Ben jij stiekem dima ofzoquote:Op zondag 12 juni 2016 22:16 schreef Ashqelon het volgende:
ng wat heeft ash te maken met de afbeelding die stiorol postte?
allebei een neus, 2 oren, 2 ogen, een mond, zomaar een paar dingetjesquote:Op zondag 12 juni 2016 22:16 schreef Ashqelon het volgende:
ng wat heeft ash te maken met de afbeelding die stiorol postte?
Omdat ik dacht dat je van me hieldquote:Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm voel je je aangesproken?
je bent al een haas :squote:
je bent sws al om op te etenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou je mij pauw zijnde opeten?
jaquote:Op zondag 12 juni 2016 22:21 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik dat soort sites kom? je bedoelt die conspiracy shit toch?
wat voorquote:Op zondag 12 juni 2016 22:20 schreef BozeHaas het volgende:
gvd heeft ie weer een nieuwe gitaar gekocht
De OP is toch aan iedereen gerichtquote:Op zondag 12 juni 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm zou dit dan over jou gaan? ;s
wrm noemde je niet hplc ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
allebei een neus, 2 oren, 2 ogen, een mond, zomaar een paar dingetjes
wat bedoel je?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:20 schreef Lieutenant het volgende:
Is de terrorist een sunna of een moslim?
Khobquote:
Ja dat wel, maar wel redelijk veel kansenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
word een beetje flauw van die 1-0s
Dacht ik al wel.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
sorry, typfout. Echt awesome bedoelde ik.
Vieze kanker dikke lelijke autist. Wajong is niet bedoeld om jezelf vol te vreten totdat je 120 kilo weegt, honderden euro's aan gitaren te besteden, roadtrips naar het buitenland te maken of doelloos rond te rijden en honderden euro's aan brandstof verspillen.quote:
ik bedoel, met je formulering plaats je soennieten buiten islam. is dat je bedoeling?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:24 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
De Orlando terrorist, is dat een soenniet of een moslim?
Dit kan over de helft van deze sc gaan, lekker duidelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vieze kanker dikke lelijke autist. Wajong is niet bedoeld om jezelf vol te vreten totdat je 120 kilo weegt, honderden euro's aan gitaren te besteden, roadtrips naar het buitenland te maken of doelloos rond te rijden en honderden euro's aan brandstof verspillen.
Fuck off gast
wtfquote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vieze kanker dikke lelijke autist. Wajong is niet bedoeld om jezelf vol te vreten totdat je 120 kilo weegt, honderden euro's aan gitaren te besteden, roadtrips naar het buitenland te maken of doelloos rond te rijden en honderden euro's aan brandstof verspillen.
Fuck off gast
WH was de koning van lijstjes.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie is allemaal dik in de SC dan, kan iemand lijstje maken?
Hoezo arme braddiequote:
tis wel echt een beetje sneu hoe mensen op hem reagerenquote:
hoezo?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis wel echt een beetje sneu hoe mensen op hem reageren
ja weenie, bij alles wat hij doet op internet wordt hij meteen vieshard aangevallenquote:
Nouja niet allemaal uiteraard maar van bepaalde soennieten kun je je afvragen of niet beter in de categorie dieren geplaatst kunnen worden, wahabi enzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:27 schreef Drug het volgende:
[..]
ik bedoel, met je formulering plaats je soennieten buiten islam. is dat je bedoeling?
geef m een aai over de bol en die bolle is weer blij.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie, bij alles wat hij doet op internet wordt hij meteen vieshard aangevallen
weet dat hij het daar vaak naar maakt, maar vind het ook wel kut voor hem
geilquote:Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef Crip het volgende:
oke ben weer naar binnen gegaan er vloog een beest in mn bek was heelmaal spastisch aan het kokhalzen in de tuin.
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
geef m een aai over de bol en die bolle is weer blij.
Wat is er mis met Wahabisten die zich verder met niemand bemoeien? Zolang ze elkaar verneuken is dat niet ons probleemquote:Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Nouja niet allemaal uiteraard maar van bepaalde soennieten kun je je afvragen of niet beter in de categorie dieren geplaatst kunnen worden, wahabi enzo.
waarom niet andersom?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
oke ga nu nutelle cupcakes maken en daarna zelfmoord plegen.
hij denkt dat het geloofwaardig is dat hij dat niet isquote:
Is Bradman terug?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Fuck off gast
haha wat een ziel is het ook hequote:Op zondag 12 juni 2016 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij denkt dat het geloofwaardig is dat hij dat niet is
nutelle zag echr een turk voor me met die uitspraakquote:Op zondag 12 juni 2016 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
oke ga nu nutelle cupcakes maken en daarna zelfmoord plegen.
Wat wordt er dan op haar begrafenis geserveerd als er geen nutella cupcakes zijnquote:
droge cakequote:Op zondag 12 juni 2016 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat wordt er dan op haar begrafenis geserveerd als er geen nutella cupcakes zijn
Twee dagen terug neem ik aan?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:20 schreef BozeHaas het volgende:
gvd heeft ie weer een nieuwe gitaar gekocht
Paar tranen en bakkie pleur.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat wordt er dan op haar begrafenis geserveerd als er geen nutella cupcakes zijn
Oh ja mjaquote:Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie, bij alles wat hij doet op internet wordt hij meteen vieshard aangevallen
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
nutelle zag echr een turk voor me met die uitspraak
koolhydraat arme kokos havermout cupcakesquote:Op zondag 12 juni 2016 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
NO FUCK THATquote:Op zondag 12 juni 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
koolhydraat arme kokos havermout cupcakes
Zeg dat maar tegen die haatbaarden met het verlangen om zoveel mogelijk ongelovigen kapot te knallenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:36 schreef Crip het volgende:
is het weer welke tijd om welke-stroming-van-de-islam-is-het-meest-verkankerd te spelen? Laten we gewoon even accepteren dat we allemaal wel eens vreemd zijn.
Ja dat was NL-ers hebben na een peuk en koffie : rquote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef Murdera het volgende:
Krijg je als je meedoet aan ramadan niet een bizar gore meur uit je bakkes eigenlijk? Zo'n "ik heb te lang niet gegeten" putlucht
Dus iedereen moet 6 dagen vasten?? :squote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
HAHAHA SUKKELS
Als ik sterf is dit het plan:
- Ik sterf
- dag 4 kom ik aan in TR
- dag 4 als het ng vroeg is word ik begraven
- dag 7 wordt er eten gegeven. Sorry maar is gewoon lamsvlees met ayran en brood of rijst
Daarna klaar.
Doei
nee, tussendoor zoek je het maar uit.quote:
Oké dan hebben we dat gewoon ff duidelijk op papier voor iedereen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee, tussendoor zoek je het maar uit.
Insallah sterf ik niet snel, want vind het wel eng allemaal.
orthodoxe uitleg van islam bevat een aantal elementen die niet te rijmen zijn met de hedendaagse conceptie van mensenrechten, maar is toch echt gebaseerd op de koran en de soennahquote:Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Nouja niet allemaal uiteraard maar van bepaalde soennieten kun je je afvragen of niet beter in de categorie dieren geplaatst kunnen worden, wahabi enzo.
oke moment zal even isis bellenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die haatbaarden met het verlangen om zoveel mogelijk ongelovigen kapot te knallen
Het is ook een beetje kansloos om na een week je provider weer op te bellen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Oberkullie het volgende:
Hij houdt het srs wel lang vol dit keer
peuklucht kan ook onaangenaam zijn. Koffielucht? Nooit geroken dat iemand daar naar stonk. Maar lang niet eten is echt heel goor. Poets je dan vaak je tanden oid om dat op te lossen?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja dat was NL-ers hebben na een peuk en koffie : r
Van koffie ga je niet bepaald lekker uit je muil ruiken.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
peuklucht kan ook onaangenaam zijn. Koffielucht? Nooit geroken dat iemand daar naar stonk. Maar lang niet eten is echt heel goor. Poets je dan vaak je tanden oid om dat op te lossen?
gvd 3x gewoon, wat een seksgodquote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie zijn gewoon jelly omdat bradster 3x neukt in 15 minuten
nooit echt gemerkt, blijkbaar niet indringend genoeg of misschien heb ik gewoon een koffiebakkes.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Van koffie ga je niet bepaald lekker uit je muil ruiken.
2x toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Bepaalde subgroepen zijn van mening dat je iemand die volgens hen afvallig is mag vermoorden, er is op zich niets mis met wahabisten of hun westerse equivalent, nazi, maar het ding is dat ze hun ideologie veelal willen uitvoeren.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is er mis met Wahabisten die zich verder met niemand bemoeien? Zolang ze elkaar verneuken is dat niet ons probleem
hèquote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat mag toch ook nietquote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
peuklucht kan ook onaangenaam zijn. Koffielucht? Nooit geroken dat iemand daar naar stonk. Maar lang niet eten is echt heel goor. Poets je dan vaak je tanden oid om dat op te lossen?
HAHAHA MONGOOLquote:Op zondag 12 juni 2016 22:44 schreef Drug het volgende:
niks te vreten in huis
spijt dat ik geen boodschappen heb gedaan
Braddie heeft een meisje 2x in een kwartier tijd geneukt. In zijn Twingo.quote:
Het is ook bij lange na niet zo extreem als de mix met een sigaret.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
nooit echt gemerkt, blijkbaar niet indringend genoeg of misschien heb ik gewoon een koffiebakkes.
wnnr?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha wat een ziel is het ook he
zou ash 100 eu betalen om op drugsmeet te komen
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie heeft een meisje 2x in een kwartier tijd geneukt. In zijn Twingo.
Oh en toen zij nog een 3de keer wou heeft hij haar bruut duidelijk gemaakt dat hij dat niet wilt.
Hij vertelde dat in de scquote:
sounds legitquote:Op zondag 12 juni 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie heeft een meisje 2x in een kwartier tijd geneukt. In zijn Twingo.
Oh en toen zij nog een 3de keer wou heeft hij haar bruut duidelijk gemaakt dat hij dat niet wilt.
Soennah is geen Islamtische bron maar een soennietische.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef Drug het volgende:
[..]
orthodoxe uitleg van islam bevat een aantal elementen die niet te rijmen zijn met de hedendaagse conceptie van mensenrechten, maar is toch echt gebaseerd op de koran en de soennah
Ja weenie waar is Chaiquote:Op zondag 12 juni 2016 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja link naar sc-topic ofzo kweenie
en anders wel in haar databasequote:Op zondag 12 juni 2016 22:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Chai heeft dat vast nog onder control V staan.
Julia?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
Had dat meisje nog gefacet, maar ze negeerde mij.
ik ookquote:Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe linkje dan, rest van de reacties zijn ook wel grappig.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:51 schreef Oberkullie het volgende:
De eerste paar keer afspreken puur als zijnde beetje neuken was natuurlijk
Vandaag een normale date gehad, terrasje gepakt, wandeling gemaakt door een bos in Eext.
We staan op de parkeerplaats bij dat bos, stappen uit.. Begon daar al, hoe doet ze de deur van de auto dicht? Met de hak van haar schoen, niet zachtjes? Maar ze schopte er half tegen aan
Ik zeg, Julia... Had je dat niet beter gewoon met je hand kunnen doen? Zegt ze.. Nee, het is toch maar een oude auto, wat maakt dat deukje of krasje nou uit
ja, vaker dan ik ooit zal doenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
heb echt super veel popcorn gemaaktquote:Op zondag 12 juni 2016 22:44 schreef Drug het volgende:
niks te vreten in huis
spijt dat ik geen boodschappen heb gedaan
KLB / [KLB SC] Hup Krachtwijkquote:Op zondag 12 juni 2016 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe linkje dan, rest van de reacties zijn ook wel grappig.
150 posts per pagina? :squote:Op zondag 12 juni 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
KLB / [KLB SC] Hup Krachtwijk Oh toch gevonden.
Aangepast, linkt nu naar goede reactie.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
150 posts per pagina? :s
maar thnx
MIJN LINKS GOETquote:Op zondag 12 juni 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aangepast, linkt nu naar goede reactie.
Meisje is nu nog aan het bijkomen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:54 schreef deadprez het volgende:
is wel echt beetje psycho om chick bang te gaan maken met je auto
koran draagt op de soennah te volgen, maar jij bent koraniet begrijp ik?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:49 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Soennah is geen Islamtische bron maar een soennietische.
en vooral bij braddiequote:Op zondag 12 juni 2016 22:54 schreef deadprez het volgende:
wat een kutwijfquote:Op zondag 12 juni 2016 22:51 schreef Oberkullie het volgende:
De eerste paar keer afspreken puur als zijnde beetje neuken was natuurlijk
Vandaag een normale date gehad, terrasje gepakt, wandeling gemaakt door een bos in Eext.
We staan op de parkeerplaats bij dat bos, stappen uit.. Begon daar al, hoe doet ze de deur van de auto dicht? Met de hak van haar schoen, niet zachtjes? Maar ze schopte er half tegen aan
Ik zeg, Julia... Had je dat niet beter gewoon met je hand kunnen doen? Zegt ze.. Nee, het is toch maar een oude auto, wat maakt dat deukje of krasje nou uit
Heb je met Braddie gedate?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:52 schreef Oberkullie het volgende:
We rijden op een zanderig weggetje en op een gegeven moment, nadat we al 2 keer hadden geneukt besloot ze weer tussen m`n benen te graaien (Echt nog geen 5 minuten later, dus ik had nog helemaal geen zin) ik rij een kilometer of 50 dus vraag of ze zou willen ophouden want vind het niet zo veilig. Prima, ze stopt... 10 seconde later gaat ze weer doorIk zeg, Julia... Zou je dat niet willen doen onder het autorijden? Ze stopt weer... halve minuut later doet ze d`r hand IN m`n broek, op dat moment zei ik, luister je wel? nee is nee, en toen trok ik aan m`n stuur en liet ik de achterkant kort uitbreken en toen was het O MIJN GOD WE GAAN TOCH NIET DOOD HE?! En hield ze op terwijl ze helemaal wit was uitgeslagen. En zei ik dat dit wat mij betreft de laatste keer was dat we afspraken, heb d`r thuis afgezet, en ben naar huis toe gescheurd.
maakt me niet uit hoe ze eten allemaal het land uit!!quote:Op zondag 12 juni 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
geen idee wat soennah is, soenitisch is, koraniet is en het interesseert me ook niet
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hoor t braddie zo zeggen: julia had je dat niet beter met je hand kunnen doen
dit ja, ben geen fan van wilders maar wat hij zegt klopt welquote:Op zondag 12 juni 2016 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maakt me niet uit hoe ze eten allemaal het land uit!!
Bron? Niet per se.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:55 schreef Drug het volgende:
[..]
koran draagt op de soennah te volgen, maar jij bent koraniet begrijp ik?
Onzin! Waar haal je dit vandaan?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:55 schreef Drug het volgende:
[..]
koran draagt op de soennah te volgen, maar jij bent koraniet begrijp ik?
(deeplink)quote:Op zondag 12 juni 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit ja, ben geen fan van wilders maar wat hij zegt klopt wel
haha die chick met d'r ban op geenstijlquote:
ken je deze ookquote:Op zondag 12 juni 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
kijk die politie hier allemaal
als ze achter marokkanen aanmoeten zie je ze niet
heb nog nooit chille marokkaan gezien ookquote:Op zondag 12 juni 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
kijk die politie hier allemaal
als ze achter marokkanen aanmoeten zie je ze niet
vraag je moeder zij welquote:Op zondag 12 juni 2016 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb nog nooit chille marokkaan gezien ook
jaquote:
gast op 3:38 blijft mooiquote:
je bent maagd kun je toch helemaal neit over oordelen ;squote:Op zondag 12 juni 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
als je een chick twee keer neukt en ze is nog steeds zo thirsty vraag ik me af hoe het is gegaan
hij kan moeilijk zeggen dat ze wekelijks een lynchpartij organiseren natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
och ik heb zo mijn eigen hobby's hou veel van wandelen en de natuur
iedereen is altijd zo policor voor de cameraquote:Op zondag 12 juni 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij kan moeilijk zeggen dat ze wekelijks een lynchpartij organiseren natuurlijk
hehe, link?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat zegt ie nou: 'de hoge E, dit is het fok forum onder de gitaarsnaren. altijd stress'
....quote:Op zondag 12 juni 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
jezus man ik zie de heletijd voor me hoe braddie en die chick bezig zijn in zn blauwe gammele twingo. Vooral omdt ik weet hoe ze beiden eruitnzien.
ik heb het gevoel dat dt meisje de eerste movenheeft gezet. Ik zie gwn die zwoele halve smile van braddie voor me omfg
hij weet genoeg over lekkere hete seks, daar heeft ie wel ervaring in hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
als je een chick twee keer neukt en ze is nog steeds zo thirsty vraag ik me af hoe het is gegaan
trusten mattiiquote:
hahaha mooie kerel gewoonquote:
ik kan het gewoon nirt onzien aangezien iedereen het hier over heeft. pls druk om makenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
....
wrm zou jij je daar druk over maken, uberhaupt er aan denken?
o oke nou sry hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 23:10 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan het gewoon nirt onzien aangezien iedereen het hier over heeft. pls druk om maken
Omdat er shirts aan de muur hangen?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:10 schreef wietparkiet het volgende:
wanneer koopt braddie nou eens een kledingkast
iddquote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je kijken hoe iemand snaren verwisselt
is al kksaai aidswerkje om zelf te doen
haha ernie ball wat een noobquote:
omdat het om braddie gaat duhquote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
Dat ja... waarom daar een filmpje over maken?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
snap ook niet dat sommigen serieus kijken of hij al iets nieuws heeft geuploadquote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
nee ik ook nietquote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap ook niet dat sommigen serieus kijken of hij al iets nieuws heeft geupload
vast lekkerder dan kaaschipsquote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooo dit lijkt me kk goor zeg.
wrm ben je altijd op zoek naar smerige rare niche junkfoodsnoepjes?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
aquote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam het tegen op Facebookquote:Op zondag 12 juni 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm ben je altijd op zoek naar smerige rare niche junkfoodsnoepjes?
quote:Op zondag 12 juni 2016 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is om de woede gaten in de muur te bedekken.
btr dan z'n moeder zelfquote:Op zondag 12 juni 2016 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Hij slaat zijn moeders schuurtje naar gort als we op FOK! vervelend doen.
Heb je al tijgernootjes gekochtquote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schijt doorgaans in m'n broek van Twingos, vooral als ze een bepaalde kleur hebben.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:54 schreef deadprez het volgende:
snel.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
quote:
Say: "Obey Allah, and obey the Messenger: but if ye turn away, he is only responsible for the duty placed on him and ye for that placed on you. If ye obey him, ye shall be on right guidance. The Messenger's duty is only to preach the clear (Message). 24:54quote:
eyquote:
Nee praat alleen over fruit met jou, de rest ga je dood aan of eet je niet omdat vegan ;squote:Op zondag 12 juni 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je mij ook wat aanraden?
snap ikquote:
ben net ff drinken gaan pakken ;squote:
nee hoor valt wel meequote:Op zondag 12 juni 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee praat alleen over fruit met jou, de rest ga je dood aan of eet je niet omdat vegan ;s
cheers mi manquote:
hoi rozevlaquote:
Yoquote:Op zondag 12 juni 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een saaie binnenkomer zeg
Geen van beide.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat heb je vanavond gegeten: pinda's of winegums?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |