Ik kwam er op Schiphol achter dat het paspoort van mijn dochter verlopen was...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:59 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet waar ik dan aan denk, maar ik ben niet de enige. Mijn schoonvader kwam er op Schiphol achter dat hij zijn schoenen niet aan had. Dat snapte ik nooit, maar nu wel.
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:59 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet waar ik dan aan denk, maar ik ben niet de enige. Mijn schoonvader kwam er op Schiphol achter dat hij zijn schoenen niet aan had. Dat snapte ik nooit, maar nu wel.
en toen ?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kwam er op Schiphol achter dat het paspoort van mijn dochter verlopen was...
Dat is een stuk lastiger dan je schoenen vergeten. Wat kun je dan nog doen als dat verlopen is??quote:Op zondag 12 juni 2016 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kwam er op Schiphol achter dat het paspoort van mijn dochter verlopen was...
Weet het niet. Heb vanmiddag een wand weggehaald omdat ik vond dat ie in de weg stond.quote:
Gewoon naar huis vliegen met een verlopen pas, geen probleem. Nieuwe aangevraagd, klaar.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:02 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat is een stuk lastiger dan je schoenen vergeten. Wat kun je dan nog doen als dat verlopen is??
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet het niet. Heb vanmiddag een wand weggehaald omdat ik vond dat ie in de weg stond.
Nu vind ik een gang van 9,5 meter lang weer overdreven
9,5 meter! Heerlijk, wat een ruimte!quote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet het niet. Heb vanmiddag een wand weggehaald omdat ik vond dat ie in de weg stond.
Ow, ik dacht dat je dan geweigerd werd, valt alweer mee.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon naar huis vliegen met een verlopen pas, geen probleem. Nieuwe aangevraagd, klaar.
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is in het deel van het huis dat ik ga verhuren... Heb ik zelf niks aan.quote:
Noorse pas...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:05 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je dan geweigerd werd, valt alweer mee.
quote:
Ik denk dat dat wel kan kloppenquote:
LOL, klus ze, en proost!quote:Op zondag 12 juni 2016 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is in het deel van het huis dat ik ga verhuren... Heb ik zelf niks aan.
Maargoed de gang boven kreeg eens als commentaar 'deze ruimte is groter dan onze huiskamer'. Maargoed, die lui hebben een kleine huiskamer
Ik ga weer verder klussen. En bier drinken tussendoor, ben klaar met de 'gevaarlijke' dingen.
Tja, van het weekend getest en dat de mic niet werkt is dus toch een windows/driver probleem op mijn draailaptopquote:Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer, prima muziek.
Mis alleen je stem...
zo laat nog bouwvakkers aan het werkquote:
Aaarggghhh, weer die mic en drivers.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, van het weekend getest en dat de mic niet werkt is dus toch een windows/driver probleem op mijn draailaptop
bummerquote:Op zondag 12 juni 2016 22:19 schreef Annagh het volgende:
[..]Alleen een vent op het gras aan de overkant die zijn hond floot.
Wehehe, de eerste keer dat ik 'brommers kieken' hoorde viel het muntje niet meteen en vroeg ik me echt af wat daar nou de lol van was.quote:
Dan wél in het maaiveldquote:
Totdat hij 'z'n brommer uit de schuur haalde'...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:24 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wehehe, de eerste keer dat ik 'brommers kieken' hoorde viel het muntje niet meteen en vroeg ik me echt af wat daar nou de lol van was.
Bij mij ook niet, maar het groeit erg snel met de zon en de regen!quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het gras is hier geen twee kontjes hoog.
Wat bedoel je precies met 'Americana'?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Muis, heb jij genoeg 'Americana' voor een showtje?
De ene bips is de andere niet...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het gras is hier geen twee kontjes hoog.
Nou nee, Het was een of andere gast in Drenthe, en Lucky ging plat van het lachen omdat ik heel onnozel vroeg wat daar nou aan was.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Totdat hij 'z'n brommer uit de schuur haalde'...
Hier niet...kunstgras.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, maar het groeit erg snel met de zon en de regen!
De muziekstijl 'Americana'. Typische Amerikaanse rock, veelal uit zuidelijke staten.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'Americana'?
OKquote:Op zondag 12 juni 2016 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De muziekstijl 'Americana'. Typische Amerikaanse rock, veelal uit zuidelijke staten.
Als dat je niks zegt, dan houdt het bij voorbaat al op...
Zo'n Koreaanse spleet is niks...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:29 schreef Annagh het volgende:
[..]
Gelukkig niet...je zou maar een Kim hebben.
Dank voor de fijne muzieken!quote:Op zondag 12 juni 2016 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
Bedankt voor het luisteren
Ik ga mijn meurbaal opzoeken
Zoals bijvoorbeeld Greg Trooper?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De muziekstijl 'Americana'. Typische Amerikaanse rock, veelal uit zuidelijke staten.
Als dat je niks zegt, dan houdt het bij voorbaat al op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |