Daniel Gilroy tegen nieuwszender NBC. ,,En het was niet af en toe. Het was constant. Hij had zijn woede niet onder controle. Het waren altijd vrouwen, ras of religie die hem deden ontploffen.''
Als zo iemand niks online zet of via welk communicatiemiddel dan ook met een bij de FBI bekende terrorist contact heeft, dan blijft zo iemand onder de radar als ook zijn collegae, familie en vrienden er geen werk van maken.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
De man was zo te lezen een wandelende tijdbom die, vreemd genoeg in de U.S.A, vrij zijn gang kon gaan met dit als gevolg.
quote:
Ik was het niet!quote:Op maandag 13 juni 2016 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heerlijk weertje voor een wandeling op de hei.
Kwam net checken of jij je al gemeld had.quote:
Ik wel, maar de rest nog niet...quote:Op maandag 13 juni 2016 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwam net checken of jij je al gemeld had.
Ben nog wat volk aan het lokken, er zullen toch nog wel her en der wat PP liefhebbers zijn.quote:
Ik ben er, en blijf als ik geen bezoek krijg 2 uurtjes luisteren.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Nog 1 minuut en 1 luisteraar.
Ikzelf met mijn streamcheck...
Als ik het zo lang vol hou met dit animo...quote:Op maandag 13 juni 2016 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben er, en blijf als ik geen bezoek krijg 2 uurtjes luisteren.
waar?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben jij luisteraar nummer 2 dus....jeetje.
Nummer 3 is ingetuned.![]()
Ik ga donderdag pas weer draaien.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Er mag geconnect worden.
Ik geef het nog 2 songs de tijd en beslis dan...
U bedoelt?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt draaien wat je wilt, ik heb meer content nodig.
Om te luisteren heb je hooguit je oren nodig.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt draaien wat je wilt, ik heb meer content nodig.
Dat ik niet in herhaling wil vallen, en op zoek ben naar afwisselende beatjes voor mn volgende program.quote:
Dat denk ik niet...quote:Op maandag 13 juni 2016 20:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik denk dat hij inspiratie wilt opdoen door naar je show te luisteren
Ik stop tijd in dingen.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga geen tijd stoppen in bijna geen animo...
Helaas, ik ben net gestopt met de ingeplande uitzending wegens gebrek aan animo...quote:Op maandag 13 juni 2016 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt net in en hoort een jingle talloze keren achter elkaar
Oké, jammer.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, ik ben net gestopt met de ingeplande uitzending wegens gebrek aan animo...
Helaas ja...quote:Op maandag 13 juni 2016 20:17 schreef Fogel het volgende:
Dus ik ben te laat om klusmuziek aan te zetten?
jup...quote:Op maandag 13 juni 2016 20:17 schreef Fogel het volgende:
Dus ik ben te laat om klusmuziek aan te zetten?
quote:
Als hij het al niet voor de fans wilt doen.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
Met mij erbij waren er 4 luisteraars. Het aantal was vanzelf wel aangetrokken, denk ik.
Dat denk ik ook, en met Fogel was het al 5.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
Met mij erbij waren er 4 luisteraars. Het aantal was vanzelf wel aangetrokken, denk ik.
Je hebt je best gedaan, ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en met Fogel was het al 5.
Maar goed, bedankt Mad.
Begrijp je volkomen.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan, ik ook.
Maar er zijn grenzen...
grens ligt onder de acht?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan, ik ook.
Maar er zijn grenzen...
Waar dan wel om?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat niet eens zo zeer om aantallen...
Op dit tijdstip, voor een show die ruim tevoren op het rooster stond en de nodige 'reclame' heeft gehad, is 5 luisteraars erg karig.quote:
zou je me Donderdag wel in kunnen roosteren?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat niet eens zo zeer om aantallen...
Wat mag het zijn?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zou je me Donderdag wel in kunnen roosteren?
meestal gooi ik gup vrij snel uitquote:Op maandag 13 juni 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoor in elk geval The Dire Straits
iik zag het pas door je qoute eigenlijkquote:Op maandag 13 juni 2016 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op dit tijdstip, voor een show die ruim tevoren op het rooster stond en de nodige 'reclame' heeft gehad, is 5 luisteraars erg karig.
Die deed ik omdat ik zag dat er nog bijna geen luisteraars waren.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
iik zag het pas door je qoute eigenlijk
ik maar denken die stuurt het want die denkt aan mijquote:Op maandag 13 juni 2016 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die deed ik omdat ik zag dat er nog bijna geen luisteraars waren.
Nou ja, jij bent vaste R49 luisteraar, als anderen zich daarmee ook geroepen voelen om te komen luisteren is dat prima, maar de 'uitnodiging' was wel voor jou.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik maar denken die stuurt het want die denkt aan mij
ik vind juist wel fijnquote:Op maandag 13 juni 2016 20:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent vaste R49 luisteraar, als anderen zich daarmee ook geroepen voelen om te komen luisteren is dat prima, maar de 'uitnodiging' was wel voor jou.
Mooi toch, er zijn zat toffe bands die op PP stonden die Mad gedraaid zou hebben.quote:
Iedereen is naar huis hoor, het regent hier dat het giet.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in het zuiden zijn ze nog aan het nagenieten van pinkpop.
Er stonden 'slechts' een kleine 200 geselecteerde tracks van even zoveel uitvoerenden klaar....quote:Op maandag 13 juni 2016 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi toch, er zijn zat toffe bands die op PP stonden die Mad gedraaid zou hebben.
Kan je een mooi voor elk wat wils geheel met een rode draad van maken.
Mag ook wel, Pinksteren is tenslotte al bijna een maad gelee.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen is naar huis hoor, het regent hier dat het giet.
waarom draai je ze nietquote:Op maandag 13 juni 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er stonden 'slechts' een kleine 200 geselecteerde tracks van even zoveel uitvoerenden klaar....
FYI, J Geils Band speelde Freeze Frame niet op PP '80.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er stonden 'slechts' een kleine 200 geselecteerde tracks van even zoveel uitvoerenden klaar....
200 luisteraars zal je nooit hebben hierquote:Op maandag 13 juni 2016 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan je toch hopelijk wel lezen?
Geef mij even alle setlists van alle jaren...quote:Op maandag 13 juni 2016 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
FYI, J Geils Band speelde Freeze Frame niet op PP '80.
Was een geintje....maar wel een feit.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef mij even alle setlists van alle jaren...
Nee, never...quote:Op maandag 13 juni 2016 20:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
200 luisteraars zal je nooit hebben hier
Ik heb wel doorgetrokkenquote:
Een doorgetrokken streep, duidelijk.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een doorgetrokken streep, duidelijk.
primaaquote:Op maandag 13 juni 2016 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel jingles ingooien of zo...
Volgende keer van 21 tot 23 u. plannen.quote:
Nope...quote:Op maandag 13 juni 2016 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgende keer van 21 tot 23 u. plannen.
Ik kan gewoon nooit op maandagavond luisterenquote:Op maandag 13 juni 2016 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op dit tijdstip, voor een show die ruim tevoren op het rooster stond en de nodige 'reclame' heeft gehad, is 5 luisteraars erg karig.
Zaterdagavond sla ik erg vaak over.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik was de tijd vergeten doordat ik bezig was pareo's een beetje normaal te knopen zodat het nog wat leek.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan gewoon nooit op maandagavond luisteren
Op het moment van stoppen, 20 minuten na aanvang, waren het er wel 2...quote:Op maandag 13 juni 2016 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had dan ook meer animo verwacht.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het moment van stoppen, 20 minuten na aanvang, waren het er wel 2...
Ik ook, vandaar mijn besluit.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had dan ook meer animo verwacht.
Ja dat is een aanrader.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.metropolisfestival.nl/line-up-artiesten/
Mensen in de buurt van R'dam.
Het is gratis.
Zolang je Donderdag avond maar niet overslaat, want die ga ik kapen.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zaterdagavond sla ik erg vaak over.
Maakt niet uit, iedereen zal een reden hebben...quote:Op maandag 13 juni 2016 21:02 schreef Annagh het volgende:
[..]
Sorry Mad, ik was de tijd helemaal vergeten.
Volgens mij ook, vandaar dat ik het in de groep gooi.quote:
Nou, gisteren zei je nog dat je zou draaien, dus ik had beter gewoon de laptop aan kunnen zetten en niet ondertussen iets anders gaan doen...ik had kunnen weten dat ik dan de tijd zou vergeten. Vind het knap stom van mezelf.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt niet uit, iedereen zal een reden hebben...
Wat prachtig DDM!quote:Op maandag 13 juni 2016 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
De nieuwe badkamer, zo goed als af
[ afbeelding ]
Inloopdouche, geweldig! Mooie radiator ook...het ziet er echt gelikt uit hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Achter dat muurtje linksonder zit de inloopdouche. Er komen nog wel een keer betere foto's, maar dit geeft al een aardige indruk, hij is mooi ruim, alle werklui die we over de vloer hebben vinden het ook erg mooi. En complimenten aan de tegelzetter, die heeft topwerk afgeleverd.
Wij hebben een bad maar ik heb zo weinig geduld om er in te badderen, dus gebruik meestal de douche. Het Vout-idee is wel leuk....misschien houd ik het dan wat langer vol.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Nog nooit een bad gehad, dus kan niet echt oordelen, maar het lijkt me wel fijn.
Vout op de achtergrond en lekker schoonspoelen
het is een hoekbad, waar we prima samen in passen. Een bad was een harde eis van mij en hier paste een ruim bad. We hebben er wel een slaapkamer voor opgeofferd, maar houden gelukkig nog 4 slaapkamers over. De originele douche wordt door mijn schoonmoeder met heftige sprays aangepakt, zodat de voegen weer wit worden ipv zwart en de tegels hun kalkaanslag ook kwijtraken. Damn, wat een smerig huis zeg. Maar beetje bij beetje wordt het ons huis en over 2 weken staan al onze spullen er en kunnen we er gaan wonen.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Nog nooit een bad gehad, dus kan niet echt oordelen, maar het lijkt me wel fijn.
Vout op de achtergrond en lekker schoonspoelen
Jemig, nog vier kamers over! Wat een ruimte dan joh, lekker! Wat een ellende als je zo'n goor huis treft he. Dat was bij ons net zo....de trapbekleding stonk naar natte hond, ik ging er bijna van over mijn nek, en de schimmel stond op de voegen.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is een hoekbad, waar we prima samen in passen. Een bad was een harde eis van mij en hier paste een ruim bad. We hebben er wel een slaapkamer voor opgeofferd, maar houden gelukkig nog 4 slaapkamers over. De originele douche wordt door mijn schoonmoeder met heftige sprays aangepakt, zodat de voegen weer wit worden ipv zwart en de tegels hun kalkaanslag ook kwijtraken. Damn, wat een smerig huis zeg. Maar beetje bij beetje wordt het ons huis en over 2 weken staan al onze spullen er en kunnen we er gaan wonen.
Heej broerquote:Op maandag 13 juni 2016 23:13 schreef BastardMouse het volgende:
Lucky vanaf vers geïnstalleerde laptop met SSD én werkende wifi dankzij Muis.
Eej zus.quote:
Grinnik...yepquote:Op maandag 13 juni 2016 23:17 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Eej zus.Smeer je 'm naar standje 69 land vrijdag?
Voor hoe lang?quote:Op maandag 13 juni 2016 23:19 schreef Annagh het volgende:
[..]
Grinnik...yepIk was gewoon wat aan het rondkijken en zag toen ineens Limnos tussen de bestemmingen bij Ross staan, en heb meteen geboekt.
We gaan maar 8 dagen, dus misschien later het jaar wat anders. In juli, oktober, november en december heeft hij ook steeds 2 weken vrij.Het rooster is gunstig, en hij had nog dagen over.quote:
Ja, ik wilde eigenlijk weer een kloon inzetten, maar om constant tegen jezelf te löllen is ook zo seniel.quote:
Naja, toch ruim een week en hier lijkt het alweer herfst voorlopig.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:21 schreef Annagh het volgende:
[..]
We gaan maar 8 dagen, dus misschien later het jaar wat anders. In juli, oktober, november en december heeft hij ook steeds 2 weken vrij.Het rooster is gunstig, en hij had nog dagen over.
Ik was blij met de buitjes..de tuin was gortdroog.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:22 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Naja, toch ruim een week en hier lijkt het alweer herfst voorlopig.
Daar kan ik je verhalen over vertellen!quote:Op maandag 13 juni 2016 23:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eigenlijk weer een kloon inzetten, maar om constant tegen jezelf te löllen is ook zo seniel.
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:23 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Daar kan ik je verhalen over vertellen!Oh wacht.
Marie!quote:Op maandag 13 juni 2016 23:25 schreef Schele_Marie het volgende:
Toen ik naar de circu s was waren er ook kloons
Er waren er een stuk of vier, vijf.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:25 schreef BastardMouse het volgende:
Oh ja, het moet over muziek gaan. Mad stopte dus met draaien omdat er niet genoeg luisteraars naar zijn zin waren, las ik.
Ik wilde graag luisteren, en tegen 19:45 heb ik ma nog gebeld opgetelefoneerd, en ben daarna wat gaan rommelen, en helemaal vergeten dat ik zou luisteren. Vond ik toch wel lullig.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:27 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Ben het er zeker niet mee eens, maar goed.
Als mensen zich van te voren afmelden voor een ingeplande show is dat geen probleem.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:27 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Ben het er zeker niet mee eens, maar goed.
Sja, hoeveel werk er ook in mag zitten, ik ben het er niet mee eens. Als je om wat voor reden dan ook pas later kan luisteren, dan is het knap lullig om zo iets te lezen, Mad. Normaal gesproken heb je niets te klagen over het aantal luisteraars. Zo komt het over alsof je gedwongen zou moeten luisteren en dan haak ik júist af.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als mensen zich van te voren afmelden voor een ingeplande show is dat geen probleem.
Maar om 20.00 uur beginnen voor alleen jezelf en dan na 3 platen 2 luisteraars hebben, daar ga ik mijn tijd en effort niet voor inzetten.
Ik bereid deze al tijden lang geplande shows voor, probeer ze wat te promoten en om het dan voor de kat z'n viool te doen, daar pas ik voor...
Het gaat me niet om de aantallen, er is gewoon niemand.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, hoeveel werk er ook in mag zitten, ik ben het er niet mee eens. Als je om wat voor reden dan ook pas later kan luisteren, dan is het knap lullig om zo iets te lezen, Mad. Normaal gesproken heb je niets te klagen over het aantal luisteraars. Zo komt het over alsof je gedwongen zou moeten luisteren en dan haak ik júist af.
Eens, daarom heb ik besloten om een ingeplande show op een vaste dag/tijdstip te doen.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
DJs moeten niet draaien, luisteraars moeten niet luisteren.
R49 is vrijblijvend. Dat het voor DJs klote is als en geen luisteraars zijn is begrijpelijk, en voor luisteraars is het ook stukken beter om naar een DJ te luisteren ipv de gup.
Zonder elkaar is er geen R49.
Punt is wat mij betreft dat je afhaakte terwijl je al aan het draaien was. Dan laat je de luisteraars die je wél had toch een beetje in de kou staan. Of het nu voor 2 mensen is, of voor 15 doet niet zoveel ter zake. Het totale aantal is nooit bijster hoog en je kan jezelf daarbij afvragen of het wel de moeite loont om daar zoveel werk in te steken. Ik vind van wel, ongeacht het aantal luisteraars.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de aantallen, er is gewoon niemand.
Mo heeft Tailfox nog gecharterd, anders had 'ie er alleen gezeten.
Waarom zou ik moeten draaien als er niemand luistert, om wat voor reden ook?
Ik kan zelf zelden voor 21u luisteren -ongeacht welke dag- en ik zie niet helemaal waarom ik dat zou moeten melden?quote:Op maandag 13 juni 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, daarom heb ik besloten om een ingeplande show op een vaste dag/tijdstip te doen.
Begin ik spontaan op een willekeurig tijdstip met draaien, dan heb ik niks te verwachten.
Maar dit vond ik toch wel een tegenvaller, na al het werk wat ik er gisteren ingestoken heb.
Als mijn shows niet gewenst zijn of het komt niemand uit, prima, maar meld dat dan even.
Dan steek ik er geen effort meer in...
Mo begreep mijn standpunt, heb ook gezegd dat ik het nog 2 platen de kans gaf, dus dat is geen issue.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Punt is wat mij betreft dat je afhaakte terwijl je al aan het draaien was. Dan laat je de luisteraars die je wél had toch een beetje in de kou staan. Of het nu voor 2 mensen is, of voor 15 doet niet zoveel ter zake. Het totale aantal is nooit bijster hoog en je kan jezelf daarbij afvragen of het wel de moeite loont om daar zoveel werk in te steken. Ik vind van wel, ongeacht het aantal luisteraars.
Ben vaak een halve dag bezig met het zoeken naar tracks, voor 2 uurtjes draaien.
Je moet niks, maar voor een ingeplande show is het misschien wel prettig om te weten of het zin heeft.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan zelf zelden voor 21u luisteren -ongeacht welke dag- en ik zie niet helemaal waarom ik dat zou moeten melden?
Het zou ook zo kunnen zijn dat mensen even niet in de positie verkeren óm het te melden. Wanneer post je dat plaatje van die vuilnisman nou eens joh!quote:Op maandag 13 juni 2016 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mo begreep mijn standpunt, heb ook gezegd dat ik het nog platen de kans gaf, dus dat is geen issue.
Misschien is maandag een beroerde dag voor iedereen, maar meld dat dan even.
Dan begin ik er niet eens aan...
ho is ik kreeg een qoute.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de aantallen, er is gewoon niemand.
Mo heeft Tailfox nog gecharterd, anders had 'ie er alleen gezeten.
Waarom zou ik moeten draaien als er niemand luistert, om wat voor reden ook?
mijn ma had hem verstuurd. Ik ga morgen even tnt contact opnemenquote:Op maandag 13 juni 2016 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ehm, hoe zit het met die mic, tail? Gaat het nog lukken voor de kerst?
Het gaat mij niet lukken om me af te melden....zeker weten dat ik dat gewoon vergeet. Ik wil ook altijd graag naar Muis luisteren, maar dan komt er ook vaak iets tussen, en denk ik er helemaal niet meer aan.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet niks, maar voor een ingeplande show is het misschien wel prettig om te weten of het zin heeft.
Alleen just me heeft zich 'afgemeld'. Verder was het hier sowieso bijna uitgestorven...
Oké. Altijd handig zo'n bonnetje waarmee je aan kan tonen dat het daadwerkelijk verzonden is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn ma had hem verstuurd. Ik ga morgen even tnt contact opnemen
Erecties?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is een uitdaging juist om er steeds meer te krijgen, ben er soms ruim de hele nacht met bezig.
die heb ik wel alleen geen tent volgens mijquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oké. Altijd handig zo'n bonnetje waarmee je aan kan tonen dat het daadwerkelijk verzonden is.
Ik kreeg er heul geen tent bij?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
die heb ik wel alleen geen tent volgens mij
Alles kan, maar daar heb ik op dat moment niet zoveel aan.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zou ook zo kunnen zijn dat mensen even niet in de positie verkeren óm het te melden. Wanneer post je dat plaatje van die vuilnisman nou eens joh!![]()
t en tquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik kreeg er heul geen tent bij?
dwangggquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was nog in de PinkPop mood en omdat ik vanwege de vooraf reclame wist wat er kwam was ik aanwezig, en aangezien ik in een ander topic aanwezig was en tailfox daar ook trof heb ik daar gemeld wie en wat er draaide op dat moment.
Mad schreef charteren niet chanteren.quote:
Charteren is wat anders dan chantage...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
ho is ik kreeg een qoute.
Was 0,0 chantage ik vind djs altijd leuk en als ik zie dat mensen draaien kom ik graag. Dus ja ik prefereer een melding te krijgen . Graag zelfs
Ik vind het mooi gevonden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Charteren is wat anders dan chantage...
Dat laatste is pas aan de orde als charteren niet voldoende op blijkt te leveren.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mad schreef charteren niet chanteren.
Is net even anders.![]()
het is laat, teveel geleerd en dyslexie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mad schreef charteren niet chanteren.
Is net even anders.![]()
Als er niets anders meer op zit wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste is pas aan de orde als charteren niet voldoende op blijkt te leveren.
Nee toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste is pas aan de orde als charteren niet voldoende op blijkt te leveren.
nu snap ik wel dat ik geen carter jobs meer krijgquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, chantage is wel het laatste wat je moet hebben...
Ik spam dan gewoon wat andere SC topics.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij chanteert meteen je klanten...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
nu snap ik wel dat ik geen carter jobs meer krijg
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van Pinkpop krijg ik niet snel een erectie.
Ook dat is gebeurd, het mocht helaas niet baten...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik spam dan gewoon wat andere SC topics.
Die kwamen allemaal om 'm af te zeiken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:10 schreef Fogel het volgende:
Je kan veel van Fylax zeggen, maar reclame maken voor zijn shows en luisteraars trekken, daar kunnen mensen nog wat van leren
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, geef svp even aan als maandag in algemene zin een klote dag is om te luisteren, dan ga ik iets anders verzinnen. Ik kan niet alle dagen draaien, maar wellicht is een andere moment wel te doen...
Ik lees het morgen wel, ik ga plat...
FOK! knokploeg voor de deur als het aantal luisteraars zakt tot onder de 4 zou opgenomen moeten worden in de Radio 49 disclaimer.quote:
grote achterban en spamt hele forum vol.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:10 schreef Fogel het volgende:
Je kan veel van Fylax zeggen, maar reclame maken voor zijn shows en luisteraars trekken, daar kunnen mensen nog wat van leren
Trusten, Mad.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, geef svp even aan als maandag in algemene zin een klote dag is om te luisteren, dan ga ik iets anders verzinnen. Ik kan niet alle dagen draaien, maar wellicht is een andere moment wel te doen...
Ik lees het morgen wel, ik ga plat...
Slaap lekker, zus. Ik taai ook af.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:13 schreef Annagh het volgende:
Voor mij is het eigenlijk ook wel tijd om mijn bed in te duiken. Fijne avond nog, en welterusten voor straks.
WTF is een thetawaves?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:18 schreef tailfox het volgende:
Ik ga mimijn thetawaves aanzetten slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |