Ja dat is een aanrader.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.metropolisfestival.nl/line-up-artiesten/
Mensen in de buurt van R'dam.
Het is gratis.
Zolang je Donderdag avond maar niet overslaat, want die ga ik kapen.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zaterdagavond sla ik erg vaak over.
Maakt niet uit, iedereen zal een reden hebben...quote:Op maandag 13 juni 2016 21:02 schreef Annagh het volgende:
[..]
Sorry Mad, ik was de tijd helemaal vergeten.
Volgens mij ook, vandaar dat ik het in de groep gooi.quote:
Nou, gisteren zei je nog dat je zou draaien, dus ik had beter gewoon de laptop aan kunnen zetten en niet ondertussen iets anders gaan doen...ik had kunnen weten dat ik dan de tijd zou vergeten. Vind het knap stom van mezelf.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt niet uit, iedereen zal een reden hebben...
Wat prachtig DDM!quote:Op maandag 13 juni 2016 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
De nieuwe badkamer, zo goed als af
[ afbeelding ]
Inloopdouche, geweldig! Mooie radiator ook...het ziet er echt gelikt uit hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Achter dat muurtje linksonder zit de inloopdouche. Er komen nog wel een keer betere foto's, maar dit geeft al een aardige indruk, hij is mooi ruim, alle werklui die we over de vloer hebben vinden het ook erg mooi. En complimenten aan de tegelzetter, die heeft topwerk afgeleverd.
Wij hebben een bad maar ik heb zo weinig geduld om er in te badderen, dus gebruik meestal de douche. Het Vout-idee is wel leuk....misschien houd ik het dan wat langer vol.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Nog nooit een bad gehad, dus kan niet echt oordelen, maar het lijkt me wel fijn.
Vout op de achtergrond en lekker schoonspoelen
het is een hoekbad, waar we prima samen in passen. Een bad was een harde eis van mij en hier paste een ruim bad. We hebben er wel een slaapkamer voor opgeofferd, maar houden gelukkig nog 4 slaapkamers over. De originele douche wordt door mijn schoonmoeder met heftige sprays aangepakt, zodat de voegen weer wit worden ipv zwart en de tegels hun kalkaanslag ook kwijtraken. Damn, wat een smerig huis zeg. Maar beetje bij beetje wordt het ons huis en over 2 weken staan al onze spullen er en kunnen we er gaan wonen.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Nog nooit een bad gehad, dus kan niet echt oordelen, maar het lijkt me wel fijn.
Vout op de achtergrond en lekker schoonspoelen
Jemig, nog vier kamers over! Wat een ruimte dan joh, lekker! Wat een ellende als je zo'n goor huis treft he. Dat was bij ons net zo....de trapbekleding stonk naar natte hond, ik ging er bijna van over mijn nek, en de schimmel stond op de voegen.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is een hoekbad, waar we prima samen in passen. Een bad was een harde eis van mij en hier paste een ruim bad. We hebben er wel een slaapkamer voor opgeofferd, maar houden gelukkig nog 4 slaapkamers over. De originele douche wordt door mijn schoonmoeder met heftige sprays aangepakt, zodat de voegen weer wit worden ipv zwart en de tegels hun kalkaanslag ook kwijtraken. Damn, wat een smerig huis zeg. Maar beetje bij beetje wordt het ons huis en over 2 weken staan al onze spullen er en kunnen we er gaan wonen.
Heej broerquote:Op maandag 13 juni 2016 23:13 schreef BastardMouse het volgende:
Lucky vanaf vers geïnstalleerde laptop met SSD én werkende wifi dankzij Muis.
Eej zus.quote:
Grinnik...yepquote:Op maandag 13 juni 2016 23:17 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Eej zus.Smeer je 'm naar standje 69 land vrijdag?
Voor hoe lang?quote:Op maandag 13 juni 2016 23:19 schreef Annagh het volgende:
[..]
Grinnik...yepIk was gewoon wat aan het rondkijken en zag toen ineens Limnos tussen de bestemmingen bij Ross staan, en heb meteen geboekt.
We gaan maar 8 dagen, dus misschien later het jaar wat anders. In juli, oktober, november en december heeft hij ook steeds 2 weken vrij.Het rooster is gunstig, en hij had nog dagen over.quote:
Ja, ik wilde eigenlijk weer een kloon inzetten, maar om constant tegen jezelf te löllen is ook zo seniel.quote:
Naja, toch ruim een week en hier lijkt het alweer herfst voorlopig.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:21 schreef Annagh het volgende:
[..]
We gaan maar 8 dagen, dus misschien later het jaar wat anders. In juli, oktober, november en december heeft hij ook steeds 2 weken vrij.Het rooster is gunstig, en hij had nog dagen over.
Ik was blij met de buitjes..de tuin was gortdroog.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:22 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Naja, toch ruim een week en hier lijkt het alweer herfst voorlopig.
Daar kan ik je verhalen over vertellen!quote:Op maandag 13 juni 2016 23:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eigenlijk weer een kloon inzetten, maar om constant tegen jezelf te löllen is ook zo seniel.
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:23 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Daar kan ik je verhalen over vertellen!Oh wacht.
Marie!quote:Op maandag 13 juni 2016 23:25 schreef Schele_Marie het volgende:
Toen ik naar de circu s was waren er ook kloons
Er waren er een stuk of vier, vijf.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:25 schreef BastardMouse het volgende:
Oh ja, het moet over muziek gaan. Mad stopte dus met draaien omdat er niet genoeg luisteraars naar zijn zin waren, las ik.
Ik wilde graag luisteren, en tegen 19:45 heb ik ma nog gebeld opgetelefoneerd, en ben daarna wat gaan rommelen, en helemaal vergeten dat ik zou luisteren. Vond ik toch wel lullig.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:27 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Ben het er zeker niet mee eens, maar goed.
Als mensen zich van te voren afmelden voor een ingeplande show is dat geen probleem.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:27 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Ben het er zeker niet mee eens, maar goed.
Sja, hoeveel werk er ook in mag zitten, ik ben het er niet mee eens. Als je om wat voor reden dan ook pas later kan luisteren, dan is het knap lullig om zo iets te lezen, Mad. Normaal gesproken heb je niets te klagen over het aantal luisteraars. Zo komt het over alsof je gedwongen zou moeten luisteren en dan haak ik júist af.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als mensen zich van te voren afmelden voor een ingeplande show is dat geen probleem.
Maar om 20.00 uur beginnen voor alleen jezelf en dan na 3 platen 2 luisteraars hebben, daar ga ik mijn tijd en effort niet voor inzetten.
Ik bereid deze al tijden lang geplande shows voor, probeer ze wat te promoten en om het dan voor de kat z'n viool te doen, daar pas ik voor...
Het gaat me niet om de aantallen, er is gewoon niemand.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, hoeveel werk er ook in mag zitten, ik ben het er niet mee eens. Als je om wat voor reden dan ook pas later kan luisteren, dan is het knap lullig om zo iets te lezen, Mad. Normaal gesproken heb je niets te klagen over het aantal luisteraars. Zo komt het over alsof je gedwongen zou moeten luisteren en dan haak ik júist af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |