orthodoxe uitleg van islam bevat een aantal elementen die niet te rijmen zijn met de hedendaagse conceptie van mensenrechten, maar is toch echt gebaseerd op de koran en de soennahquote:Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Nouja niet allemaal uiteraard maar van bepaalde soennieten kun je je afvragen of niet beter in de categorie dieren geplaatst kunnen worden, wahabi enzo.
oke moment zal even isis bellenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die haatbaarden met het verlangen om zoveel mogelijk ongelovigen kapot te knallen
Het is ook een beetje kansloos om na een week je provider weer op te bellen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Oberkullie het volgende:
Hij houdt het srs wel lang vol dit keer
peuklucht kan ook onaangenaam zijn. Koffielucht? Nooit geroken dat iemand daar naar stonk. Maar lang niet eten is echt heel goor. Poets je dan vaak je tanden oid om dat op te lossen?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja dat was NL-ers hebben na een peuk en koffie : r
Van koffie ga je niet bepaald lekker uit je muil ruiken.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
peuklucht kan ook onaangenaam zijn. Koffielucht? Nooit geroken dat iemand daar naar stonk. Maar lang niet eten is echt heel goor. Poets je dan vaak je tanden oid om dat op te lossen?
gvd 3x gewoon, wat een seksgodquote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie zijn gewoon jelly omdat bradster 3x neukt in 15 minuten
nooit echt gemerkt, blijkbaar niet indringend genoeg of misschien heb ik gewoon een koffiebakkes.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Van koffie ga je niet bepaald lekker uit je muil ruiken.
2x toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Bepaalde subgroepen zijn van mening dat je iemand die volgens hen afvallig is mag vermoorden, er is op zich niets mis met wahabisten of hun westerse equivalent, nazi, maar het ding is dat ze hun ideologie veelal willen uitvoeren.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is er mis met Wahabisten die zich verder met niemand bemoeien? Zolang ze elkaar verneuken is dat niet ons probleem
hèquote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat mag toch ook nietquote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
peuklucht kan ook onaangenaam zijn. Koffielucht? Nooit geroken dat iemand daar naar stonk. Maar lang niet eten is echt heel goor. Poets je dan vaak je tanden oid om dat op te lossen?
HAHAHA MONGOOLquote:Op zondag 12 juni 2016 22:44 schreef Drug het volgende:
niks te vreten in huis
spijt dat ik geen boodschappen heb gedaan
Braddie heeft een meisje 2x in een kwartier tijd geneukt. In zijn Twingo.quote:
Het is ook bij lange na niet zo extreem als de mix met een sigaret.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
nooit echt gemerkt, blijkbaar niet indringend genoeg of misschien heb ik gewoon een koffiebakkes.
wnnr?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha wat een ziel is het ook he
zou ash 100 eu betalen om op drugsmeet te komen
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie heeft een meisje 2x in een kwartier tijd geneukt. In zijn Twingo.
Oh en toen zij nog een 3de keer wou heeft hij haar bruut duidelijk gemaakt dat hij dat niet wilt.
Hij vertelde dat in de scquote:
sounds legitquote:Op zondag 12 juni 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie heeft een meisje 2x in een kwartier tijd geneukt. In zijn Twingo.
Oh en toen zij nog een 3de keer wou heeft hij haar bruut duidelijk gemaakt dat hij dat niet wilt.
Soennah is geen Islamtische bron maar een soennietische.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef Drug het volgende:
[..]
orthodoxe uitleg van islam bevat een aantal elementen die niet te rijmen zijn met de hedendaagse conceptie van mensenrechten, maar is toch echt gebaseerd op de koran en de soennah
Ja weenie waar is Chaiquote:Op zondag 12 juni 2016 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja link naar sc-topic ofzo kweenie
en anders wel in haar databasequote:Op zondag 12 juni 2016 22:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Chai heeft dat vast nog onder control V staan.
Julia?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
Had dat meisje nog gefacet, maar ze negeerde mij.
ik ookquote:Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie, bij alles wat hij doet op internet wordt hij meteen vieshard aangevallen
weet dat hij het daar vaak naar maakt, maar vind het ook wel kut voor hem
Doe linkje dan, rest van de reacties zijn ook wel grappig.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:51 schreef Oberkullie het volgende:
De eerste paar keer afspreken puur als zijnde beetje neuken was natuurlijk
Vandaag een normale date gehad, terrasje gepakt, wandeling gemaakt door een bos in Eext.
We staan op de parkeerplaats bij dat bos, stappen uit.. Begon daar al, hoe doet ze de deur van de auto dicht? Met de hak van haar schoen, niet zachtjes? Maar ze schopte er half tegen aan
Ik zeg, Julia... Had je dat niet beter gewoon met je hand kunnen doen? Zegt ze.. Nee, het is toch maar een oude auto, wat maakt dat deukje of krasje nou uit
ja, vaker dan ik ooit zal doenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
heb echt super veel popcorn gemaaktquote:Op zondag 12 juni 2016 22:44 schreef Drug het volgende:
niks te vreten in huis
spijt dat ik geen boodschappen heb gedaan
KLB / [KLB SC] Hup Krachtwijkquote:Op zondag 12 juni 2016 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe linkje dan, rest van de reacties zijn ook wel grappig.
150 posts per pagina? :squote:Op zondag 12 juni 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
KLB / [KLB SC] Hup Krachtwijk Oh toch gevonden.
Aangepast, linkt nu naar goede reactie.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
150 posts per pagina? :s
maar thnx
MIJN LINKS GOETquote:Op zondag 12 juni 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aangepast, linkt nu naar goede reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |