Op dit tijdstip, voor een show die ruim tevoren op het rooster stond en de nodige 'reclame' heeft gehad, is 5 luisteraars erg karig.quote:
zou je me Donderdag wel in kunnen roosteren?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat niet eens zo zeer om aantallen...
Wat mag het zijn?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zou je me Donderdag wel in kunnen roosteren?
meestal gooi ik gup vrij snel uitquote:Op maandag 13 juni 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoor in elk geval The Dire Straits
iik zag het pas door je qoute eigenlijkquote:Op maandag 13 juni 2016 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op dit tijdstip, voor een show die ruim tevoren op het rooster stond en de nodige 'reclame' heeft gehad, is 5 luisteraars erg karig.
Die deed ik omdat ik zag dat er nog bijna geen luisteraars waren.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
iik zag het pas door je qoute eigenlijk
ik maar denken die stuurt het want die denkt aan mijquote:Op maandag 13 juni 2016 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die deed ik omdat ik zag dat er nog bijna geen luisteraars waren.
Nou ja, jij bent vaste R49 luisteraar, als anderen zich daarmee ook geroepen voelen om te komen luisteren is dat prima, maar de 'uitnodiging' was wel voor jou.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik maar denken die stuurt het want die denkt aan mij
ik vind juist wel fijnquote:Op maandag 13 juni 2016 20:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent vaste R49 luisteraar, als anderen zich daarmee ook geroepen voelen om te komen luisteren is dat prima, maar de 'uitnodiging' was wel voor jou.
Mooi toch, er zijn zat toffe bands die op PP stonden die Mad gedraaid zou hebben.quote:
Iedereen is naar huis hoor, het regent hier dat het giet.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in het zuiden zijn ze nog aan het nagenieten van pinkpop.
Er stonden 'slechts' een kleine 200 geselecteerde tracks van even zoveel uitvoerenden klaar....quote:Op maandag 13 juni 2016 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi toch, er zijn zat toffe bands die op PP stonden die Mad gedraaid zou hebben.
Kan je een mooi voor elk wat wils geheel met een rode draad van maken.
Mag ook wel, Pinksteren is tenslotte al bijna een maad gelee.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen is naar huis hoor, het regent hier dat het giet.
waarom draai je ze nietquote:Op maandag 13 juni 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er stonden 'slechts' een kleine 200 geselecteerde tracks van even zoveel uitvoerenden klaar....
FYI, J Geils Band speelde Freeze Frame niet op PP '80.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er stonden 'slechts' een kleine 200 geselecteerde tracks van even zoveel uitvoerenden klaar....
200 luisteraars zal je nooit hebben hierquote:Op maandag 13 juni 2016 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan je toch hopelijk wel lezen?
Geef mij even alle setlists van alle jaren...quote:Op maandag 13 juni 2016 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
FYI, J Geils Band speelde Freeze Frame niet op PP '80.
Was een geintje....maar wel een feit.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef mij even alle setlists van alle jaren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |