je bent maagd kun je toch helemaal neit over oordelen ;squote:Op zondag 12 juni 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
als je een chick twee keer neukt en ze is nog steeds zo thirsty vraag ik me af hoe het is gegaan
hij kan moeilijk zeggen dat ze wekelijks een lynchpartij organiseren natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
och ik heb zo mijn eigen hobby's hou veel van wandelen en de natuur
iedereen is altijd zo policor voor de cameraquote:Op zondag 12 juni 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij kan moeilijk zeggen dat ze wekelijks een lynchpartij organiseren natuurlijk
hehe, link?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat zegt ie nou: 'de hoge E, dit is het fok forum onder de gitaarsnaren. altijd stress'
....quote:Op zondag 12 juni 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
jezus man ik zie de heletijd voor me hoe braddie en die chick bezig zijn in zn blauwe gammele twingo. Vooral omdt ik weet hoe ze beiden eruitnzien.
ik heb het gevoel dat dt meisje de eerste movenheeft gezet. Ik zie gwn die zwoele halve smile van braddie voor me omfg
hij weet genoeg over lekkere hete seks, daar heeft ie wel ervaring in hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
als je een chick twee keer neukt en ze is nog steeds zo thirsty vraag ik me af hoe het is gegaan
trusten mattiiquote:
hahaha mooie kerel gewoonquote:
ik kan het gewoon nirt onzien aangezien iedereen het hier over heeft. pls druk om makenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
....
wrm zou jij je daar druk over maken, uberhaupt er aan denken?
o oke nou sry hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 23:10 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan het gewoon nirt onzien aangezien iedereen het hier over heeft. pls druk om maken
Omdat er shirts aan de muur hangen?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:10 schreef wietparkiet het volgende:
wanneer koopt braddie nou eens een kledingkast
iddquote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je kijken hoe iemand snaren verwisselt
is al kksaai aidswerkje om zelf te doen
haha ernie ball wat een noobquote:
omdat het om braddie gaat duhquote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je kijken hoe iemand snaren verwisselt
is al kksaai aidswerkje om zelf te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |