Aaarggghhh, weer die mic en drivers.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, van het weekend getest en dat de mic niet werkt is dus toch een windows/driver probleem op mijn draailaptop
bummerquote:Op zondag 12 juni 2016 22:19 schreef Annagh het volgende:
[..]Alleen een vent op het gras aan de overkant die zijn hond floot.
Wehehe, de eerste keer dat ik 'brommers kieken' hoorde viel het muntje niet meteen en vroeg ik me echt af wat daar nou de lol van was.quote:
Dan wél in het maaiveldquote:
Totdat hij 'z'n brommer uit de schuur haalde'...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:24 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wehehe, de eerste keer dat ik 'brommers kieken' hoorde viel het muntje niet meteen en vroeg ik me echt af wat daar nou de lol van was.
Bij mij ook niet, maar het groeit erg snel met de zon en de regen!quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het gras is hier geen twee kontjes hoog.
Wat bedoel je precies met 'Americana'?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Muis, heb jij genoeg 'Americana' voor een showtje?
De ene bips is de andere niet...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het gras is hier geen twee kontjes hoog.
Nou nee, Het was een of andere gast in Drenthe, en Lucky ging plat van het lachen omdat ik heel onnozel vroeg wat daar nou aan was.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Totdat hij 'z'n brommer uit de schuur haalde'...
Hier niet...kunstgras.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, maar het groeit erg snel met de zon en de regen!
De muziekstijl 'Americana'. Typische Amerikaanse rock, veelal uit zuidelijke staten.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'Americana'?
OKquote:Op zondag 12 juni 2016 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De muziekstijl 'Americana'. Typische Amerikaanse rock, veelal uit zuidelijke staten.
Als dat je niks zegt, dan houdt het bij voorbaat al op...
Zo'n Koreaanse spleet is niks...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:29 schreef Annagh het volgende:
[..]
Gelukkig niet...je zou maar een Kim hebben.
Dank voor de fijne muzieken!quote:Op zondag 12 juni 2016 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
Bedankt voor het luisteren
Ik ga mijn meurbaal opzoeken
Zoals bijvoorbeeld Greg Trooper?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De muziekstijl 'Americana'. Typische Amerikaanse rock, veelal uit zuidelijke staten.
Als dat je niks zegt, dan houdt het bij voorbaat al op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |